SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Spelletje van ze zaakwaarnemer heeft dus geholpenquote:Op zondag 2 december 2018 12:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Waarom is Donny sinds dat jankverhaal onbetwiste basisspeler? Toch wel de slechtste speler in de selectie.
Precies, sindsdien altijd basis terwijl hij zo enorm matig is. Ook nu weer loopt hij te zwemmen tussen de linies en gaat op de domste momenten diep.quote:Op zondag 2 december 2018 12:45 schreef marp0 het volgende:
[..]
Spelletje van ze zaakwaarnemer heeft dus geholpen. Zwak gedaan door Ten Hag.
In dit soort potjes ziet het er nog wel eens leuk uit. Als het er echt om gaat geeft 'ie nooit thuis. Same old, same old.quote:
Tot nu toe pure aids maar tegen NAC leuk goaltje en vandaag balt hij leuk mee.quote:Op zondag 2 december 2018 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht heeft zijn aankoop dan toch nog een beetje zin gehad.
Je moet ook niet verwachten dat hij ooit een bepalende speler van Ajax gaat worden.quote:Op zondag 2 december 2018 13:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In dit soort potjes ziet het er nog wel eens leuk uit. Als het er echt om gaat geeft 'ie nooit thuis. Same old, same old.
Ik bedoel maar gewoon te zeggen dat je er over het algemeen niks aan hebt. Leuk subtobspelertje.quote:Op zondag 2 december 2018 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook niet verwachten dat hij ooit een bepalende speler van Ajax gaat worden.
Nee maar dat weet iedereen hier wel denk ik, meer dat hij in elk geval in dit soort potjes nog acceptabel speelt.quote:Op zondag 2 december 2018 13:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik bedoel maar gewoon te zeggen dat je er over het algemeen niks aan hebt. Leuk subtobspelertje.
Sierhuis, Pereira.quote:Op zondag 2 december 2018 13:30 schreef TheArt het volgende:
We hebben dus een spits die al lange tijd hopeloos uit vorm is en een spits die niet meer weet hoe hij moet scoren. Iemand andere ideen voor de spitspositie?
Siem terughalen uit Australiquote:Op zondag 2 december 2018 13:30 schreef TheArt het volgende:
We hebben dus een spits die al lange tijd hopeloos uit vorm is en een spits die niet meer weet hoe hij moet scoren. Iemand andere ideen voor de spitspositie?
quote:Op zondag 2 december 2018 13:30 schreef TheArt het volgende:
ook dit soort wedstrijdjes moet je winnenquote:Op zondag 2 december 2018 13:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik bedoel maar gewoon te zeggen dat je er over het algemeen niks aan hebt. Leuk subtobspelertje.
Blind stond achterin Hans.quote:Op zondag 2 december 2018 13:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die stond daar al.
Geef dan Sinkgraven wat minuten.
Maakt toch niet uit ook, is gewoon speeltijd gunnen aan Wber.quote:Op zondag 2 december 2018 13:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op papier wel ja, Frits.
Maar op het veld bijna niet.
Elke keer genot.quote:
quote:
Voortaan na 1 minuut maar wisselen dan?quote:Op zondag 2 december 2018 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Blijkbaar kunnen spitsen bij ons ook alleen maar scoren als ze zijn ingevallen
Deze flauwe opmerking wou ik dus niet makenquote:Op zondag 2 december 2018 14:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Voortaan na 1 minuut maar wisselen dan?
Ik zou er niet teveel op hopen.quote:Op zondag 2 december 2018 14:19 schreef Heeinz het volgende:
Maar goed nu even over naar belangrijke zaken
HUP FEYENOORD
1-3 had ik ook staan.quote:
Nee verwacht ook wel een overwinning voor PSV maar is wel altijd een leuke wedstrijdquote:Op zondag 2 december 2018 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel op hopen.
Dan weet je in ieder geval dat het een echte Feyenoorder isquote:Op zondag 2 december 2018 15:00 schreef Vriezzer het volgende:
Zucht.. Mijn vader is Feyenoorder, maar wilt niet juichen voor de goal. "We moeten Ajax niet helpen."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt als een echte.quote:Op zondag 2 december 2018 15:00 schreef Vriezzer het volgende:
Zucht.. Mijn vader is Feyenoorder, maar wilt niet juichen voor de goal. "We moeten Ajax niet helpen."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi ja als de haat van zulke lui voor een andere club groter is dan de liefde voor je eigen club.quote:Op zondag 2 december 2018 15:00 schreef Vriezzer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zit allemaal zo diep.quote:Op zondag 2 december 2018 15:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mooi ja als de haat van zulke lui voor een andere club groter is dan de liefde voor je eigen club.
Dan weet je dat je als Ajax iets goeds doet
Fapje gelegdquote:Op zondag 2 december 2018 15:04 schreef Vriezzer het volgende:
"Helaas... we moeten Ajax weer zo nodig aan het kampioenschap helpen." "Triest dat Ajax het weer niet op eigen kracht kan.."
Genot nu.
Ontzettend sneuquote:Op zondag 2 december 2018 15:00 schreef Vriezzer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff.. Wat een pisvlekquote:Op zondag 2 december 2018 15:00 schreef Vriezzer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor ze in de Kuip anders gewoon juichen voor de goals van Feyenoord.quote:Op zondag 2 december 2018 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kakkies mad omdat ze winnen van PSV
Wat is voetbal toch mooi
Idd lekker dit. Prima weekend.quote:Op zondag 2 december 2018 16:23 schreef franklop het volgende:
Drie punten ingelopen en achterstand qua doelsaldo weggewerkt. Prima zondag dit
PSV ookquote:
We doen eind mei een twee-in-n huldiging na de CL finale. Dat scheelt weer puinruimen en politieinzet.quote:
Met kleine piemels.quote:Op zondag 2 december 2018 16:43 schreef -XOR- het volgende:
Alles in eigen hand hebben is voor rukkertjes.
Utrecht en Feyenoord uit en PSV thuis zie ik als enige moeilijkheden.quote:Op zondag 2 december 2018 17:47 schreef Smoofie het volgende:
We hebben wel een makkelijker programma
Koeman had het goed gezienquote:Op zondag 2 december 2018 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even weer zijn hoofd openrijten voor een tulband .
KAMPIOENEN
MachlasGODquote:Op zondag 2 december 2018 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dankzij hem met de hakken over de sloot winnen van oa Den Bosch en Utrecht
Het grote talent Walker. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 2 december 2018 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna de bekerfinale tegen Ajax 2
Walker en Rafaelgoden
Ik gun het ten Hag van harte om kampioen te worden en ver te komen in de CL puur om die ellendelingen van de Telegraaf de mond te snoeren, al zullen die wel weer stellen dat je faalt als je met dit materiaal de CL niet wint.quote:
Wat er ook gebeurt, Valentijn Driessen schrijft toch een zuur stukje na afloop van het seizoen.quote:Op zondag 2 december 2018 20:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik gun het ten Hag van harte om kampioen te worden en ver te komen in de CL puur om die ellendelingen van de Telegraaf de mond te snoeren, al zullen die wel weer stellen dat je faalt als je met dit materiaal de CL niet wint.
Dat zou wel mee moeten vallen met wedstrijden op dinsdag of woensdag, en waarschijnlijk maar twee. Misschien een blessure extra.quote:Op zondag 2 december 2018 18:52 schreef franske19 het volgende:
Ajax doet nog op drie fronten mee dus daar moet je ook rekening mee houden. Dat gaat sowieso punten kosten als Ajax nog een ronde verder komt in de CL.
Uiteindelijk zijn vooral de wedstrijden in de top 3 lastig. Rest win je als je redelijk speelt.quote:Op zondag 2 december 2018 17:47 schreef Smoofie het volgende:
We hebben wel een makkelijker programma
Er zal best nog een wedstrijd komen dat de bal er niet in wil.quote:Op zondag 2 december 2018 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Utrecht en Feyenoord uit en PSV thuis zie ik als enige moeilijkheden.
Zeker gezien de huidige niveauverschillen tussen Ajax/PSV en vrijwel iedere andere club, dat is echt niet normaal namelijkquote:Op zondag 2 december 2018 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn vooral de wedstrijden in de top 3 lastig. Rest win je als je redelijk speelt.
Elke week hebben we genoeg kansen om met minimaal 10-0 te winnenquote:Op zondag 2 december 2018 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker gezien de huidige niveauverschillen tussen Ajax/PSV en vrijwel iedere andere club, dat is echt niet normaal namelijk
Zei ik vanmiddag ook ja, Ajax en PSV zouden dat dit seizoen eigenlijk wel een keer voor elkaar moeten krijgenquote:Op zondag 2 december 2018 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke week hebben we genoeg kansen om met minimaal 10-0 te winnen
Jep. Daarom is de overwinning van Feijenoord ook zo belangrijk.quote:Op zondag 2 december 2018 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker gezien de huidige niveauverschillen tussen Ajax/PSV en vrijwel iedere andere club, dat is echt niet normaal namelijk
Gaat niet gebeuren verder want bij een verschil van vier goals sluipt de nonchalance er al helemaal in.quote:Op zondag 2 december 2018 21:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag ook ja, Ajax en PSV zouden dat dit seizoen eigenlijk wel een keer voor elkaar moeten krijgen
nee joh, die gaan aan het eind van het seizoen schrijven alsof ze nooit anders dan steun hebben gegevenquote:Op zondag 2 december 2018 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, Valentijn Driessen schrijft toch een zuur stukje na afloop van het seizoen.
Gewaagd.quote:Op maandag 3 december 2018 08:19 schreef manny het volgende:
PEC uit. De volgende horde. Ik zeg: drie punten.
het zijn dat soort kutwedstrijden die je ook moet winnen. Volgens mij zei Ferguson altijd: je wordt geen kampioen tegen Chelsea, maar uit tegen Stoke in de regenquote:
Klaas?quote:Op maandag 3 december 2018 08:26 schreef mokkiemok het volgende:
Iemand die nog steeds twijfelt aan de waarde van Tadic?
Fijn dat het ook gewoon zonder Ziyech kan.
Huntelaar had moeten scoren.
Gaat Labyad een basisplaats krijgen na de winterstop?
Gaat Sinkgraven Nico vervangen als die mogelijk vertrekt deze zomer?
Had iemand echt verwacht dat Feyenoord zou gaan winnen (en ook op deze manier)
sow.
dat was wel het format waar ik voor ging, fijn dat het opgemerkt wordt.quote:
Hahah, lekker hoor! Waar was Klaas gister eigenlijk? Ik ben wel benieuwd naar zijn analyse...quote:Op maandag 3 december 2018 10:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat was wel het format waar ik voor ging, fijn dat het opgemerkt wordt.
dacht dat het onopgemerkt zou blijven.
Nee.quote:Op maandag 3 december 2018 08:26 schreef mokkiemok het volgende:
Laten we klaas maar gewoon lekker in Feyenoord of PSV topic blijven.quote:Op maandag 3 december 2018 10:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hahah, lekker hoor! Waar was Klaas gister eigenlijk? Ik ben wel benieuwd naar zijn analyse...
Nooit getwijfeld aan de waarde van Tadic.quote:Op maandag 3 december 2018 08:26 schreef mokkiemok het volgende:
Iemand die nog steeds twijfelt aan de waarde van Tadic?
Fijn dat het ook gewoon zonder Ziyech kan.
Huntelaar had moeten scoren.
Gaat Sinkgraven Nico vervangen als die mogelijk vertrekt deze zomer?
Had iemand echt verwacht dat Feyenoord zou gaan winnen (en ook op deze manier)
sow.
Analyse: Feyenoord wordt gewoon kampioenquote:Op maandag 3 december 2018 10:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hahah, lekker hoor! Waar was Klaas gister eigenlijk? Ik ben wel benieuwd naar zijn analyse...
donderdag vvvquote:Op maandag 3 december 2018 12:25 schreef PicoMMP het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord volgend weekend?
de fouten die hij dit seizoen maakt komt voor 99% uit gemakzucht,.quote:Op maandag 3 december 2018 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is De Ligt wel klaar voor een nieuwe uitdaging.
Nice.quote:Op maandag 3 december 2018 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanaf de volgende ronde Champions League is er VAR trouwens.
quote:Op maandag 3 december 2018 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nice.
Voordeel voor de betere ploeg meestal. Dus Ajax gaat hier de meeste voordeel aan houden.
quote:Op maandag 3 december 2018 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2018 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nice.
Voordeel voor de betere ploeg meestal. Dus Ajax gaat hier de meeste voordeel aan houden.
twitter:aad300 twitterde op maandag 03-12-2018 om 12:58:17Goed nieuws voor @AFCAjax #aanvallen https://t.co/Yc1mGupfgs reageer retweet
Dat zijn wel bizarre stats.quote:Op maandag 3 december 2018 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baasquote:Op maandag 3 december 2018 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
vanaf nu? dat doen we al een tijdje niet meer hoor.quote:Op maandag 3 december 2018 14:24 schreef Elan het volgende:
Ajax is echt heel goed bezig. Vanaf nu laten jullie geen punten meer liggen. Quote maar.
We gaan nog wel eens punten verspelen, maar ik verwacht wel dat dit Ajax in de 90 punten gaat eindigen.quote:Op maandag 3 december 2018 14:24 schreef Elan het volgende:
Ajax is echt heel goed bezig. Vanaf nu laten jullie geen punten meer liggen. Quote maar.
Kwaliteitsverschil met de rest is inmiddels wel extreem groot geworden, veel groter dan een PSV dat vaak in de slotfase pas een nipte overwinning over de streep weet te trekken tegen de mindere goden.quote:Op maandag 3 december 2018 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan nog wel eens punten verspelen, maar ik verwacht wel dat dit Ajax in de 90 punten gaat eindigen.
De Graafschap en Feyenoord hebben beiden evenveel kans.quote:Op maandag 3 december 2018 14:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Stiekem vind ik dit wel grappig om bij te houden.
Statistisch gezien hebben we nu 64% kans om kampioen te worden
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/
Man man manquote:Op maandag 3 december 2018 14:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Stiekem vind ik dit wel grappig om bij te houden.
Statistisch gezien hebben we nu 64% kans om kampioen te worden
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/
Klinkt dan toch niet als een heel plausibel concept.quote:Op maandag 3 december 2018 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Graafschap en Feyenoord hebben beiden evenveel kans.
Joh.quote:Op maandag 3 december 2018 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt dan toch niet als een heel plausibel concept.
Ik hoop dat de Graafschap degradeert.quote:Op maandag 3 december 2018 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok Sjaak.quote:Op maandag 3 december 2018 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Graafschap degradeert.
de kampioenswedstrijdquote:Op maandag 3 december 2018 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok Sjaak.
Speelronde 33 is trouwens De Graafschap - Ajax.
Ook Ajax krijgt wel weer een mindere fase met veel vormverlies.quote:Op maandag 3 december 2018 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kwaliteitsverschil met de rest is inmiddels wel extreem groot geworden, veel groter dan een PSV dat vaak in de slotfase pas een nipte overwinning over de streep weet te trekken tegen de mindere goden.
we gaan het zien, het is gelukkig wel weer spannendquote:Op maandag 3 december 2018 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook Ajax krijgt wel weer een mindere fase met veel vormverlies.
Mocht dat onverhoopt gebeuren win je die potjes alsnog wel met 2-1 of 2-0 in plaats van 5-1 of 8-1.quote:Op maandag 3 december 2018 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook Ajax krijgt wel weer een mindere fase met veel vormverlies.
Met dank aan jullie Rotterdamse vriendenquote:Op maandag 3 december 2018 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien, het is gelukkig wel weer spannend
Nu eens tijd dat Ajax de koppositie pakt, is toch alweer 2,5 jaar geleden voor het laatstquote:Op maandag 3 december 2018 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op maandag 3 december 2018 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
precies. want de beste verdedigers van de wereld maken nauwelijks overtredingen.quote:Op maandag 3 december 2018 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
wel als ze de aanvallers zo beneden hun niveau zijn dat ze zonder moeite kunnen onderscheppenquote:Op maandag 3 december 2018 15:15 schreef manny het volgende:
[..]
precies. want de beste verdedigers van de wereld maken nauwelijks overtredingen.
Ze hebben beide <1% kans. Waarbij Feyenoord bijvoorbeeld 0.95% kans zou kunnen hebben en de Graafschap 0.02%quote:Op maandag 3 december 2018 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sjaakgod klaagt over tijdstip 12:15 laatste wedstrijd voor Kerst. Advocaat doet hetzelfde; nee dat moet Advocaat niet doen, klagen. Sjaakgod.quote:Op maandag 3 december 2018 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meteen PSV bash in de eerste 20 seconden (lol)
Ja dat was ook zo debielquote:Op maandag 3 december 2018 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sjaakgod klaagt over tijdstip 12:15 laatste wedstrijd voor Kerst. Advocaat doet hetzelfde; nee dat moet Advocaat niet doen, klagen. Sjaakgod.
Vind ik ook. Hopelijk 100% focus en de druk er vol op houden!quote:Op maandag 3 december 2018 17:38 schreef TheVulture het volgende:
PEC uit is wel een van de lastigere uitwedstrijden, ook al presteren die matig
Moest ffquote:Op zondag 2 december 2018 19:41 schreef Heeinz het volgende:
Een-tweetje tussen PowerLoungen en StarGazer is weer begonnen
Wel lekker dat je na Bayern thuis een eenvoudige wedstrijd hebt, De Graafschap thuis.quote:Op maandag 3 december 2018 17:38 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2018 17:38 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2018 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Elke week fc downie-uitgenot tegenwoordigquote:Op maandag 3 december 2018 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig hebben we ook slechts Ajax v De Graafschap na de wedstrijd tegen Bayern he POE HEE POE. En fascinerend dat we na Bayern-uit zelfs met 5-0 van AZ wonnen.quote:Op maandag 3 december 2018 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke week fc downie-uitgenot tegenwoordig![]()
Wat hebben de heren het moeilijk h ? Stel je voor dat ze een terugslag krijgen , dan kunnen ze zomaar punten verspelen tegen Knoop in je zakdoek of de Jostibandquote:Op maandag 3 december 2018 20:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ook slechts Ajax v De Graafschap na de wedstrijd tegen Bayern he POE HEE POE. En fascinerend dat we na Bayern-uit zelfs met 5-0 van AZ wonnen.
Maar hey, Ajax heeft doordeweeks rust en kan zich optimaal op de hel van het MAC3PARK voorbereiden.
kale muts genotquote:
Het blijft toch een held, onze Sjaakquote:Op maandag 3 december 2018 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meteen PSV bash in de eerste 20 seconden (lol)
Kunststoten was het. Dick Jaspers zou trots zijn.quote:Op maandag 3 december 2018 19:12 schreef julian6 het volgende:
is er een gifje van de goal van dolberg van gisteren?
quote:Op maandag 3 december 2018 19:12 schreef julian6 het volgende:
is er een gifje van de goal van dolberg van gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
voor in de OP?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:Op dinsdag 4 december 2018 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor in de OP?Ik kan de OP niet meer wijzigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
ik zal ze weer posten in een nieuw topique dan.quote:Op dinsdag 4 december 2018 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer wijzigen.
que?quote:
Die gasten op de bank ook onderin beeld. Mooi beeldquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:41 schreef Heeinz het volgende:
https://streamable.com/84i2w
Dit blijft echt geweldig
Tot die 1 keer verliest.quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:35 schreef Tjacka het volgende:
Keizertje die nu populair is in Portugal.KeizerGOD
https://twitter.com/searc(...)=keizerball&src=typdquote:
Kotarski is niet super, daar.quote:
kan wel lekker voetballenquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schuurs is nog verre van overtuigend bij Jong Ajax.
Lekker Twente anaal verkrachten met jong Ajax, toppiequote:
Zijn er dan wel spelers in Jong die echt overtuigen?quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schuurs is nog verre van overtuigend bij Jong Ajax.
Niet echt. Ik denk niet dat we veel van die gasten volgend seizoen al vaak in actie gaan zien. Heel misschien wagen ze de gok met Kotarski, maar dat zou wel vroeg zijn. Niveauverschil tussen het eerste en jong is ook wel erg groot. Een paar jaar geleden speelde Jong Ajax nog met een beter middenveld dan het eerste.quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn er dan wel spelers in Jong die echt overtuigen?
Toen ze een middenveld met Frenkie, Donny en Nouri hadden keek ik nog wel eens een wedstrijdje ja, dat was echt heerlijk om te zien. Dit team oogt niet echt heel flitsend en van wat er zo nu en dan eens in het eerste mag opdraven word ik ook niet direct heel vrolijk.quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet echt. Ik denk niet dat we veel van die gasten volgend seizoen al vaak in actie gaan zien. Heel misschien wagen ze de gok met Kotarski, maar dat zou wel vroeg zijn. Niveauverschil tussen het eerste en jong is ook wel erg groot. Een paar jaar geleden speelde Jong Ajax nog met een beter middenveld dan het eerste.
Na de eerste 10 seconden uitgezetquote:
Dani de WitGODquote:Op dinsdag 4 december 2018 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen ze een middenveld met Frenkie, Donny en Nouri hadden keek ik nog wel eens een wedstrijdje ja, dat was echt heerlijk om te zien. Dit team oogt niet echt heel flitsend en van wat er zo nu en dan eens in het eerste mag opdraven word ik ook niet direct heel vrolijk.
Ajax coach en keeper..quote:Op maandag 3 december 2018 17:38 schreef TheVulture het volgende:
quote:Niet alleen Bazoer raakte op een zijspoor
,,n van de beste selecties ooit’’, noemde Frank de Boer zijn Ajax-selectie in 2015. Hij beschikt destijds over Kenny Tete, Jairo Riedewald, Anwar El Ghazi en Riechedly Bazoer. Allen ‘toptalenten’ die de wereld gaan bestormen, maar drie jaar later hebben zij die status niet waargemaakt.
Je weet wie het zei. Drank de Boer.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)n-zijspoor~a640d39d/
[..]
De nieuwe Rijkaardgodquote:Op woensdag 5 december 2018 20:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)n-zijspoor~a640d39d/
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:41 schreef Heeinz het volgende:
https://streamable.com/84i2w
Dit blijft echt geweldig
quote:Top 10 Raymond Kopa Trofee
1. Kylian Mbapp (Frankrijk, Paris Saint-Germain) 110 punten
2. Christian Pulisic (VS, Borussia Dortmund) 31 punten
3. Justin Kluivert (Nederland, AS Roma) 18 punten
4. Rodrygo (Brazili, Santos)
Gianluigi Donnarumma (Itali, AC Milan) 12 punten
6. Trent Alexander-Arnold (Engeland, Liverpool) 6 punten
7. Patrick Cutrone (Itali, AC Milan) 5 punten
8. Houssem Aouar (Frankrijk, Olympique Lyon) 4 punten
9. Ritsu Doan (Japan, FC Groningen)
Amadou Haidara (Mali, RB Salzburg) 0 punten
Wie riep hier nou 2 jaar geleden dat Kluivert het grootste talent van ajax was?quote:Op het Gouden Bal-gala in Parijs werd Justin Kluivert derde in de verkiezing tot beste speler onder de 21 jaar.
Ritsu Douanquote:Op donderdag 6 december 2018 08:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Wie riep hier nou 2 jaar geleden dat Kluivert het grootste talent van ajax was?
En werd uitgelachen?
Ja Klaas.
De jong en de ligt komen niet eens in het rijtje voor
Dat is gewoon een blinde debiele hype dat weten de echte voetbalkenners zoals Klaas
Kan je niet beter de vraag stellen op basis van wat Kllaasweetalles kluivert het grootste talent van ajax noemde..quote:Op donderdag 6 december 2018 09:07 schreef mokkiemok het volgende:
op basis van wat is kluivert derde geworden?
Kluivert is de slechtste speler van AS Roma. Met hem in het veld halen ze gemiddeld het minste punten.quote:Op donderdag 6 december 2018 09:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kan je niet beter de vraag stellen op basis van wat Kllaasweetalles kluivert het grootste talent van ajax noemde..
ik kan die post nog wel even terughalen als je wilt...meerdere zelfs...
clown
domme bullshittquote:Op donderdag 6 december 2018 09:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kluivert is de slechtste speler van AS Roma. Met hem in het veld halen ze gemiddeld het minste punten.
Knip je jou bepaalde spelers uit die lijst?quote:Op donderdag 6 december 2018 08:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
En werd uitgelachen?
Ja Klaas.
Dat is gewoon een blinde debiele hype dat weten de echte voetbalkenners zoals Klaas
Excuus, volgens mij keek ik gewoon niet goedquote:Op donderdag 6 december 2018 09:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Knip je jou bepaalde spelers uit die lijst?
Wie zijn nu de grootste talenten van Ajax?quote:Op donderdag 6 december 2018 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
domme bullshitt
zo zie je maar weer dat Klaasweetalles altijd gelijk krijgt op het gebied van talent herkennen
Ik was iedereen weer voor...
Grootste talenten?quote:Op donderdag 6 december 2018 09:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wie zijn nu de grootste talenten van Ajax?
En geen Kluivert. Gek.quote:France Football tipt De Jong en De Ligt voor Ballon d’Or van 2025
France Football ziet Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt als kanshebbers voor de Ballon d’Or in 2025. Het Franse tijdschrift is de organisator van de verkiezing voor beste voetballer ter wereld en ziet in de Ajacieden kanshebbers voor de toekomst. De Oranje-internationals staan op een gepubliceerde lijst tussen verschillende spelers, waaronder Kylian Mbapp, Dele Alli en Paul Pogba.
Afgelopen maandag werd Real Madrid-middenvelder Luka Modric verkozen tot beste voetballer ter wereld in 2018. Voor het eerst sinds tien jaar won een andere speler dan Lionel Messi of Cristiano Ronaldo de prestigieuze award. De winnaar wordt gekozen door een groot aantal voetbaljournalisten en France Football denkt dat De Jong en De Ligt in de toekomst tot de kanshebbers behoren.
“Frenkie de Jong is een van de grootste talenten van de toekomst. Het is geen wonder dat de grootste clubs uit Europa als Manchester City, Barcelona en Paris Saint-Germain hem in de gaten houden. Hij zal zeker tot de kandidaten van de Ballon d’Or gaan behoren. Misschien wel eerder dan 2025”, aldus het Franse magazine. Behalve De Jong, Mbapp, Alli en Pogba, worden ook de kansen van Joshua Kimmich, Philippe Coutinho, Paulo Dybala, Neymar, Leroy San en Raphal Varane besproken.
De naam van De Ligt duikt op in een lijst met overige kanshebbers, die verder bestaat uit Harry Kane, Mauro Icardi, Trent Alexander-Arnol, Arhur, Marco Asensio, Dani Ceballos, Ousmane Dembl, Kai Havertz, Tanguy Ndombele, Richarlison, Jadon Sancho en Riqui Puig.
voetbalzone quotenquote:Op donderdag 6 december 2018 10:10 schreef TheJanitor het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=342500
[..]
En geen Kluivert. Gek.
Voetbalzone is gewoon een verzamelsite van verschillende sportkranten/websites, ze gooien zelf geen geruchten de wereld inquote:
Ja iedere idioot kan natuurlijk wel snappen dat De Ligt en De Jong never nooit wereldvoetballer van het jaar zullen worden....quote:Op donderdag 6 december 2018 10:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voetbalzone is gewoon een verzamelsite van verschillende sportkranten/websites, ze gooien zelf geen geruchten de wereld in
Had ook niet verwacht dat jij dat zou begrijpen
De Ligt wel golden boy nominatie, maar ik ben het wel met je eens dat Kluivert hier vaak tekort gedaan wordt.quote:Op donderdag 6 december 2018 08:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
En werd uitgelachen?
Ja Klaas.
tekort gedaan, ja. ik ben best wel onder de indruk van hem en zie hem heus wel slagen bij Roma en het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De Ligt wel golden boy nominatie, maar ik ben het wel met je eens dat Kluivert hier vaak tekort gedaan wordt.
maar ook bergwijn zou belachelijk zijn, die is ook echt niet een 3e grootste talent van de wereld.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
3e van de wereld vind ik eerlijk gezegd lachwekkend voor een reserve speler van AS Roma. Ik vind bijvoorbeeld een Bergwijn een groter talent om maar een vergelijking met zijn positie te maken.
Ik vind dat inderdaad nogal voorbarig. Het is niet dat hij bij Ajax zo uitblonk of nu bij Roma constant laat zien hoe top hij is, maar potentie heeft hij zeker wel en ik gun hem ook dat het er volledig uitkomt.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tekort gedaan, ja. ik ben best wel onder de indruk van hem en zie hem heus wel slagen bij Roma en het Nederlands elftal.
maar beste speler (van ajax) en een wereld talent, uhm nee. mensen die dat denken bij Kluivert hebben daar nul onderbouwing voor want Kluivert heeft nog niets laten zien.
Het kan natuurlijk dat Kluivert zulke stappen maakt dat hij de next big thing wordt, maar op dit moment wijst niks op zo'n ontwikkeling. Iets wat je wel ziet bij De Ligt. Over Frenkie heb ik nog mijn twijfels en zal het zeer sterk afhangen waar hij deze zomer naartoe verkast. Mathijs zie ik zelfs bij Juve slagen.
Kluivert heeft bij ajax meer laten zien dan Frenkie de Jong.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tekort gedaan, ja. ik ben best wel onder de indruk van hem en zie hem heus wel slagen bij Roma en het Nederlands elftal.
maar beste speler (van ajax) en een wereld talent, uhm nee. mensen die dat denken bij Kluivert hebben daar nul onderbouwing voor want Kluivert heeft nog niets laten zien.
Het kan natuurlijk dat Kluivert zulke stappen maakt dat hij de next big thing wordt, maar op dit moment wijst niks op zo'n ontwikkeling. Iets wat je wel ziet bij De Ligt. Over Frenkie heb ik nog mijn twijfels en zal het zeer sterk afhangen waar hij deze zomer naartoe verkast. Mathijs zie ik zelfs bij Juve slagen.
Ja eens. Niet dat het verder veel uitmaakt, ik gun Justin het beste maar denk niet dat het een (wereld) topper wordt.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar ook bergwijn zou belachelijk zijn, die is ook echt niet een 3e grootste talent van de wereld.
van alleen Nederland misschien.
Ik hoop dat alle Nederlandse spelers wereld toppers worden, alleen maar goed voor het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens. Niet dat het verder veel uitmaakt, ik gun Justin het beste maar denk niet dat het een (wereld) topper wordt.
quote:Op donderdag 6 december 2018 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kluivert heeft bij ajax meer laten zien dan Frenkie de Jong.
Over de Ligt betreft die valt gewoon door de mand in een snellere competitie
Te traag. zijn wendbaarheid is lachwekkend
Frenkie de Jong, De Ligt en Toornstra zijn blonde hollandse jongetjes die gehyped worden.Waarschijnlijk zitten al die nederlandse journalisten tegenwoordig zich af te rukken op blondje jongetjes.
Zelfs bij Oranje waar Memphis Depay de grote man is en bij ajax Ziyech worden de ligt en de jong gehypt alsof ze de beste zijn
Het is een zielige schertsvertoning.![]()
![]()
KLaas heeft weer gesproken.
Toch knap hoe erg je langs iemand heen kan pratenquote:Op donderdag 6 december 2018 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja iedere idioot kan natuurlijk wel snappen dat De Ligt en De Jong never nooit wereldvoetballer van het jaar zullen worden....
Wat zijn wereldtoppers?quote:Op donderdag 6 december 2018 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens. Niet dat het verder veel uitmaakt, ik gun Justin het beste maar denk niet dat het een (wereld) topper wordt.
Mbappe, Oblak, Griezzman etc. Maar daaronder zou inderdaad kunnen, het zou mij echter (positief) verbazen. Hij is inderdaad 19 jaar en zeker goed bezig.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat zijn wereldtoppers?
Ronaldo, Messi, Neymar Modric
De rest zit in een categorie daaronder waar Kluivert best over 2-3 jaar in terecht kan komen. Kluivert is pas 19?
Er zijn niet zoveel spelers in Italie die op die leeftijd al veel speelminuten in de serie A maken denk ik. In Italie breken spelers meestal door op veel latere leeftijd.
Hij is goed bezig.
Kluivert zit in een fase waar Memphis in zat bij psv en toen was memphis al een paar jaar ouder.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mbappe, Oblak, Griezzman etc. Maar daaronder zou inderdaad kunnen, het zou mij echter (positief) verbazen. Hij is inderdaad 19 jaar en zeker goed bezig.
Je Lult gewoonquote:Op donderdag 6 december 2018 12:41 schreef Heeinz het volgende:
Klaas is inmiddels echt een parodie van zichzelf geworden
graag zelfs.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
en mag hij geen topper meer worden
95 % wat je zegt slaat hier nergens op.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je Lult gewoon
Als Kluivert nog bij ajax had gespeeld dan was hij top geweest maar omdat hij zo vroeg weg is gegaan is iedereen boos en mag hij geen topper meer worden
grappig manquote:Op donderdag 6 december 2018 12:50 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
95 % wat je zegt slaat hier nergens op.
Kluivert wordt wel onnodig afgeserveerd.
Hij laat zien dat hij hard werkt en gemotiveerd is. Vooral bij Jong oranje vind ik hem positief opvallen qua mentaliteit. aan niks merk je teleurstelling.
Hij moet nog veel leren, maar dit heeft hij. Bovendien is hij razendsnel, een goed schot en een goede techniek. Hij heeft ook al meer gespeeld dan 95% verwachte. Noem eens spelers van 19 op die meer spelen bij een vergelijkbare club? Snel nadenkend kom ik alleen tot Mbappe die tot het grootste talent ter wereld wordt gezien.
Wat zit je nou slap te ouwehoeren over Kluivert, ik zeg daar helemaal niks overquote:Op donderdag 6 december 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je Lult gewoon
Als Kluivert nog bij ajax had gespeeld dan was hij top geweest maar omdat hij zo vroeg weg is gegaan is iedereen boos en mag hij geen topper meer worden
geef ik je gelijk is het nog niet goedquote:Op donderdag 6 december 2018 12:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
grappig man
95% wat ik tiep is dom gelul volgens jou en vervolgens neem je 100% van mij tekst over bij een analyse over Kluivert
ik ga weer even aan het werk voordat ik van me stoel val van het lachen...
dat komt wel door de ontwikkeling van Bergwijn, hij krijgt meer speelminuten bij Roma dan ik had verwacht en bij Ajax had hij ook veel moeten banken denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Voorlopig zit hij niet eens bij het Nederlands elftal inderdaad.
Klopt, dat vind ik dan ook een groter talent maar Kluivert is nummer 3 geworden. Wil hem wel eens zien als invaller ipv Promes of zo. Ik kijk AS Roma eerlijk gezegd nooit. Bij Ajax vond ik hem nog erg wisselvallig met weinig rendement.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat komt wel door de ontwikkeling van Bergwijn, hij krijgt meer speelminuten bij Roma dan ik had verwacht en bij Ajax had hij ook veel moeten banken denk ik.
Wedstrijd van Oranje tegen Frankrijk niet gezien? En dan beweer jij dat hij te traag is?quote:Op donderdag 6 december 2018 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kluivert heeft bij ajax meer laten zien dan Frenkie de Jong.
Over de Ligt betreft die valt gewoon door de mand in een snellere competitie
Te traag. zijn wendbaarheid is lachwekkend
Frenkie de Jong, De Ligt en Toornstra zijn blonde hollandse jongetjes die gehyped worden.
een kapotte klok staat 2 keer per dag goed.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:17 schreef marp0 het volgende:
Voor elk moment dat Klaas z'n gelijk aanhaalt kunnen we wel honderdmiljoenmiljard momenten aanhalen waarbij Klaas niet gelijk heeft.
Wie is hier nou de clown ?
quote:Op donderdag 6 december 2018 13:17 schreef marp0 het volgende:
Voor elk moment dat Klaas z'n gelijk aanhaalt kunnen we wel honderdmiljoenmiljard momenten aanhalen waarbij Klaas niet gelijk heeft.
Wie is hier nou de clown ?
Wedden dat de carrire van Kluivert groter zal zijn dan die van de Ligt?quote:Op donderdag 6 december 2018 13:59 schreef marp0 het volgende:
Overigens is kopta award dit jaar voor het eerst uitgereikt. Een Franse award, gestemd door Fransen.
Niet erg representatief, klaas.
We praten wel weer als de golden boy awards word uitgereikt.
Wedden dat de Ligt boven Kluivert eindigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |