abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2018 @ 11:31:04 #276
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183564107
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

tekort gedaan, ja. ik ben best wel onder de indruk van hem en zie hem heus wel slagen bij Roma en het Nederlands elftal.
maar beste speler (van ajax) en een wereld talent, uhm nee. mensen die dat denken bij Kluivert hebben daar nul onderbouwing voor want Kluivert heeft nog niets laten zien.
Het kan natuurlijk dat Kluivert zulke stappen maakt dat hij de next big thing wordt, maar op dit moment wijst niks op zo'n ontwikkeling. Iets wat je wel ziet bij De Ligt. Over Frenkie heb ik nog mijn twijfels en zal het zeer sterk afhangen waar hij deze zomer naartoe verkast. Mathijs zie ik zelfs bij Juve slagen.
Ik vind dat inderdaad nogal voorbarig. Het is niet dat hij bij Ajax zo uitblonk of nu bij Roma constant laat zien hoe top hij is, maar potentie heeft hij zeker wel en ik gun hem ook dat het er volledig uitkomt.
pi_183564206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

tekort gedaan, ja. ik ben best wel onder de indruk van hem en zie hem heus wel slagen bij Roma en het Nederlands elftal.
maar beste speler (van ajax) en een wereld talent, uhm nee. mensen die dat denken bij Kluivert hebben daar nul onderbouwing voor want Kluivert heeft nog niets laten zien.
Het kan natuurlijk dat Kluivert zulke stappen maakt dat hij de next big thing wordt, maar op dit moment wijst niks op zo'n ontwikkeling. Iets wat je wel ziet bij De Ligt. Over Frenkie heb ik nog mijn twijfels en zal het zeer sterk afhangen waar hij deze zomer naartoe verkast. Mathijs zie ik zelfs bij Juve slagen.
Kluivert heeft bij ajax meer laten zien dan Frenkie de Jong.

Over de Ligt betreft die valt gewoon door de mand in een snellere competitie

Te traag. zijn wendbaarheid is lachwekkend

Frenkie de Jong, De Ligt en Toornstra zijn blonde hollandse jongetjes die gehyped worden.Waarschijnlijk zitten al die nederlandse journalisten tegenwoordig zich af te rukken op blondje jongetjes.

Zelfs bij Oranje waar Memphis Depay de grote man is en bij ajax Ziyech worden de ligt en de jong gehypt alsof ze de beste zijn

Het is een zielige schertsvertoning. :r _O-

KLaas heeft weer gesproken. ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 6 december 2018 @ 11:36:03 #278
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183564218
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:29 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

maar ook bergwijn zou belachelijk zijn, die is ook echt niet een 3e grootste talent van de wereld.
van alleen Nederland misschien.
Ja eens. Niet dat het verder veel uitmaakt, ik gun Justin het beste maar denk niet dat het een (wereld) topper wordt.
  donderdag 6 december 2018 @ 12:01:31 #279
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183564719
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja eens. Niet dat het verder veel uitmaakt, ik gun Justin het beste maar denk niet dat het een (wereld) topper wordt.
Ik hoop dat alle Nederlandse spelers wereld toppers worden, alleen maar goed voor het Nederlands elftal.
Maar denken dat Kluivert in die categorie valt is gewoon ridicuul en gebaseerd op niks.
en aangezien hij zich dus blijkbaar laat leiden door zijn moeder is de kans zeer aanwezig dat hij verkeerde keuzes maakt, zo ook de keuze voor Roma in dit stadium van zijn carrière. Maar dat is mijn mening. Ik ben van mening dat hij in dit Ajax meer van waarde zou zijn en meer zou spelen dat hij nu doet/is bij Roma.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_183564728
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Frenkie de Jong, De Ligt en Toornstra zijn blonde hollandse jongetjes die gehyped worden.Waarschijnlijk zitten al die nederlandse journalisten tegenwoordig zich af te rukken op blondje jongetjes.

Zelfs bij Oranje waar Memphis Depay de grote man is en bij ajax Ziyech worden de ligt en de jong gehypt alsof ze de beste zijn

Het is een zielige schertsvertoning. :r _O-

KLaas heeft weer gesproken. ^O^
:D
  donderdag 6 december 2018 @ 12:11:48 #281
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_183564864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja iedere idioot kan natuurlijk wel snappen dat De Ligt en De Jong never nooit wereldvoetballer van het jaar zullen worden....
Toch knap hoe erg je langs iemand heen kan praten
pi_183565056
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wat zijn wereldtoppers?

Ronaldo, Messi, Neymar Modric

De rest zit in een categorie daaronder waar Kluivert best over 2-3 jaar in terecht kan komen. Kluivert is pas 19?

Er zijn niet zoveel spelers in Italie die op die leeftijd al veel speelminuten in de serie A maken denk ik. In Italie breken spelers meestal door op veel latere leeftijd.

Hij is goed bezig.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  donderdag 6 december 2018 @ 12:32:08 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183565119
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat zijn wereldtoppers?

Ronaldo, Messi, Neymar Modric

De rest zit in een categorie daaronder waar Kluivert best over 2-3 jaar in terecht kan komen. Kluivert is pas 19?

Er zijn niet zoveel spelers in Italie die op die leeftijd al veel speelminuten in de serie A maken denk ik. In Italie breken spelers meestal door op veel latere leeftijd.

Hij is goed bezig.
Mbappe, Oblak, Griezzman etc. Maar daaronder zou inderdaad kunnen, het zou mij echter (positief) verbazen. Hij is inderdaad 19 jaar en zeker goed bezig.
pi_183565187
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Mbappe, Oblak, Griezzman etc. Maar daaronder zou inderdaad kunnen, het zou mij echter (positief) verbazen. Hij is inderdaad 19 jaar en zeker goed bezig.
Kluivert zit in een fase waar Memphis in zat bij psv en toen was memphis al een paar jaar ouder.

Bij Kluivert is het een kwestie van zich fysiek door ontwikkelen de rest heeft hij al. Technische is hij 3 x keer beter dan Frenkie de jong en de Ligt.

Vandaar dat hij ook op nr 3 is geëindigd. Dat zien alleen de echt voetbalkenners zoals Klaas.
  donderdag 6 december 2018 @ 12:41:06 #285
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_183565249
Klaas is inmiddels echt een parodie van zichzelf geworden
pi_183565273
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:41 schreef Heeinz het volgende:
Klaas is inmiddels echt een parodie van zichzelf geworden
Je Lult gewoon

Als Kluivert nog bij ajax had gespeeld dan was hij top geweest maar omdat hij zo vroeg weg is gegaan is iedereen boos en mag hij geen topper meer worden :)
  donderdag 6 december 2018 @ 12:44:46 #287
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183565289
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
en mag hij geen topper meer worden
graag zelfs.
pi_183565335
quote:

[..]

Je Lult gewoon

Als Kluivert nog bij ajax had gespeeld dan was hij top geweest maar omdat hij zo vroeg weg is gegaan is iedereen boos en mag hij geen topper meer worden :)
95 % wat je zegt slaat hier nergens op.

Kluivert wordt wel onnodig afgeserveerd.
Hij laat zien dat hij hard werkt en gemotiveerd is. Vooral bij Jong oranje vind ik hem positief opvallen qua mentaliteit. aan niks merk je teleurstelling.

Hij moet nog veel leren, maar dit heeft hij. Bovendien is hij razendsnel, een goed schot en een goede techniek. Hij heeft ook al meer gespeeld dan 95% verwachte. Noem eens spelers van 19 op die meer spelen bij een vergelijkbare club? Snel nadenkend kom ik alleen tot Mbappe die tot het grootste talent ter wereld wordt gezien.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_183565353
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:50 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

95 % wat je zegt slaat hier nergens op.

Kluivert wordt wel onnodig afgeserveerd.
Hij laat zien dat hij hard werkt en gemotiveerd is. Vooral bij Jong oranje vind ik hem positief opvallen qua mentaliteit. aan niks merk je teleurstelling.

Hij moet nog veel leren, maar dit heeft hij. Bovendien is hij razendsnel, een goed schot en een goede techniek. Hij heeft ook al meer gespeeld dan 95% verwachte. Noem eens spelers van 19 op die meer spelen bij een vergelijkbare club? Snel nadenkend kom ik alleen tot Mbappe die tot het grootste talent ter wereld wordt gezien.
grappig man

95% wat ik tiep is dom gelul volgens jou en vervolgens neem je 100% van mij tekst over bij een analyse over Kluivert

ik ga weer even aan het werk voordat ik van me stoel val van het lachen...
  donderdag 6 december 2018 @ 12:58:03 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183565400
Voorlopig zit hij niet eens bij het Nederlands elftal inderdaad.
  donderdag 6 december 2018 @ 13:02:37 #291
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_183565446
quote:

[..]

Je Lult gewoon

Wat zit je nou slap te ouwehoeren over Kluivert, ik zeg daar helemaal niks over :')
pi_183565524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

grappig man

95% wat ik tiep is dom gelul volgens jou en vervolgens neem je 100% van mij tekst over bij een analyse over Kluivert

ik ga weer even aan het werk voordat ik van me stoel val van het lachen...
geef ik je gelijk is het nog niet goed :X }:| :'( }:|
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 6 december 2018 @ 13:08:35 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183565528
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Voorlopig zit hij niet eens bij het Nederlands elftal inderdaad.
dat komt wel door de ontwikkeling van Bergwijn, hij krijgt meer speelminuten bij Roma dan ik had verwacht en bij Ajax had hij ook veel moeten banken denk ik.
  donderdag 6 december 2018 @ 13:09:36 #294
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183565546
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat komt wel door de ontwikkeling van Bergwijn, hij krijgt meer speelminuten bij Roma dan ik had verwacht en bij Ajax had hij ook veel moeten banken denk ik.
Klopt, dat vind ik dan ook een groter talent maar Kluivert is nummer 3 geworden. Wil hem wel eens zien als invaller ipv Promes of zo. Ik kijk AS Roma eerlijk gezegd nooit. Bij Ajax vond ik hem nog erg wisselvallig met weinig rendement.
pi_183565602
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Frenkie de Jong, De Ligt en Toornstra zijn blonde hollandse jongetjes die gehyped worden.
Wedstrijd van Oranje tegen Frankrijk niet gezien? En dan beweer jij dat hij te traag is?

Verder in 1 zin de namen van FdJ MdL en Toornstra noemen.....

Hef jezelf op man.
pi_183565660
Voor elk moment dat Klaas z'n gelijk aanhaalt kunnen we wel honderdmiljoenmiljard momenten aanhalen waarbij Klaas niet gelijk heeft.

Wie is hier nou de clown ?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  donderdag 6 december 2018 @ 13:18:34 #297
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183565676
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:17 schreef marp0 het volgende:
Voor elk moment dat Klaas z'n gelijk aanhaalt kunnen we wel honderdmiljoenmiljard momenten aanhalen waarbij Klaas niet gelijk heeft.

een kapotte klok staat 2 keer per dag goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 6 december 2018 @ 13:28:09 #298
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_183565823
-

[ Bericht 98% gewijzigd door Heeinz op 06-12-2018 13:28:48 ]
pi_183566214
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:17 schreef marp0 het volgende:

pi_183566386
Overigens is kopta award dit jaar voor het eerst uitgereikt. Een Franse award, gestemd door Fransen.

Niet erg representatief, klaas.

We praten wel weer als de golden boy awards word uitgereikt.

Wedden dat de Ligt boven Kluivert eindigt?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')