Je moet ook niet verwachten dat hij ooit een bepalende speler van Ajax gaat worden.quote:Op zondag 2 december 2018 13:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In dit soort potjes ziet het er nog wel eens leuk uit. Als het er echt om gaat geeft 'ie nooit thuis. Same old, same old.
Ik bedoel maar gewoon te zeggen dat je er over het algemeen niks aan hebt. Leuk subtobspelertje.quote:Op zondag 2 december 2018 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook niet verwachten dat hij ooit een bepalende speler van Ajax gaat worden.
Nee maar dat weet iedereen hier wel denk ik, meer dat hij in elk geval in dit soort potjes nog acceptabel speelt.quote:Op zondag 2 december 2018 13:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik bedoel maar gewoon te zeggen dat je er over het algemeen niks aan hebt. Leuk subtobspelertje.
Sierhuis, Pereira.quote:Op zondag 2 december 2018 13:30 schreef TheArt het volgende:
We hebben dus een spits die al lange tijd hopeloos uit vorm is en een spits die niet meer weet hoe hij moet scoren. Iemand andere ideeën voor de spitspositie?
Siem terughalen uit Australiëquote:Op zondag 2 december 2018 13:30 schreef TheArt het volgende:
We hebben dus een spits die al lange tijd hopeloos uit vorm is en een spits die niet meer weet hoe hij moet scoren. Iemand andere ideeën voor de spitspositie?
quote:Op zondag 2 december 2018 13:30 schreef TheArt het volgende:
ook dit soort wedstrijdjes moet je winnenquote:Op zondag 2 december 2018 13:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik bedoel maar gewoon te zeggen dat je er over het algemeen niks aan hebt. Leuk subtobspelertje.
Blind stond achterin Hans.quote:Op zondag 2 december 2018 13:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die stond daar al.
Geef dan Sinkgraven wat minuten.
Maakt toch niet uit ook, is gewoon speeltijd gunnen aan Wöber.quote:Op zondag 2 december 2018 13:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op papier wel ja, Frits.
Maar op het veld bijna niet.
Elke keer genot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |