https://www.nu.nl/champio(...)in-cl-verlengen.htmlquote:PSV hoopt matige uitreeks Barcelona in CL te verlengen
PSV hoopt dat het de matige uitreeks van FC Barcelona in de Champions League woensdag een vervolg kan geven. De vijfvoudig winnaar van het belangrijkste Europese clubtoernooi won namelijk slechts een van de laatste zes duels op vreemde bodem.
Barcelona was eerder deze groepsfase met 2-4 te sterk voor Tottenham Hotspur en speelde op bezoek bij Internazionale met 1-1 gelijk. Vorig seizoen werd gelijkgespeeld bij Olympiakos, Juventus (allebei 0-0) en Chelsea (1-1) en verloren van AS Roma (3-0). Die nederlaag betekende verrassend uitschakeling in de kwartfinales.
De Catalanen kunnen daarentegen wel goede statistieken in de groepsfase van de Champions League overleggen. In de laatste 26 pouleduels werd namelijk slechts één keer verloren. Ruim twee jaar geleden was Manchester City met 3-1 te sterk.
In eigen huis heeft PSV een gelijkspel of overwinning nodig om hoop te houden op de derde plek in poule B en daarmee overwintering in de Europa League. Met nog twee speelronden te gaan is het gat met Tottenham drie punten.
Bij een nederlaag óf een ongunstig resultaat bij Tottenham-Inter eindigt PSV voor de tweede Champions League-deelname op rij als laatste in de groep, wat een unicum in de historie van de club zou zijn. Twee seizoenen geleden werden de Eindhovenaren vierde achter Atlético Madrid, Bayern München en FK Rostov.
Je kan niet zeggen dat PSV laf speelt.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee daarvoor was het te goed. Lekker druk zetten en kansen creëren, dat ging echt best nice.
Zoals jij met haxball.quote:
Ook al tegen Heerenveen thuis. (lol)quote:Op woensdag 28 november 2018 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die voorziet scenario’s van 5/6-0 voor zondag.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Had PSV wel graag in de EL willen zien tegen (iets) mindere tegenstanders.
Ik ook maxi-mus, ik ook.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Best leuk zo'n EL seizoen zonder Nederlandse clubs.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ze spelen eigenlijk elke keer leuk mee, en creëren ook genoeg kansen. (behalve dan tegen Tottenham)quote:
madquote:
anansiquote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zit een spin op ze hoofd
Mad.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Fluit maar gewoon af dan he, PSV op het dooie gemak verder in de competitie en ze worden kampioen met 102 punten. Leuk man. En volgend jaar weer precies op dezelfde manier alles verneuken in Europa.
Ik heb daar tot nu toe bijzonder weinig van meegekregen.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best leuk zo'n EL seizoen zonder Nederlandse clubs.
Wow jellyquote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Fluit maar gewoon af dan he, PSV op het dooie gemak verder in de competitie en ze worden kampioen met 102 punten. Leuk man. En volgend jaar weer precies op dezelfde manier alles verneuken in Europa.
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
ziedendquote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Witheet.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Het boeit mij echt geen reet meer nee.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar tot nu toe bijzonder weinig van meegekregen.
Op sommige mensen kun je nooit rekenen.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht dat Onlogisch ook aanwezig zou zijn.
Woedend.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit mij echt geen reet meer nee.
Volg het wel weer vanaf de halve finales.
In dat geval neem ik mijn woord terug, maat.quote:
Het gaat vaak om details, om maar eens een open deur te gebruiken.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze spelen eigenlijk elke keer leuk mee, en creëren ook genoeg kansen. (behalve dan tegen Tottenham)
Wie begon er ook alweer met een kamikaze-tactiek tegen PSV ?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dat geval neem ik mijn woord terug, maat.
^2
Mario Been?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie begon er ook alweer met een kamikaze-tactiek tegen PSV ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er nooit zo vaak, als hij moderator is.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht dat Onlogisch ook aanwezig zou zijn.
Nee, Tottenham staat voor.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan PSV met gelijkspel nog naar de EL?
Met de huidige tussenstand bij de andere pot niet.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan PSV met gelijkspel nog naar de EL?
Beste kopper van het heelalquote:Op woensdag 28 november 2018 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Wat een beest is het hèLuukinho
Doe nog eens.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoor, ik zet de tv uit en ze scoren
Heeft amsterdam paar jaar geleden niet nog van barca gewonnen?quote:
Aantal goals dat Haags heeft gemistquote:Op woensdag 28 november 2018 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoor, ik zet de tv uit en ze scoren
Toen deed Messi niet mee.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heeft amsterdam paar jaar geleden niet nog van barca gewonnen?
Dan kan PSV geen rood krijgen. (dit is dus gunstig)quote:Op woensdag 28 november 2018 22:41 schreef Zorro het volgende:
Denkt de scheidsrechter dat Barcelona geen geel mag krijgen omdat ze al zo'n geel tenue aanhebben? Of een andere debiele reden, dat kan ook?
Ik zal jou eens raken.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk niet dat Romero de bal gaat raken.
Hij had bijna een goede aanname.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk niet dat Romero de bal gaat raken.
Goed punt.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kan PSV geen rood krijgen. (dit is dus gunstig)
Ja, in Eindhoven hebben ze het niet zo op buitenlandersquote:
#nohomo?quote:
Ik zou hem nog 4 keer posten.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, in Eindhoven hebben ze het niet zo op buitenlanders
Hier een plaatje ter illustratie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik verstond koekenbakker koekenbakker.quote:
Okequote:Op woensdag 28 november 2018 22:47 schreef Vatta het volgende:
Suarez kwam net als Romero ook ooit van Valez uit Argentinie. Alleen voor 750.000 en naar Groningen
huh?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:47 schreef Vatta het volgende:
Suarez kwam net als Romero ook ooit van Valez uit Argentinie.
Ja, R. Kelly.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een zwarte zwaan gezien?
Is zelfs een film over gemaakt.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja in Afrikaquote:Op woensdag 28 november 2018 22:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn die toch niet?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn die toch niet?
Sowiesoquote:Op woensdag 28 november 2018 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja de zoveelste keer
Gewoon slecht van PSV dus.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 28 november 2018 22:51 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL NA DE WEDSTRIJD!!!
https://www.haxball.com/play?c=b9i7P-tnbaw
Nou, nou. Genoeg kansen gehad.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen schijn van kans gehad.
Een Spanjaard natuurlijk. Voortrekkerij.quote:
Tot zondag maatquote:Op woensdag 28 november 2018 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus de Feyenoorder.
Tot zondag.
(lol)quote:Op woensdag 28 november 2018 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen schijn van kans gehad.
Denk niet dat dat zal gebeurenquote:Op woensdag 28 november 2018 22:58 schreef Caland het volgende:
PSV moet nog aan de bak om die 2 punten die ze de vorige CL campagne haalden te verbeteren.
Gaat ze nooit lukken, het blijft bij 1 puntje dit jaar.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:58 schreef Caland het volgende:
PSV moet nog aan de bak om die 2 punten die ze de vorige CL campagne haalden te verbeteren.
Ironisch genoeg gehaald in de enige pot waar ze echt op een chanante manier werden weggespeeld.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat ze nooit lukken, het blijft bij 1 puntje dit jaar.
Wat ben je toch een verstandig persoon.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:00 schreef Doublepain het volgende:
PSVers zijn wel weer heerlijk mad in het PSV topic, gelukkig post ik er al maanden niet meer
quote:Op woensdag 28 november 2018 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ironisch genoeg gehaald in de enige pot waar ze echt op een chanante manier werden weggespeeld.
Dat was ook niet eerlijk, die deden enorm hun best.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ironisch genoeg gehaald in de enige pot waar ze echt op een chanante manier werden weggespeeld.
Dit ja, Inter en Barca speelde sowieso niet 100%quote:Op woensdag 28 november 2018 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was ook niet eerlijk, die deden enorm hun best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |