Mad.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Fluit maar gewoon af dan he, PSV op het dooie gemak verder in de competitie en ze worden kampioen met 102 punten. Leuk man. En volgend jaar weer precies op dezelfde manier alles verneuken in Europa.
Ik heb daar tot nu toe bijzonder weinig van meegekregen.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best leuk zo'n EL seizoen zonder Nederlandse clubs.
Wow jellyquote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Fluit maar gewoon af dan he, PSV op het dooie gemak verder in de competitie en ze worden kampioen met 102 punten. Leuk man. En volgend jaar weer precies op dezelfde manier alles verneuken in Europa.
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
ziedendquote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Witheet.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Het boeit mij echt geen reet meer nee.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar tot nu toe bijzonder weinig van meegekregen.
Op sommige mensen kun je nooit rekenen.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht dat Onlogisch ook aanwezig zou zijn.
Woedend.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit mij echt geen reet meer nee.
Volg het wel weer vanaf de halve finales.
In dat geval neem ik mijn woord terug, maat.quote:
Het gaat vaak om details, om maar eens een open deur te gebruiken.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze spelen eigenlijk elke keer leuk mee, en creëren ook genoeg kansen. (behalve dan tegen Tottenham)
Wie begon er ook alweer met een kamikaze-tactiek tegen PSV ?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dat geval neem ik mijn woord terug, maat.
^2
Mario Been?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie begon er ook alweer met een kamikaze-tactiek tegen PSV ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |