Haha ja dat denk ik ook wel dat het wordtquote:Op woensdag 28 november 2018 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Nooit bij TK Maxx geweest, maar als het qua afstand niet zoveel uitmaakt, zou ik 'm gewoon meepakken. Uit nieuwsgierigheid.
Erger dan een verrotte (binnen)band gaat het in principe niet wezen, m'n wiel is nog recht gelukkig.quote:Op woensdag 28 november 2018 10:44 schreef Poes. het volgende:
Ook nog wat gehoord, dus hup heen en dan weten wij het ook![]()
IJs, mijn fiets doet ook kut. Maar nog geen geld om hem te laten nakijken/fixenHopelijk valt de schade mee bij jou, succes!
Mijn laarsjes zijn binnen en ik ben verliefdZe passen perfect en heb ze voor 12,50 meegekregen
https://www.scapino.nl/blue-box-dames-laarzen-1020830074420 Deze, de grijze!quote:Op woensdag 28 november 2018 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Erger dan een verrotte (binnen)band gaat het in principe niet wezen, m'n wiel is nog recht gelukkig.En vriend had al wat moeite met 'm plakken, want veel smaller dan 'ie gewend is, dus ik hoop dat daar de oorzaak in zit.
(En dan ga ik wel op zoek naar andere bandjes, zo bijzonder zijn deze toch niet.)
Yay voor de laarsjes! Welke waren het ook weer?
quote:Op woensdag 28 november 2018 11:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Even een klein hoeraatje wegens m’n artikel! En bijna opleidingsvrij!nog 2 dagen!
Toffe laarsjes!quote:Op woensdag 28 november 2018 10:44 schreef Poes. het volgende:
Ook nog wat gehoord, dus hup heen en dan weten wij het ook![]()
IJs, mijn fiets doet ook kut. Maar nog geen geld om hem te laten nakijken/fixenHopelijk valt de schade mee bij jou, succes!
Mijn laarsjes zijn binnen en ik ben verliefdZe passen perfect en heb ze voor 12,50 meegekregen
quote:Op woensdag 28 november 2018 11:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Even een klein hoeraatje wegens m’n artikel! En bijna opleidingsvrij!nog 2 dagen!
Yeahhquote:Op woensdag 28 november 2018 11:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb je zelf iets geschreven?quote:Op woensdag 28 november 2018 11:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In een tijdschrift
Ik ga het niet hier neerzetten dan ben ik te makkelijk vindbaar
Wetenschappelijk of anders?quote:Op woensdag 28 november 2018 11:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In een tijdschrift
Ik ga het niet hier neerzetten dan ben ik te makkelijk vindbaar
Gaaf! En goed bezigquote:Op woensdag 28 november 2018 11:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wetenschapquote:Op woensdag 28 november 2018 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wetenschappelijk of anders?
Ik ben heus niet nieuwsgierig.
Gaaf! Link in Dm anders?quote:Op woensdag 28 november 2018 11:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Omdat SPELENquote:Op woensdag 28 november 2018 12:02 schreef Sarabi het volgende:
Waarom willen de katten altijd helpen met het bed verschonen.....
Welkom in de wondere wereld van confectiequote:Op woensdag 28 november 2018 11:22 schreef Poes. het volgende:
Oh en Samzz, heb vandaag je blauwe jurkje (MIJNNNN blauwe jurkje) aan. Hij zit veel losser en lekkerder dan die andere, wat gek
Zijn identieke jurkjes.
Echt hequote:Op woensdag 28 november 2018 13:21 schreef Sarabi het volgende:
Zo heb ik een jurkje in 5 kleuren/patronen en zijn ze toch behoorlijk verschillend qua maat
Het zal misschien wel aan de stof liggen? Maar toch vreemdquote:Op woensdag 28 november 2018 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he.
Mijn twee Elsies zijn wel aardig gelijk. Maar ik heb een paar Teadresses en de ene is krap en de ander bijna te groot.
Ik heb daar iemand voorquote:Op woensdag 28 november 2018 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Dweilen? Wasda?
* IJsdraakje moet nodig eens goed opruimen/schoonmaken
postnl is overspannenquote:Op woensdag 28 november 2018 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
PostNL is dronken. Ze mailen me dat het pakje bezorgd is, maar in de T&T staat 'ie nog als onderweg.
Ben benieuwd.
Ik was vooral getriggerd door het blije mailtje dat m'n pakket bezorgd was, dat is 'ie heul niet namelijk (ook volgens T&T niet). Verder zie ik het wel verschijnen inderdaad, zijn toch geen dingen waar haast mee is.quote:Op woensdag 28 november 2018 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
postnl is overspannenzou vooral afgaan op wat je op de deurmat vindt en wat minder op wat de app zegt.
Volgens de app is mijn gisteren bezorgde pakket ook nog onderweg namelijk.
Ow dat is ook een beetje vreemdquote:Op woensdag 28 november 2018 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Trololo, ze hadden mijn pakje zonder aan te bellen neergezet.
Oh geluk dat ie dr nog staat dan!quote:Op woensdag 28 november 2018 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Trololo, ze hadden mijn pakje zonder aan te bellen neergezet.
Dat valt op zich wel mee, hij stond vanaf buiten niet in het zicht en mijn pakjes zijn qua collega's wel veilig.quote:Op woensdag 28 november 2018 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh geluk dat ie dr nog staat dan!
quote:Op woensdag 28 november 2018 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van confectie.
Gek is dat! Mijn stapel Zeeman basics vallen allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 28 november 2018 13:21 schreef Sarabi het volgende:
Zo heb ik een jurkje in 5 kleuren/patronen en zijn ze toch behoorlijk verschillend qua maat
Ik heb al mijn pakjes binnenquote:Op woensdag 28 november 2018 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Postnl is volgens mij nog van slag door black friday
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehadquote:Op woensdag 28 november 2018 20:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Gek is dat! Mijn stapel Zeeman basics vallen allemaal hetzelfde
Dan maar geen confectie, ik vind het stom
Hele gezellige dag met LP en Vlindur + aanhang gehadBill is flink verwend met mooie nieuwe Lego. We zijn beide nu wel afgedraaid, morgen de boel weer aftuigen en gauw terug naar de rust-reinheid-regelmaat.
Zeker! Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 november 2018 21:52 schreef Vlindur het volgende:
Het was voor herhaling vatbaar
Trusten!
Al aan het genieten?quote:Op donderdag 29 november 2018 07:00 schreef Poes. het volgende:
''Onze'' streamsite werkt bij mij wél in een incognito venster. Straks de nieuweVikings
kijken.
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 29 november 2018 10:01 schreef Poes. het volgende:
T/m woensdag temperaturen van 10+ gr en héél véél regen
Auto?quote:Op donderdag 29 november 2018 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeeeeeee!!!
Ik ga zo eens douchen, de auto ophalen en me dan opvreten voor vanmiddag.
God ja dit. Gisteren me de tyfus gezweet met sjaal en handschoenen aan op de fietsquote:Op donderdag 29 november 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond het al zo vies warm op de fiets.
Als ik eenmaal omgeschakeld ben naar winter moet het ook gewoon goed koud blijven hoor.
Leenautoquote:Op donderdag 29 november 2018 10:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Auto?
En wat is er vanmiddag loos?
[..]
God ja dit. Gisteren me de tyfus gezweet met sjaal en handschoenen aan op de fiets
Wel fijn. Kan ik meteen boodschappen doenquote:
Dat is waar. Maar waar maak je je druk om vanmiddag?quote:Op donderdag 29 november 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel fijn. Kan ik meteen boodschappen doen.
Moet naar de gynaecoloog voor de uitslag en behandelplan.quote:Op donderdag 29 november 2018 10:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar waar maak je je druk om vanmiddag?
Oh jee.. sterkte!quote:Op donderdag 29 november 2018 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet naar de gynaecoloog voor de uitslag en behandelplan.
Stom ding. Hopelijk valt het mee.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:55 schreef Poes. het volgende:
Ik ga zo tķch m'n fiets afleveren bij de fietsenmaker, ben er zo klaar mee.
Vanochtend niet gaan sporten omdat ik het idee van het daarheen fietsen niet trok![]()
Kutfiets.
Anders vraag ik een faillissement aanquote:Op donderdag 29 november 2018 12:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Stom ding. Hopelijk valt het mee.
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Anders vraag ik een faillissement aan
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:11 schreef Poes. het volgende:
Voor iedereen met een slecht humeur, deze kerel uit Brittain's Got Talent rekent daar wel mee af
https://9gag.com/gag/az9rzZb
quote:
Aaah tofquote:Op donderdag 29 november 2018 13:20 schreef Samzz het volgende:
Er kwam net een schaapskudde door t dorp.
Schapenquote:Op donderdag 29 november 2018 13:20 schreef Samzz het volgende:
Er kwam net een schaapskudde door t dorp.
Té lekkerquote:Op donderdag 29 november 2018 13:24 schreef LPFAN het volgende:
Lidl heeft allemaal lekkere dingen in het assortiment nu
Lekker! Ik heb de gourmet pompoenburgertjes voor vanavondquote:Op donderdag 29 november 2018 13:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Té lekker![]()
Moet er morgen boodschappen doen, neem focaccia mee voor onze vrijdag-pizzadag
Hopelijk zijn die beter in te nemen dan de mais variant, wat waren die goor zegquote:Op donderdag 29 november 2018 13:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb de gourmet pompoenburgertjes voor vanavond
De mais en de bietenvariant zijn niet lekker inderdaad, pompoenvariant is wel lekker.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hopelijk zijn die beter in te nemen dan de mais variant, wat waren die goor zeg
Ik ben geen fan van pompoen, sla even over. Gelukkig nog genoeg ander lekkers te krijgenquote:Op donderdag 29 november 2018 13:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
De mais en de bietenvariant zijn niet lekker inderdaad, pompoenvariant is wel lekker.
Alles karamelzeezoutquote:Op donderdag 29 november 2018 13:29 schreef LPFAN het volgende:
Ik zie ook allemaal lekkere zoete dingen.
Hehe inderdaad ;p liggen genoeg dingen in de schappenquote:Op donderdag 29 november 2018 13:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van pompoen, sla even over. Gelukkig nog genoeg ander lekkers te krijgen
[..]
Alles karamelzeezout![]()
Beste hype in járen.
Je hebt me wel overgehaaldquote:
Ik heb al gembertheequote:Op donderdag 29 november 2018 13:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ga het Samzz ook voeren straks hoor
Hahaquote:Op donderdag 29 november 2018 13:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ga het Samzz ook voeren straks hoor
Haha geweldigquote:Op donderdag 29 november 2018 13:35 schreef Samzz het volgende:
Net lekker gefietst, Boor was helemaal door t dolle van de schapen.
Wasje is opgehangen. Nu m'n haar maar eens föhnen en omkleden.
Een zakje gemberthee van Zonnaturaquote:Op donderdag 29 november 2018 13:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je hebt iets anders dan geraspte verse gember in een thee-ei?
Aaaah okéquote:Op donderdag 29 november 2018 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een zakje gemberthee van Zonnatura.
Watje!quote:Op donderdag 29 november 2018 14:00 schreef LPFAN het volgende:
Ik wou naar de Action vandaag maar ik ga niet door de regen ;p
Jupquote:
Yeahhhquote:Op donderdag 29 november 2018 16:00 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb net bij Bol.com een Google Chromecast besteld![]()
Ik wou volgende week naar de Mediamarkt er voor, alleen ik was even vergeten dat ik nog een bol cadeaukaart had liggen, en net een paar enquetes gedaan waardoor ik genoeg had om nog een cadeaukaart van 10 euro bij te bestellen. Dus hij kost me nu maar 20 euro in plaats van 40 euro
Hahah inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2018 16:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
YeahhhGoed bezig
En nu heb je geen excuus meer om naar de Primark te gaan
Dealquote:Op donderdag 29 november 2018 16:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gaan we in januari wel eens samen
Jaaa zin in <3quote:Op donderdag 29 november 2018 16:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
DealKunnen we mooi combineren met onze high tea
Jaaa ik ook!!quote:
Haha groot gelijkquote:Op donderdag 29 november 2018 16:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
En dan wil ik ook nog een doosje CCN om mee naar huis te nemen
Misschien zat ie net achter de computerquote:Op donderdag 29 november 2018 16:35 schreef Poes. het volgende:
Mijn huisarts heeft niks te doen, m'n online aangevraagde herhaalrecepten zijn binnen 10 minuten goedgekeurd
Normaal doet hij er 2 werkdagen over
Normaal is het rond deze tijd juist het drukst met alle ''spoed''gevallen die nog even moeten voor 17.00.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zat ie net achter de computer.
Ohquote:Op donderdag 29 november 2018 16:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Normaal is het rond deze tijd juist het drukst met alle ''spoed''gevallen die nog even moeten voor 17.00.
Maar ik klaag niet
Dat is wel heel rap jaquote:Op donderdag 29 november 2018 16:35 schreef Poes. het volgende:
Mijn huisarts heeft niks te doen, m'n online aangevraagde herhaalrecepten zijn binnen 10 minuten goedgekeurd
Normaal doet hij er 2 werkdagen over
Krijg je een biopsie?quote:Op donderdag 29 november 2018 16:44 schreef Samzz het volgende:
De gynaecoloog zei dat ze binnenkort een stukje van m'n baarmoederhals gaan weghalen. En toen ik vroeg of ze of ze niet meteen de hele reut weg kunnen halen als ze toch bezig zijn, kon ie daar niet om lachen.
Man zonder humor.
Nee, die heb ik al gehad. Ze gaan de afwijkende cellen wegsnijden. Een zogenaamde LETZ-behandeling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 29 november 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gehad. Ze gaan de afwijkende cellen wegsnijden. Een zogenaamde LETZ-behandeling.Oh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Gelukkig maar inderdaad! Het is wel een schrik allemaal.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:55 schreef Samzz het volgende:
Het stelt niet zo heel veel voor, gelukkig.
Moet er alleen wel voor naar een ander ziekenhuis en ik moet iemand meenemen.
Plaatselijke verdovingquote:Op donderdag 29 november 2018 16:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gelukkig maar inderdaad! Het is wel een schrik allemaal.
Dat is wel irritant ja. Dat meenemen zal wel moeten voor de terugreis naar huis. Gaat het onder een roesje of narcose? Dan komt het daardoor.
Oh blegh.quote:
Dat wel jaquote:
Dit soort. Of Uggs. Of laarsjes. Of ballerina's en in de zomer sandaaltjes of slippertjes.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:48 schreef Poes. het volgende:
Wat voor schoenen draag je op je werk?
Kun je er een hele dag op lopen ja?quote:Op donderdag 29 november 2018 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit soort. Of Uggs. Of laarsjes. Of ballerina's en in de zomer sandaaltjes of slippertjes.
Op deze nog niet, want die zijn nog niet ingelopen. Maar daarna welquote:Op donderdag 29 november 2018 18:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kun je er een hele dag op lopen ja?
Netjesquote:Op donderdag 29 november 2018 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op deze nog niet, want die zijn nog niet ingelopen. Maar daarna wel.
Mooi!quote:
Damn..quote:Op donderdag 29 november 2018 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, mijn moeder belde net wat een vriendin van m'n ouders heeft een dochter die ook HPV heeft en die wilde geen behandeling omdat de dokter had gezegd dat ze dan geen kinderen meer kon krijgen. Dus ze maakte zich zorgen.
Volgens mij heeft er iemand niet goed opgelet bij de dokter.
Ja, hoe maak je anderen bang.quote:
Nee inderdaad.. zeker niet met zoiets.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe maak je anderen bang.
Mijn ouders dachten even dat ik onvruchtbaar zou worden. Wat ik niet erg zou vinden, graag zelfs. Maar ik vind niet dat iemand zomaar van die spookverhalen de wereld in moet slingeren.
Kon net mijn moeder gaan overtuigen dat er niks aan de hand is op dat gebied.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee inderdaad.. zeker niet met zoiets.
Gaaf hequote:
Nee inderdaad.. zoiets kan je er niet bij gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon net mijn moeder gaan overtuigen dat er niks aan de hand is op dat gebied.
Godsamme, alsof t voor mij al niet spannend genoeg is/was.
Bleh.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon net mijn moeder gaan overtuigen dat er niks aan de hand is op dat gebied.
Godsamme, alsof t voor mij al niet spannend genoeg is/was.
Supertof!quote:Op donderdag 29 november 2018 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf he.
Stond zo leuk bij m'n blauwe jurkje.
Schoenen zijn altijd nodigquote:Op donderdag 29 november 2018 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Supertof!
Het is maar goed dat ik er niet geweldig op kan lopen, meer schoenen heb ik niet nodig.
Maar dan moet ik ze anders gaan stallen. Vol.quote:
Ja, tegen dat probleem loop ik ook een beetje aan.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ze anders gaan stallen. Vol.
Oh dat zijn best heftige schoenen zegquote:Op donderdag 29 november 2018 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier zijn het vooral mijn New Rocks die ruimte vreten.
Ze matchen goed bij mijn stijl.quote:Op donderdag 29 november 2018 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh dat zijn best heftige schoenen zeg
Ik heb vroegâh ook New Rocks gehad, vééél te hoog voor mijquote:Op donderdag 29 november 2018 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze matchen goed bij mijn stijl.En ze lopen heerlijk.
En tsja. Twee paar New Rocks (laarzen en hakken), kisten, All Stars, een stapel sneakers, ballerina, pumps/plateauhakken, enkellaarzen, simpele platte laarzen, wat sandalen/open hakken, twee paar hardloopschoenen en een kudde malle sloffen.
Aantallen ga ik niet aan beginnen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 november 2018 08:53 schreef Samzz het volgende:
Nou, mijn kerstpakketcadeau is in t water gevallen. Bedankt Bol.com.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 07:59 schreef Samzz het volgende:
New Rocks even opgezocht want ik kende het niet, en mijn god zeg.
Ik kreeg een mail dat mijn bestelling vertraagd was. Dus ik heb met de klantenservice gechat om te vragen wanneer het pakket wel verzonden wordt.quote:
Wat ongelovelijk stom zegquote:Op vrijdag 30 november 2018 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail dat mijn bestelling vertraagd was. Dus ik heb met de klantenservice gechat om te vragen wanneer het pakket wel verzonden wordt.
Krijg ik terug dat de bestelling niet geleverd kan worden omdat Bol het product niet meer verkoopt, maar dat ik mijn bestelling wel kan annuleren en de bestelling opnieuw kan plaatsen zodat de bestelling wel geleverd kan worden omdat het product door een externe partij verkocht wordt.
Ik heb al twee weken op die bestelling die ze niet kunnen leveren gewacht, de verwachte levertijd van een eventuele nieuwe bestelling is 2 tot 3 weken. Dus veel te laat.
Bestel nooit meer bij Bol.com.
Als ik dit product analoog kon kopen had ik het gedaan. Maar helaas.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:00 schreef Poes. het volgende:
Bol.com is niet meer wat het geweest isteveel externe verkopers. Zie je nu ook bij de Intertoys en Blokker webshops.
Ik blijf lekker analoog kopen
Een andere webshop nog een optie? of is het gewoon nergens meer te krijgen..quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dit product analoog kon kopen had ik het gedaan. Maar helaas.
Dit specifieke product niet.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Een andere webshop nog een optie? of is het gewoon nergens meer te krijgen..
Ja true. Maar ik vind t stom dat mijn cadeau in de soep looptquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bekijk het zo; het is sneu voor jou niet voor je ontvanger. Die weet toch niet wat hij mist
Snap ik, het blijft stomquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true. Maar ik vind t stom dat mijn cadeau in de soep loopt.
Vertel!quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:11 schreef Samzz het volgende:
Oh, mogelijk toch een oplossing gevonden.
Heb een cadeaubon gekregenvan Bol met t verschil extra erop zodat ik via een externe leverancier kon bestellen.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:30 schreef LPFAN het volgende:
Grrrr jaarafrekening binnen van energie en moet 400 euro bijbetalen. Baal er van want dat had niet gehoeven. Voorschotbedrag is heel lang 60 euro in de maand geweest, en ik vond dat al enorm laag.. maar ik kon er niks aan veranderen en bewindvoering heeft er te lang mee gewacht.
Oh dat is wel netjes!quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb een cadeaubon gekregenvan Bol met t verschil extra erop zodat ik via een externe leverancier kon bestellen.
Hopelijk is ie er op tijd.
Ow dat is altijd zo zuurquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:30 schreef LPFAN het volgende:
Grrrr jaarafrekening binnen van energie en moet 400 euro bijbetalen. Baal er van want dat had niet gehoeven. Voorschotbedrag is heel lang 60 euro in de maand geweest, en ik vond dat al enorm laag.. maar ik kon er niks aan veranderen en bewindvoering heeft er te lang mee gewacht.
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat is altijd zo zuur
Koppel je dit nog terug naar bewindvoering?
Ja.. gelukkig heb ik wel die toeslagen al binnen..quote:
Maar dan nog, het was niet de bedoeling dat je het dáár heen ging brengenquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja.. gelukkig heb ik wel die toeslagen al binnen..
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:40 schreef Samzz het volgende:
60 euro voorschot is wel heel laag idd.
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar dan nog, het was niet de bedoeling dat je het dáár heen ging brengen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar gewoon elk jaar overstappen, heb je iig een bonus elk jaar.. :/
Ja is spannend! Hopelijk krijg je terug!quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:47 schreef Poes. het volgende:
Mijn contract is morgen afgelopen, hopelijk zijn ze snel met de eindafrekening. Altijd weer een spannend moment
quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb t makkelijk. Maar een leverancier hier, dus ik kan niet eens shoppen.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb t makkelijk. Maar een leverancier hier, dus ik kan niet eens shoppen.
Zeeland he. Hier is alles Delta/Enduris.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Ik heb slechts één keer hoeven bij betalen, in het contractjaar waarin Bill geboren werd en de kachel op 25gr moest van de kraamzorg![]()
En het was een koude winter toen
Jeetjequote:Op vrijdag 30 november 2018 09:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Ik heb slechts één keer hoeven bij betalen, in het contractjaar waarin Bill geboren werd en de kachel op 25gr moest van de kraamzorg![]()
En het was een koude winter toen
Wat stom.. hier alleen een vast netwerkbeheer, Liander. Verder kan ik kiezen wat ik wilquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeeland he. Hier is alles Delta/Enduris.
Hetzelfde bedrijf dat alle nutsvoorzieningen regelt.
Hoe kreeg je dat dan voor elkaar??? Was je voorschot zo hoog toen?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:51 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb ook altijd teruggekregen, vorig jaar was dat 1100 euroDaarom stond ik nu ook zo laag gok ik
Wát, hoe danquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:51 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb ook altijd teruggekregen, vorig jaar was dat 1100 euroDaarom stond ik nu ook zo laag gok ik
Geen flauw idee, blijkbaarquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat dan voor elkaar??? Was je voorschot zo hoog toen?
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou dat mag je dit jaar dus weer compenseren
Haha jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:54 schreef Samzz het volgende:
Leuk joh, lekker met grote bedragen schuiven.
Ik doe het nu ook inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:54 schreef Poes. het volgende:
Ik heb m'n CV nu 's nachts op 16 staan, het is 's ochtends wel fucking koud maar merk het OOK in m'n verbruikstatistieken. Dus ga ik mooi volhouden nu
Overdag ook?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:55 schreef Samzz het volgende:
Mijne staat standaard op 18. 's Nachts en overdag.
Nu wel, want vakantie. Anders werk ik overdag.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ben je de hele dag thuis?
Ook als je thuis bent? Brrrquote:
Nee, helemaal niet brrr. Warm genoeg. Helemaal als de zon op t raam staatquote:
maar dan heb je hem niet op 18 staan lijkt me?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu wel, want vakantie. Anders werk ik overdag.
Ik heb geen zon op de ramen in de herfst/winterquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet brrr. Warm genoeg. Helemaal als de zon op t raam staat.
Jawel.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
maar dan heb je hem niet op 18 staan lijkt me?
Ja hier sloeg hij dus 's nachts steeds aan bij 18.5.. nu hij op 16 staat niet meer en dat scheelt geldquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Constante temperatuur is zuiniger dan flink moeten opstoken.
Scheelt wel enorm per huis of het haalbaar is.
Ik vind ze tof hoorquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik hou van m'n belachelijke schoenen.Al trek ik ze niet aan als ik naar klanten moet.
Dat helpt een stuk jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:02 schreef Samzz het volgende:
Mijn huis is goed geisoleerd, dat helpt wel natuurlijk.
Ik heb een arbeidershuisje uit 1959quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:02 schreef Samzz het volgende:
Mijn huis is goed geisoleerd, dat helpt wel natuurlijk.
Hier ook zoiets. "Slinger naar beneden" in ieder geval, temperatuur komt doorgaans niet onder de 17/18, dus daarop laten staan kan ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Bij mij staat verwarming op 15 s nachts of als ik werk.
Oh dat scheelt heel erg veel.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:03 schreef Poes. het volgende:
Fatsoenlijke isolatie hebben we niet. Wel dubbel glas, maar scheelt niet heel veel heb ik het idee.
Ik ook, anders had ik ze niet.quote:
ligt eraan wat je flink opstoken noemt. 15->19 is niet zo enorm verschil.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Constante temperatuur is zuiniger dan flink moeten opstoken.
Scheelt wel enorm per huis of het haalbaar is.
Ja, maar zonder die dubbele beglazing ga je naar 10 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou het koelt hier alsnog af naar <16 gr 's nachts
Heb niet goed kunnen vergelijken. In april hier komen wonen en in juni dubbel glas gekregen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar zonder die dubbele beglazing ga je naar 10 waarschijnlijk.
Door enkele beglazing komt heel erg veel kou.
Wees blijquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb niet goed kunnen vergelijken. In april hier komen wonen en in juni dubbel glas gekregen.
Gooi je voorschot dan wel even naar minstens 100 euro straksquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:07 schreef LPFAN het volgende:
Sinds ik getransplanteerd ben ben ik een enorme koukleum geworden dus ik heb hem hier als ik thuis ben eigenlijk standaard 21.5 graden. Ik heb een behoorlijk koud huis.
Bohquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij.
Enkel glas is echt niet leuk in de winter. Vriendin van me heeft dat, die had vorige winter de ijssterren op het raam toen ze terug kwam van vakantie.
Hier #TeamExtraVestjequote:Op vrijdag 30 november 2018 10:08 schreef Samzz het volgende:
En ik pak zelf ook snel een lekker dekentje. Heerlijk.
Nee want jij hebt dubbele beglazingquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Boh![]()
Maar dat gebeurd hier toch niet zo snel? Ben elke dag thuis, staat de verwarming gewoon aan.
Nee maar als ik enkel glas had gehadquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee want jij hebt dubbele beglazing.
Oh zo. Dat weet ik niet. Maar wel dat er heel veel kou doorheen komt.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee maar als ik enkel glas had gehad
Als je dagen weg bent en de verwarming staat uit...
quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gooi je voorschot dan wel even naar minstens 100 euro straks
Jeetjequote:Op vrijdag 30 november 2018 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij.
Enkel glas is echt niet leuk in de winter. Vriendin van me heeft dat, die had vorige winter de ijssterren op het raam toen ze terug kwam van vakantie.
Ja als er flinke vorst is ontstaan ze ook over nacht.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoef je niet eens dagen weg voor te zijn volgens mij, met aardige vorst en enkelglas.
Pedicures, dé manier om heel lang lol van je lak te hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:10 schreef Poes. het volgende:
Ik heb net m'n teennagels gelakt en nu heb ik koude voeten
quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En #teamdekentje. Ik mis m'n eigen isolatie niet echt, maar het was wel minder koud.
Dat kan ik niet betalen johquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pedicures, dé manier om heel lang lol van je lak te hebben.
* IJsdraakje heeft nog steeds de kleur van de zomer erop zitten.
Ja datquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En #teamdekentje. Ik mis m'n eigen isolatie niet echt, maar het was wel minder koud.
Wow dat is wel langquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pedicures, dé manier om heel lang lol van je lak te hebben.
* IJsdraakje heeft nog steeds de kleur van de zomer erop zitten.
Ik doe altijd zelf m'n nagels joh, dat maakt de benaming van de handeling niet anders.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet betalen joh![]()
Moet morgen naar het zwembad, dus nagels moeten er wel enigszins fatsoenlijk uit zien
Zie net op de Oxxio app dat ik van 7 euro naar 5 euro stookkosten per dag ben gegaan
Ohquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe altijd zelf m'n nagels joh, dat maakt de benaming van de handeling niet anders.
M'n teennagels groeien nogal traag.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow dat is wel lang
Ookal wil ik meestal wel 1 a 2x in de week weer een heel andere kleur
Ja dat laatste is wel een bekend probleemquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n teennagels groeien nogal traag.En meestal bedenk ik me dat het er wel af kan als ik net m'n manicure gedaan heb, dus dan ga ik niet met remover kloten.
Het is ook wel het minst aantrekkelijke aan een volwassen persoonquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die z'n voeten echt mooi vindt.
Succes!quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:26 schreef Poes. het volgende:
Ik zal er van door. Bill van school halen en door naar de tandarts.
Daarna afleveren op de BSO en zelf naar therapie.
Boeh.
Fijne dag dames!
Ja dat magquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind ze echt verschrikkelijk, Uggs.
Ik vind t een aardig aantalquote:Op vrijdag 30 november 2018 17:18 schreef Poes. het volgende:
Ohhh dat valt nog mee Samzz, ik had een hele inloopkast bij jou verwacht![]()
Oh over mijn kapotte fiets hč, die's heul niet kapot. Had 2 lege bandenFaal.
Heb een hele leuke fietsenmaker, dus die heeft hem met de compressor weer even opgeblazen en nu kan ik weer snel fietsen.
JIJ BENT LIEF EN ALLES WAARD.quote:Op vrijdag 30 november 2018 17:20 schreef Poes. het volgende:
En ik kreeg vandaag complimenten en een Tony's reep van een mede therapieër![]()
Kan daar helemaal niet mee omgaanmaar wel heel lief.
Gewoon filteren op meeste ervaring en laagste uurprijsquote:Op vrijdag 30 november 2018 17:34 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb sollicitaties voor mensen die bij mij willen schoonmaken en dat vind ik maar eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |