Ja is spannend! Hopelijk krijg je terug!quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:47 schreef Poes. het volgende:
Mijn contract is morgen afgelopen, hopelijk zijn ze snel met de eindafrekening. Altijd weer een spannend moment
quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb t makkelijk. Maar een leverancier hier, dus ik kan niet eens shoppen.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb t makkelijk. Maar een leverancier hier, dus ik kan niet eens shoppen.
Zeeland he. Hier is alles Delta/Enduris.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Ik heb slechts één keer hoeven bij betalen, in het contractjaar waarin Bill geboren werd en de kachel op 25gr moest van de kraamzorg![]()
En het was een koude winter toen
Jeetjequote:Op vrijdag 30 november 2018 09:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Ik heb slechts één keer hoeven bij betalen, in het contractjaar waarin Bill geboren werd en de kachel op 25gr moest van de kraamzorg![]()
En het was een koude winter toen
Wat stom.. hier alleen een vast netwerkbeheer, Liander. Verder kan ik kiezen wat ik wilquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeeland he. Hier is alles Delta/Enduris.
Hetzelfde bedrijf dat alle nutsvoorzieningen regelt.
Hoe kreeg je dat dan voor elkaar??? Was je voorschot zo hoog toen?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:51 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb ook altijd teruggekregen, vorig jaar was dat 1100 euroDaarom stond ik nu ook zo laag gok ik
Wát, hoe danquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:51 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb ook altijd teruggekregen, vorig jaar was dat 1100 euroDaarom stond ik nu ook zo laag gok ik
Geen flauw idee, blijkbaarquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat dan voor elkaar??? Was je voorschot zo hoog toen?
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou dat mag je dit jaar dus weer compenseren
Haha jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:54 schreef Samzz het volgende:
Leuk joh, lekker met grote bedragen schuiven.
Ik doe het nu ook inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:54 schreef Poes. het volgende:
Ik heb m'n CV nu 's nachts op 16 staan, het is 's ochtends wel fucking koud maar merk het OOK in m'n verbruikstatistieken. Dus ga ik mooi volhouden nu
Overdag ook?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:55 schreef Samzz het volgende:
Mijne staat standaard op 18. 's Nachts en overdag.
Nu wel, want vakantie. Anders werk ik overdag.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ben je de hele dag thuis?
Nee, helemaal niet brrr. Warm genoeg. Helemaal als de zon op t raam staatquote:
maar dan heb je hem niet op 18 staan lijkt me?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu wel, want vakantie. Anders werk ik overdag.
Ik heb geen zon op de ramen in de herfst/winterquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet brrr. Warm genoeg. Helemaal als de zon op t raam staat.
Jawel.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
maar dan heb je hem niet op 18 staan lijkt me?
Ja hier sloeg hij dus 's nachts steeds aan bij 18.5.. nu hij op 16 staat niet meer en dat scheelt geldquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Constante temperatuur is zuiniger dan flink moeten opstoken.
Scheelt wel enorm per huis of het haalbaar is.
Ik vind ze tof hoorquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik hou van m'n belachelijke schoenen.Al trek ik ze niet aan als ik naar klanten moet.
Dat helpt een stuk jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:02 schreef Samzz het volgende:
Mijn huis is goed geisoleerd, dat helpt wel natuurlijk.
Ik heb een arbeidershuisje uit 1959quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:02 schreef Samzz het volgende:
Mijn huis is goed geisoleerd, dat helpt wel natuurlijk.
Hier ook zoiets. "Slinger naar beneden" in ieder geval, temperatuur komt doorgaans niet onder de 17/18, dus daarop laten staan kan ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Bij mij staat verwarming op 15 s nachts of als ik werk.
Oh dat scheelt heel erg veel.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:03 schreef Poes. het volgende:
Fatsoenlijke isolatie hebben we niet. Wel dubbel glas, maar scheelt niet heel veel heb ik het idee.
Ik ook, anders had ik ze niet.quote:
ligt eraan wat je flink opstoken noemt. 15->19 is niet zo enorm verschil.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Constante temperatuur is zuiniger dan flink moeten opstoken.
Scheelt wel enorm per huis of het haalbaar is.
Ja, maar zonder die dubbele beglazing ga je naar 10 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou het koelt hier alsnog af naar <16 gr 's nachts
Heb niet goed kunnen vergelijken. In april hier komen wonen en in juni dubbel glas gekregen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar zonder die dubbele beglazing ga je naar 10 waarschijnlijk.
Door enkele beglazing komt heel erg veel kou.
Wees blijquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb niet goed kunnen vergelijken. In april hier komen wonen en in juni dubbel glas gekregen.
Gooi je voorschot dan wel even naar minstens 100 euro straksquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:07 schreef LPFAN het volgende:
Sinds ik getransplanteerd ben ben ik een enorme koukleum geworden dus ik heb hem hier als ik thuis ben eigenlijk standaard 21.5 graden. Ik heb een behoorlijk koud huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |