Plaatselijke verdovingquote:Op donderdag 29 november 2018 16:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gelukkig maar inderdaad! Het is wel een schrik allemaal.
Dat is wel irritant ja. Dat meenemen zal wel moeten voor de terugreis naar huis. Gaat het onder een roesje of narcose? Dan komt het daardoor.
Dit soort. Of Uggs. Of laarsjes. Of ballerina's en in de zomer sandaaltjes of slippertjes.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:48 schreef Poes. het volgende:
Wat voor schoenen draag je op je werk?
Kun je er een hele dag op lopen ja?quote:Op donderdag 29 november 2018 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit soort. Of Uggs. Of laarsjes. Of ballerina's en in de zomer sandaaltjes of slippertjes.
Op deze nog niet, want die zijn nog niet ingelopen. Maar daarna welquote:Op donderdag 29 november 2018 18:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kun je er een hele dag op lopen ja?
Netjesquote:Op donderdag 29 november 2018 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op deze nog niet, want die zijn nog niet ingelopen. Maar daarna wel.
Damn..quote:Op donderdag 29 november 2018 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, mijn moeder belde net wat een vriendin van m'n ouders heeft een dochter die ook HPV heeft en die wilde geen behandeling omdat de dokter had gezegd dat ze dan geen kinderen meer kon krijgen. Dus ze maakte zich zorgen.
Volgens mij heeft er iemand niet goed opgelet bij de dokter.
Ja, hoe maak je anderen bang.quote:
Nee inderdaad.. zeker niet met zoiets.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe maak je anderen bang.
Mijn ouders dachten even dat ik onvruchtbaar zou worden. Wat ik niet erg zou vinden, graag zelfs. Maar ik vind niet dat iemand zomaar van die spookverhalen de wereld in moet slingeren.
Kon net mijn moeder gaan overtuigen dat er niks aan de hand is op dat gebied.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee inderdaad.. zeker niet met zoiets.
Gaaf hequote:
Nee inderdaad.. zoiets kan je er niet bij gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon net mijn moeder gaan overtuigen dat er niks aan de hand is op dat gebied.
Godsamme, alsof t voor mij al niet spannend genoeg is/was.
Bleh.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon net mijn moeder gaan overtuigen dat er niks aan de hand is op dat gebied.
Godsamme, alsof t voor mij al niet spannend genoeg is/was.
Supertof!quote:Op donderdag 29 november 2018 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf he.
Stond zo leuk bij m'n blauwe jurkje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |