Echt hequote:Op woensdag 28 november 2018 13:21 schreef Sarabi het volgende:
Zo heb ik een jurkje in 5 kleuren/patronen en zijn ze toch behoorlijk verschillend qua maat
Het zal misschien wel aan de stof liggen? Maar toch vreemdquote:Op woensdag 28 november 2018 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he.
Mijn twee Elsies zijn wel aardig gelijk. Maar ik heb een paar Teadresses en de ene is krap en de ander bijna te groot.
Ik heb daar iemand voorquote:Op woensdag 28 november 2018 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Dweilen? Wasda?
* IJsdraakje moet nodig eens goed opruimen/schoonmaken
postnl is overspannenquote:Op woensdag 28 november 2018 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
PostNL is dronken. Ze mailen me dat het pakje bezorgd is, maar in de T&T staat 'ie nog als onderweg.
Ben benieuwd.
Ik was vooral getriggerd door het blije mailtje dat m'n pakket bezorgd was, dat is 'ie heul niet namelijk (ook volgens T&T niet). Verder zie ik het wel verschijnen inderdaad, zijn toch geen dingen waar haast mee is.quote:Op woensdag 28 november 2018 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
postnl is overspannenzou vooral afgaan op wat je op de deurmat vindt en wat minder op wat de app zegt.
Volgens de app is mijn gisteren bezorgde pakket ook nog onderweg namelijk.
Ow dat is ook een beetje vreemdquote:Op woensdag 28 november 2018 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Trololo, ze hadden mijn pakje zonder aan te bellen neergezet.
Oh geluk dat ie dr nog staat dan!quote:Op woensdag 28 november 2018 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Trololo, ze hadden mijn pakje zonder aan te bellen neergezet.
Dat valt op zich wel mee, hij stond vanaf buiten niet in het zicht en mijn pakjes zijn qua collega's wel veilig.quote:Op woensdag 28 november 2018 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh geluk dat ie dr nog staat dan!
quote:Op woensdag 28 november 2018 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van confectie.
Gek is dat! Mijn stapel Zeeman basics vallen allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 28 november 2018 13:21 schreef Sarabi het volgende:
Zo heb ik een jurkje in 5 kleuren/patronen en zijn ze toch behoorlijk verschillend qua maat
Ik heb al mijn pakjes binnenquote:Op woensdag 28 november 2018 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Postnl is volgens mij nog van slag door black friday
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehadquote:Op woensdag 28 november 2018 20:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Gek is dat! Mijn stapel Zeeman basics vallen allemaal hetzelfde
Dan maar geen confectie, ik vind het stom
Hele gezellige dag met LP en Vlindur + aanhang gehadBill is flink verwend met mooie nieuwe Lego. We zijn beide nu wel afgedraaid, morgen de boel weer aftuigen en gauw terug naar de rust-reinheid-regelmaat.
Zeker! Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 november 2018 21:52 schreef Vlindur het volgende:
Het was voor herhaling vatbaar
Trusten!
Al aan het genieten?quote:Op donderdag 29 november 2018 07:00 schreef Poes. het volgende:
''Onze'' streamsite werkt bij mij wél in een incognito venster. Straks de nieuweVikings
kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |