Goed idee!quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:42 schreef Poes. het volgende:
Kreeg ook bericht van de Scapino dat m'n laarsjes er zijnPrijs is nu weer gezakt naar 19 euro.. maar even een foto van gemaakt, je weet maar nooit.
En dan onder de kerstboom leggenquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik ga volgende week naar de Mediamarktnu al zin in haha.
Als er een leuke goedkope is, zit dat er wel in jaquote:
Eigenlijk zou je even moeten wachten tot januari, dan gaat alles weer in de salequote:Op dinsdag 27 november 2018 18:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Als er een leuke goedkope is, zit dat er wel in ja
Haha ja, maar goed als ik toch bij de Mediamarkt ben...quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je even moeten wachten tot januari, dan gaat alles weer in de sale
Oké okéquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja, maar goed als ik toch bij de Mediamarkt ben...
Ga ik denk ik ook doen inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oké oké
Ik zou de bus nemen als het lukt, het is morgenavond koud
Oef, dat valt dan tegen hč..quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ga ik denk ik ook doen inderdaadGeen zin ook om door het het donker te moeten ook. Moet ik al 3 keer in de week
(en zonet hield mijn accu er mee op dus ook nog heel stuk op eigen kracht moeten fietsen
)
Ja, maar goed het is geluktquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oef, dat valt dan tegen hč..
Ik zal de afwas even afdrogen, bakje gemberthee (O+) zetten en dan RUST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |