Laptop of combi?quote:Op maandag 26 november 2018 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Jaaa, geld binnen van verzekeringgoden.
1k voor een nieuwe laptop. Zit aan een microsoft surface te denken
Liever combi denk ik, maar ik sta voor alles open.quote:
quote:Op maandag 26 november 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Snel, krachtig, stil en een waanzinnig goede batterij die in no-time weer oplaadt.
Verkoop je die dingen ofzo?quote:Op maandag 26 november 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
En hij ziet er ook heel mooi uit en is superdun.
Die functie zou onlogisch moeten hebben.quote:Op maandag 26 november 2018 17:30 schreef skysherrif het volgende:
Voordeel aan asus is dat het een stand heeft waar je laptop maar voor 60% kan worden opgeladen zodat hij veel minder snel lui wordt.
Nee bedankt, een laptop is voor vrouwen.quote:Op maandag 26 november 2018 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Je mag die van mij kopen voor 10.000 euro.
Een sletjequote:Op maandag 26 november 2018 17:35 schreef KingRoland het volgende:
Wat zal ik halen bij de buurtsuper
Aha.quote:Op maandag 26 november 2018 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, een laptop is voor vrouwen.
Maar ik heb een laptopquote:Op maandag 26 november 2018 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op maandag 26 november 2018 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zet hem op!quote:Op maandag 26 november 2018 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga Kapo afmaken op fifa. We houden jullie op de hoogte
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 26 november 2018 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoor dat Scrummie altijd mokerhard wordt ingemaakt door DP.quote:Op maandag 26 november 2018 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Omdat je een laptop hebt.quote:Op maandag 26 november 2018 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zal alleen ik last van hebben. Maar waarom is de vraag.
Hoiquote:
Goeie GGMM. Erg actueel omdat het net over laptops ging en onlogisch aangaf een laptop te hebben.quote:
Ik kan niet tippen aan het culinaire hoogstandje dat Johannes heeft voortgebracht maar ik tracht er wel zo dicht mogelijk bij in de buurt te komenquote:Op maandag 26 november 2018 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Toch wel de Nasi a la Johannes.
Dankquote:Op maandag 26 november 2018 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie GGMM. Erg actueel omdat het net over laptops ging en onlogisch aangaf een laptop te hebben.
Snap ik.quote:Op maandag 26 november 2018 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
DankIk kwam er op en ik bedacht me geen moment. Ik denk, die kop ik mooi in!
De vraag is of dat niet teveel druk op zijn schouders legt.quote:Op maandag 26 november 2018 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat de titel 'Forumbeest' maar overgedragen moet worden aan GGMM. Wat een beest is dat op de maandagavond joh.
Geregistreerd in 2002 en gemiddeld 39 posts per dag.quote:Op maandag 26 november 2018 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De vraag is of dat niet teveel druk op zijn schouders legt.
Wat een held hè!quote:Op maandag 26 november 2018 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geregistreerd in 2002 en gemiddeld 39 posts per dag.
Hier draait hij zijn hand niet voor om.
Ik had gedacht dat hij wel meer posts per dag zou hebben.quote:Op maandag 26 november 2018 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geregistreerd in 2002 en gemiddeld 39 posts per dag.
Hier draait hij zijn hand niet voor om.
Het was op dat moment nog geen avond. (nu inmiddels wel)quote:Op maandag 26 november 2018 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat de titel 'Forumbeest' maar overgedragen moet worden aan GGMM. Wat een beest is dat op de maandagavond joh.
Mokerhard.quote:Op maandag 26 november 2018 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was op dat moment nog geen avond. (nu inmiddels wel)
Koekoek. Die is onder de gordel.quote:Op maandag 26 november 2018 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat hij wel meer posts per dag zou hebben.
Ik zie dat davy (psv-er) in het Feyenoord-topic post. (Feyenoord speelt volgend weekend tegen PSV)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |