quote:
Jazeker, straks lekker een hammetje eten met verse pasta. Wat staat er bij jullie op het menu?quote:
Geen flauw idee nog.quote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Jazeker, straks lekker een hammetje eten met verse pasta. Wat staat er bij jullie op het menu?
Ik weet 't nog niet. Zit de bonus door te scrollen maar die biedt weinig soelaasquote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Jazeker, straks lekker een hammetje eten met verse pasta. Wat staat er bij jullie op het menu?
kip uit de ovenquote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Krieltjes met broccoli en een hamburger. Salade erbij, lekker simpel.quote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
ik klikte een tijdje terug op je streamquote:Op maandag 26 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krieltjes met broccoli en een hamburger. Salade erbij, lekker simpel.
die heb ik, bevalt welquote:Op maandag 26 november 2018 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Jaaa, geld binnen van verzekeringgoden.
1k voor een nieuwe laptop. Zit aan een microsoft surface te denken
waarvoor gebruik je je laptopquote:Op maandag 26 november 2018 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Jaaa, geld binnen van verzekeringgoden.
1k voor een nieuwe laptop. Zit aan een microsoft surface te denken
Vaag, maar er zijn meer kijkers geweest die zeiden dat ik erg slecht verstaanbaar ben wanneer ik met anderen erbij in discord zit... aan de andere kant, als ik niet weet dat er mensen kijken (die dus niks in de twitch chat typen), dan hou ik m'n klep gewoon.quote:Op maandag 26 november 2018 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik klikte een tijdje terug op je stream
je was wel aan het rijden maar ik hoorde geen commentaar
Ik heb nu een Asus-RoG laptop en dit is wel degene die me het best tot nu toe bevalt, enig nadeel is dat hij er misschien wel wat te opvallend uitziet voor op werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |