daar ben je niet Brits genoeg voorquote:Op maandag 26 november 2018 16:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Straks heb ik een bom onder mn auto
Raar. Volgens mij houden ze ons voor de gek.quote:Op maandag 26 november 2018 16:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jojo is ook niet gediend van mijn kritische fashionista oog
quote:Op maandag 26 november 2018 16:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Straks heb ik een bom onder mn auto
M'n vrouw welquote:Op maandag 26 november 2018 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben je niet Brits genoeg voor
Ook van de Ieren?quote:Op maandag 26 november 2018 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zorgen dat je niet in haar auto zit, kende iemand trouwens die dat wel overkomen is, rip
Ripquote:Op maandag 26 november 2018 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee afrekening, ze stapte in de auto van haar vriend
quote:Op maandag 26 november 2018 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
Tarado gaat om met de oude penoze
quote:
Jazeker, straks lekker een hammetje eten met verse pasta. Wat staat er bij jullie op het menu?quote:
Geen flauw idee nog.quote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Jazeker, straks lekker een hammetje eten met verse pasta. Wat staat er bij jullie op het menu?
Ik weet 't nog niet. Zit de bonus door te scrollen maar die biedt weinig soelaasquote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Jazeker, straks lekker een hammetje eten met verse pasta. Wat staat er bij jullie op het menu?
kip uit de ovenquote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Krieltjes met broccoli en een hamburger. Salade erbij, lekker simpel.quote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
ik klikte een tijdje terug op je streamquote:Op maandag 26 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krieltjes met broccoli en een hamburger. Salade erbij, lekker simpel.
die heb ik, bevalt welquote:Op maandag 26 november 2018 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Jaaa, geld binnen van verzekeringgoden.
1k voor een nieuwe laptop. Zit aan een microsoft surface te denken
waarvoor gebruik je je laptopquote:Op maandag 26 november 2018 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Vaag, maar er zijn meer kijkers geweest die zeiden dat ik erg slecht verstaanbaar ben wanneer ik met anderen erbij in discord zit... aan de andere kant, als ik niet weet dat er mensen kijken (die dus niks in de twitch chat typen), dan hou ik m'n klep gewoon.quote:Op maandag 26 november 2018 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik klikte een tijdje terug op je stream
je was wel aan het rijden maar ik hoorde geen commentaar
Ik heb nu een Asus-RoG laptop en dit is wel degene die me het best tot nu toe bevalt, enig nadeel is dat hij er misschien wel wat te opvallend uitziet voor op werk.quote:
Laptop of combi?quote:Op maandag 26 november 2018 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Liever combi denk ik, maar ik sta voor alles open.quote:
quote:Op maandag 26 november 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Snel, krachtig, stil en een waanzinnig goede batterij die in no-time weer oplaadt.
Verkoop je die dingen ofzo?quote:Op maandag 26 november 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
En hij ziet er ook heel mooi uit en is superdun.
Die functie zou onlogisch moeten hebben.quote:Op maandag 26 november 2018 17:30 schreef skysherrif het volgende:
Voordeel aan asus is dat het een stand heeft waar je laptop maar voor 60% kan worden opgeladen zodat hij veel minder snel lui wordt.
Nee bedankt, een laptop is voor vrouwen.quote:Op maandag 26 november 2018 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Je mag die van mij kopen voor 10.000 euro.
Een sletjequote:Op maandag 26 november 2018 17:35 schreef KingRoland het volgende:
Wat zal ik halen bij de buurtsuper
Aha.quote:Op maandag 26 november 2018 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, een laptop is voor vrouwen.
Maar ik heb een laptopquote:Op maandag 26 november 2018 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op maandag 26 november 2018 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zet hem op!quote:Op maandag 26 november 2018 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga Kapo afmaken op fifa. We houden jullie op de hoogte
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 26 november 2018 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoor dat Scrummie altijd mokerhard wordt ingemaakt door DP.quote:Op maandag 26 november 2018 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Omdat je een laptop hebt.quote:Op maandag 26 november 2018 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zal alleen ik last van hebben. Maar waarom is de vraag.
Hoiquote:
Goeie GGMM. Erg actueel omdat het net over laptops ging en onlogisch aangaf een laptop te hebben.quote:
Ik kan niet tippen aan het culinaire hoogstandje dat Johannes heeft voortgebracht maar ik tracht er wel zo dicht mogelijk bij in de buurt te komenquote:Op maandag 26 november 2018 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Toch wel de Nasi a la Johannes.
Dankquote:Op maandag 26 november 2018 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie GGMM. Erg actueel omdat het net over laptops ging en onlogisch aangaf een laptop te hebben.
Snap ik.quote:Op maandag 26 november 2018 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
DankIk kwam er op en ik bedacht me geen moment. Ik denk, die kop ik mooi in!
De vraag is of dat niet teveel druk op zijn schouders legt.quote:Op maandag 26 november 2018 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat de titel 'Forumbeest' maar overgedragen moet worden aan GGMM. Wat een beest is dat op de maandagavond joh.
Geregistreerd in 2002 en gemiddeld 39 posts per dag.quote:Op maandag 26 november 2018 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De vraag is of dat niet teveel druk op zijn schouders legt.
Wat een held hè!quote:Op maandag 26 november 2018 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geregistreerd in 2002 en gemiddeld 39 posts per dag.
Hier draait hij zijn hand niet voor om.
Ik had gedacht dat hij wel meer posts per dag zou hebben.quote:Op maandag 26 november 2018 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geregistreerd in 2002 en gemiddeld 39 posts per dag.
Hier draait hij zijn hand niet voor om.
Het was op dat moment nog geen avond. (nu inmiddels wel)quote:Op maandag 26 november 2018 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat de titel 'Forumbeest' maar overgedragen moet worden aan GGMM. Wat een beest is dat op de maandagavond joh.
Mokerhard.quote:Op maandag 26 november 2018 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was op dat moment nog geen avond. (nu inmiddels wel)
Koekoek. Die is onder de gordel.quote:Op maandag 26 november 2018 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat hij wel meer posts per dag zou hebben.
Ik zie dat davy (psv-er) in het Feyenoord-topic post. (Feyenoord speelt volgend weekend tegen PSV)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |