We zitten in de nasleep van een rumoerige Grand Slam of Darts. Gerwyn Price mocht na drie slopende wedstrijden over 16 legs zijn eerste major titel in ontvangst nemen. Dat is meer dan respectabel voor de beste man die nog niet heel lang meeloopt in het circuit, desondanks wel bekend bij het grote publiek.
Nu gaan we verder naar Minehead. De afsluiter van de vloertoernooienreeks in de vorm van de Player Championship Finals is aangebroken. De top 64 opgemaakt na 22 events neemt het op dit toernooi tegen elkaar op. Spelers die dit jaar minstens een vloertoernooi wonnen, waren Van Gerwen / Anderson / White / Smith / Mansell / De Zwaan / Payne / Cross / Wright / King / Aspinall / Hopp / Noppert / Ratajski.
Een vrij divers winnaarslijstje en een vrij diverse ranking. Zo zien we Whitlock als 31e seed, Suljovic als 35e seed en Price als 37e seed. Het meest opvallende is dat Ian White de #1-seed op dit toernooi is. Can you believe it? Van Gerwen, Anderson, Whitlock, Suljovic en Cross zitten bij elkaar in een helft van het schema, waar dus een finalist uit zal komen. De ranking is onverbiddelijk.
Laat u meeslepen door toppers en vloergoden in het komende weekend van 23 tot 25 november.
Historie
quote:
(1) Ian White v (64) Scott Taylor (32) Brendan Dolan v (33) Michael Barnard (16) Daryl Gurney v (49) Robert Thornton (17) Josh Payne v (48) Ryan Searle (8) James Wade v (57) Ross Smith (25) Nathan Aspinall v (40) Martin Schindler (9) Dave Chisnall v (56) Jamie Lewis (24) Chris Dobey v (41) Ron Meulenkamp
(5) Adrian Lewis v (60) Adam Hunt (28) Krzysztof Ratajski v (37) Gerwyn Price (12) Danny Noppert v (53) Rowby-John Rodriguez (21) Mervyn King v (44) Simon Stevenson (4) Peter Wright v (61) Toni Alcinas (29) Max Hopp v (36) Steve West (13) Stephen Bunting v (52) Richard North (20) Mickey Mansell v (45) Madars Razma
(2) Gary Anderson v (63) Alan Tabern (31) Simon Whitlock v (34) Kyle Anderson (15) Steve Beaton v (50) Kim Huybrechts (18) John Henderson v (47) Joe Cullen (7) Michael Smith v (58) Vincent van der Voort (26) Jonny Clayton v (39) Mark Webster (10) Jeffrey de Zwaan v (55) Jelle Klaasen (23) Ricky Evans v (42) Jan Dekker
(6) Rob Cross v (59) Cristo Reyes (27) Ryan Joyce v (38) Steve Lennon (11) James Wilson v (54) Dimitri van den Bergh (22) Gabriel Clemens v (43) Andrew Gilding (3) Michael van Gerwen v (62) Matthew Edgar (30) Keegan Brown v (35) Mensur Suljovic (14) Jermaine Wattimena v (51) Stephen Burton (19) Darren Webster v (46) Jeffrey de Graaf
Friday November 23
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saturday November 24
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sunday November 25
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over bord 2: Whilst the televised coverage of the Ladbrokes Players Championship Finals will focus on the Main Stage, play on Friday and Saturday on Stage Two will be available on PDCTV-HD for all subscribers worldwide.
Dat wordt dus streams zoeken.
quote:
Winner (1) £100,000 Runner-Up (1) £40,000 Semi-finalists (2) £23,000 Quarter-finalists (4) £12,500 Last 16 (Third round) (8) £8,000 Last 32 (Second round) (16) £5,000 Last 64 (First round) (32) £2,500
R1: First to 6 R2: First to 6 R3: First to 10 QF: First to 10 SF/F: First to 11
TV RTL in de avond om 20:00. Voor de andere sessies bent u op streams aangewezen.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Omdat ie af en toe speelt om z'n tegenstander uit de wedstrijd te halen en daar zijn de meeste mensen niet zo'n fan van
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zijn debiele act in Grand Slam of Darts-finale vorige week valt niet goed bij de meesten. Gedroeg zich als een dorpsidioot, wat hij net ook deed na zijn laatste worp
Zijn debiele act in Grand Slam of Darts-finale vorige week valt niet goed bij de meesten. Gedroeg zich als een dorpsidioot, wat hij net ook deed na zijn laatste worp
is dat nog ergens terug te zien trouwens? Ik heb het niet gezien
Ah ok, heb dit jaar nog niet veel darts gezien dus hij was mij nog onbekend.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht. Op 't randje en erover. Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Op vrijdag 23 november 2018 22:24 schreef Masterminded het volgende: Benieuwd welke pijltjes Wright dit keer heeft. Wordt toch wel tijd dat hij een keuze maakt met het oog op het WK.
Mag er eigenlijk met 3 verschillende pijlen gegooid worden? Of moeten die per wedstrijd hetzelfde zijn??
#Durftevragen #Dartnoob
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op vrijdag 23 november 2018 22:56 schreef Szura het volgende: Matthew Edgar, nog zo’n kneus die ze ergens onder een tapijt vandaan hebben gehaald voor dit toernooi
Ah ja, ik zag dat maandag de loting was, dus dan zijn er inderdaad weinig mogelijkheden
Vuile klootzak die de visa regelt in Engeland #rtl7darts #brexit
Wat mij betreft mag Kyle Anderson vandaag nog wel ff beide armen breken van de tering klootzak Whitlock.
Dat, want links- of rechtsom is elke PDPA Qualifier kut. Je moet ontiegelijk slecht zijn wil je niet via de nieuwe reglementen het WK gehaald hebben. Dan ben je een nul, een sukkel, een debiel, mislukking.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Krijgen we weer zo'n Henderson vs Gilding eerste ronde
Wel benieuwd hoe die eerste ronde geloot gaat worden. Denk dat Berry er van zou balen als Van den Bergh en bijvoorbeeld De Zwaan tegen elkaar spelen in R1.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Wel benieuwd hoe die eerste ronde geloot gaat worden. Denk dat Berry er van zou balen als Van den Bergh en bijvoorbeeld De Zwaan tegen elkaar spelen in R1.
Pro Tour vs International Qualifier zou me eigenlijk niet verbazen
Mij ook niet, nee. Heb er alleen nog niet echt iets over gelezen; Berry schijnt iets daarover gezegd te hebben maar een bron heb ik niet echt.
Ik heb al zin in Mickey Mansell vs Noel Malicdem
Wat mij betreft mag Kyle Anderson vandaag nog wel ff beide armen breken van de tering klootzak Whitlock. Kyle Anderson is een levende dartslegende en hij verdient nooit straf ook niet als hij Whitlock zijn armen breekt. Ik wil Whitlock lang niet meer zien darten #rtl7darts
Dit kan ook echt niet
Op vrijdag 23 november 2018 23:35 schreef Masterminded het volgende: Zin in de loting maandag op de facebookstream met Zjak en waarschijnlijk Co? Lekker bellen met Vinzzent.
Op vrijdag 23 november 2018 23:35 schreef Masterminded het volgende: Zin in de loting maandag op de facebookstream met Zjak en waarschijnlijk Co? Lekker bellen met Vinzzent.
En dan weer een uur uitgesteld worden net als vorig jaar
Wat mij betreft mag Kyle Anderson vandaag nog wel ff beide armen breken van de tering klootzak Whitlock. Kyle Anderson is een levende dartslegende en hij verdient nooit straf ook niet als hij Whitlock zijn armen breekt. Ik wil Whitlock lang niet meer zien darten #rtl7darts
Vanmiddag zelfs, voor de wedstrijd Whitlock - Anderson
Ik zocht dat filmpje. Kom ik weer tegen: "Co is een lul en achterbaks"
Ik heb er wel plaatjes van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Main Stage Daryl Gurney v Ryan Searle James Wade v Nathan Aspinall Dave Chisnall v Chris Dobey Cristo Reyes v Steve Lennon Gary Anderson v Simon Whitlock Michael van Gerwen v Keegan Brown Peter Wright v Max Hopp
Stage Two Stephen Bunting v Madars Razma James Wilson v Gabriel Clemens Jeffrey de Zwaan v Ricky Evans Stephen Burton v Darren Webster Ian White v Brendan Dolan Danny Noppert v Mervyn King Michael Smith v Jonny Clayton Beaton/Huybrechts v Joe Cullen Adrian Lewis v Krzysztof Ratajski
9 James Wade £341.000 10 Michael Smith £330.500 11 Ian White £291.750 12 Dave Chisnall £267.750 13 Darren Webster £264.750 14 Joe Cullen £241.000 15 Adrian Lewis £232.750 16 Jonny Clayton £227.250
17 Raymond van Barneveld £225.750 18 Stephen Bunting £194.750 19 Mervyn King £194.250 20 Steve Beaton £187.750 21 Kim Huybrechts £184.000 22 Steve West £176.750 23 John Henderson £174.750 24 Jelle Klaasen £173.250 25 Alan Norris £162.250 26 James Wilson £160.500 27 Kyle Anderson £156.250 28 Jamie Lewis £145.750 29 Jermaine Wattimena £141.000 30 Benito van de Pas £140.750 31 Cristo Reyes £139.500 32 Max Hopp £136.750 -------------------- 33 Robert Thornton £127.000 34 Justin Pipe £119.000 35 Dimitri Van den Bergh £118.250 36 Vincent van der Voort £114.000 37 Richard North £108.500 38 Steve Lennon £105.500 39 Chris Dobey £107.500 40 Keegan Brown £103.250
Virtuele brekket
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 23 november 2018 23:44 schreef GwaiLow het volgende: Jezus als ik veel van die gemiddelde zie vandaag, dan gooien ze in sommige partijen gewoon gemiddeldes waar ik makkelijk aan kom. Niet te geloven
Wacht maar tot de druk van de premier league jou een bezoek brengt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wacht maar tot de druk van de premier league jou een bezoek brengt.
Dan zal het gemiddelde wellicht een paar punten afnemen, maar dit is toch geen premier league? En de meeste weten toch dat ze niet in aanmerking zullen komen. Op dit podium gooi ik echt wel 75 gemiddeld hoor
Dan zal het gemiddelde wellicht een paar punten afnemen, maar dit is toch geen premier league? En de meeste weten toch dat ze niet in aanmerking zullen komen. Op dit podium gooi ik echt wel 75 gemiddeld hoor
Nee 75 gemiddeld is echt matig. Op een goede dag gooi ik 85...blijft matig. Maar deze mannen moeten toch op zn minst standaard 90 kunnen gooien. Ze trainen dag in dag uit
Schijtlollig Zjak en Frank hebben het ook wel gehad voor vandaag lijkt het
Nee 75 gemiddeld is echt matig. Op een goede dag gooi ik 85...blijft matig. Maar deze mannen moeten toch op zn minst standaard 90 kunnen gooien. Ze trainen dag in dag uit
Je hebt het wel over Simon Stevenson, die kan er echt he-le-maal niks van.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
1. Ian White v 32. Brendan Dolan 16. Daryl Gurney v 48. Ryan Searle 8. James Wade v 25. Nathan Aspinall 9. Dave Chisnall v 24. Chris Dobey
5. Adrian Lewis v 28. Krzysztof Ratajski 12. Danny Noppert v 21. Mervyn King 4. Peter Wright v 29. Max Hopp 13. Stephen Bunting v 45. Madars Razma
2. Gary Anderson v 31. Simon Whitlock BEATON/HUYBRECHTS v 47. Joe Cullen 7. Michael Smith v 26. Jonny Clayton 10. Jeffrey de Zwaan v Ricky Evans
59. Cristo Reyes v 38. Steve Lennon 11. James Wilson v 22. Gabriel Clemens 3. Michael van Gerwen v 30. Keegan Brown 51. Stephen Burton v 19. Darren Webster