Ik hoop dat we een stream hebben voor Jef v Rikkie morgen. Dat is binnen vijf minuten fini.quote:
Ik heb al zin in Mickey Mansell vs Noel Malicdemquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mij ook niet, nee. Heb er alleen nog niet echt iets over gelezen; Berry schijnt iets daarover gezegd te hebben maar een bron heb ik niet echt.
Mani kijkt uit naar Michael Barnard v Kevin Burness.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb al zin in Mickey Mansell vs Noel Malicdem
Hij is (oogt) magerder dan ooit!quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Wat een smerig goor vet zwijn is het toch.
Hou op man. Hou op.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mani kijkt uit naar Michael Barnard v Kevin Burness.
Is die dikzak overgestapt naar BDO?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:27 schreef Mani89 het volgende:
John Michael wint de Malta Open, verslaat Andy Hamilton in de finale.
Ik sta volledig achter Lars Plaisier op de Finder Darts Masters.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:27 schreef Mani89 het volgende:
John Michael wint de Malta Open, verslaat Andy Hamilton in de finale.
JAAAAAquote:
Oh jee, broertje van de favoriete darter van wimderon?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Lars Plaisier op de Finder Darts Masters.
Lars komt uit Leiden, dus dan ben je fantastisch.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh jee, broertje van de favoriete darter van wimderon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |