Gilding - Pricequote:Op vrijdag 23 november 2018 23:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Krijgen we weer zo'n Henderson vs Gilding eerste ronde
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Fake newsquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
104.81 voor Mike. Een normale werkdag.
Slaapwandeling naar de halve finale.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
104.81 voor Mike. Een normale werkdag.
Oja natuurlijkquote:
quote:
Wel benieuwd hoe die eerste ronde geloot gaat worden. Denk dat Berry er van zou balen als Van den Bergh en bijvoorbeeld De Zwaan tegen elkaar spelen in R1.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oja natuurlijk
Zit nog in m'n hoofd met dat oude systeem
Pro Tour vs International Qualifier zou me eigenlijk niet verbazenquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe die eerste ronde geloot gaat worden. Denk dat Berry er van zou balen als Van den Bergh en bijvoorbeeld De Zwaan tegen elkaar spelen in R1.
God dat was echt geniaal.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mij ook niet, nee. Heb er alleen nog niet echt iets over gelezen; Berry schijnt iets daarover gezegd te hebben maar een bron heb ik niet echt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Pro Tour vs International Qualifier zou me eigenlijk niet verbazen
Ik hoop dat we een stream hebben voor Jef v Rikkie morgen. Dat is binnen vijf minuten fini.quote:
Ik heb al zin in Mickey Mansell vs Noel Malicdemquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mij ook niet, nee. Heb er alleen nog niet echt iets over gelezen; Berry schijnt iets daarover gezegd te hebben maar een bron heb ik niet echt.
Mani kijkt uit naar Michael Barnard v Kevin Burness.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb al zin in Mickey Mansell vs Noel Malicdem
Hij is (oogt) magerder dan ooit!quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Wat een smerig goor vet zwijn is het toch.
Hou op man. Hou op.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mani kijkt uit naar Michael Barnard v Kevin Burness.
Is die dikzak overgestapt naar BDO?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:27 schreef Mani89 het volgende:
John Michael wint de Malta Open, verslaat Andy Hamilton in de finale.
Ik sta volledig achter Lars Plaisier op de Finder Darts Masters.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:27 schreef Mani89 het volgende:
John Michael wint de Malta Open, verslaat Andy Hamilton in de finale.
JAAAAAquote:
Oh jee, broertje van de favoriete darter van wimderon?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Lars Plaisier op de Finder Darts Masters.
Lars komt uit Leiden, dus dan ben je fantastisch.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh jee, broertje van de favoriete darter van wimderon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |