Applaus.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan zal het gemiddelde wellicht een paar punten afnemen, maar dit is toch geen premier league? En de meeste weten toch dat ze niet in aanmerking zullen komen. Op dit podium gooi ik echt wel 75 gemiddeld hoor
Het is dat ik vandaag al 2 keer heb gemasturbeerd, anders zou het broekje al op de grond liggen.quote:
Nee 75 gemiddeld is echt matig. Op een goede dag gooi ik 85...blijft matig. Maar deze mannen moeten toch op zn minst standaard 90 kunnen gooien. Ze trainen dag in dag uitquote:
Je hebt het wel over Simon Stevenson, die kan er echt he-le-maal niks van.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee 75 gemiddeld is echt matig. Op een goede dag gooi ik 85...blijft matig. Maar deze mannen moeten toch op zn minst standaard 90 kunnen gooien. Ze trainen dag in dag uit
85?!!!quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee 75 gemiddeld is echt matig. Op een goede dag gooi ik 85...blijft matig. Maar deze mannen moeten toch op zn minst standaard 90 kunnen gooien. Ze trainen dag in dag uit
quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |