Geniaal moment voor een plaspauze of bierhaalmoment jaquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een geniale opkomst blijft dit toch ook.
Voor zover ik weet mag dat.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag er eigenlijk met 3 verschillende pijlen gegooid worden? Of moeten die per wedstrijd hetzelfde zijn??
#Durftevragen #Dartnoob
quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geniaal moment voor een plaspauze of bierhaalmoment ja
Cool dankjequote:Op vrijdag 23 november 2018 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/n(...)son_ergeren_zich_ma/
Dit is wel maar anderhalf minuut maar op gegeven moment ging Price uitgebreid juichen na een 140 of zo.quote:
Ik doelde op Wright he, niet op die Espanjool.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geniaal moment voor een plaspauze of bierhaalmoment ja
Ja ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik doelde op Wright he, niet op die Espanjool.
Over wie?quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:30 schreef KennyPowers het volgende:
Wat lult Zjak?
Als je een makkelijkere tegenstander wil had je beter moeten gooien
quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joe, lol. Cross was #6 en Wright #4, dan ben je seed 59 en 61. Dan doe je iets flink verkeerd om te klagen over de loting.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat Reyes en Alcinas een zware "loting" hadden
Verbaast je dat echt? Hij had een fucking qualifier nodig om op het WK te belanden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rowby-John ontwikkelt zich niet echt
Ik weet het. Vind het alleen jammer, blijft continu beetje rond 85/90 hangen met enkele uitschieters. Zijn broertjes komen er ook niet aan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Verbaast je dat echt? Hij had een fucking qualifier nodig om op het WK te belanden.
Bwooh jammer da'k dat gemist heb danquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is wel maar anderhalf minuut maar op gegeven moment ging Price uitgebreid juichen na een 140 of zo.
Ook op Price.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:44 schreef KennyPowers het volgende:
Noppie was toch een keer mad na een wedstrijd? Op wie?
JEST KURWAquote:
Watte? Ik lette niet opquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd handig om een finisher als Whitlock, Wright, Gando, MvG een kans te geven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |