Iig wel beter dan die lange lul van onloquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is verre van grappig
Je hebt wel eens dat klotegrappen leuk worden als je ze heel vaak herhaalt, als een soort vreemde antihumorquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iig wel beter dan die lange lul van onlo
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat klotegrappen leuk worden als je ze heel vaak herhaalt, als een soort vreemde antihumor
dat is hier niet
Ja eensquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel met die negerlullen van onlo
Die is aan fappen denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:15 schreef Saind het volgende:
Na hoe lang moet je de brandweer bellen als je denkt dat iemand zich aan het verdrinken is onder de douche
35 minuten douchen da's toch niet normaal
Ik vind dat een uitstekende meme.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel met die negerlullen van onlo
Lief van je ditquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kom Onlogisch even feliciteren met het feit dat hij de rechterhand van GGMM mocht worden.
GEFELICITEERD Onlogisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je dit nog voor je 40e mag bereiken.
act?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn jullie nu nog niet klaar met die walgelijke act?
WAT NIET?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat jullie dit zelf ook leuk vinden.
Overlopen naar de vijand. Vrijwillig bij een groep waar jullie continu op hebben zitten kankeren.quote:
Wel sicke trailer.quote:
Je quote Rens.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
moet je nou echt de lion king trailer beschrijven als "sick"?
F&S / The Lion King (2019)quote:
Oh, zie net dat 'ie op pagina 3 al gelinkt werd. Achja.quote:
nichtquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, zie net dat 'ie op pagina 3 al gelinkt werd. Achja.
Wel ff kippenvel toen het gezang begon
de vijandquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overlopen naar de vijand. Vrijwillig bij een groep waar jullie continu op hebben zitten kankeren.
Ludieke trailer waardoor ik interesse in de film heb gekregenquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
moet je nou echt de lion king trailer beschrijven als "sick"?
'wel eens kritiek'.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
de vijand
Ik heb wel eens kritiek gehad op Mods, maar dat heeft iedereen wel eens.
Uiteindelijk wil iedereen hier hetzelfde: een leuk gezellig forum!
Ludiek & sick.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ludieke trailer waardoor ik interesse in de film heb gekregen
Benieuwd hoelang het duurt voordat jij weer je extra mogelijkheden gaat misbruiken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
de vijand
Ik had het niet beter kunnen verwoorden makkerquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
de vijand
Heb ik nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang het duurt voordat jij weer je extra mogelijkheden gaat misbruiken.
Wat een aannames maak jij tochquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang het duurt voordat jij weer je extra mogelijkheden gaat misbruiken.
ja schatje?quote:
Thai sweet chili.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef KingRoland het volgende:
Na de vrijdagmiddagborrel ga ik chips voor vi halen
Welke chips zal ik halen
Doritos nacho cheesequote:Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef KingRoland het volgende:
Welke chips zal ik halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naturelquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef KingRoland het volgende:
Welke chips zal ik halen
Ze is Roemeens toch, derhalve geil wijf zeker doen 10/10quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:18 schreef Dven het volgende:
DP, graag jouw mening over dit balkanplaatje
Alleen na afloop wel checken of je je portemonnee nog hebt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze is Roemeens toch, derhalve geil wijf zeker doen 10/10
Cultuurtechnisch ook Balkan natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze is Roemeens toch, derhalve geil wijf zeker doen 10/10
Zou keer op keer m'n paspoort laten pikken door haarquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen na afloop wel checken of je je portemonnee nog hebt.
Een grote blij voor jou makker. Proficiat met je modschap!quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen na afloop wel checken of je je portemonnee nog hebt.
Bedankt makker! Om in de termen van JC te blijven ; LETS MAKE FOK! GREAT AGAINquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een grote blij voor jou makker. Proficiat met je modschap!
quote:
Uiteraard, taal is wel foquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Cultuurtechnisch ook Balkan natuurlijk
Grote blijquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een grote blij voor jou makker. Proficiat met je modschap!
Bedankt maat, dit doet mij veelquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ook wil ik langs deze weg @GGMM feliciteren met zijn modschap. Ook een grote blij voor hem.
Nog wel redelijk te doen wanneer je Italiaans en/of Frans niet al te ruk zijnquote:
Scrummie zou toch mod worden?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat er ook users zijn die het ons gunnen.![]()
Sommige (DP/Scrummie/Rens) zijn viesmad.
Ik ga hem zo nog een keer kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef Smoofie het volgende:
JR, hoe vaak ben je al klaargekomen van Lion King trailer?
Ben je al naar Fantastic Beasts geweest?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga hem zo nog een keer kijken
Nou ja, hier het verhaal van Scrummie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie zou toch mod worden?
Nooit sollicitatie gedaan, laat je niks wijsmaken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Best vermakelijk, ook al had het wel wat rarigheden. Maar ik ging er met 0,0 verwachting heenquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al naar Fantastic Beasts geweest?
Mijn vader spreekt het wel een beetje, maar ik kan er niks van maken als ik t hoorquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog wel redelijk te doen wanneer je Italiaans en/of Frans niet al te ruk zijn
Godverdommequote:Op vrijdag 23 november 2018 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hier het verhaal van Scrummie.
https://www.captiongenerator.com/1183532/VBL-mods
Oké, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Best vermakelijk, ook al had het wel wat rarigheden. Maar ik ging er met 0,0 verwachting heen.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hier het verhaal van Scrummie.
https://www.captiongenerator.com/1183532/VBL-mods
Scrummie blijkt een leugenachtig figuur te zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mad.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie blijkt een leugenachtig figuur te zijn.
Ik vond hem kutquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Best vermakelijk, ook al had het wel wat rarigheden. Maar ik ging er met 0,0 verwachting heen.
En dat kan ik begrijpen in een bepaald opzicht, maar er zaten toch wel goede stukken in hoor. Maar er waren wel iets teveel verhaallijnen die dan oppervlakkig bleven, dat was wel zonde.quote:
Goed om te lezen dat je erom kon lachen makkerquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
Moest hardop lachen om dat filmpje van Onlogisch. Wat slecht.
Ik vond het schitterendquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
Moest hardop lachen om dat filmpje van Onlogisch. Wat slecht.
IOSquote:
Kon Sjonnie dab je bekoren?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat kan ik begrijpen in een bepaald opzicht, maar er zaten toch wel goede stukken in hoor. Maar er waren wel iets teveel verhaallijnen die dan oppervlakkig bleven, dat was wel zonde.
Huhquote:
naam van een bandquote:
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van één woord. Dat voegt eigenlijk niets toe.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van één woord. Dat voegt eigenlijk niets toe.
Gelukkig zijn er nog mensen met kennis aanwezigquote:
Ja die band ken ik niet he.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen met kennis aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |