Nooit sollicitatie gedaan, laat je niks wijsmaken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie zou toch mod worden?
Ja, afgelopen woensdag. Best vermakelijk, ook al had het wel wat rarigheden. Maar ik ging er met 0,0 verwachting heenquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al naar Fantastic Beasts geweest?
Mijn vader spreekt het wel een beetje, maar ik kan er niks van maken als ik t hoorquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog wel redelijk te doen wanneer je Italiaans en/of Frans niet al te ruk zijn
Godverdommequote:Op vrijdag 23 november 2018 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hier het verhaal van Scrummie.
https://www.captiongenerator.com/1183532/VBL-mods
Oké, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Best vermakelijk, ook al had het wel wat rarigheden. Maar ik ging er met 0,0 verwachting heen.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hier het verhaal van Scrummie.
https://www.captiongenerator.com/1183532/VBL-mods
Scrummie blijkt een leugenachtig figuur te zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie zou toch mod worden?
Mad.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie blijkt een leugenachtig figuur te zijn.
Ik vond hem kutquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Best vermakelijk, ook al had het wel wat rarigheden. Maar ik ging er met 0,0 verwachting heen.
En dat kan ik begrijpen in een bepaald opzicht, maar er zaten toch wel goede stukken in hoor. Maar er waren wel iets teveel verhaallijnen die dan oppervlakkig bleven, dat was wel zonde.quote:
Goed om te lezen dat je erom kon lachen makkerquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
Moest hardop lachen om dat filmpje van Onlogisch. Wat slecht.
Ik vond het schitterendquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
Moest hardop lachen om dat filmpje van Onlogisch. Wat slecht.
IOSquote:
Kon Sjonnie dab je bekoren?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat kan ik begrijpen in een bepaald opzicht, maar er zaten toch wel goede stukken in hoor. Maar er waren wel iets teveel verhaallijnen die dan oppervlakkig bleven, dat was wel zonde.
Huhquote:
naam van een bandquote:
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van één woord. Dat voegt eigenlijk niets toe.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van één woord. Dat voegt eigenlijk niets toe.
Gelukkig zijn er nog mensen met kennis aanwezigquote:
Ja die band ken ik niet he.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen met kennis aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |