Iig wel beter dan die lange lul van onloquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is verre van grappig
Je hebt wel eens dat klotegrappen leuk worden als je ze heel vaak herhaalt, als een soort vreemde antihumorquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iig wel beter dan die lange lul van onlo
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat klotegrappen leuk worden als je ze heel vaak herhaalt, als een soort vreemde antihumor
dat is hier niet
Ja eensquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel met die negerlullen van onlo
Die is aan fappen denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:15 schreef Saind het volgende:
Na hoe lang moet je de brandweer bellen als je denkt dat iemand zich aan het verdrinken is onder de douche
35 minuten douchen da's toch niet normaal
Ik vind dat een uitstekende meme.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel met die negerlullen van onlo
Lief van je ditquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kom Onlogisch even feliciteren met het feit dat hij de rechterhand van GGMM mocht worden.
GEFELICITEERD Onlogisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je dit nog voor je 40e mag bereiken.
act?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn jullie nu nog niet klaar met die walgelijke act?
WAT NIET?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat jullie dit zelf ook leuk vinden.
Overlopen naar de vijand. Vrijwillig bij een groep waar jullie continu op hebben zitten kankeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |