Iig wel beter dan die lange lul van onloquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is verre van grappig
Je hebt wel eens dat klotegrappen leuk worden als je ze heel vaak herhaalt, als een soort vreemde antihumorquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iig wel beter dan die lange lul van onlo
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat klotegrappen leuk worden als je ze heel vaak herhaalt, als een soort vreemde antihumor
dat is hier niet
Ja eensquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel met die negerlullen van onlo
Die is aan fappen denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:15 schreef Saind het volgende:
Na hoe lang moet je de brandweer bellen als je denkt dat iemand zich aan het verdrinken is onder de douche
35 minuten douchen da's toch niet normaal
Ik vind dat een uitstekende meme.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel met die negerlullen van onlo
Lief van je ditquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kom Onlogisch even feliciteren met het feit dat hij de rechterhand van GGMM mocht worden.
GEFELICITEERD Onlogisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je dit nog voor je 40e mag bereiken.
act?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn jullie nu nog niet klaar met die walgelijke act?
WAT NIET?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat jullie dit zelf ook leuk vinden.
Overlopen naar de vijand. Vrijwillig bij een groep waar jullie continu op hebben zitten kankeren.quote:
Wel sicke trailer.quote:
Je quote Rens.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
moet je nou echt de lion king trailer beschrijven als "sick"?
F&S / The Lion King (2019)quote:
Oh, zie net dat 'ie op pagina 3 al gelinkt werd. Achja.quote:
nichtquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, zie net dat 'ie op pagina 3 al gelinkt werd. Achja.
Wel ff kippenvel toen het gezang begon
de vijandquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overlopen naar de vijand. Vrijwillig bij een groep waar jullie continu op hebben zitten kankeren.
Ludieke trailer waardoor ik interesse in de film heb gekregenquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
moet je nou echt de lion king trailer beschrijven als "sick"?
'wel eens kritiek'.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
de vijand
Ik heb wel eens kritiek gehad op Mods, maar dat heeft iedereen wel eens.
Uiteindelijk wil iedereen hier hetzelfde: een leuk gezellig forum!
Ludiek & sick.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ludieke trailer waardoor ik interesse in de film heb gekregen
Benieuwd hoelang het duurt voordat jij weer je extra mogelijkheden gaat misbruiken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
de vijand
Ik had het niet beter kunnen verwoorden makkerquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
de vijand
Heb ik nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang het duurt voordat jij weer je extra mogelijkheden gaat misbruiken.
Wat een aannames maak jij tochquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang het duurt voordat jij weer je extra mogelijkheden gaat misbruiken.
ja schatje?quote:
Thai sweet chili.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef KingRoland het volgende:
Na de vrijdagmiddagborrel ga ik chips voor vi halen
Welke chips zal ik halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |