He heb zeker het Formule 1 Café teruggekeken want dit is precies 1 op 1 wat Doornbos zei daar...quote:Op maandag 26 november 2018 22:24 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe Kubica het gaat doen op een circuit als Monaco. Bij Ziggo lieten ze een stukje zien van hem en hij gebruikt die rechterarm helemaal niet.
Instellingen veranderen met links maar dan laat hij dat stuur zeg maar zo goed als los. Heb je op Monaco bijna geen tijd voor.
Ja dat zeg ik toch ook, daarom kan ik nog wel benieuwd zijn hoe hij dat gaat doenquote:Op dinsdag 27 november 2018 07:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
He heb zeker het Formule 1 Café teruggekeken want dit is precies 1 op 1 wat Doornbos zei daar...
Dat vinden Mercedes en Ferrari helemaal niet. Het liefst zouden ze hem nu al in hun team hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 07:27 schreef ender_xenocide het volgende:
Op de een of andere manier blijf ik in het achterhoofd een vrees houden dat Verstappen overal net naast de pot gaat pissen, omdat Ferrari en Mercedes hem teveel een ongeleid projectiel vinden. En dus voor de misschien iets mindere, die met hun betere auto ook WC kunnen worden, maar meer kneedbare opties gaan...
En dat Red Bull dus eigenlijk zijn enige kans is.
Nice!quote:Op dinsdag 27 november 2018 08:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verstappen en F1 in 2020 sowieso naar Nederland
Honderdduizenden Formule 1-fans in Nederland zullen dolenthousiast worden. Nadat Formula One Management (FOM) eerder al Zandvoort als eerste keus voor een Grand Prix in 2020 had aangewezen en Max-fans door het dolle zijn geraakt, is Assen nu definitief als ’back-up’ aangewezen.
Dat betekent dat de Formule 1 in 2020 na 35 jaar terugkeert naar Nederland en dat het leger Max-supporters de nieuwe wereldster in eigen land in een officiële race kan aanschouwen.
Hoewel Formula One Management dus een duidelijke voorkeur heeft uitgesproken richting het circuit van Zandvoort, heeft Assen de zekerheid dat het Formule 1-circus niet voor een ander land kiest mocht men in Zandvoort financieel de boel niet rondkrijgen.
Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing Day.
Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing.
Die keiharde toezegging door FOM is inmiddels op papier gedaan, zo melden bronnen in de paddock aan deze krant. De Formule 1-organisatie heeft aangegeven dat de Nederlandse Grand Prix zeker een plekje krijgt op de voorlopige kalender van 2020, die normaal gesproken in maart of april wordt opgemaakt. Dat verklaart ook waarom de deadline voor Zandvoort door FOM op 1 maart is gesteld.
Zoals deze krant op 2 november meldde, heeft de Formule 1 het circuit van Zandvoort op pole position gezet vanwege de racegeschiedenis in de duinen. Het autocircuit pur sang riep na de veelbesproken publicatie partijen op om de krachten te bundelen. Om op zo’n korte termijn een Grand Prix te kunnen realiseren, is er in Zandvoort namelijk dertig tot veertig miljoen euro nodig. Alleen de jaarlijkse fee bedraagt al twintig miljoen.
Premier Mark Rutte liet direct al weten dat het circuit geen staatssteun hoeft te verwachten en dat het geld uit investeerders of het bedrijfsleven zal moeten komen.
In Zandvoort en omgeving zijn met name de GroenLinks-fracties tegen de komst van de Formule 1. In de begroting van de gemeente Zandvoort is voor de komende jaren al een investering van liefst 65 miljoen euro opgenomen om het hele omgevingsgebied rond het circuit, zoals investeringen in de infrastructuur, grondig op te knappen.
Lang was onduidelijk of het TT-circuit nog in de race was. Dat blijkt zeker zo te zijn en dus zullen de betrokkenen in Drenthe opgelucht ademhalen. Men zegt in Assen al klaar te zijn voor de Formule 1. Het Drenthe circuit kan de organisatie zonder overheidssteun behapstukken.
Naast een minimale aanpassing aan het circuit – de MotoGP kan gewoon blijven bestaan – heeft de organisatie ook de financiën al rond. Assen heeft al een buitenlandse investeerder gevonden. De lokale politiek steunt de Formule 1-wens wel, maar zorgt niet voor financiële back-up. Er moet eerder gedacht worden aan vergunningen en de inzet van politie.
Zandvoort, dat ergens in de komende maanden duidelijkheid hoopt en zal moeten verschaffen, weet dat het nog altijd op pole position ligt en heeft die toezegging duidelijk gekregen van de FOM.
Is het circuit niet tijdig klaar, dan wint Assen de ’race’ alsnog. Met een plek op de voorlopige kalender voor 2020 is opnieuw een belangrijke stap gezet voor het terughalen van de Nederlandse Grand Prix.
Wat rest om op de definitieve kalender, die enkele maanden later bekend wordt gemaakt, te komen zijn dan de contracten die moeten worden afgesloten en de handtekeningen die gezet moeten worden. Dat is normaliter echter een formaliteit.
De betrokken partijen onthouden zich op dit moment van commentaar.
Telegraaf.
Meh. Paywall.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/
Had ik mij niet gerealiseerd.
Beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit geldt nu al voor niet EU landen. Er is een reden waarom er weinig niet Europeanen in de F1 werken. Dat mag namelijk niet, of ze moeten onmisbaar zijn voor een bepaalde functie (zoals de coureurs).quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/
Had ik mij niet gerealiseerd.
Propaganda en bangmakerij van pro-EUdenkers.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/
Had ik mij niet gerealiseerd.
En de verwachte line-up voor morgenquote:Mercedes: Valtteri Bottas
Ferrari: Sebastian Vettel
Red Bull: Max Verstappen
Force India: Sergio Perez (AM), Lance Stroll (PM)
Williams: George Russell (AM), Robert Kubica (PM)
Renault: Nico Hulkenberg
Toro Rosso: Sean Gelael
Haas: Pietro Fittipaldi
McLaren: Lando Norris
Sauber: Kimi Raikkonen
quote:Mercedes: Valtteri Bottas
Ferrari: Charles Leclerc
Red Bull: Pierre Gasly
Force India: Lance Stroll
Williams: George Russell, Robert Kubica
Renault: Artem Markelov
Toro Rosso: Daniil Kvyat
Haas: Louis Deletraz
McLaren: Carlos Sainz
Sauber: Antonio Giovinazzi
Zet dat volgende keer gewoon boven die lap tekstquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | S. Vettel Ferrari 1:36.812 68 V. Bottas Mercedes 1:37.231 +0.419 120 L. Stroll Force India 1:37.415 +0.603 56 M. Verstappen Red Bull 1:37.947 +1.135 132 S. Perez Force India 1:37.976 +1.164 67 L. Norris McLaren 1:38.187 +1.375 136 N. Hulkenberg Renault 1:38.789 +1.977 128 P. Fittipaldi Haas 1:39.201 +2.389 55 R. Kubica Williams 1:39.269 +2.457 32 G. Russell Williams 1:39.512 +2.700 42 K. Raikkonen Sauber 1:39.878 +3.066 102 S. Gelael Toro Rosso 1:40.435 +3.623 150 |
natuurlijk is Kubica sneller, stroll is een verrassingquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
En de tijden van vandaag, waarbij het opvalt dat zowel Stroll als Kubica sneller zijn dan hun teamgenoot.
[ code verwijderd ]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
natuurlijk is Kubica sneller, stroll is een verrassing
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Kwam ook ergens een plaatje tegen van de gebruikte banden. Vettel en Stroll op hyper, Bottas op ‘compound 5’ en Verstappen op Ultra’s.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Vroegah sneeuwde het nog wel eens begin meiquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef NaturalScience het volgende:
De FOM heeft (mits Bernhart en Co met de gevraagde hoeveelheid financiën over de brug komen) de grand prix van Zandvoort op het eerste weekend van Mei gezet in 2020.![]()
Goed nieuws!
Dus de eerste Europese race van het seizoen is dan in Hollandia?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef NaturalScience het volgende:
De FOM heeft (mits Bernhart en Co met de gevraagde hoeveelheid financiën over de brug komen) de grand prix van Zandvoort op het eerste weekend van Mei gezet in 2020.![]()
Goed nieuws!
Het is een pirelli bandentest. Tijden zeggen weinig, ligt er maar net aan wat voor bandjes je krijgt van zequote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Niet als 5-5 in dat weekend valt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef NaturalScience het volgende:
De FOM heeft (mits Bernhart en Co met de gevraagde hoeveelheid financiën over de brug komen) de grand prix van Zandvoort op het eerste weekend van Mei gezet in 2020.![]()
Goed nieuws!
1-3 meiquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Niet als 5-5 in dat weekend valt.
logische datum, het moeten het hoogseizoen voor Zandvoort. Maar nu hebben ze dus feitelijk nog maar een maand of 17 om alles rond te krijgen en moeten alle vergunningen voor winter 2019 rond zijn want dan zullen ze moeten verbouwen.quote:Op maandag 26 november 2018 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
En (gerucht!!!) een plekje voor de GP v Nederland op de F1-kalender voor 2020 (in mei):
https://www.formule1.nl/n(...)-zandvoort-of-assen/
https://www.f1today.net/n(...)-1-kalender-van-2020
https://www.gpblog.com/nl(...)ender-van-2020-.html
dat zal per jaar bekeken worden natuurlijk en anders een week later.quote:
Ik hoop dat ze er rekening mee gaan houden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal per jaar bekeken worden natuurlijk en anders een week later.
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:01 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er rekening mee gaan houden.
Ik neem alleen niet aan dat ze alleen maar op die banden gereden hebben maar ook andere compounds getest hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kwam ook ergens een plaatje tegen van de gebruikte banden. Vettel en Stroll op hyper, Bottas op ‘compound 5’ en Verstappen op Ultra’s.
ik denk dat de politie Noord-Holland hier niet op zit te wachten. Een enorm festival in Haarlem en een enorme stoet aan fans die via hetzelfde station en stad moetenquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
A
[..]
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..
Tis niet eens in alle cao's een vrije dag.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
A
[..]
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..
Is dat Kimi of Gio?quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:36 schreef ondeugend het volgende:
Je eerste werkdag....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kimi. Gio rijdt morgen.quote:
Juist daarom, ik wil niet kiezenquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
A
[..]
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..
Nee was voor de snelste ronde.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik neem alleen niet aan dat ze alleen maar op die banden gereden hebben maar ook andere compounds getest hebben.
Kut ik wist het wel... kan hij meer replica's verkopen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee was voor de snelste ronde.
Verstappen heeft al afscheid genomen van de gele T cam.
[ afbeelding ]
Dan moet ook alle verkeer over de A/N200 aangezien de 205 bij het provinciehuis afgesloten is op 4/5 meiquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat de politie Noord-Holland hier niet op zit te wachten. Een enorm festival in Haarlem en een enorme stoet aan fans die via hetzelfde station en stad moeten
daarom, racen op 5 mei is uitgeslotenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan moet ook alle verkeer over de A/N200 aangezien de 205 bij het provinciehuis afgesloten is op 4/5 mei
Ik dacht dat het tijdens deze tests voor iedereen onduidelijk was op welke banden ze nou uiteindelijk reden?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kwam ook ergens een plaatje tegen van de gebruikte banden. Vettel en Stroll op hyper, Bottas op ‘compound 5’ en Verstappen op Ultra’s.
Jammer, die gele T-cam had wel watquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee was voor de snelste ronde.
Verstappen heeft al afscheid genomen van de gele T cam.
[ afbeelding ]
De banden zijn gedurende het seizoen gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 27 november 2018 21:19 schreef sasquatsch het volgende:
2019 rubber is hetzelfde rubber als de 2018 versie maar een dunnere thread (om te snel oververhitten te voorkomen) zoals dit seizoen ook al in Spanje, Frankrijk en Groot-Brittannië gebruikt is, volgens mij.
Afgelopen seizoen niet. Voor circuits met nieuw asfalt werden banden met een dunnere thread gebruikt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De banden zijn gedurende het seizoen gewoon hetzelfde
De mercedesband gemist dit seizoen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De banden zijn gedurende het seizoen gewoon hetzelfde
Velg?quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:56 schreef mikieu het volgende:
[..]
De mercedesband gemist dit seizoen?
https://www.f1maximaal.nl(...)estaties-tegenvallenquote:Pierre Gasly zal volgend jaar onderdeel zijn van het team van Red Bull Racing. De jongeling komt over van Toro Rosso en zal het stoeltje bekleden naast Max Verstappen. Wel is de Fransman meteen verplicht te presteren. Bij ondermaatse resultaten zal Helmut Marko namelijk naar eigen zeggen ingrijpen.
'Formule 1 lijkt in die zin best wel op voetbal', verklaart Marko aan Motorsport-total.com. 'Als je niet presteert, moet je van de coach op de reservebank plaatsnemen.' De invloedrijke teamadviseur zag Daniel Ricciardo een contract tekenen bij Renault en moest zodoende uit eigen vijver vissen voor een opvolger van de Australiër.
'Maar we hebben natuurlijk alle vertrouwen in een goede afloop', gaat de man uit Graz verder. 'Hij heeft tenslotte al ervaring met het samenwerken met Honda, dus dat brengt alleen maar voordelen met zich mee.'
Lat ligt hoog, Max won gelijk zijn eerste race. Het is en blijft een keihard wereldje die F1.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Marko zet meteen weer druk op de ketel bij Gasly.
[..]
https://www.f1maximaal.nl(...)estaties-tegenvallen
Als die jongen gaat presteren bij TR, wat ie wel kan imho, dan denk ik dat het wel kan gebeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:31 schreef Tinos85 het volgende:
Wie gaat hij anders in dat stoeltje zetten? Kvyat?
Pirelli heeft voor drie Grand Prix (met nieuw asfalt) een andere band (met dunnere thread, tegen oververhitting) meegenomen. Hiervan werd beweerd dat het Mercedes zou bevoordelen, o.a. door Ferrari in Spanje omdat ze nogal last van slijtage hadden, maar die zijn daar later tijdens de in-season test op terug gekomen omdat ze met de oude band nog veel meer slijtage hadden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat heb ik dan inderdaad gemist. Vertel eens.
Nee Helmut, tegenwoordig is het zo dat als het team niet presteert, de coach de laan uit wordt gestuurd. Dus pas jij maar op (mja, hij is natuurlijk slechts "adviseur").quote:'Formule 1 lijkt in die zin best wel op voetbal', verklaart Marko aan Motorsport-total.com. 'Als je niet presteert, moet je van de coach op de reservebank plaatsnemen.'
Is echt weer zo´n debiele opmerking. Wat voor voordelen biedt het een coureur dat ie al een jaar met een Honda motor heeft geredenquote:'Hij heeft tenslotte al ervaring met het samenwerken met Honda, dus dat brengt alleen maar voordelen met zich mee.'
Ja, want slecht presterende spelers komen nooit op de bank. De vergelijking is prima.quote:Op woensdag 28 november 2018 03:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee Helmut, tegenwoordig is het zo dat als het team niet presteert, de coach de laan uit wordt gestuurd. Dus pas jij maar op (mja, hij is natuurlijk slechts "adviseur").
Het gaat niet zozeer om de motor zelf, maar vooral om de samenwerking met de mensen van Honda. Hij kent ze en zij kennen zijn wensen en manier van feedback geven.quote:Is echt weer zo´n debiele opmerking. Wat voor voordelen biedt het een coureur dat ie al een jaar met een Honda motor heeft geredenAls het nou over technici binnen het team zou gaan, ja. Maar een coureur?
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.quote:Op woensdag 28 november 2018 03:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee Helmut, tegenwoordig is het zo dat als het team niet presteert, de coach de laan uit wordt gestuurd. Dus pas jij maar op (mja, hij is natuurlijk slechts "adviseur").
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.quote:Is echt weer zo´n debiele opmerking. Wat voor voordelen biedt het een coureur dat ie al een jaar met een Honda motor heeft geredenAls het nou over technici binnen het team zou gaan, ja. Maar een coureur?
Motor karakteristiek is wel een ding, maar zoals Gasly al aangaf (over Verstappen) heeft een topcoureur dat binnen een paar rondjes prima in de smiezen.quote:Op woensdag 28 november 2018 07:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.
[..]
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.
Jij hoeft theorie blijkbaar nooit in praktijk te brengen. Ruwe data zegt niet altijd allesquote:Op woensdag 28 november 2018 10:50 schreef flipsen het volgende:
Met die shitload aan sensoren maakt het voor technici volgens mij geen flikker meer uit wat een coureur zegt over een motor.
Misschien valt het mee, Gasly rijdt in dezelfde auto volgens mij vandaag.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kut ik wist het wel... kan hij meer replica's verkopen.
powerband is bij elke motor verschillend.quote:Op woensdag 28 november 2018 07:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.
[..]
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.
Toch een andere motor volgend seizoen.quote:Op woensdag 28 november 2018 07:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.
[..]
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.
Ohja, bedankt.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Pirelli heeft voor drie Grand Prix (met nieuw asfalt) een andere band (met dunnere thread, tegen oververhitting) meegenomen. Hiervan werd beweerd dat het Mercedes zou bevoordelen, o.a. door Ferrari in Spanje omdat ze nogal last van slijtage hadden, maar die zijn daar later tijdens de in-season test op terug gekomen omdat ze met de oude band nog veel meer slijtage hadden.
Deze banden met dunnere thread gaan in 2019 gebruikt worden.
https://www.formula1.com/(...)5SwySs4mowkU2KA.html
https://www.autosport.com(...)en-worse-for-ferrari
Misschien toch maar een andere sport gaan volgen.quote:Op woensdag 28 november 2018 10:50 schreef flipsen het volgende:
Met die shitload aan sensoren maakt het voor technici volgens mij geen flikker meer uit wat een coureur zegt over een motor.
Ik denk dat ik de F1 al wat langer volg dan jijquote:Op woensdag 28 november 2018 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien toch maar een andere sport gaan volgen.
Des te triester. Als het al zo is.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de F1 al wat langer volg dan jij
Koppelverloop en dus vermogen kan anders zijn. Het kan dus lonen om bij verschillende motoren een ander toerengebied te gebruiken. Maar dat zijn dingen die F1 piloten met 2 rondes wel door hebben dunkt mij.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat hij gelijk heeft. Wat weet een coureur nou over een motor? Hij kan feedback geven over hoe de motor zich gedraagt in de auto maar dat is dan ook alles.
Alonsoquote:Op dinsdag 27 november 2018 23:31 schreef Tinos85 het volgende:
Wie gaat hij anders in dat stoeltje zetten? Kvyat?
Goed joh, jij hebt de langste, prima.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Des te triester. Als het al zo is.
Volgens mij begon jij het wedstrijdje verpissen met je opmerking over 'ik volg het al alnger dan jij', maar goed.quote:Op woensdag 28 november 2018 20:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Goed joh, jij hebt de langste, prima.
Het ging me om de opmerking van Dr. Oetker. Ik zie niet in wat voor voordelen het biedt dat een coureur al een jaar met een Honda motor heeft gereden. Gaat ie aan Max vertellen hoe hij gas moet geven? De engineers iets vertellen dat ze zelf nog niet weten? Lijkt me niet. Dus een kul-opmerking van Marko.
Een coureur werkt niet met de mensen van Honda. Een coureur werkt met zijn engineers, die werken met de mensen van Honda. En nu ben ik er wel klaar mee hoorquote:Op woensdag 28 november 2018 21:51 schreef BadderHaring het volgende:
Zoals eerder al gezegd, ook door mensen in de paddock, het werken met Japanners is andere koek en je hebt een voordeel als je dat al even gewend bent. Als je de opmerking goed leest, zegt hij ook niets over 'rijden met een Honda motor' maar heeft hij het over 'samenwerken met Honda'.
Dat rijden met de motor maak jij er van omdat je niet goed leest.
Jij denkt dat Gasly met Japanners gewerkt heeft?quote:Op woensdag 28 november 2018 21:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
het werken met Japanners is andere koek en je hebt een voordeel als je dat al even gewend bent.
Gasly heeft de 2019 motor ontworpenquote:Op woensdag 28 november 2018 23:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij denkt dat Gasly met Japanners gewerkt heeft?
*niet zo op de persoon spelen*quote:Op donderdag 29 november 2018 06:18 schreef potjecreme het volgende:
Tja...Honda bedankt Hartley voor de fijne samenwerking..Maar hier weten sommige stuurlui het beter.
https://m.gpupdate.net/nl(...)twikkeling-versneld/
Uit het stuk, maar een coureur heeft helemaal geen contact met Honda hoor.quote:"Iedereen binnen Honda heeft plezierig samengewerkt met Brendon", zei Honda technisch directeur Toyoharu Tanabe. "Op engineering-vlak was hij zeer sterk, hij gaf altijd zeer nauwkeurige en nuttige feedback, gebaseerd op zijn enorme ervaring met hybride-motoren en als tweevoudig wereldkampioen en Le Mans-winnaar in de LMP1. Die feedback heeft onze ontwikkeling wat betreft de set-up versneld en dat heeft bijgedragen aan onze progressie gedurende het jaar. Bedankt Brendon, en we wensen je het allerbeste voor de toekomst."
Honda Motorsport-baas Masashi Yamamoto voegde toe: "Namens Honda wil ik Brendon bedanken voor zijn harde werk. Brendon is altijd een vriendelijk en charmant persoon die de Japanse cultuur en Honda's werkwijze direct omarmde. Dat gaf iedereen bij Honda enorm veel kracht en vertrouwen na meerdere moeilijke seizoenen. Ik herinner me zijn zesde startplaats in onze thuisrace op Suzuka nog heel goed. Dat betekende heel veel voor Honda. We zullen hem missen en we wensen hem het beste."
Dat staat er toch ook helemaal niet? Er staat dat hij goede feedback heeft gegeven. Precies wat ik ook al zeg.quote:Op donderdag 29 november 2018 06:54 schreef BadderHaring het volgende:
Uit het stuk, maar een coureur heeft helemaal geen contact met Honda hoor.
quote:Op woensdag 28 november 2018 23:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij denkt dat Gasly met Japanners gewerkt heeft?
quote:"Iedereen binnen Honda heeft plezierig samengewerkt met Brendon"
Lees het nog eens, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 november 2018 07:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook helemaal niet? Er staat dat hij goede feedback heeft gegeven. Precies wat ik ook al zeg.
Dat zijn geen Japanners. De Honda F1 fabriek staat ook gewoon in Engeland, vlakbij de Red Bull fabriek.quote:
Ja, vandaar dat hij geprezen wordt voor de manier waarop hij de Japanse cultuur omarmde. Houd toch gewoon op man, je zet jezelf gigantisch voor lul.quote:Op donderdag 29 november 2018 08:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn geen Japanners. De Honda F1 fabriek staat ook gewoon in Engeland, vlakbij de Red Bull fabriek.
Waarom trappen domme mensen toch altijd in dat Honda-PR gelulquote:Op donderdag 29 november 2018 08:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij geprezen wordt voor de manier waarop hij de Japanse cultuur omarmde. Houd toch gewoon op man, je zet jezelf gigantisch voor lul.
Het is goed kerelquote:Op donderdag 29 november 2018 08:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom trappen domme mensen toch altijd in dat Honda-PR gelul.
Het was hetzelfde met Button, die zou zo geweldig passen bij Honda omdat ie een Japanse vriendin had. Ofzo.
Hoeveel Japanners zaten er in de crew van Hartley? Omdat je het allemaal zo goed weet, meneer de expert.quote:Op donderdag 29 november 2018 08:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is goed kerel
Jij weet het beter.
Gasly over de komst van Verstappenquote:Op donderdag 29 november 2018 08:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoeveel Japanners zaten er in de crew van Hartley? Omdat je het allemaal zo goed weet, meneer de expert.
Maar jij bent de expert natuurlijk. Jij zit er dichter op dan Gasly, ongetwijfeld.quote:"Het gaat meer om de manier van communiceren en werken in een compleet andere cultuur. Japanners zijn heel anders dan Europeanen. In dat opzicht heb ik een kleine voorsprong
Wat een mannetje ben je ook he.quote:Op donderdag 29 november 2018 08:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn geen Japanners. De Honda F1 fabriek staat ook gewoon in Engeland, vlakbij de Red Bull fabriek.
Verschil tussen ERI en LEC is pijnlijkquote:Op donderdag 29 november 2018 07:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ok... Dan maar even een leuk plaatje.
[ afbeelding ]
McLaren zat dit jaar nog verder van de Pole af, had ik niet gedacht. Hartley en Gasly wel dichterbij gekomen.quote:Op donderdag 29 november 2018 07:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ok... Dan maar even een leuk plaatje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |