Voor de rust nog graagquote:
Niet als je voor Duitsland bent.quote:Op maandag 19 november 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Goedenavond. Is het zo slecht jongens?
Jaquote:Op maandag 19 november 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Onzekerder, nauwelijks creativiteit.quote:Op maandag 19 november 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Beide ploegen waren niet echt geweldig, Duitsland heeft de geest gekregen na de 2-0quote:Op maandag 19 november 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Beide maken niet echt indruk. Duitsland gewoon effectiever.quote:Op maandag 19 november 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
Ik niet.quote:Op maandag 19 november 2018 21:24 schreef Haringkop het volgende:
De voorhoede is ook erg matig. Promes heb ik nog een fatsoenlijke wedstrijd voor NL zien spelen.
Dumbfriesquote:Op maandag 19 november 2018 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Als je weet dat Sané in vorm is dan ga je daar geen Tete op zetten. Dit is een beetje Gio tactiek.
Wie zitten er nog meer op de bank?
Hier kan ik mij in vindenquote:Op maandag 19 november 2018 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens, er is een haxball potje nodig om wat op te warmen.
wmb beginnen we nu alquote:Op maandag 19 november 2018 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens, er is een haxball potje nodig om wat op te warmen.
Bergwijn blessa en Cowman denkt in koppeltjesquote:
Speelden ze eindelijk maar eens een keer.quote:
Hmm matig zeg.quote:Op maandag 19 november 2018 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bergwijn blessa en Cowman denkt in koppeltjes
Darters.quote:Op maandag 19 november 2018 21:25 schreef Dejannn het volgende:
Welke Nederlandse tokkies zitten er in dat stadion? Heb nu al een aantal keer niet al te vriendelijke teksten gehoord vanaf de bunes.
Het is vooral stilquote:Op maandag 19 november 2018 21:25 schreef Dejannn het volgende:
Welke Nederlandse tokkies zitten er in dat stadion? Heb nu al een aantal keer niet al te vriendelijke teksten gehoord vanaf de bunes.
van Baggerveld en van Gerwenquote:Op maandag 19 november 2018 21:25 schreef Dejannn het volgende:
extreemquote:Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef Jaytje07 het volgende:
Werkelijk al het gevaar komt van rechts..
Mark Rutte.quote:Op maandag 19 november 2018 21:25 schreef Dejannn het volgende:
Barneyquote:
Barney en co. /Duindorpquote:Op maandag 19 november 2018 21:25 schreef Dejannn het volgende:
De kogel kwam van links.quote:Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef Jaytje07 het volgende:
Werkelijk al het gevaar komt van rechts..
De magie van de Kuip doet wonderen.quote:Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Kan je nagaan hoe slecht Frankrijk was.
Allebeiquote:
johquote:Op maandag 19 november 2018 21:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ha ha ha, Tete kan het niveau helemaal niet aan.
Kun je nagaan hoe slecht Duitsland was.quote:Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Kan je nagaan hoe slecht Frankrijk was.
Dumfries kan dat welquote:Op maandag 19 november 2018 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitsland zet druk, daar kan dit Nederlands elftal niet mee om. Frankrijk deed geen kut
Gewoon kut en anders niks.quote:Op maandag 19 november 2018 21:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Promes heb ik nog nooit goed zien spelen. Tete is gewoon kansloos.
Middenveld speelt heel slecht, aanval doet niks
ja die bal was uit...quote:
#insideinformationquote:Op maandag 19 november 2018 21:29 schreef belanov het volgende:
Duitsland wordt op deze manier ook groepshoofd bij de EK-kwalificatie, dus die kunnen we dan niet meer loten. In plaats daarvan wel weer Kroatië.
Dat maakt niet echt uit, wat mij betreft.quote:Op maandag 19 november 2018 21:29 schreef belanov het volgende:
Duitsland wordt op deze manier ook groepshoofd bij de EK-kwalificatie, dus die kunnen we dan niet meer loten. In plaats daarvan wel weer Kroatië.
Er riep ook iemand "zak in elkaar", geen idee wie dat was.quote:Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef shaderon het volgende:
Idd, vanaf de tribune net "SCHAAM JE KAPOT", kansloos gedrag
Frankrijk had tegen Duitsland al alle mazzel. Totaal gerflateerde overwinning van die Fransen. Ik hoop dat die Duitsers Nederland alsnog laten winnen al is het maar om die stokbroodvreters dwars te zitten. Die Duitsers hebben toch niets meer te winnen.quote:Op maandag 19 november 2018 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitsland zet druk, daar kan dit Nederlands elftal niet mee om. Frankrijk deed geen kut
Eh neequote:Op maandag 19 november 2018 21:29 schreef belanov het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2018 21:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er riep ook iemand "zak in elkaar", geen idee wie dat was.
Snap het ook niet, zeker ook omdat Tete zo weinig heeft gespeeld dit jaar. Ook al geloof je in koppeltjes, dan lijkt me het nog logisch om niet iemand zonder ritme erin te zettenquote:Op maandag 19 november 2018 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Als je weet dat Sané in vorm is dan ga je daar geen Tete op zetten. Dit is een beetje Gio tactiek.
Wie zitten er nog meer op de bank?
Jonge neefje van Promes.quote:
leukequote:Op maandag 19 november 2018 21:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
hype van het jaarquote:Op maandag 19 november 2018 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Oprecht nooit van deze gozer gehoord
quote:Op maandag 19 november 2018 21:30 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2018 21:30 schreef Doublepain het volgende:
geven dan ook niks om voetbalquote:Op maandag 19 november 2018 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt dan ook alleen Feyenoord
quote:Op maandag 19 november 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
we zien weer wie de dagjesmensen zijn
Moet hij weten.quote:Op maandag 19 november 2018 21:31 schreef Max23 het volgende:
Dilrosun doet het hartstikke goed in de bundesliga dit jaar
Patrick Kluivert?quote:Op maandag 19 november 2018 21:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat moet Kluivert balen zeg als hij dan niet geselecteerd is!
quote:Op maandag 19 november 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
we zien weer wie de dagjesmensen zijn
quote:
Dat klopt wel redelijk jaquote:Op maandag 19 november 2018 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt dan ook alleen Feyenoord
Wisselles van Gio gehad.quote:Op maandag 19 november 2018 21:29 schreef Themeparktommy het volgende:
jaja... nu een debutant inbrengen!
Beste 10 uit League A zijn groepshoofd toch? Gaat nog tussen Duitsland (4 virtuele punten, doelsaldo -2), Kroatië (4 punten, doelsaldo -6) en Polen (1 punt maar nog een wedstrijd te spelen)quote:
Ge-wat?quote:Op maandag 19 november 2018 21:29 schreef Cherni het volgende:
[..]
Frankrijk had tegen Duitsland al alle mazzel. Totaal gerelatteerde overwinning van die Fransen. Ik hoop dat die Duitsers Nederland alsnog laten winnen al is het maar om die stokbroodvreters dwars te zitten. Die Duitsers hebben toch niets meer te winnen.
Maar dat hoeft ook nietquote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ontvang geen Fox Sports Mofrika
quote:Op maandag 19 november 2018 21:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Groeneveld?quote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je die linksbuiten toch, ook een donkere jongen
2-2 daarna en toch door!quote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koeman gaat compleet uit zijn dak in de rust
Een neger bedoel jequote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Club Brugge. Scoorde nog tegen Atléti.quote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit houd ik allemaal niet bij. Ik dacht dat er acht groepen waren. Maar jij weet het klaarblijkelijk beter dan ikquote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef belanov het volgende:
[..]
Beste 10 uit League A zijn groepshoofd toch? Gaat nog tussen Duitsland (4 virtuele punten, doelsaldo -2), Kroatië (4 punten, doelsaldo -6) en Polen (1 punt maar nog een wedstrijd te spelen)
KICK EENS IEMANDquote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=BVuEToi7JXc
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
zegt mij dan weer niksquote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent in de war met de basisschool.quote:Op maandag 19 november 2018 21:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit houd ik allemaal niet bij. Ik dacht dat er acht groepen waren. Maar jij weet het klaarblijkelijk beter dan ik
Toen was tong80 nog een jonge godquote:Op maandag 19 november 2018 21:33 schreef Haringkop het volgende:
Vroeger was NL-DUI heel de middag knokken, ME op t vak, spelers die elkaar haatten, ga zo maar door...
Dit vraagt om Vilhenaquote:Op maandag 19 november 2018 21:34 schreef coronatus het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, alleen met die tempo ziet het er niet naar uit.
quote:Op maandag 19 november 2018 21:33 schreef Haringkop het volgende:
Vroeger was NL-DUI heel de middag knokken, ME op t vak, spelers die elkaar haatten, ga zo maar door...
De opstelling van Duitsland lijkt de creativiteit van Oranje naar voren toe ook veel beter in de kiem te smoren dan die van Frankrijk.quote:Op maandag 19 november 2018 21:34 schreef Dejannn het volgende:
Als dit Oranje niet 100% focus heeft en voor elke meter vecht worden de zwakke plekken direct zichtbaar. Geen schande natuurlijk, Duitsland heeft nog altijd kwalitatief veel betere spelers
Nederland heeft vaker 2 verschillende helften laten zienquote:Op maandag 19 november 2018 21:34 schreef coronatus het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, alleen met die tempo ziet het er niet naar uit.
Beetjequote:Op maandag 19 november 2018 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederland heeft een groot probleem.
quote:Op maandag 19 november 2018 21:37 schreef TLC het volgende:
Ik krijg de indruk dat de spelers gewoon niet zich helemaal inzetten maar n beetje op reserve spelen, jammer hoor
Bedankt Hansquote:Op maandag 19 november 2018 21:37 schreef TLC het volgende:
Ik krijg de indruk dat de spelers gewoon niet zich helemaal inzetten maar n beetje op reserve spelen, jammer hoor
koeman ziet het ook als oefenwedstrijdquote:Op maandag 19 november 2018 21:37 schreef TLC het volgende:
Dribbelen rond de middenlijn en dan terug of breed spelenquote:Op maandag 19 november 2018 21:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Duitse commentator snapt niets van de Frenkie hype.
nee Te Te dan. Of promisequote:Op maandag 19 november 2018 21:38 schreef fetX het volgende:
Erg matig jongens
Positief: Babel eruit. Wat doet die vent in Oranje joh
Na 35 jaar is het wel een beetje laat om daar achter te komenquote:Op maandag 19 november 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tom je bent ongeschikt als presentator.
Man pakt een paar ton per jaar in al zijn onnozelheid. Ik ben best slim en mij lukt het niet. Dus wat respect voor hem is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 19 november 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
neequote:Op maandag 19 november 2018 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft die Promes weleens een goede pot in Oranje gespeeld eigenlijk?
Hij is ook heel erg ongemakkelijkquote:Op maandag 19 november 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gini was eerst ook matig maar vlamt ook sinds Koeman.quote:Op maandag 19 november 2018 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Legendarisch!!!quote:
die ging daardoor tenminste op een andere plek spelenquote:Op maandag 19 november 2018 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gini was eerst ook matig maar vlamt ook sinds Koeman.
Was dat geen noodzaak dan?quote:Op maandag 19 november 2018 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tete en Promes inbrengen was inderdaad wel echt heel dom.
Nee.quote:Op maandag 19 november 2018 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
fakenewsquote:Op maandag 19 november 2018 21:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Duitsers lachen Nederland compleet uit tijdens de pauze, en terecht natuurlijk.
Zo slim ben je dus niet.quote:Op maandag 19 november 2018 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Man pakt een paar ton per jaar in al zijn onnozelheid. Ik ben best slim en mij lukt het niet. Dus wat respect voor hem is wel op zijn plaats.²
volgens koeman is dat de beste back die oranje heeft. tja...quote:Op maandag 19 november 2018 21:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Koegod wisselt Tete niet. Gras is groen.
Ik word hier droevig van.quote:Op maandag 19 november 2018 21:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Koegod wisselt Tete niet. Gras is groen.
Nee, het is nooit noodzaak geweest om die twee te selecteren aangezien ze niet eens in de basis staan bij hun club.quote:
Maakte katachtige reddingen andersquote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef GGMM het volgende:
Het poppetje met de naam 'DP' stond zwak te keepen.
denk jij dat dat echt DP isquote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef GGMM het volgende:
wat moet je met berghuisquote:Op maandag 19 november 2018 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het is nooit noodzaak geweest om die twee te selecteren aangezien ze niet eens in de basis staan bij hun club.
En nee, de alternatieven zijn ook niet al te best maar goed, ik denk dat Koeman nu ook wel aan zijn hoofd krabt dat hij bijvoorbeeld niet gewoon Berghuis kan inbrengen.
Vervelend zeg.quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef GGMM het volgende:
Dat deed jullie de das om ja.quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef GGMM het volgende:
Random kamer: badkamer.quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Tete mist gewoon wedstrijdritme. Dat zie je aan alles. Daarnaast heeft hij nooit die enorme drive naar voren gehad.²
quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Tete mist gewoon wedstrijdritme. Dat zie je aan alles. Daarnaast heeft hij nooit die enorme drive naar voren gehad.²
zekerquote:Op maandag 19 november 2018 21:53 schreef PSVCL het volgende:
Mag je nie zeggen
[..]
Wat een belediging naar Cruijff
quote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan die Sané altijd gepasseerd zijn geweeest? Was niet eens op het WK.²
lastige manquote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Simpel antwoord: iets meer dan met Promes die nooit speelt of Dilrosun die nu net debuteert met weinig ervaring in een enorm belangrijke pot.quote:
toen schopten we nog de bal in eigen doel tegen tsjechiequote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We zijn weer terug op het niveau wat we onder Danny Blind en Hiddink hadden.
nja soms wil de rust nog wel eens helpenquote:
Jij moet voor NASA werken man.quote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Zorro het volgende:
Frankrijk - Nederland, met Tete en Promes: Verlies
Nederland - Duitsland, met Dumfries en Bergwijn: Winst
Nederland - Frankrijk, met Dumfries en Bergwijn: Winst
Duitsland - Nederland, met Tete en Promes: Tja....
Ik zie een patroon.
ik vind dit een goede observatiequote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Zorro het volgende:
Ik zie een patroon.
Jawel toch?quote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
stuur dit even door aan Koetjequote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Zorro het volgende:
Ik zie een patroon.
Zorro voor moderator.quote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Zorro het volgende:
Ik zie een patroon.
wikipedia.orgquote:Op maandag 19 november 2018 21:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom hebben spelers geen QR code op hun shirt
dan kan de scheidsrechter gewoon die QR code scannen
dat scheelt schrijven
en kost minder tijd waardoor we meer speeltijd hebben
[ afbeelding ]
Hoho, niet meteen gaan dreigen he!quote:
Ik zou het doen. Straks worden het GGMM en Scrummie. Die twee lijken soms wel een getrouwd stel.quote:
Ja, je ziet meteen dat Nederland thuis wint en uit verliest.quote:Op maandag 19 november 2018 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk was Nederland dus bij voorbaat kansloos.
quote:
valt me niet eens op dat hij aan de bal isquote:Op maandag 19 november 2018 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Veel balverlies Depay, man man man.
Hmmmm interessante..quote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Zorro het volgende:
Ik zie een patroon.
Zwarte piet?quote:Op maandag 19 november 2018 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben een extra verfijnde néger nodig man.²
en ggmm heeft al een lange affaire met onlogischquote:Op maandag 19 november 2018 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Straks worden het GGMM en Scrummie. Die twee lijken soms wel een getrouwd stel.
postbodequote:Op maandag 19 november 2018 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Vilhena
Echt rot toch op met die C spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |