Ik wilde nog even zeggen dat ik het leuk vind dat je in deze SC bent beland.quote:Op maandag 19 november 2018 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is het plan ook. Gaat meer om welke dag van volgende week
Ja wtf. Die zag ik niet meer aankomen. Mijn afwezigheid brengt geluk. Gister ook al met sjoelen, als ik ging plassen ging iemand ineens heel goed gooien.quote:
Dank jequote:Op maandag 19 november 2018 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde nog even zeggen dat ik het leuk vind dat je in deze SC bent beland.
Ik denk dat Roger_Epiales even naar de keuken was!quote:Op maandag 19 november 2018 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wtf. Die zag ik niet meer aankomen. Mijn afwezigheid brengt geluk. Gister ook al met sjoelen, als ik ging plassen ging iemand ineens heel goed gooien.
Misschien moet ik het volgende Eurovisie heel de avond op het toilet blijven!
Goed zo! Tis hier idd eigenlijk altijd gewoon leuk.quote:Op maandag 19 november 2018 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank jeHet ziet eruit dat dit een fijne en gezellige SC is, dus wie weet blijf ik wel plakken
Jaquote:Op maandag 19 november 2018 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat Roger_Epiales even naar de keuken was!![]()
Onbegrijpelijk dat Janmaat niet speelt als je Dumfries niet opsteltquote:Op maandag 19 november 2018 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
Tete nooit meer opstellen, verder moeten ze effe genieten dat ze dat gelijkspel er nog uitgesleept hebben.
De winterefteling is erg leuk. Heel veel sfeer. Vorig jaar december geweest.quote:Op maandag 19 november 2018 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Het is dan ook WinterEfteling, dus extra veel sfeer. En we hebben twee dagen, dus we kunnen rustig op ons gemakje alles doen, ook Sprookjesbos enzo(en we gaan op doordeweekse dagen in januari, dus met een beetje geluk is er bijna geen kip
).
Janmaat, was die niet geblesseerd? Anyhow, Tete is zo apatisch en eigenlijk altijd te laat, weinig iniatief in z'n spel. En als dan promes ook niet helemaal lekker speelt is heel je rechterkant naar de vaantjes. En daardoor kon je ook geen spelers bij F De Jong weglokken, waardoor die de hele tijd heel erg strak gedekt stond.quote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Janmaat niet speelt als je Dumfries niet opsteltTete kan echt niet (iig niet zolang die niet speelt bij Lyon).
Maar wat een bizarre wedstrijd. Heel slecht spelen, nauwelijks wat creëren. En dan toch nog een gelijkspel eruit slepenEn ook twee goede goals nog.
Mooie goals. De invallers Luuk de Jong en Vilehna hebben daar een groot aandeel in gehad.quote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Janmaat niet speelt als je Dumfries niet opsteltTete kan echt niet (iig niet zolang die niet speelt bij Lyon).
Maar wat een bizarre wedstrijd. Heel slecht spelen, nauwelijks wat creëren. En dan toch nog een gelijkspel eruit slepenEn ook twee goede goals nog.
Het briefje van Koeman.quote:Op maandag 19 november 2018 22:51 schreef Greys het volgende:
Prachtig, dat briefje. En het kwam uit
[ afbeelding ]
Janmaat is inderdaad nu geblesseerd lees ik net. Maar die was er de vorige keer ook niet bij, terwijl die toen wel fit was. Maar Tete speelt bijna nooit bij Lyon, dan heeft het geen zin om hem op te roepen, laat staan op te stellen. Dat zag je vanavond ook weer.quote:Op maandag 19 november 2018 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Janmaat, was die niet geblesseerd? Anyhow, Tete is zo apatisch en eigenlijk altijd te laat, weinig iniatief in z'n spel. En als dan promes ook niet helemaal lekker speelt is heel je rechterkant naar de vaantjes. En daardoor kon je ook geen spelers bij F De Jong weglokken, waardoor die de hele tijd heel erg strak gedekt stond.
Vilhena viel goed in ja. Die gaat sowieso wel voor elke bal.quote:Op maandag 19 november 2018 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooie goals. De invallers Luuk de Jong en Vilehna hebben daar een groot aandeel in gehad.
Nee, maar kijken deed ik ook niet.quote:Op maandag 19 november 2018 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat Roger_Epiales even naar de keuken was!![]()
Ja, onder klein voorbehoud.quote:Op maandag 19 november 2018 23:34 schreef Greys het volgende:
Even checken bij jullie.. Sjoelclub en tevens een ietwat verlate nieuwjaarsreceptie op 20 januari? Yes?
Top! Zou leuk zijn om meteen dan een nieuwjaarsdingetje te hebben tochquote:
Ik zal het in mijn agenda zetten. Heb dan nu nog niks. Maar ik kan nog met geen mogelijkheid zeggen of ik dan ook echt kan.quote:Op maandag 19 november 2018 23:34 schreef Greys het volgende:
Even checken bij jullie.. Sjoelclub en tevens een ietwat verlate nieuwjaarsreceptie op 20 januari? Yes?
Dat hoef je ook nog niet te kunnen zeggen hoor! Maar zou superleuk zijn als je ook zou kunnen tegen die tijd!quote:Op maandag 19 november 2018 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zal het in mijn agenda zetten. Heb dan nu nog niks. Maar ik kan nog met geen mogelijkheid zeggen of ik dan ook echt kan.
Als ik wordt aangenomen voor mijn nieuwe functie, zou de kans al vrij groot zijn dat ik kan. Dus dat zou allemaal een mooie bijkomstigheid zijnquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoef je ook nog niet te kunnen zeggen hoor! Maar zou superleuk zijn als je ook zou kunnen tegen die tijd!
Ik hoop idd dat iedereen die ook maar een beetje wil het in de agenda zet en probeert te komen.
Ik ga alvast duimenquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik wordt aangenomen voor mijn nieuwe functie, zou de kans al vrij groot zijn dat ik kan. Dus dat zou allemaal een mooie bijkomstigheid zijn
Ik verwacht een medische ingreep rond die tijd..quote:Op maandag 19 november 2018 23:34 schreef Greys het volgende:
Meh... dat is sowieso rot. Is het iets waar je erg tegenop ziet of valt het relatief mee voor je?quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verwacht een medische ingreep rond die tijd..
Dank je.quote:
Volgens mij ben ik niet op vakantiequote:Op maandag 19 november 2018 23:34 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2018 09:31 schreef ijs_beer het volgende:
Mogge!MorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes, hopelijk schiet het een beetje op. En ja daarna is het zeker comfortabeler en ga je energie besparen
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
Ik was er ook even stil vanquote:
Ze gaan m'n kaak bijstellen. Ik kijk er niet echt tegenop, het is een ingreep die ze honderden keren per jaar doen. Maar ja, het blijft een operatie. En je kunt gewoon meer dan een maand niet fatsoenlijk eten.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Meh... dat is sowieso rot. Is het iets waar je erg tegenop ziet of valt het relatief mee voor je?
(En stél dat dat tegen die tijd toch wat later in januari blijkt te zijn, dan weet je waar je ons kunt vinden.)
Dat is inderdaad heel vervelend en nogal behelpen. Vooral omdat je er zo lang mee zit. Veel sterkte alvast, al duurt het nog even.quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze gaan m'n kaak bijstellen. Ik kijk er niet echt tegenop, het is een ingreep die ze honderden keren per jaar doen. Maar ja, het blijft een operatie. En je kunt gewoon meer dan een maand niet fatsoenlijk eten.
Whaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 november 2018 13:37 schreef Redefine het volgende:
Zo ook ben even aan het stuiteren. Had om 11 uur mijn sollicitatiegesprek. Ging erg goed, was ook een erg leuk gesprek. Zou waarschijnlijk vrijdag wat horen.
Wordt ik net gebeld. Dat het gesprek zo goed bevallen is, dat ik al ben aangenomen![]()
![]()
Goed gedaan! Proficiat!quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:37 schreef Redefine het volgende:
Zo ook ben even aan het stuiteren. Had om 11 uur mijn sollicitatiegesprek. Ging erg goed, was ook een erg leuk gesprek. Zou waarschijnlijk vrijdag wat horen.
Wordt ik net gebeld. Dat het gesprek zo goed bevallen is, dat ik al ben aangenomen![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:37 schreef Redefine het volgende:
![]()
Top!quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:37 schreef Redefine het volgende:
![]()
En wat ESF muziek?quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:15 schreef Greys het volgende:
Het is zojuist vastgezet. (want de enige datum dat we de kroeg zo ongeveer voor onszelf hebben)
20 Jan sjoelclub en nieuwjaarsreceptie. Laten we er een extra feestelijke sjoelversie van maken![]()
Gefeliciteerd Redefine.quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:37 schreef Redefine het volgende:
![]()
Niet zo fijn, heb je zo'n last van je kaak?quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze gaan m'n kaak bijstellen. Ik kijk er niet echt tegenop, het is een ingreep die ze honderden keren per jaar doen. Maar ja, het blijft een operatie. En je kunt gewoon meer dan een maand niet fatsoenlijk eten.
Leuk, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Euphoria kwam afgelopen zondag ook weer langs
Goed zo ato, trots op jequote:Op dinsdag 20 november 2018 15:22 schreef ato het volgende:
Gisteren wilden wij niet uitgaan, OK een bakkie koffie niet meer. Immers zijn wij ook niet meer de jongste en lichaam moet ook zo nu en dan rust.
Nou wij dansten bijna net niet op de bar tafels gisteren
Dat ik net niet op de bartafels gedanst hebquote:
*Noteertquote:Op dinsdag 20 november 2018 15:24 schreef Greys het volgende:
Heb het even in de OP gezet ook van de Sjoelclub Nieuwjaars Edition. Hoop dat jullie komen
Dat je je zo aan het vermaken bent daarquote:Op dinsdag 20 november 2018 15:43 schreef ato het volgende:
[..]
Dat ik net niet op de bartafels gedanst heb![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je je zo aan het vermaken bent daarEn je Eurovisie-enthousiasme overbrengt in het buitenland of ze nou willen of niet
Ik heb helemaal geen last van m'n kaak.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:18 schreef ato het volgende:
[..]
Niet zo fijn, heb je zo'n last van je kaak?
Heel lief en attent. Vrijdag met die jas voor dat meisje en nu dit.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:07 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.bndestem.nl/h(...)in-we-have~a1c2c983/
Zeg hé, probeer jij nou mijn woon-werk reistijd te vergroten, en ook nog gevaarlijker te maken?quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:04 schreef Greys het volgende:
ALLEJEZUS WAT KOUD
M'n oren doen zeer na een rondje met de honden! Maar toch heeft het wel weer z'n charme ook. Ergens. Maar geef mij maar sneeuw en ijs dan ook. Hup hup.
Ja nee sneeuw alleen de paar dagen voor kerst als toch de meesten vrij hebben. Oké? Ik gun het mezelf enorm na deze zomer (die ik de liefhebbers ook gundequote:Op dinsdag 20 november 2018 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg hé, probeer jij nou mijn woon-werk reistijd te vergroten, en ook nog gevaarlijker te maken?
Ik hoop dat het enorm meevaltquote:Op dinsdag 20 november 2018 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen last van m'n kaak.
Het is meer een preventieve ingreep, om schade te voorkomen nu m'n tanden anders zijn komen te staan.
Het mag als het de donderdag na kerst even een dag sneeuwloos is, dat is m'n laatste werkdag van het jaar.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee sneeuw alleen de paar dagen voor kerst als toch de meesten vrij hebben. Oké? Ik gun het mezelf enorm na deze zomer (die ik de liefhebbers ook gunde) maar het mag best kort en op de dagen dat de meesten er lol van hebben. Deal?
En dan een Elfstedentocht zonder sneeuw eind januari ofzo.
Hmm liever niet. Ik ben heel bang om dan auto te rijden.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:04 schreef Greys het volgende:
ALLEJEZUS WAT KOUD
M'n oren doen zeer na een rondje met de honden! Maar toch heeft het wel weer z'n charme ook. Ergens. Maar geef mij maar sneeuw en ijs dan ook. Hup hup.
Op eerste kerstdag mag zelfs van mij de sneeuw weer weg zijn zodat iedereen veilig naar de familie kan. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het mag als het de donderdag na kerst even een dag sneeuwloos is, dat is m'n laatste werkdag van het jaar.
Dan rij je dat ene weekend voor kerst maar ff geen auto. Kom op jongens, jullie hadden tig maanden zomer, gun mij m'n ene weekend sneeuwquote:Op dinsdag 20 november 2018 16:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hmm liever niet. Ik ben heel bang om dan auto te rijden.
Volgende keer oorwarmertjes mee Greysje
Do you want to build a drek-man?quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:31 schreef ijs_beer het volgende:
Sneeuw.![]()
Die vieze drek een paar dagen nadat het gesneeuwd heeft.![]()
Die mentaliteit heeft het nederlands elftal precies nodig!quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:07 schreef ijs_beer het volgende:
quote:
Okquote:Op dinsdag 20 november 2018 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen last van m'n kaak.
Het is meer een preventieve ingreep, om schade te voorkomen nu m'n tanden anders zijn komen te staan.
Heel veel zomer had ik niet hoor maar gun je veel sneeuw.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan rij je dat ene weekend voor kerst maar ff geen auto. Kom op jongens, jullie hadden tig maanden zomer, gun mij m'n ene weekend sneeuw
Oorwarmers vind ik vreselijk. Maar ik doe bij de avondrondes wel een muts op vanavond![]()
Geweldig, gefeliciteerd ermee!quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:37 schreef Redefine het volgende:
![]()
Een operatie is natuurlijk altijd wel iets, zeker als je dan ook een maand niet normaal kan eten. Sterkte alvast!quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat. Daar was het winter.quote:
Jaaaaa! Ik zet jou en Redefine gewoon vast hoopvol bij de komers. We gaan er gewoon vanuit dat je niet ziek wordt, zou qua toeval en statistieken en kansberekening niet twee keer moeten mogen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geweldig, gefeliciteerd ermee!Dan zien we je bij de sjoelbak op 20 januari! Ik kan ook gewoon (hopen dat ik niet weer ziek word die dag).
Nee, dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 20 november 2018 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik zet jou en Redefine gewoon vast hoopvol bij de komers. We gaan er gewoon vanuit dat je niet ziek wordt, zou qua toeval en statistieken en kansberekening niet twee keer moeten mogen.![]()
Het was afschuwelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:09 schreef Greys het volgende:
Tis echt heel lang zomer geweest dit jaar.
quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:07 schreef ijs_beer het volgende:
twitter:NewBabooTimes twitterde op dinsdag 20-11-2018 om 05:55:28* Consoles a weeping referee who lost his mother. * Gives his jacket to the mascot girl to keep her warm. * Scores in the 90th minute vs Germany to send his team to the semi-final. Virgil Van Dijk thingsThe people's Captain! #VirgilVanDijk https://t.co/FRoBGllACS reageer retweet
Ga je dan wel op de tafels dansen?quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:43 schreef ato het volgende:
[..]
Dat ik net niet op de bartafels gedanst heb![]()
20 januari genoteerd in mijn digitale agenda.
Afteltopic maken!quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nu alweer zin in.
Maar duurt nog even.![]()
Nu jij zo in Berlijn bent, begint het bij mij weer te kriebelen om er voor de tweede keer naartoe te gaan. Ik zit nu al allemaal dingen op te zoeken die je daar kunt doen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
Allejezus wat is het hier koud![]()
Mijn tenen liggen er zo'n beetje af... Zo te lezen is het in Nederland nu dus ook al heel koud.
Het is wel tof hier! Nog nooit eerder in Berlijn geweest, maar het is een leuke stad. Veel gelopen ook; gisteren alleen al minstens 20 kilometer in totaal.
quote:
Lijkt me leuk werk Redefine, lekker dynamisch ook zo tussen die verschillende afdelingen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:28 schreef Redefine het volgende:
Bedankt alleen voor de felicitaties![]()
@Greys, nu is de kans in ieder geval heel groot dat ik er bij kan zijn![]()
@ato, ik had alleen gezegd dat ik solliciteerde op een functie op het hoofdkantoor van de winkel waar ik werk. Dus je had nog niets gemist over wat ik ga doen![]()
Ik ga bij bezighouden met de samenstelling van een deel van de productgroepen die wij in de winkel verkopen. Het is een functie tussen de inkoper en de winkel in. Daarbij zal ik vooral veel samenwerken met de marketingafdeling, e-commerce (website) etc.
Leuke stad is het hequote:Op dinsdag 20 november 2018 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
Allejezus wat is het hier koud![]()
Mijn tenen liggen er zo'n beetje af... Zo te lezen is het in Nederland nu dus ook al heel koud.
Het is wel tof hier! Nog nooit eerder in Berlijn geweest, maar het is een leuke stad. Veel gelopen ook; gisteren alleen al minstens 20 kilometer in totaal.
1 maand.quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:09 schreef Greys het volgende:
Maar je zat toch geen vijf maanden in Zuid-Afrika? Of wel?Tis echt heel lang zomer geweest dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |