Leuk, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Euphoria kwam afgelopen zondag ook weer langs
Goed zo ato, trots op jequote:Op dinsdag 20 november 2018 15:22 schreef ato het volgende:
Gisteren wilden wij niet uitgaan, OK een bakkie koffie niet meer. Immers zijn wij ook niet meer de jongste en lichaam moet ook zo nu en dan rust.
Nou wij dansten bijna net niet op de bar tafels gisteren
Dat ik net niet op de bartafels gedanst hebquote:
*Noteertquote:Op dinsdag 20 november 2018 15:24 schreef Greys het volgende:
Heb het even in de OP gezet ook van de Sjoelclub Nieuwjaars Edition. Hoop dat jullie komen
Dat je je zo aan het vermaken bent daarquote:Op dinsdag 20 november 2018 15:43 schreef ato het volgende:
[..]
Dat ik net niet op de bartafels gedanst heb![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je je zo aan het vermaken bent daarEn je Eurovisie-enthousiasme overbrengt in het buitenland of ze nou willen of niet
Ik heb helemaal geen last van m'n kaak.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:18 schreef ato het volgende:
[..]
Niet zo fijn, heb je zo'n last van je kaak?
Heel lief en attent. Vrijdag met die jas voor dat meisje en nu dit.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:07 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.bndestem.nl/h(...)in-we-have~a1c2c983/
Zeg hé, probeer jij nou mijn woon-werk reistijd te vergroten, en ook nog gevaarlijker te maken?quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:04 schreef Greys het volgende:
ALLEJEZUS WAT KOUD
M'n oren doen zeer na een rondje met de honden! Maar toch heeft het wel weer z'n charme ook. Ergens. Maar geef mij maar sneeuw en ijs dan ook. Hup hup.
Ja nee sneeuw alleen de paar dagen voor kerst als toch de meesten vrij hebben. Oké? Ik gun het mezelf enorm na deze zomer (die ik de liefhebbers ook gundequote:Op dinsdag 20 november 2018 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg hé, probeer jij nou mijn woon-werk reistijd te vergroten, en ook nog gevaarlijker te maken?
Ik hoop dat het enorm meevaltquote:Op dinsdag 20 november 2018 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen last van m'n kaak.
Het is meer een preventieve ingreep, om schade te voorkomen nu m'n tanden anders zijn komen te staan.
Het mag als het de donderdag na kerst even een dag sneeuwloos is, dat is m'n laatste werkdag van het jaar.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee sneeuw alleen de paar dagen voor kerst als toch de meesten vrij hebben. Oké? Ik gun het mezelf enorm na deze zomer (die ik de liefhebbers ook gunde) maar het mag best kort en op de dagen dat de meesten er lol van hebben. Deal?
En dan een Elfstedentocht zonder sneeuw eind januari ofzo.
Hmm liever niet. Ik ben heel bang om dan auto te rijden.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:04 schreef Greys het volgende:
ALLEJEZUS WAT KOUD
M'n oren doen zeer na een rondje met de honden! Maar toch heeft het wel weer z'n charme ook. Ergens. Maar geef mij maar sneeuw en ijs dan ook. Hup hup.
Op eerste kerstdag mag zelfs van mij de sneeuw weer weg zijn zodat iedereen veilig naar de familie kan. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het mag als het de donderdag na kerst even een dag sneeuwloos is, dat is m'n laatste werkdag van het jaar.
Dan rij je dat ene weekend voor kerst maar ff geen auto. Kom op jongens, jullie hadden tig maanden zomer, gun mij m'n ene weekend sneeuwquote:Op dinsdag 20 november 2018 16:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hmm liever niet. Ik ben heel bang om dan auto te rijden.
Volgende keer oorwarmertjes mee Greysje
Do you want to build a drek-man?quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:31 schreef ijs_beer het volgende:
Sneeuw.![]()
Die vieze drek een paar dagen nadat het gesneeuwd heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |