Dit idd, was een leuke fotoquote:Op zondag 18 november 2018 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
En waarom heb je jezelfniet in de OP gezet
quote:
Heeft toch te maken met ubergod fax?quote:Op zondag 18 november 2018 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
die TT verdient wel uitleg... Maarja, wellicht deze week weer eens een selfie maken
Leuke fotoquote:Op zondag 18 november 2018 17:42 schreef ericosman het volgende:
Na maanden lurken ook maar (weer) eens posten:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2018 17:42 schreef ericosman het volgende:
Na maanden lurken ook maar (weer) eens posten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2018 12:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb weer een leuke Ingevlochten pre-show picture.
[ afbeelding ]
Wat voor shows doe je?quote:Op maandag 19 november 2018 12:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
musicalquote:
🍆😬quote:Op maandag 19 november 2018 12:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals op de foto maar dan met rode lippen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:57 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Leuk! Ben wel benieuwd hoe jij er met rode lippenstift uit zou zien
enige juiste antwoord!quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals op de foto maar dan met rode lippen.
Leuk lijf ook!quote:
heb je ooit een donkey show gezien in een groot theater? Nee he?quote:Op dinsdag 20 november 2018 11:42 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Jammer, hoopte op donkey
Verre vanquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:09 schreef Horney_Joe het volgende:
[..]
Wow..!1..
ben jij fotomodel ofzo???
Exactly my thoughtsquote:
Jullie staan er allebei leuk opquote:Op dinsdag 20 november 2018 21:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Exactly my thoughts(nou ja, toen ‘ie klaar was met kneden. Daarvoor was het vooral pijnlijk).
Lief, jijquote:
SPOILER: net in m'n fobo gezetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:32 schreef Techno het volgende:
SPOILER: net in m'n fobo gezetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Resistance is futile.
quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:32 schreef Techno het volgende:
Oh heySPOILER: net in m'n fobo gezetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Niets mis met een goede foto waarderenquote:Op dinsdag 20 november 2018 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey, maar u was al bezet en zulks.
Ah ja. Daar is ook niets mis mee.quote:Op dinsdag 20 november 2018 23:22 schreef Debsterr het volgende:
Niets mis met een goede foto waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Nee het is geen date topic en dat houden we graag zoquote:Op woensdag 21 november 2018 00:44 schreef Luppie0110 het volgende:
Is dit een verkapt date topic? Zo ja, dan haal ik ook mijn beste foto's even van stal.
Is dat een uitnodiging?quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
heb je ooit een donkey show gezien in een groot theater? Nee he?
Oké: ik heb je geloof ik nog nooit met lippenstift gezien, vind ik jammer!quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals op de foto maar dan met rode lippen.
hoooihoooiquote:
quote:
Charmant!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] haaai
Ok. Ik heb hier een pruik open grime op mijn gezicht. En een raar pakkie aan.
Maar hey. This is me!!
princess charming al zeg ik het zelf hahahaquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
princess charming al zeg ik het zelf hahaha
quote:Op woensdag 21 november 2018 00:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Met de Hobbit van Flores:Moest je in hobbitstijl zonder schoenen daar zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat je goedquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] haaai
Maar hey. This is me!!
😍quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] haaai
Maar hey. This is me!!
Je kijkt echt precies als de bovenste smileyquote:Op zaterdag 24 november 2018 09:23 schreef dud0r het volgende:
Zal ik dan ook maar eens een foto neergooien hier.
[ afbeelding ]
lovelyquote:Op zaterdag 24 november 2018 09:23 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2018 00:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Met de Hobbit van Flores:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Hoiiii!quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:23 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
wow echt een knappe manquote:Op zaterdag 24 november 2018 09:23 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw hoofd is leuk!quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Awkward selfie is awkward
ahh heb je een implant?quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Haren keer in vlecht zodat mitella ding makkelijker om en af kan. Heb normaal altijd los ivm gehoor apparaat op achterkant hoofd.
Schaam je je voor je gehoorapperaat?quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Haren keer in vlecht zodat mitella ding makkelijker om en af kan. Heb normaal altijd los ivm gehoor apparaat op achterkant hoofd.
Aldus mevrouw slechte focusquote:Op zaterdag 24 november 2018 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Schaam je je voor je gehoorapperaat?
QFTquote:
Nou, dankje!quote:
Vooral moeilijkquote:Op zaterdag 24 november 2018 12:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Awkward selfie is awkward
Ja ‘moeilijk’ hoor ik vakerquote:Op zaterdag 24 november 2018 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral moeilijk.
Je ziet er goed uit, LuN.
ahh tof, ik zie niksquote:Op zaterdag 24 november 2018 19:20 schreef Bouke-p het volgende:
met mn kinderen naar t Aviodrome.
[ afbeelding ]
Ligt niet aan de foto maar mijn ego moet nog helen.quote:
De slippers moesten uit daar. Dat heb je wel vaker in Indonesië.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:14 schreef Trashcanman het volgende:
Moest je in hobbitstijl zonder schoenen daar zijn?
Koekwaus.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] haaai
Maar hey. This is me!!
Toffe vent. En je ziet er uit alsof je het heel eng vindt om met hem op de foto te gaanquote:Op maandag 26 november 2018 09:21 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren op Comic Con met Jerome Flynn
[ afbeelding ]
Haha oh, zo was het nietquote:Op maandag 26 november 2018 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toffe vent. En je ziet er uit alsof je het heel eng vindt om met hem op de foto te gaan
quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:23 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |