Hoiiii!quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:23 schreef dud0r het volgende:
Zal ik dan ook maar eens een foto neergooien hier.
[ afbeelding ]
wow echt een knappe manquote:Op zaterdag 24 november 2018 09:23 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw hoofd is leuk!quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Awkward selfie is awkward
ahh heb je een implant?quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Haren keer in vlecht zodat mitella ding makkelijker om en af kan. Heb normaal altijd los ivm gehoor apparaat op achterkant hoofd.
Schaam je je voor je gehoorapperaat?quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Haren keer in vlecht zodat mitella ding makkelijker om en af kan. Heb normaal altijd los ivm gehoor apparaat op achterkant hoofd.
Aldus mevrouw slechte focusquote:Op zaterdag 24 november 2018 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Schaam je je voor je gehoorapperaat?
QFTquote:
Nou, dankje!quote:
Vooral moeilijkquote:Op zaterdag 24 november 2018 12:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Awkward selfie is awkward
Ja ‘moeilijk’ hoor ik vakerquote:Op zaterdag 24 november 2018 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral moeilijk.
Je ziet er goed uit, LuN.
ahh tof, ik zie niksquote:Op zaterdag 24 november 2018 19:20 schreef Bouke-p het volgende:
met mn kinderen naar t Aviodrome.
[ afbeelding ]
Ligt niet aan de foto maar mijn ego moet nog helen.quote:
De slippers moesten uit daar. Dat heb je wel vaker in Indonesië.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:14 schreef Trashcanman het volgende:
Moest je in hobbitstijl zonder schoenen daar zijn?
Koekwaus.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] haaai
Ok. Ik heb hier een pruik open grime op mijn gezicht. En een raar pakkie aan.
Maar hey. This is me!!
Toffe vent. En je ziet er uit alsof je het heel eng vindt om met hem op de foto te gaanquote:Op maandag 26 november 2018 09:21 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren op Comic Con met Jerome Flynn
[ afbeelding ]
Haha oh, zo was het nietquote:Op maandag 26 november 2018 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toffe vent. En je ziet er uit alsof je het heel eng vindt om met hem op de foto te gaan
quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:23 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |