Sané met Frenkie en Kunquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Pep Guardiola + Frenkie de Jong is de grootste cheatcode in het voetbal denk ik. Deze transfer naar City MOET gebeuren.
Begin jij ook alquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Pep Guardiola + Frenkie de Jong is de grootste cheatcode in het voetbal denk ik. Deze transfer naar City MOET gebeuren.
er MOET helemaal niks maatquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen als de tetten en kont volgroeid zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan toch niet hypocriet zitten doen.
Jawel. Frenkie moet naar City en de Ligt moet naar Juve. Dat heb ik bij dezen bepaald.quote:
putain de bordel de merdequote:Op vrijdag 16 november 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil mijn Franse mattie snappen, iemand leuke franse woorden dat ik kan gebruiken?
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel. Frenkie moet naar City en de Ligt moet naar Juve. Dat heb ik bij dezen bepaald.
Okequote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel. Frenkie moet naar City en de Ligt moet naar Juve. Dat heb ik bij dezen bepaald.
Ik wil geen ruziequote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
putain de bordel de merde
tu me fais chier
kikoo connard
Wanneer gaat Giorgio hem nokken?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Frenkie gaat naar barca denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Samen met de Ligt. 140 milquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Frenkie gaat naar barca denk ik.
Die wil gewoon met Messi samen spelen. Naar pep kan je daarna altijd nog.
In 2016 zei hij over twee jaar. We gaan nu naar 2019. M.a.w. geen idee.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat Giorgio hem nokken?
Niet naar fucking Italië man. Dan wordt die dadelijk Strootman v2quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong, straalt alles uit wat voetbal zou moeten zijn.²
Ik ben voorquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Als Liverpool de Ligt en de Jong haalt dan winnen die minimaal 10 CL's en PL's
De Jong alleen maakt nog geen middenveld, en dat missen ze daar.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Als Liverpool de Ligt en de Jong haalt dan winnen die minimaal 10 CL's en PL's
De stap naar Italië heeft de Roon en de Vrij ook zo tegengewerkt ja. Zelfs Hidde ter Avest haalt een heel redelijk niveau bij Udinese, waar gaat het over.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niet naar fucking Italië man. Dan wordt die strootman v2
Hidde Ter Avestquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De stap naar Italië heeft de Roon en de Vrij ook zo tegengewerkt ja. Zelfs Hidde ter Avest haalt een heel redelijk niveau bij Udinese, waar gaat het over.
Geleerd van een Argentijn . Beetje zoals Jenner die scharen moest leren uit een video.quote:
Met Keita en Gini ben je settledquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong alleen maakt nog geen middenveld, en dat missen ze daar.
Ik zou eerder nog Gini en Shaqiri zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Keita en Gini ben je settled
Maar weet jij waar Arjen Robben vandaan komt?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong komt uit Arkel. Heb ik zo vaak tegen gevoetbald. Komt wel erg dichtbij zo.
Dichtbij zo²
Dichtbij? Ligt Ankara naast Arkel ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong komt uit Arkel. Heb ik zo vaak tegen gevoetbald. Komt wel erg dichtbij zo.
Dichtbij zo²
En, heb je toen gewonnen of niet?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dichtbij zo²
Ja en Cruijff uit de jaren 70. En Van der Sar. En Van Basten.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef KingRoland het volgende:
De Ligt en Van Dijk achteren
Prima defensie. als je Robben van paar jaar geleden had + Depay op de andere kant en frenkie midden. en als Sol een Nederlander was
de tering wat een team heb je dan
nette jongen die Jenner, komt uit een goed milieu.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geleerd van een Argentijn . Beetje zoals Jenner die scharen moest leren uit een video.
Shaqiri is ontzettend underrated.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Shaqiri is wel een steal hoor.
prima speler voor zo een bedrag
Bedum mien jongquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar weet jij waar Arjen Robben vandaan komt?
dat weet iedereenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar weet jij waar Arjen Robben vandaan komt?
Robbengod met aftrap goalquote:
Je had voor 50m in 1 zomer Shaqiri en Ziyech kunnen halen als club.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shaqiri is ontzettend underrated.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Maar wel een gemaakte voetballer , net als Julian Draxlerquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
nette jongen die Jenner, komt uit een goed milieu.
Natuurlijk man. Had die dag mijn eerste boxer aan.quote:
Stam langs de Ligt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:55 schreef Groby het volgende:
[..]
Ja en Cruijff uit de jaren 70. En Van der Sar. En Van Basten.
Raar om 2 spelers voor dezelfde positie te halenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je had voor 50m in 1 zomer Shaqiri en Ziyech kunnen halen als club.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Hoe heet de broer van Bergwijn?Ook Bergwijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou erg raar zijn als een broer een andere achternaam heeft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gelijk moeten wassen zeker, koekoek.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk man. Had die dag mijn eerste boxer aan.²
Was een geflatteerde overwinning. Frankrijk kreeg kans op kans.quote:
Hoe heet de broer van Bergwijn?HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Hoe heet de broer van Bergwijn?Gerard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Tegen Italië en Frankrijk was Nederland toen zo ongelooflijk goed. Die pot tegen Rusland doet nog steeds pijn.quote:
Hiddinkgodquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tegen Italië en Frankrijk was Nederland toen zo ongelooflijk goed. Die pot tegen Rusland doet nog steeds pijn.
Na de 3-1 niet meer, maar daarvoor was het lang spannend jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was een geflatteerde overwinning. Frankrijk kreeg kans op kans.
3-1 vlak na de 2-1 GENOTquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was een geflatteerde overwinning. Frankrijk kreeg kans op kans.
Dumfries is voetballend ook niet veelquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:59 schreef Groby het volgende:
Babel is voetballend zoveel slechter dan de rest
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Nog steeds geen kaart voor Digne lol
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker frankrijk kanker Frankrijk
Moet dat nou zo ruw?quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Klopt, dat was heel snel duidelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat ging echt nergens over. Na de eerste helft wist ik al hoe laat het was.
Elke wedstrijd Behich, ik huiver nu al.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Is dit dan de kampioenswedstrijd voor Ajax?
Nee, hij staat.
Zo zijn ze wereldkampioen geworden. Met non-voetbal.quote:
Ramos is zo'n beetje de beste verdediger ooit.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Is van Dijk inmiddels beter dan Ramos?²
De 6-1 tegen Joegoslavië gemist hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, dat was heel snel duidelijk.
Wel zo jammer, want ik zag toen voor het eerst Nederland grote uitslagen maken tegen toplanden op een EK/WK.
Niks aan gelogenquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ramos is zo'n beetje de beste verdediger ooit.
Ze zijn wereldkampioen geworden door altijd de eerste gol te maken en daardoor zelden achter te komen, en de enige keer dat dat misging kwam er die lucky van Pavaarquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:02 schreef Merkie het volgende:
Vreemd dat dit elftal wereldkampioen is.
Ik bedoel daarmee, Groot voetbal land.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De 6-1 tegen Joegoslavië gemist hebben
Dat was prachtig.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De 6-1 tegen Joegoslavië gemist hebben
Misschien effe dat team van Joegoslavië checkenquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee, Groot voetbal land.
Toen zat ik voor de kijkbuisquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen zat jij nog in de box, ouwe reus
Nederland gedijt goed bij al die négers.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Wacht maar tot Redan klaar is voor Oranje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja laten we Joegoslavië als klassiek groot voetballand rekenen in verhouding met Italië en Frankrijk.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien effe dat team van Joegoslavië checken
Mag ik oversteken ja of neequote:
Tsja, wat zou je nu dan vinden van een 5-0 tegen België?quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja laten we Joegoslavië als klassiek groot voetballand rekenen in verhouding met Italië en Frankrijk.
Op het conto van 3 mannen:quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
Echt eindelijk weer een genot om Oranje te zien spelen.
Maar het is ook super fijn om bazen Van Dijk & De Ligt achterin te hebben en Frenkie er voorquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
Echt eindelijk weer een genot om Oranje te zien spelen.
Word ik dan ook doodgereden ja of neequote:Op vrijdag 16 november 2018 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik oversteken ja of nee
Een topprestatie.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, wat zou je nu dan vinden van een 5-0 tegen België?
Dat je je dat nog herinnert als iemand van 1994 ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zat ik voor de kijkbuis
Oe
Hij is op de goede weg idd. Niet verwacht.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Dumfries is echt heeel goed aan het worden
Jaaaaa eerste toernooi wat ik bewust meemaakte. Van 1998 kan ik me eigenlijk alleen die wereldgoal van bergkamp herinneren.quote:
Tevens verkrachter heb ik mij laten vertellen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Word ik dan ook doodgereden ja of nee
Mooiweer voetballersquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe is dat Frankrijk ooit wereldkampioen geworden. Worden compleet weggespeeld vanavond.
En dan op back Dumfries en eeh.. nou ja, Dumfries!quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar het is ook super fijn om bazen Van Dijk & De Ligt achterin te hebben en Frenkie er voor
93quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat je je dat nog herinnert als iemand van 1994 ofzo
Dat heeft mexicanobakker net uitgelegd.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe is dat Frankrijk ooit wereldkampioen geworden. Worden compleet weggespeeld vanavond.
1998 Nederland - Joegoslavië 2-1 met een lage droge knal van Davids in de hoek in de verlenging.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja eerste toernooi wat ik bewust meemaakte. 1998 kan ik me eigenlijk alleen die vooral van bergkamp herinneren.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Weer een zwarte
JE VERWACHT HET NIET
75 miljoen, 5% naar het solidariteitsfonds echt gras.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Dumfries is echt heeel goed aan het worden
Strootman ook.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dumfries kijkt lelijk
Neuh hij had wel leuke potjes bij Sparta toen, maar dat wisselde ie toen echt af met matige rommelquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Nooit gedacht dat Dumpfries zo goed werd
Klopt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:08 schreef Twiitch het volgende:
1-1 zou wel eeuwig zonde zijn. Al had ik daar voorafgaand voor getekend.
Die moet lekker naar Dortmund ofzoquote:
Heel vergelijkbaar ook.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Nee gewoon bij PSV blijvenquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moet lekker naar Dortmund ofzo
Neejoh. Daarvoor mist dit team teveel kwaliteit.quote:
erg luckyquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Ja over paar jaarquote:
Doe nu maar 1-0 en gelijk tegen Duitsland dan. Ben je eerstequote:Op vrijdag 16 november 2018 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt.
Maar telt onderling resultaat? In dat geval is gelijkspel niet eens verkeerd met oog op maandag.
Net zoals heel veel landen die ik op het WK zag.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh. Daarvoor mist dit team teveel kwaliteit.
Schijtbakkenvoetbal. O.a. de Belgen konden dat niet hendelen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Alleen Pogba, Umtitiquote:
F - D is al geweestquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Wat is eerst? Frankrijk - Duitsland of Nederland - Duitsland?
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:10 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Bikinipiet.quote:
Als je aan de goede helft was beland had je een kans gehad.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net zoals heel veel landen die ik op het WK zag.
Leunen op de snelheid van Mbappé.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Zo dachten de Belgen ook, dus doe maar niet.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:10 schreef Groby het volgende:
Nederland wordt wandelend Europees kampioen in 2020
Die rechter haar neus kun je blikje bonen mee openen.quote:
Het WK miste vooral het teveel kwaliteit. Kroatië was ook niks en Frankrijk vieze anti voetbal ploeg.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar echte kwaliteit was op het afgelopen WK ver te zoeken. Op het EK ook trouwens.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kroatië was nog wel een redelijk team.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het WK miste vooral het teveel kwaliteit. Kroatië was ook niks en Frankrijk vieze anti voetbal ploeg.
Net zo erg happen als je moeder gisteren deed met mijn lul in haar bek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Maak het uit. Je hebt toch al Double Painquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doe die blacked wel jongens, voor het team!
De Belgen mogen alleen dromen van zo’n teamquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zo dachten de Belgen ook, dus doe maar niet.
Een WK vergelijken met iets waarin verliezen weinig tot niets boeit qua gevolgen ja?quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Pogba, Umtitien Hernandez spelen niet van het elftal dat op het WK over het algemeen basiself was. Vind het best acceptabel om te vergelijken.
Blokkeerfries wel.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net zo erg happen als je moeder gisteren deed met mijn lul in haar bek.krijg eens even de buikgriepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door skysherrif op 16-11-2018 22:13:28 ]graag op anoniem
Natuurlijk niet, maar denk dat Frankrijk hier graag een punt pakt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Een WK vergelijken met iets waarin verliezen weinig tot niets boeit qua gevolgen ja?
Ik wilde hem al jaaaaren als bondscoach, kut KNVBquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Eindelijk de juiste man op de juiste plek![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |