Sané met Frenkie en Kunquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Pep Guardiola + Frenkie de Jong is de grootste cheatcode in het voetbal denk ik. Deze transfer naar City MOET gebeuren.
Begin jij ook alquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Pep Guardiola + Frenkie de Jong is de grootste cheatcode in het voetbal denk ik. Deze transfer naar City MOET gebeuren.
er MOET helemaal niks maatquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen als de tetten en kont volgroeid zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan toch niet hypocriet zitten doen.
Jawel. Frenkie moet naar City en de Ligt moet naar Juve. Dat heb ik bij dezen bepaald.quote:
putain de bordel de merdequote:Op vrijdag 16 november 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil mijn Franse mattie snappen, iemand leuke franse woorden dat ik kan gebruiken?
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel. Frenkie moet naar City en de Ligt moet naar Juve. Dat heb ik bij dezen bepaald.
Okequote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel. Frenkie moet naar City en de Ligt moet naar Juve. Dat heb ik bij dezen bepaald.
Ik wil geen ruziequote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
putain de bordel de merde
tu me fais chier
kikoo connard
Wanneer gaat Giorgio hem nokken?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Frenkie gaat naar barca denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Samen met de Ligt. 140 milquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Frenkie gaat naar barca denk ik.
Die wil gewoon met Messi samen spelen. Naar pep kan je daarna altijd nog.
In 2016 zei hij over twee jaar. We gaan nu naar 2019. M.a.w. geen idee.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat Giorgio hem nokken?
Niet naar fucking Italië man. Dan wordt die dadelijk Strootman v2quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong, straalt alles uit wat voetbal zou moeten zijn.²
Ik ben voorquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Als Liverpool de Ligt en de Jong haalt dan winnen die minimaal 10 CL's en PL's
De Jong alleen maakt nog geen middenveld, en dat missen ze daar.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Als Liverpool de Ligt en de Jong haalt dan winnen die minimaal 10 CL's en PL's
De stap naar Italië heeft de Roon en de Vrij ook zo tegengewerkt ja. Zelfs Hidde ter Avest haalt een heel redelijk niveau bij Udinese, waar gaat het over.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niet naar fucking Italië man. Dan wordt die strootman v2
Hidde Ter Avestquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De stap naar Italië heeft de Roon en de Vrij ook zo tegengewerkt ja. Zelfs Hidde ter Avest haalt een heel redelijk niveau bij Udinese, waar gaat het over.
Geleerd van een Argentijn . Beetje zoals Jenner die scharen moest leren uit een video.quote:
Met Keita en Gini ben je settledquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong alleen maakt nog geen middenveld, en dat missen ze daar.
Ik zou eerder nog Gini en Shaqiri zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Keita en Gini ben je settled
Maar weet jij waar Arjen Robben vandaan komt?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong komt uit Arkel. Heb ik zo vaak tegen gevoetbald. Komt wel erg dichtbij zo.
Dichtbij zo²
Dichtbij? Ligt Ankara naast Arkel ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong komt uit Arkel. Heb ik zo vaak tegen gevoetbald. Komt wel erg dichtbij zo.
Dichtbij zo²
En, heb je toen gewonnen of niet?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dichtbij zo²
Ja en Cruijff uit de jaren 70. En Van der Sar. En Van Basten.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:54 schreef KingRoland het volgende:
De Ligt en Van Dijk achteren
Prima defensie. als je Robben van paar jaar geleden had + Depay op de andere kant en frenkie midden. en als Sol een Nederlander was
de tering wat een team heb je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |