Dat werd toch ook al zo gedaan in Parijs twee maanden geleden? Toen viel het ook nog wel mee, als Blind gewoon goede rugdekking krijgt.quote:
Hij is in vormquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal hij weer wat mondjes snoeren?
SKIEEEEUPPPPquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deze man is zo irritant. Al dat dat anti partriots/brady gezeik
Beetje een gehandicapte die geforceerd duidelijk wil maken dat die de baas isquote:
Dan ga je eerder toch? Om 9 uur is het rustigquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:12 schreef Smoofie het volgende:
DP, ik kan morgen wss niet naar de sportschool...door de intocht van sinterklaas
Schiet hem dood.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:12 schreef Smoofie het volgende:
DP, ik kan morgen wss niet naar de sportschool...door de intocht van sinterklaas
Hoop dat ie die snake binnenkort nog even hoektquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje een gehandicapte die geforceerd duidelijk wil maken dat die de baas is
Vanaf 9 uur is het al afgesloten daar.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan ga je eerder toch? Om 9 uur is het rustig
Meer kan die niet nee . Het brulaapje zonder talentquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dat ie die snake binnenkort nog even hoekt
Ik mis Steven A's rants tegen de Knicksquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Skip vs Steven A was wel meer genot dan skip vs Shannon
Na dit jaar is het eindelijk klaar met Dubeta en die dynasty en kan ik gaan genieten van Zion.quote:
HE'S A BAAAAAAAAD MAN. ALdus stephen over iedereen die hij aanbidt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mis Steven A's rants tegen de Knicks
Waardeloos... beter zsm verbieden dat racistische gedoequote:Op vrijdag 16 november 2018 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur is het al afgesloten daar.
Ik heb trouwens mijn Miami Vice Jersey van Wade binnenquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje een gehandicapte die geforceerd duidelijk wil maken dat die de baas is
Klopt wel over Carmeloquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HE'S A BAAAAAAAAD MAN. ALdus stephen over iedereen die hij aanbidt.
https://nos.nl/artikel/22(...)terklaasintocht.htmlquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waardeloos... beter zsm verbieden dat racistische gedoe
Dan ga je later.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Die court moeten ze altijd houden ook al verliezen ze er steeds op . Prachtige artworkquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn Miami Vice Jersey van Wade binnen
quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na dit jaar is het eindelijk klaar met Dubeta en die dynasty en kan ik gaan genieten van Zion.
wtfquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)terklaasintocht.html
Jezelf SJW noemen en dan dit zeggen.
Reverse racism mag wel alles. Witte mannen. Witte mensen
.
wmb veranderen ze de logo, court en shirts voor altijd zoquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die court moeten ze altijd houden ook al verliezen ze er steeds op . Prachtige artwork
Als ze wat smaak in hun donder hebben lijkt het me een logische beslissing jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wmb veranderen ze de logo, court en shirts voor altijd zo
Dani de Wit veroorzaakte een strafschop met een spastische actiequote:
M’n vriendin is vanaf morgen drie dagen in Polen. Ik ga die mooie tijd eens gebruiken om Kai in een keer te kijken.quote:
ik kan die spelers van Frankrijk niet eens zien.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel blanke mensen zullen in de basis staan bij Frankrijk?
Ik gok 2quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:22 schreef Smoofie het volgende:
lekker man niets mis mee.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
M’n vriendin is vanaf morgen drie dagen in Polen. Ik ga die tijd gebruiken om Kai in een keer te kijken.
Als het licht uitvalt in de kuip wordt het pas lastigquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan die spelers van Frankrijk niet eens zien.
Zijn er al Engelse dubs? ZO JA LINK IN DMquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
M’n vriendin is vanaf morgen drie dagen in Polen. Ik ga die mooie tijd eens gebruiken om Kai in een keer te kijken.
die kunnen er gewoon geen reet vanquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:22 schreef Smoofie het volgende:
De Ligt gaat weer flink blunderen vandaagquote:
Zwarte piet.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die kunnen er gewoon geen reet van
Gewoon negeren die hap....quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)terklaasintocht.html
Jezelf SJW noemen en dan dit zeggen.
Reverse racism mag wel alles. Witte mannen. Witte mensen
.
Zit mobiel atm, echt linken wordt een beetje moeilijk. Dacht dat er wel een dub is ja. Kai is twee jaar geleden al uitgezonden door Funimation dacht ik. Heb zelf een hekel aan de dub though.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn er al Engelse dubs? ZO JA LINK IN DM
nouja zeg Haagsquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk ze staan dan met hun handschoentjes. Flikkers
Maatje!quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik werd geroepen?
hallo hoe is het rens
Waarom spelen we in zo'n oud en vervallen stadion?quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker man even frankrijk oprollen
Omdat sfeerquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom spelen we in zo'n oud en vervallen stadion?
http://kissanime.ru/Anime/Dragon-Ball-Kai-Dubquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn er al Engelse dubs? ZO JA LINK IN DM
Wie had dat een paar maanden geleden kunnen denken zegquote:
Omdat het nieuwe stadion nog niet klaar is.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je ziet ze liever in die sfeerloze bak in amsterdam ballen zeker?quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedankt maatquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://kissanime.ru/Anime/Dragon-Ball-Kai-Dub
Een biertje halen kost je daar minstens een kwartier, genot.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet gewoon dronken aankomenquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een biertje halen kost je daar minstens een kwartier, genot.
Dus jij staat op doel?quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta volledig achter de Ligt en Frenkie.
Perfect voor het voetbal van Feyenoord omdat je toch niks mist maar voor het NL elftal niet ideaalquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Leuk plaatje om in te photoshoppen / paintenquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan die stokbroden opvreten jongens!
[ afbeelding ]
Verdommequote:Op vrijdag 16 november 2018 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan die stokbroden opvreten jongens!
[ afbeelding ]
Hoe lang voor een broodje kroket?quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Memphis gaat shinenquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:38 schreef KingRoland het volgende:
doublepain en ik hopen goals van frenkie en depay
tong80 genotquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sta achter het doel, net als in '88.
Nee, hij heeft kuipvreesquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Frenkie gaat weer prachtige dingen laten zien!
is ook een lied voor het ESFquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:42 schreef richolio het volgende:
Geinig volksliedje dit
Zitten carnaval festival achtige stukken in
Had 'ie dat maar niet.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:41 schreef DeHovenier het volgende:
t lijkt altijd alsof Deschamps geen gebit heeft
brrrrquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Had 'ie dat maar niet.
[ afbeelding ]
Nee man, heerlijk volkslied.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:42 schreef richolio het volgende:
Wij hebben toch wel een enorm kutlied
quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
GGMM ook weer in het Feyenoord stadion
ik hou er wel van aangezien het een heel erg oud volkslied is terwijl landen om ons heen die van hun de laatste jaren wel hebben gewijzigdquote:
Ik moest ook lachen maar natuurlijk is het mooi dat ze dit doen. Niks mis meequote:Op vrijdag 16 november 2018 20:43 schreef xzaz het volgende:
Allemaal lachen op fok maar ik vind het mooi.
Eindelijk erkenning.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:43 schreef xzaz het volgende:
Allemaal lachen op fok maar ik vind het mooi.
Dmn ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen maar natuurlijk is het mooi dat ze dit doen. Niks mis mee
Wat kunnen die kinderen genieten zeg, dit is echt hun avond!quote:
Koffiequote:
de ligtquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:44 schreef Evertjan het volgende:
Babel en Blind zijn toch wel de zwakke broeders in dit elftal
Ik zeg het niet graag, maar ik zou liever Berghuis daar zien.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babel is wel met afstand de minste speler
Pavaar ook niet, ik vind de backs van Nederland bijna beterquote:
De intocht is morgen pasquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Frenkie of Depay gaat de 1-0 maken
quote maar voor zometeen
laten we hopen op de 1-0 vriendquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Frenkie en de Roon gaan Kanté alle hoeken van het veld laten zien.
Leuk dpquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinterklaas komt morgen pas toch?
Die Frenkie is wel een goaltjesdief iddquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:47 schreef KingRoland het volgende:
quote maar voor zometeen
Lul.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote maar voor zometeen
quote maar voor zometeen
Bedankt voor het typen van mijn woorden.quote:
Jij ook bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zie ik dan wat minder spelen, maar bij Frankrijk is ie niet heel bijzonder nee.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pavaar ook niet, ik vind de backs van Nederland bijna beter
De uitslag maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Ik wil een goede Frenkie, een goede de Ligt, een goede de Roon en een goede Antoine zien.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laten we hopen op de 1-0 vriend
quote maar voor zometeen
De Roon is enorm onderschat.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Frenkie en de Roon gaan Kanté alle hoeken van het veld laten zien.
Inderdaad ja...quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:45 schreef Evertjan het volgende:
ook weer lekker veel logos in beeld op NPO 1
Er zijn tijden dat ik Stuttgart laat zitten jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die zie ik dan wat minder spelen, maar bij Frankrijk is ie niet heel bijzonder nee.
Soooow heejquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Wel veel zwarte pieten op het veld, maar sint zie ik nog niet.
Ik een goede Virgil en Giniquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De uitslag maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Ik wil een goede Frenkie, een goede de Ligt, een goede de Roon en een goede Antoine zien.
In Nederland bedoel je? In Italië en bij Atalanta wordt hij enorm gewaardeerd. Allan is de enige die vaker een bal heeft veroverd.quote:
reportedquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:49 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:49 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:49 schreef Smoofie het volgende:
In Nederland ja.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In Nederland bedoel je? In Italië en bij Atalanta wordt hij enorm gewaardeerd. Allan is de enige die vaker een bal heeft veroverd.
R+R pl0x.quote:
St. Juste is niet geselecteerd.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Giroud vult Griezmann heel goed aan.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:49 schreef KingRoland het volgende:
Giroud.
Waarom stel je Giroud op? heeft alleen 1 lucky goal gemaakt tegen Oranje en thats it.
Giroud is een waardeloze voetballer.
want meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De uitslag maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Ik wil een goede Frenkie, een goede de Ligt, een goede de Roon en een goede Antoine zien.
hij kent het klappen van de zweepquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk die De Ligt de boel neerzetten. Je ziet wel wie de natuurlijke leider is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Sowquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:52 schreef KingRoland het volgende:
De Kuip is wel een goede plek voor een zelfmoordpoging.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:52 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk die De Ligt de boel neerzetten. Je ziet wel wie de natuurlijke leider is
plannen?quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat jij die taak op je neemtquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is Coco er nog niet?
Haxball in rust genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |