Dat werd toch ook al zo gedaan in Parijs twee maanden geleden? Toen viel het ook nog wel mee, als Blind gewoon goede rugdekking krijgt.quote:
Hij is in vormquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal hij weer wat mondjes snoeren?
SKIEEEEUPPPPquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deze man is zo irritant. Al dat dat anti partriots/brady gezeik
Beetje een gehandicapte die geforceerd duidelijk wil maken dat die de baas isquote:
Dan ga je eerder toch? Om 9 uur is het rustigquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:12 schreef Smoofie het volgende:
DP, ik kan morgen wss niet naar de sportschool...door de intocht van sinterklaas
Schiet hem dood.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:12 schreef Smoofie het volgende:
DP, ik kan morgen wss niet naar de sportschool...door de intocht van sinterklaas
Hoop dat ie die snake binnenkort nog even hoektquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje een gehandicapte die geforceerd duidelijk wil maken dat die de baas is
Vanaf 9 uur is het al afgesloten daar.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan ga je eerder toch? Om 9 uur is het rustig
Meer kan die niet nee . Het brulaapje zonder talentquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dat ie die snake binnenkort nog even hoekt
Ik mis Steven A's rants tegen de Knicksquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Skip vs Steven A was wel meer genot dan skip vs Shannon
Na dit jaar is het eindelijk klaar met Dubeta en die dynasty en kan ik gaan genieten van Zion.quote:
HE'S A BAAAAAAAAD MAN. ALdus stephen over iedereen die hij aanbidt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mis Steven A's rants tegen de Knicks
Waardeloos... beter zsm verbieden dat racistische gedoequote:Op vrijdag 16 november 2018 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur is het al afgesloten daar.
Ik heb trouwens mijn Miami Vice Jersey van Wade binnenquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje een gehandicapte die geforceerd duidelijk wil maken dat die de baas is
Klopt wel over Carmeloquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HE'S A BAAAAAAAAD MAN. ALdus stephen over iedereen die hij aanbidt.
https://nos.nl/artikel/22(...)terklaasintocht.htmlquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waardeloos... beter zsm verbieden dat racistische gedoe
Dan ga je later.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Die court moeten ze altijd houden ook al verliezen ze er steeds op . Prachtige artworkquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn Miami Vice Jersey van Wade binnen
quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na dit jaar is het eindelijk klaar met Dubeta en die dynasty en kan ik gaan genieten van Zion.
wtfquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)terklaasintocht.html
Jezelf SJW noemen en dan dit zeggen.
Reverse racism mag wel alles. Witte mannen. Witte mensen
.
wmb veranderen ze de logo, court en shirts voor altijd zoquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die court moeten ze altijd houden ook al verliezen ze er steeds op . Prachtige artwork
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |