Ja, daarom denk ik juist dat jij hem vraagt om op FOK! te komen.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HMF heeft zijn account door de shredder gegooid.
Sowieso. Even 30k doneren aan de Feyenoord jeugdopleidingquote:Op donderdag 15 november 2018 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Gini is echt een fantastische gozert.
Hopelijk komt ie terug op z'n 30e.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Even 30k doneren aan de Feyenoord jeugdopleiding
Dat is dan wel weer zonde van zijn geld maar soit.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Even 30k doneren aan de Feyenoord jeugdopleiding
ik associeer hem vooral met PSVquote:Op donderdag 15 november 2018 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie terug op z'n 30e.
Jij en je statistiekenquote:Op donderdag 15 november 2018 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is erg raar. Aangezien hij meer voor Feyenoord heeft gespeeld dan voor PSV.
[ afbeelding ]
zeker, is ook gewoon uit de feyenoordopleiding. maar toch, bij wijnaldum zie ik een psv shirt.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 15 november 2018 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi Niels,quote:Op donderdag 15 november 2018 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dat zie je toch wel vaker bij ex-Feyenoordspelers, dat ze zich toch nog erg verbonden voelen met die club, nadat ze weggegaan zijn.
Ja ik ben ietwat vroeg.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog eten. 20.30/20.45 is het tijd voor koffie
Prima, en in huize Onlogisch?quote:
Ik ga gelijk even zetten.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2018 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Knut is ook weer geslachtofferd zie ik.
[ afbeelding ]
#FREEKNUTquote:Op donderdag 15 november 2018 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Knut is ook weer geslachtofferd zie ik.
[ afbeelding ]
Lekker hoor, ik heb pas net gegeten dus sla vandaag over.quote:
Oh, die waren ook al tijdelijk geëlimineerd?quote:Op donderdag 15 november 2018 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te zien dat vrienden Inso en JC weer onder ons zijn.
Wereldgozer
Caland heb ik echt al heel lang niet meer gezien hier.quote:
Half jaar ban tot eind november geloof ik.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Caland heb ik echt al heel lang niet meer gezien hier.
Succes daarmee Scrummie! Dan zal ik ook maar niet doorvragen.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Half jaar ban tot eind november geloof ik.
MAAR BANS MOGEN WE NIET BESPREKEN EN IK VOLG HET BELEID OMDAT IK GRAAG MOD WIL WORDEN
Hoi nielsquote:Op donderdag 15 november 2018 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Succes daarmee Scrummie! Dan zal ik ook maar niet doorvragen.
Nee, ik las alleen dat hij wel tegen iedereen wilde vechten of zoiets, in een kort artikeltje.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoi niels
Had je het lange interview van tyson fury gezien
quote:Op donderdag 15 november 2018 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik las alleen dat hij wel tegen iedereen wilde vechten of zoiets, in een kort artikeltje.
quote:Op donderdag 15 november 2018 20:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hij klinkt best helder.
Lekker afgevallen van z'n 180kg
doe ff normaal manquote:Op donderdag 15 november 2018 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga even provoceren
WereldgozerGOD
Pas op je woorden Rens.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga even provoceren
WereldgozerGOD
Wat kan ik doen om dit leed te verzachten?quote:Op donderdag 15 november 2018 20:27 schreef KingRoland het volgende:
ik ben helaas niet veilig thuis gekomen
heb een schrammetje op mijn pink
Sterktequote:Op donderdag 15 november 2018 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Wat heeft wereldgozer met Knut te maken?quote:Op donderdag 15 november 2018 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga even provoceren
WereldgozerGOD
thanksquote:
een video van nicki minaj posten zal zeker helpenquote:Op donderdag 15 november 2018 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om dit leed te verzachten?
Ik zal voor je bidden dat dit ernstige leed maar snel voorbij mag zijn, Roland.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:27 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2018 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om dit leed te verzachten?
Ik denk dat hij liever heeft dat jij het even doet.quote:
https://www.xvideos.com/video1257390/nicki_minaj_gma_nipslipquote:Op donderdag 15 november 2018 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
thanks
[..]
een video van nicki minaj posten zal zeker helpen
Doe even normaal johquote:Op donderdag 15 november 2018 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.xvideos.com/video1257390/nicki_minaj_gma_nipslip
TR geplaatstquote:Op donderdag 15 november 2018 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om Roland er bovenop te helpen.quote:
Ik weet zeker dat Roland er ook niet van gediend is dat je Nicki zo vernedert door deze video te posten.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om Roland er bovenop te helpen.
geklikt! dat helptquote:
quote:Op donderdag 15 november 2018 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden dat dit ernstige leed maar snel voorbij mag zijn, Roland.
Wat is dit nu weer?quote:Op donderdag 15 november 2018 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik laat het aan god over.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer om te zien dat de mensen hier maar zeer weinig ophebben met de gezondheid van Roland, ik dacht dat jullie echte vrienden waren.
Als zoiets een keer of 10 gebeurt, dan zou je bijna denken dat ze het expres doet.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Roland er ook niet van gediend is dat je Nicki zo vernedert door deze video te posten.
JanCeesquote:
Niks maar ik reageer op Insoquote:Op donderdag 15 november 2018 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heeft wereldgozer met Knut te maken?
als toevallig zijn lul uit z'n broek zou stekenquote:Op donderdag 15 november 2018 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat JanCees er van zou vinden als toevallig zijn lul uit z'n broek zou steken, iemand maakte daar een gifje van en zou dat via internet gaan verspreiden.
GGMM keek blijkbaar alleen kinderprogramma's waar Nicki in voorkwam, hoe verwonderlijk...quote:
Mij ook niet, ik ben nu wel benieuwd in wat voor bizarre wereld GGMM eigenlijk leeft.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:41 schreef JanCees het volgende:
dat gebeurt mij eigenlijk niet zo vaak
Het was hypothetisch!quote:Op donderdag 15 november 2018 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik ben nu wel benieuwd in wat voor bizarre wereld GGMM eigenlijk leeft.
Ze hebben gewoon een kleine pener.quote:
Ja dus?quote:Op donderdag 15 november 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een kleiner pener.
Het gebeurt mij dagelijks.
quote:Op donderdag 15 november 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een kleiner pener.
Het gebeurt mij dagelijks.
KLB / Namen waar je een persoon bij inbeeldquote:Op donderdag 15 november 2018 20:47 schreef onlogisch het volgende:
GGMM's zwakke plek is obvious Nicki
Ik denk dat dit plaatje bedoeld was om Knut op te vrolijken.quote:
Hier worden kogels afgevuurd.quote:Op donderdag 15 november 2018 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe gaat gym? Of gebruik je dat ene nog als excuus?
Hoeist Kapiquote:Op donderdag 15 november 2018 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier worden kogels afgevuurd.
quote:Op donderdag 15 november 2018 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weten dat GGMM en ik dat worden
Thanks.quote:
Toe ga mee naar snorlkelland, in de diepe zee. Daar beleef je de avonturen van de snorkels mee.quote:Op donderdag 15 november 2018 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo'n belachelijk grote snorkel? Zo diep is het bad nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |