Caland heb ik echt al heel lang niet meer gezien hier.quote:
Half jaar ban tot eind november geloof ik.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Caland heb ik echt al heel lang niet meer gezien hier.
Succes daarmee Scrummie! Dan zal ik ook maar niet doorvragen.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Half jaar ban tot eind november geloof ik.
MAAR BANS MOGEN WE NIET BESPREKEN EN IK VOLG HET BELEID OMDAT IK GRAAG MOD WIL WORDEN
Hoi nielsquote:Op donderdag 15 november 2018 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Succes daarmee Scrummie! Dan zal ik ook maar niet doorvragen.
Nee, ik las alleen dat hij wel tegen iedereen wilde vechten of zoiets, in een kort artikeltje.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoi niels
Had je het lange interview van tyson fury gezien
quote:Op donderdag 15 november 2018 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik las alleen dat hij wel tegen iedereen wilde vechten of zoiets, in een kort artikeltje.
quote:Op donderdag 15 november 2018 20:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hij klinkt best helder.
Lekker afgevallen van z'n 180kg
doe ff normaal manquote:Op donderdag 15 november 2018 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga even provoceren
WereldgozerGOD
Pas op je woorden Rens.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga even provoceren
WereldgozerGOD
Wat kan ik doen om dit leed te verzachten?quote:Op donderdag 15 november 2018 20:27 schreef KingRoland het volgende:
ik ben helaas niet veilig thuis gekomen
heb een schrammetje op mijn pink
Sterktequote:Op donderdag 15 november 2018 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Wat heeft wereldgozer met Knut te maken?quote:Op donderdag 15 november 2018 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga even provoceren
WereldgozerGOD
thanksquote:
een video van nicki minaj posten zal zeker helpenquote:Op donderdag 15 november 2018 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om dit leed te verzachten?
Ik zal voor je bidden dat dit ernstige leed maar snel voorbij mag zijn, Roland.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |