Het kan wel positief zijn om duidelijk te maken dat de gouden eeuw niet (geheel) op de kolonisatie steunde.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:36 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Maar die discussie moet je ook niet willen aangaan, want dan kunnen we ook nog wel gaan zeuren over de miljoenen europeanen die slaaf werden gemaakt door het Ottomaanse rijk! Dus dat wordt dan jijbakken!
Dat botsplinter verhaal komt voort uit datzelfde verhaal natuurlijk van zijn grote vriend, die dus nu weer vast zit.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:41 schreef sp3c het volgende:
ik vind de uitspraak overigens niet eens zo heel bijzonder eerlijk gezegd
had geen ban gevraagd
Is dat niet gewoon strafbaar? Wat een idioot.quote:
Van hun kinderen onder de botsplinters, met dit verhaal erachter:quote:Op woensdag 14 november 2018 20:50 schreef sp3c het volgende:
nou hopen dat die ouders nachtmerries hebben kan me niet zo veel boeien hoor
Kom nou.quote:‘We moeten een prijs op het hoofd van Sinterklaas zetten. Dubbele prijs als het tijdens de nationale intocht is zodat alle kinderen getuigen ervan zijn, zelfs massaal onder zijn hersenen en botsplinters bedekt zitten. Maw zonder twijfel morsdood. Zo kan de NPO geen onzinverhaaltje ophangen met een nieuwe Sinterklaas en zijn we voorgoed van dat feest af. (En van die irritante Flodder-acteur die Sinterklaas speelt).’
Apart ook dat zijn commentaar met dat het feest achter de toegangspoortjes en hekken plaatsvindt, met alleen witte kindertjes, met name door de anti zp lui/organisaties komt. Toen ik jong was vierde ik en de mensen om mij heen (ook donkere kinderen) Sinterklaas en er is nooit ook maar 1 seconde in mij opgekomen dat het racistisch was. Deze beeldvorming ontstond pas door het gehuil van ze.quote:
Dat lijkt me nou niet echt vergelijkbaar, al zal er genoeg inderdaad niet door de beugel kunnen.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:55 schreef sp3c het volgende:
pfff moet je hier eens in een topic over pedo's of nog erger dierenmishandelaars kijken
quote:Op woensdag 14 november 2018 21:00 schreef AchJa het volgende:
Die man gaat zeker al die actiegroepjes af...
Hij is er maar druk mee.quote:Op woensdag 14 november 2018 21:00 schreef AchJa het volgende:
En dodenherdenking:quote:Op woensdag 14 november 2018 21:00 schreef AchJa het volgende:
Zo'n beroepsklager.quote:Op woensdag 14 november 2018 21:00 schreef AchJa het volgende:
Ik zou powned niet direct links noemen.quote:Op woensdag 14 november 2018 21:31 schreef matthijst het volgende:
Vroeger was dat de dorpsgek.
Nu krijgt ie een podium door de linkse knuffelaars.
Wtf dus dit zijn de mensen die tegen zwarte piet zijn? Wat een psychopaten, werkelijk ongelofelijk.quote:
Druk baasje...quote:Op woensdag 14 november 2018 21:42 schreef Spectator19 het volgende:
Rogier Meijerink
Zaak over de Utrechtse krakersrellen
https://www.npostart.nl/de-rechtbank/19-11-2013/NCRV_1641376
Waarschijnlijk idd, zonder social media zal deze idioot geen enkele aandacht krijg.quote:Op woensdag 14 november 2018 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom geeft de media zo'n knuppel een podium? Omdat het kijkers en "ophef" creëert?
Gouden tijden voor dit soort types. Tig manieren (social media, verstoringen, rechtzaken aanspannen, honderdmiljoenmiljard organisaties om je mee te bemoeien of desnoods zelf op te richten, etc) om aandacht te krijgen en de media gaat er graag in mee. 20 jaar geleden was hij waarschijnlijk niet veel verder gekomen dan het lokale krantje. Met z'n boomhut.quote:Op woensdag 14 november 2018 22:25 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk idd, zonder social media zal deze idioot geen enkele aandacht krijg.
Ik mag hopen dat dit als een doodsbedreiging gezien wordt?quote:
Voor zo'n figuur hebben ze de long stay in het leven geroepen lijkt mequote:Op woensdag 14 november 2018 22:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit als een doodsbedreiging gezien wordt?
Koekoekquote:
Geeft gewoon zijn mening.quote:Op woensdag 14 november 2018 22:48 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Koekoek![]()
Waar is het in godsnaam misgegaan in het leven van die vent? Nietig hoopje mens vol met frustraties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |