abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 17 november 2018 @ 20:17:49 #101
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_183211257
registreer om deze reclame te verbergen
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 17-11-2018 20:23:41 ]
Ik ben een Nikon :-)
  zaterdag 17 november 2018 @ 20:18:34 #102
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_183211275
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom moet ik weg? Ik ben helemaal niet tegen zwarte piet.
Maar dat KOZP zich als randdebielen gedragen is toch geen reden om dat als voorstanders van zwarte piet dan ook te doen?

Dat je zelf begint met schelden geeft trouwens wel aan dat je zelf ook een randdebiel bent zoals KOZP en die hooligans.
Ze willen niet in gesprek dus dit is de enige manier.
pi_183211284
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom moet ik weg? Ik ben helemaal niet tegen zwarte piet.
Maar dat KOZP zich als randdebielen gedragen is toch geen reden om dat als voorstanders van zwarte piet dan ook te doen?

Dat je zelf begint met schelden geeft trouwens wel aan dat je zelf ook een randdebiel bent zoals KOZP en die hooligans.
Wat hebben de KOZP gedaan?
pi_183211329
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Wat hebben de KOZP gedaan?
Ze bleven niet in hun hokjes staan en schreeuwden hatelijke dingen waar kinderen bij waren.

Verwerpelijk, maar een paar ordes van grootte minder erg dan de hooligans die vandaag de pro-piet kant kozen.
pi_183211338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 16:44 schreef chefpapier het volgende:

[..]

Het ene kwaad komt het andere verdrijven... en nu moeten we zeker een kant gaan kiezen...

Begrijp niet dat onze overheid demonstraties toestaat bij evenementen waar zoveel kinderen aanwezig zijn, wat mij betreft staat hun welzijn/bescherming heel ver boven het recht op demonstratie...
Verplaats die demonstraties gewoon naar een weilandje achteraf ofzo. Als ze mekaar daar dan ook nog willen afknuppelen, mooi laten gaan. Stel randdebielen door elkaar zo, aan beide kanten.
  zaterdag 17 november 2018 @ 20:21:07 #106
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_183211343
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:20 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ze bleven niet in hun hokjes staan en schreeuwden hatelijke dingen waar kinderen bij waren.

Verwerpelijk, maar een paar ordes van grootte minder erg dan de hooligans die vandaag de pro-piet kant kozen.
:')
pi_183211349
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:09 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Voor het oog van kinderen vanzelfsprekend. Het is immers een kinderfeest.
Dat vechten vandaag was een dieptepunt, ik snap niet waarom sommige dit zien als een overwinning, ik ben pro piet maar hier sta ik niet achter ook al gedroegen de anti pieten zich zoals gewoonlijk weer erg misselijk
  Redactie Sport zaterdag 17 november 2018 @ 20:23:23 #108
164004 crew  TargaFlorio
pi_183211396
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:21 schreef Bottendaal het volgende:

[..]

Dat vechten vandaag was een dieptepunt, ik snap niet waarom sommige dit zien als een overwinning, ik ben pro piet maar hier sta ik niet achter ook al gedroegen de anti pieten zich zoals gewoonlijk weer erg misselijk
Dit inderdaad.
pi_183211399
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:20 schreef Kassamiep het volgende:
schreeuwden hatelijke dingen waar kinderen bij waren.
Wat voor hatelijke dingen?

Ik zie beelden van allemaal hooligans die met eieren lopen te gooien met de kinderen nog op de schouders, politie aanvallen, etc, ik bedoel hoe een sneue tokkie ben je dan toch? Wat zijn dat voor mensen? Dit lijken mij mensen die willen rellen om het rellen, maar niet 'om een kinderfeest te redden'.
pi_183211408
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:16 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Bizar hoe die racistische tokkies daar eieren stonden te gooien naar mensen met een andere mening, met de kindjes nog op de arm. Om je dood voor te schamen, dit soort volk, alles aangrijpen om maar geweld te gebruiken op volwassen leeftijd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Beide groepen zijn een stelletje randdebielen.
Ik heb vandaag de livestream van de demonstratie in Rotterdam gevolgd. De livestream duurde een uur en ergens halverwege liep het uit de hand.

De groep verzamelde eerst op een parkeerterrein in het centrum. Daar werden spandoeken, protestborden, T-shirts en megafoons uitgedeeld, korte toespraken gehouden en vooral leuzen geschreeuwd. Het was een druk plein waar een hoop mensen langsliepen. Ik heb 1 oudere man gezien die iets tegen de demonstranten wou zeggen. Hij werd netjes op afstand gehouden door een agent, maar volgens een demonstrant die naast de cameraman stond zei hij dat ze het feest verpestten.

Vervolgens vertrok de groep naar het verzamelterrein bij de Spido. Dat was waar de rondvaartboten door Rotterdam vertrekken. De hele tocht duurde ruim 20 minuten, veelal over drukke voetpaden en over de Erasmusbrug. Een van de drukste routes dus, waar het voor voetgangers ook nog eens smal is. Vaak liepen ze langzaam en blokkeerde ze ook nog half het fietspad. De hele weg schreeuwde ze agressieve leuzen en beledigde ze passenten. Ouders die met hun kinderen langsliepen richting de intocht en de pietjespakken aanhadden werden, soms recht in hun gezicht, met megafoons toegeschreeuwd dat ze zich moesten schamen.

Tijdens de hele route waren er honderden hardlopers, voetgangers, fietsers en scooters die vaak door de stoet heen moesten slalommen om er langs te kunnen komen. Ik heb slechts een handvol keer een weerklank of een toeter gehoord van al die passenten. Ouders met kinderen werden standaard door vele demonstranten toegeschreeuwd dat ze racisten waren die zich moesten schamen.

Een keer ging het inderdaad fout. Pegida had een tegendemonstratie onderaan de Erasmusbrug. Dat hield in dat ze verkleed waren als zwarte pieten en pepernoten uitdeelden aan voorbijgangers. Ongeveer 5 man liep achter de demonstranten aan waartussen nog wat agenten liepen. Op een gegeven moment waren de demonstranten het middengedeelte van de brug gepasseerd toen een aantal van hen besloot om de brug weer op te lopen om in het midden van de brug een groot spandoek op te hangen. Dat was tegen de regels. Ze liepen de laatste agenten voorbij die even niet wisten wat te doen. Daarbij kwamen ze op de plek waar ze het spandoek op probeerde te hangen die 5 man van Pegida tegen. Die 5 waren niet herkenbaar, omdat ze gewone kleding droegen en rustig achteraan liepen zonder hun stem te verheffen tegen demonstranten. Die 5 wilden voorkomen dat dat spandoek opgehangen werd en 1 heeft er toen een schop uitgedeeld aan een demonstrant. Fout natuurlijk en binnen een paar seconden was hij opgepakt.

Vervolgens ging de stoet verder. Ze overtraden zo'n beetje iedere opdracht die ze mee hadden gekregen. Ze hadden megafoons, weigerden zich aan de route te houden, wilden niet in de demonstratievakken gaan staan, besloten zomaar ineens weer de Erasmusbrug over te lopen en ze blokkeerden de weg. Voorbijgangers werd de weg belemmerd en een hoop passenten werden uitgescholden en beledigd. Uiteindelijk is het wederom op de Erasmusbrug fout gegaan (een half uur na het 1e incident). Een auto met vermoedelijk Feyenoordfans is gestopt op de brug en heeft een rookbommetje en eieren gegooid. Daar zijn demonstranten op af gegaan en er is een hoop geschreeuwd over en weer. De politie heeft ze uit elkaar gehouden en de auto weer doorgestuurd. Alles bij elkaar duurde dat nog geen 10 seconden en is er niemand gewond geraakt.

De enige gewonden die dag waren er direct daarna. De demonstranten stonden op het wegdek, namen een dreigende houding naar de politie aan en weigerden naar het voetpad te gaan. Daar waar ze al die tijd al hoorden te zijn. Toen hebben de agenten hun wapenstok gepakt en de leden van KOZP die bevelen bleven negeren ze daar heen geslagen.

Conclusie: alle voorstanders op die 5 van Pegida na bleven bewust ver uit de buurt van de demonstranten. En van alle honderden voorbijgangers, waarvan er vele beledigd en uitgescholden werden, reageerde bijna niemand. Een tiental schreeuwde iets terug of toeterde.
Aan de andere kant gedroegen de demonstranten zich de hele tijd schandalig en hielden ze zich aan bijna geen enkele maatregel die hen opgelegd werd.

[ Bericht 3% gewijzigd door voetbalmanager2 op 17-11-2018 20:29:27 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 20:24:06 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183211422
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:17 schreef Nikonlover het volgende:
-
ga nu niet ook dit topic verkloten alstublieft }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183211678
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Conclusie: alle voorstanders op die 5 van Pegida na bleven bewust ver uit de buurt van de demonstranten. En van alle honderden voorbijgangers, waarvan er vele beledigd en uitgescholden werden, reageerde bijna niemand. Een tiental schreeuwde iets terug of toeterde.
Aan de andere kant gedroegen de demonstranten zich de hele tijd schandalig en hielden ze zich aan bijna geen enkele maatregel die hen opgelegd werd.

Oke, uit jouw verhaal blijkt dat de anti zwarte piet demonstranten allemaal schandalig bezig waren, maar waarom is er niemand opgepakt van deze groep? En juist van de hooligans wel? En waarom is dat ook nergens te lezen - behalve op FOK dan.

Op NOS staat ook dat de anti-zwarte piet demonstraten juist zijn aangepakt door de pro piet demonstranten:

In Rotterdam werden de betogers van Kick Out Zwarte Piet bij de Erasmusbrug belaagd door pro-Pietdemonstranten. Die gooiden met eieren, vuurwerk en rookbommen naar de KOZP-betogers. De ME greep snel in. Vier mensen zijn gearresteerd, enkele mensen raakten lichtgewond. De anti-Zwarte-Pietdemonstranten werden door de politie weggeleid.

https://nos.nl/artikel/22(...)elders-onrustig.html

Ook als ik de beelden zie, zie ik alleen maar asociale hooligans de boel op stelten te zetten. De politie uitdagen, trappen, etc tot eieren gooien naar demonstranten etc. Waarom zie ik die andere beelden niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 17-11-2018 20:37:07 ]
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 20:36:33 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183211717
dit is dus niet het vervolg van dat topic over de intocht he

dit topic gaat over dit specifieke incident bij het media park
pi_183211727
Er is al van alles aan gedaan om de Zwarte Pieten haters tegemoet te komen. Liedjes aangepast, verbannen uit de winkels, roetveeg en clowneske pieten op de televisie.
Maar alsnog is het niet genoeg en worden de anti zwarte Piet fundamentalisten ieder jaar fanatieker.
Het is dan ook niet vreemd dat de rest van Nederland deze figuren kotsbeu zijn !

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 17-11-2018 20:37:04 ]
pi_183211751
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:36 schreef sp3c het volgende:

Waar is topic over de intocht?
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 20:37:57 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183211760
dicht

verkloot door figuren als nikonlover, morgen weer open
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 20:50:02 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183212004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:36 schreef sp3c het volgende:

zaterdag 17 november 2018 @ 20:54:13 #118
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_183212096
Wie is de organisatie van de landelijke intocht? De NTR of een andere partij?
pi_183213650
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het zijn HELDEN _O_ ...................... :') :') :') :') :') :X
sukkels zijn het
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als zogeheten Pro-Pieten het verkeer hinderen of opstoppen veroorzaken, worden ze gearresteerd en berecht. Als anti-Pieten hetzelfde doen, is er niks aan de hand. Idem voor Marokkaans straattuig dat een Pegida-demonstratie (waarvoor toestemming was) onmogelijk maakt door met stenen en blikken te gooien.

Volgens de logica van sommige lieden (oud-gebruikers van dit forum zoals die ene met dat getal net onder de 100.000) hebben de anti-Pieten trouwens alles over zichzelf afgeroepen.
ja hoor, racistische agressie is de schuld van degenen die het over zich heen krijgen...
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:19 schreef Bottendaal het volgende:

[..]

Fijne lui die anti pieten, kinderen gaan lopen uitschelden, stelletje werkloze parasieten
?
pi_183213668
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Tsja, als je een boete krijgt voor te snel rijden is het uiteraard de schuld van het flitsapparaat.
wat een domme vergelijking
pi_183213829
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:08 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

sukkels zijn het

[..]

ja hoor, racistische agressie is de schuld van degenen die het over zich heen krijgen...

[..]

?
quote:

[..]

sukkels zijn het

[..]

[..]

?
Je moet van zuigen je beroep maken
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183213978
quote:

[..]

sukkels zijn het

[..]

[..]

?
Jij ziet helaas alleen alles van 1 kant, waarbij ik het geweld niet goed praat
  zaterdag 17 november 2018 @ 22:32:32 #124
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_183214208
quote:
Dat noemen ze “inclusief”.

Bedankt voor al dat verzieken en al die polarisatie.
herr doctor
pi_183214366
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:32 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Dat noemen ze “inclusief”.

Bedankt voor al dat verzieken en al die polarisatie.
Inderdaad. Airfryer wilde Nederland toch verbeteren :') Nou hij heeft het alleen heel veel slechter gemaakt
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')