SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Hij had wel vaak gelijk ja, over de Toppers en over de 3J's vooral.quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:20 schreef Aoibhin het volgende:
Reactie op Matt filmpje (SPOILERS):
Oké, ik heet dus vanaf nu The Grinch. ‘t is OK is namelijk een nummer waar ik altijd heel chagrijnig van word.
Leuk dat De Troubadour zijn favoriet is van de vier 1969 winnaars! En dat I See a Star en Amsterdam ook zijn favorieten waren in hun jaren.
Enkele leuke quotes ook weer:
Over Bill van Dijk: ‘Why is he running around like he has to go to the bathroom?’
Over Maribelle: ‘Who didn’t vote for this needs to go to Eurovision prison or whatever.’
Mrs Einstein: ‘This gives me a Dutch Desperate Housewives feel.’
Toppers: ‘It was buthered onstage by that crazy dj woman.’
Sieneke: 'Shalalie ShalaNO'
En uiteraard groot gelijk over de 3JS; wat we zelf eigenlijk ook altijd al zeggen.
Dank je! Is dat Roger voor en Epiales achter of andersom?quote:Op zaterdag 10 november 2018 11:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gefeliciteerd Redefine!
[ afbeelding ]
Goed idee. Anders vergeet je het of moet je heel erg gaan zoeken.quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nieuw topic, dus nog maar even Matt:
Ik snap wel een beetje wat hij bedoeltquote:Op zaterdag 10 november 2018 12:33 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha Slown Down een sitcom-theme from the 80's.
Ik vond Marlayne ook niks. Zo niemendallerig.quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:25 schreef Guanabana het volgende:
Weird dat hij bijna alles leuk vindt en dan niet zo enthousiast is over Edsilia en Marlayne.
Ik vind dat al vanaf 1999 een héél leuk nummer.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Marlayne ook niks. Zo niemendallerig.
Ok, ik heb zeker vier keer moeten luisteren voor ik hoorde wat hij daar in het begin probeerde te zeggen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nieuw topic, dus nog maar even Matt:
Aangezien we daar heel snel nergens heen gaan denk ik dat dit een van de keren was dat Epiales voor ging.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je! Is dat Roger voor en Epiales achter of andersom?
Eens, ik heb er ook niets mee. Maar we zullen het ongetwijfeld wel gaan horen bij EIC volgend jaar.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Marlayne ook niks. Zo niemendallerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |