quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:19 schreef Meke het volgende:
Ik vind Rik sowieso wel leukMaar verwacht wel dat hij even nodig zal hebben om z'n draai te vinden
Ze schijnt ook wat met youtube te doen. Ik hou wel van dat soort smaakmakers, lekker wat leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja da's t enige dat Nikki doet in haar leven
De meerderheid tipte haar als mol dus ze zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kijk nu moltalk en zag Sarahheel erg acteren
klopt, maar je zou door die voorstelfilmpjes al enige verdenking kunnen krijgenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kan ook niet werd in december opgenomen..
die introductie vond ik toch een beetje awkward met d'r opgepompte lippen. Maar ik geef d'r een kans, ook al heb ik de pest aan dat hele fenomeen 'youtubers'quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:59 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop wel dat Nikkie mensen doet keren en geen vooroordelen bevestigt ofzo.
Heb wel eens wat van haar filmpjes gekeken en vind 'r dan erg sympathiek en humoristisch
Heb je misschien een linkje naar een van die topics van vorig jaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:30 schreef Moira. het volgende:
Zijn er nog mensen die individuele kandidaat-topics willen maken waar we alle info en verdachte dingen van die persoon kunnen posten enzo?
Vorig jaar hebben een aantal users dat ook zelf gedaan (omdat ik niet wilde dat het hele forum vol met Moira. Moira. Moira. kwam te staan) maar tot nu toe nog niemand
Hier is de topiclijst van toen: Wie is de Mol?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje naar een van die topics van vorig jaar?
Nikkie is leukquote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:59 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop wel dat Nikkie mensen doet keren en geen vooroordelen bevestigt ofzo.
Heb wel eens wat van haar filmpjes gekeken en vind 'r dan erg sympathiek en humoristisch
zij gaat er snel uit, of ze is gewoon de mol.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is die met dat botoxhoofd toch? Die mag er snel uit ja.
Er zijn nu toch centrale deelnemertopics?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:30 schreef Moira. het volgende:
Zijn er nog mensen die individuele kandidaat-topics willen maken waar we alle info en verdachte dingen van die persoon kunnen posten enzo?
Vorig jaar hebben een aantal users dat ook zelf gedaan (omdat ik niet wilde dat het hele forum vol met Moira. Moira. Moira. kwam te staan) maar tot nu toe nog niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |