Als je sec naar het blokkeren van een (snel)weg kijkt zijn eigenlijk alle gevallen die in het nieuws gekomen zijn eraf gekomen met een boete of een waarschuwing...quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:25 schreef Bluesdude het volgende:
Heb jij dan die duizenden andere uitspraken over blokkeren van snelwegen onderzocht ?
En was bij die "vergelijkbare zaken" sprake van het met voorbedachten rade beletten van een vooraf aangekondigde en goedgekeurde demonstratie?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je sec naar het blokkeren van een (snel)weg kijkt zijn eigenlijk alle gevallen die in het nieuws gekomen zijn eraf gekomen met een boete of een waarschuwing...
Zoals je kunt lezen heb ik het puur en alleen over het blokkeren van (snel)wegen... Daarbij is er uiteindelijk geen demonstratie belet danwel tegengehouden aangezien ze per definitie al te laat waren.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:09 schreef Kansenjongere het volgende:
En was bij die "vergelijkbare zaken" sprake van het met voorbedachten rade beletten van een vooraf aangekondigde en goedgekeurde demonstratie?
Dus je hebt het vonnis niet gelezen of begrepen?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen heb ik het puur en alleen over het blokkeren van (snel)wegen... Daarbij is er uiteindelijk geen demonstratie belet danwel tegengehouden aangezien ze per definitie al te laat waren.
Lees nou gewoon eens waar ik op reageer.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:13 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus je hebt het vonnis niet gelezen of begrepen?
Alsof het jaarlijks minder zwart maken van de piet een betere oplossing is!quote:De knechten van de goedheiligman zijn immers zwart van het roet, en sommigen hebben nu eenmaal erg veel schoorstenen van de binnenkant gezien. Wel heeft omroep NTR, die de Sinterklaasprogrammering verzorgt, al eerder besloten om de roetveegpieten in jaarlijkse stappen minder zwart te maken.
is ook erg lastig natuurlijk om 25 mensen die op een snelweg staan met de politie er naast op te speuren. veel moeilijker dan 25 capuchontuig anoniemen die uit een groep iets naar een andere groep gooien.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs als dat niet zo was, dan nog blijft overeind dat er tijd en energie is gestoken in de opsporing van de wegblokkeerders en hun vervolging. Zit dit af tegen de figuren die Pegida-demonstranten bekogelden met onder meer flessen, blikken, tomaten en eieren.
Ze doen bij de NTR wel hun best om iedereen elk jaar boos te houden.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:19 schreef Bocaj het volgende:
Sinterklaasjournaal start met échte Zwarte Pieten
https://www.telegraaf.nl/(...)-echte-zwarte-pieten
[..]
Alsof het jaarlijks minder zwart maken van de piet een betere oplossing is!
quote:Göring: Oh, that is all well and good, but, voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.
twitter:frenkie4allll twitterde op zondag 11-11-2018 om 12:27:54Een duidelijke boodschap vanuit Curacao voor Silvana Simons. 🖕😂#zwartepiet #blokkeerfriezen https://t.co/4uBDXYDxNN reageer retweet
Jij vindt de reactie zoals gepost door betrokkene doorspekt met een scheldkannonade en als afsluiting een regelrechte Godwin wel vrij normaal ofzo?quote:Op zondag 11 november 2018 16:11 schreef NanKing het volgende:
Ga es weg met die stomme memes of oneliners als iemand iets heel anders zegt dan wat je eigen mening is.
Wat ik normaal vind doet er volgens mij niet zoveel toe in deze. Ik heb ook nergens gezegd dat je ik je memeplaatje niet normaal vond. Het verschil is dat jij de iemand die in dit topic zit te kakken daar mee wil zetten en daar mod ik op.quote:Op zondag 11 november 2018 16:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij vindt de reactie zoals gepost door betrokkene doorspekt met een scheldkannonade en als afsluiting een regelrechte Godwin wel vrij normaal ofzo?
Dat plaatje wat ik postte is nmm dan ook de enige zinnige reactie op zo'n berg diarree maar goed.quote:Op zondag 11 november 2018 16:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat ik normaal vind doet er volgens mij niet zoveel toe in deze. Ik heb ook nergens gezegd dat je ik je memeplaatje niet normaal vond. Het verschil is dat jij de iemand die in dit topic zit te kakken daar mee wil zetten en daar mod ik op.
Ga er dan gewoon tegen in wat die persoon zegt ipv zo'n plaatje te posten, dat is t enige wat ik je vraag.
Dat is dan ook het enige nuttige van dit soort "discussies" dat mensen vroeg of laat toch hun masker afwerpen en hun ware aard laten zien.quote:
Alsof elke Nederlander met een kleurtje Anti-Piet is.quote:
Een tweet van iemand -die niemand kent.quote:
Ben ik wel met je eens. Eerder in deze reeks werd een agressieve, zelfs terroristische tweet of facebookbericht van een daadwerkelijk betrokkene binnen KOZP gepost. De vriendin van Afriyie was het, zeg ik uit mijn hoofd. Dat doet ertoe. Dit niet.quote:Op zondag 11 november 2018 17:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Een tweet van iemand -die niemand kent.
Snel, wijdt er een post aan!!!111
Misschien. Het kan ook zo zijn dat wanneer je iemand jarenlang voor racist uitmaakt, die persoon zich dan ook zo gaat gedragen.quote:Op zondag 11 november 2018 17:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Wel fijn dat dat soort lui vroeg of laat hun masker afgooit en de ware aard laat zien.
[..]
Dat is dan ook het enige nuttige van dit soort "discussies" dat mensen vroeg of laat toch hun masker afwerpen en hun ware aard laten zien.
Ik wil eerst wel eens een link naar die post zien ipv een screenshot want vooralsnog kan ik weing vinden als ik zoek naar "crista van den berg"....quote:Op zondag 11 november 2018 17:42 schreef Prutzenberg het volgende:
Misschien. Het kan ook zo zijn dat wanneer je iemand jarenlang voor racist uitmaakt, die persoon zich dan ook zo gaat gedragen.
Werkt dat ook de andere kant op? Dus stel dat die lui van KOZP nu een aanslag plegen, is dat dan de schuld van de mensen die hen voor terrorist uitmaken?quote:Op zondag 11 november 2018 17:42 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Misschien. Het kan ook zo zijn dat wanneer je iemand jarenlang voor racist uitmaakt, die persoon zich dan ook zo gaat gedragen.
We weten zelfs niet zeker of de persoon in kwestie überhaupt echt bestaat. Onderschat niet de tactieken van de extreem-linkse beroepsklagers. Ze doen hun uiterste best om twee kampen te creëren - anti-Piet en pro-Piet - en om laatstgenoemde groep in de sfeer van racisme en xenofobie te duwen. Geen middel wordt onbenut gelaten.quote:Op zondag 11 november 2018 17:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Een tweet van iemand -die niemand kent.
Snel, wijdt er een post aan!!!111
De vijandigheid zit al in hun naam: Kick Out... - dat straalt al geweld uit. Ze zijn (nog) geen terroristen, maar ze staan wél expliciet genoemd in een recent AIVD-rapport over terreurdreiging. Dus zo'n fris clubje is het niet.quote:Op zondag 11 november 2018 17:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Werkt dat ook de andere kant op? Dus stel dat die lui van KOZP nu een aanslag plegen, is dat dan de schuld van de mensen die hen voor terrorist uitmaken?
Tuurlijk is het dat niet, dat beweert volgens mij ook niemand. Daarentegen klopt het beeld dat men probeert te schetsen van de blokkeerfriezen door hen neer te zetten als "brave huisvaders" natuurlijk evenmin als een van hen, nota bene op de dag dat zijn blokkeerzaak diende, is veroordeeld voor brandstichting.quote:Op zondag 11 november 2018 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vijandigheid zit al in hun naam: Kick Out... - dat straalt al geweld uit. Ze zijn (nog) geen terroristen, maar ze staan wél expliciet genoemd in een recent AIVD-rapport over terreurdreiging. Dus zo'n fris clubje is het niet.
De rest ook of alleen die ene?quote:Op zondag 11 november 2018 18:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dat niet, dat beweert volgens mij ook niemand. Daarentegen klopt het beeld dat men probeert te schetsen van de blokkeerfriezen door hen neer te zetten als "brave huisvaders" natuurlijk evenmin als een van hen, nota bene op de dag dat zijn blokkeerzaak diende, is veroordeeld voor brandstichting.
De overgrote meerderheid van de Blokkeerfriezen had geen strafblad. Van de 33 waren er 1 of 2 met iets op hun kerfstok. De voorman van KOZP is - ook in hoger beroep - veroordeeld wegens het mishandelen van een agent. De boete was slechts 500 euro, want fysiek geweld is uiteraard veel minder erg dan geweldloos een bus tot stoppen dwingen....quote:Op zondag 11 november 2018 18:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dat niet, dat beweert volgens mij ook niemand. Daarentegen klopt het beeld dat men probeert te schetsen van de blokkeerfriezen door hen neer te zetten als "brave huisvaders" natuurlijk evenmin als een van hen, nota bene op de dag dat zijn blokkeerzaak diende, is veroordeeld voor brandstichting.
Zolang het bij een screenshotje blijft en er verder geen bron gepost wordt waar ik die initiele post kan lezen schaar ik het onder de categorie nepnieuws... Wel weer tekenend dat er weer een aantal met open ogen intrappen.quote:Op zondag 11 november 2018 18:10 schreef Ringo het volgende:
Van wanneer is deze tweet? 2014 volgens mij.
Het enige wat ik over die vrouw op Twitter kan vinden, is een tweet van ene andere dame uit 2014.quote:Op zondag 11 november 2018 18:31 schreef AchJa het volgende:
Zolang het bij een screenshotje blijft en er verder geen bron gepost wordt waar ik die initiele post kan lezen schaar ik het onder de categorie nepnieuws... Wel weer tekenend dat er weer een aantal met open ogen intrappen.
Meer:quote:Op zondag 11 november 2018 19:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het enige wat ik over ene Crista van den Berg op Twitter kan vinden, is een tweet van ene Vera Bauman uit 2014.
[ afbeelding ]
Dat redactioneel commentaar... Verschrikkelijk wat een heksenjagersmentaliteit.quote:Op zondag 11 november 2018 20:21 schreef Bluesdude het volgende:
Meer:
http://www.roetinheteten.(...)er-facebook-comment/
Nouja ze is wel onherkenbaar gemaakt in dat artikel en wat ik niet wist, is dat ze spijt heeft van haar tweet! Volgens Quincy Gario dan.quote:Op zondag 11 november 2018 20:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat redactioneel commentaar... Verschrikkelijk wat een heksenjagersmentaliteit..
Nou, superdepuper, als het van Quincy door de beugel kan...quote:Op zondag 11 november 2018 20:58 schreef Falco het volgende:
Nouja ze is wel onherkenbaar gemaakt in dat artikel en wat ik niet wist, is dat ze spijt heeft van haar tweet! Volgens Quincy Gario dan.
Ja, ze is dan ook pas onherkenbaar gemaakt nadat ze spijt had betuigd, 3 jaar na plaatsing van het originele artikel.quote:Op zondag 11 november 2018 20:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Nouja ze is wel onherkenbaar gemaakt in dat artikel en wat ik niet wist, is dat ze spijt heeft van haar tweet! Volgens Quincy Gario dan.
Dit dus, de Kremlin trollen zouden het niet beter kunnen.quote:Op zondag 11 november 2018 21:03 schreef Ringo het volgende:
Wat een armoede trouwens, om nu nog met tweets uit 2014 te gaan wapperen.
Daar komt de aap uit de mouw:quote:Op zondag 11 november 2018 20:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Meer:
http://www.roetinheteten.(...)er-facebook-comment/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |