Als je sec naar het blokkeren van een (snel)weg kijkt zijn eigenlijk alle gevallen die in het nieuws gekomen zijn eraf gekomen met een boete of een waarschuwing...quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:25 schreef Bluesdude het volgende:
Heb jij dan die duizenden andere uitspraken over blokkeren van snelwegen onderzocht ?
En was bij die "vergelijkbare zaken" sprake van het met voorbedachten rade beletten van een vooraf aangekondigde en goedgekeurde demonstratie?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je sec naar het blokkeren van een (snel)weg kijkt zijn eigenlijk alle gevallen die in het nieuws gekomen zijn eraf gekomen met een boete of een waarschuwing...
Zoals je kunt lezen heb ik het puur en alleen over het blokkeren van (snel)wegen... Daarbij is er uiteindelijk geen demonstratie belet danwel tegengehouden aangezien ze per definitie al te laat waren.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:09 schreef Kansenjongere het volgende:
En was bij die "vergelijkbare zaken" sprake van het met voorbedachten rade beletten van een vooraf aangekondigde en goedgekeurde demonstratie?
Dus je hebt het vonnis niet gelezen of begrepen?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen heb ik het puur en alleen over het blokkeren van (snel)wegen... Daarbij is er uiteindelijk geen demonstratie belet danwel tegengehouden aangezien ze per definitie al te laat waren.
Lees nou gewoon eens waar ik op reageer.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:13 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus je hebt het vonnis niet gelezen of begrepen?
Alsof het jaarlijks minder zwart maken van de piet een betere oplossing is!quote:De knechten van de goedheiligman zijn immers zwart van het roet, en sommigen hebben nu eenmaal erg veel schoorstenen van de binnenkant gezien. Wel heeft omroep NTR, die de Sinterklaasprogrammering verzorgt, al eerder besloten om de roetveegpieten in jaarlijkse stappen minder zwart te maken.
is ook erg lastig natuurlijk om 25 mensen die op een snelweg staan met de politie er naast op te speuren. veel moeilijker dan 25 capuchontuig anoniemen die uit een groep iets naar een andere groep gooien.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs als dat niet zo was, dan nog blijft overeind dat er tijd en energie is gestoken in de opsporing van de wegblokkeerders en hun vervolging. Zit dit af tegen de figuren die Pegida-demonstranten bekogelden met onder meer flessen, blikken, tomaten en eieren.
Ze doen bij de NTR wel hun best om iedereen elk jaar boos te houden.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:19 schreef Bocaj het volgende:
Sinterklaasjournaal start met échte Zwarte Pieten
https://www.telegraaf.nl/(...)-echte-zwarte-pieten
[..]
Alsof het jaarlijks minder zwart maken van de piet een betere oplossing is!
quote:Göring: Oh, that is all well and good, but, voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.
twitter:frenkie4allll twitterde op zondag 11-11-2018 om 12:27:54Een duidelijke boodschap vanuit Curacao voor Silvana Simons. 🖕😂#zwartepiet #blokkeerfriezen https://t.co/4uBDXYDxNN reageer retweet
Jij vindt de reactie zoals gepost door betrokkene doorspekt met een scheldkannonade en als afsluiting een regelrechte Godwin wel vrij normaal ofzo?quote:Op zondag 11 november 2018 16:11 schreef NanKing het volgende:
Ga es weg met die stomme memes of oneliners als iemand iets heel anders zegt dan wat je eigen mening is.
Wat ik normaal vind doet er volgens mij niet zoveel toe in deze. Ik heb ook nergens gezegd dat je ik je memeplaatje niet normaal vond. Het verschil is dat jij de iemand die in dit topic zit te kakken daar mee wil zetten en daar mod ik op.quote:Op zondag 11 november 2018 16:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij vindt de reactie zoals gepost door betrokkene doorspekt met een scheldkannonade en als afsluiting een regelrechte Godwin wel vrij normaal ofzo?
Dat plaatje wat ik postte is nmm dan ook de enige zinnige reactie op zo'n berg diarree maar goed.quote:Op zondag 11 november 2018 16:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat ik normaal vind doet er volgens mij niet zoveel toe in deze. Ik heb ook nergens gezegd dat je ik je memeplaatje niet normaal vond. Het verschil is dat jij de iemand die in dit topic zit te kakken daar mee wil zetten en daar mod ik op.
Ga er dan gewoon tegen in wat die persoon zegt ipv zo'n plaatje te posten, dat is t enige wat ik je vraag.
Dat is dan ook het enige nuttige van dit soort "discussies" dat mensen vroeg of laat toch hun masker afwerpen en hun ware aard laten zien.quote:
Alsof elke Nederlander met een kleurtje Anti-Piet is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |