abonnement Unibet Coolblue
pi_182922762


Achtergrond/Setting: (Alternatief)
De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.

Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.

De Nasleep:


* Incl. fallout.wikia-links

Fallout 1 en 2:
Developer: Black Isle Studios
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998

Fallout: Tactics:
Developer: Micro Forté
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: 2001

Fallout 3 en 4:
Developer en Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015
Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta
Fallout 4 DLC: TBA

Fallout: New Vegas:
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2010
DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road

SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas


BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!

SPOILER: Fallout 4 Trailers & Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fallout 4 Concept Art
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tot slot :
pi_182922780
Ik heb ook wel interesse in een Xbox One code. Mocht je er nog 1 overhebben dan zou ik hem graag willen. Kan ik morgen ook nog even de BETA proberen.

Alvast bedankt! :)
War, War Never Changes
pi_182923343
Mocht iemand toevallig nog een beta key voor de PS4 hebben, mijn PM/DM staan open O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182923903
Via dit topic een code gekregen https://www.reddit.com/r/(...)ou_in_beta/?sort=new *O* Morgen na het werk eens proberen. Dan begint de BETA toch pas om 2000. Worden heel veel codes weggegeven op het moment.

[ Bericht 17% gewijzigd door TheGreatWar2077 op 03-11-2018 20:30:15 ]
War, War Never Changes
pi_182927976
Zo te zien zijn de code's die ik heb alleen voor de PC BETA. Heb er nu nog twee over, laat maar weten als iemand intresse heeft.
pi_182930466
Ik heb ook twee codes voor PC als iemand ze wil.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_182931867
Ik heb gisteravond nog een tijd die reddit link van hierboven in de gaten gehouden, maar wat er aan PS4 codes werd aangeboden was of meteen al gebruikt, of de verkeerde regio.

Dus ik ben nog steeds op zoek O-) O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182932397
En ik ben voorzien *O*
De beta is alleen vandaag nog meen ik he?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182936142
Vooralsnog ja. Zou best volgende week nog een aantal dagen kunnen zijn, maar is nog niet bekend gemaakt. Ik ga vanavond na het werk even wat uurtjes erin stoppen. Kijken hoe ik het vind. Hoor nu echt zoveel verschillende verhalen van mensen. De ene helft vind het echt te bagger en de andere helft vermaakt zich er gewoon mee.

De meeste mensen die gewoon niks met Fallout hebben en deze BETA nu spelen gaan het ook niks vinden ben ik bang. Het is ook echt jammer dat er geen verhaal en NPC´s in zitten, maar ik speel Bethesda games puur voor de werelden. Gewoon lekker rondlopen en die locaties afgaan en zo dingen vinden. De main quest laat ik meestal ook liggen en side quests pak ik automatisch op tijdens het exploren. Moet heel raar gaan lopen wil ik me niet gaan vermaken met Fallout 76.
War, War Never Changes
pi_182950464
Toch even nog 2 uurtjes gespeeld. Zat er gelijk in haha. Meteen op automatische piloot looten en ronddwalen. Muziek is trouwens wel echt 10x beter man. Kwaliteit zoals in Far Harbor. Hopelijk deze week nog een keertje spelen als ze dat nog doen en anders wachten tot 14 november.
War, War Never Changes
pi_182955566
Nog 2 extra beta sessies aangekondigd *O*

Eerste is morgen van 19:00 tot 21:00 en de andere donderdag van 20:00 tot 02:00.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_182956593
Ah nice kan ik donderdag nog heel de avond spelen. Morgen helaas geen tijd.
War, War Never Changes
  maandag 5 november 2018 @ 14:54:10 #13
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_182958026
weet nog niet wat ik ervan moet denken, opzich is het teamen met anderen best geinig, maar heb nog niet gemerkt dat ik echt in het verhaal zit, beetje van de kast naar de muur gestuurd worden. na het uitgebreid spelen van new vegas is dit qua combat wel andere koek, ondanks dat het af en toe beetje overdreven is, gisteren liep ik richting schemer het vliegveld op, heb ik ineens een meute van zo'n 20 ghouls achter me aan rennen :') combat is sws nog wat clunky, moet telkens switchen tussen 3rd en 1st person omdat richten in 3rd person zo scheef is als maar kan
  Eindredactie Games donderdag 8 november 2018 @ 08:45:23 #14
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183015719
Zaken die aangepakt worden naar aanleiding van de B.E.T.A.:

quote:
Ultra-Wide Support: We will support 21:9 post launch. Once available, or shortly before, we’ll be sure to post our patch notes that let you know when to expect it.

Larger Stash Size: We’ve seen this one come up a lot and understand the frustration. While the Stash size at 400 weight limit can get easier to deal with over time, we do plan on increasing it in the future.

Push-to-Talk [UPDATED]: While we aim to create a consistent experience no matter what platform you’re on, we understand that some of you on PC would like the option for Push-to-Talk. Our goal with voice chat being on by default is to highlight that the world is alive with real people, other players like you. We like to start with encouraging player interaction and will look into adding this in the future be adding this in the near future.

FOV Slider: We haven’t supported FOV sliders in our previous games as it is known to break a lot of animations and causes a lot of clipping to occur onscreen. You do have the option to zoom out in third person on PC by holding View and moving the mousewheel, but we won’t be able to have it for first person view.

Exploits of Various Types: Many exploits we’ve seen reported have been known and will be addressed in a future update.

Issues with social menu and inviting friends/making teams/etc.: Those who were experiencing issues with the social components will find that many of these issues have been fixed. We will continue to fix issues as they arise as fast as we’re able to, so keep letting us know when you run into them.

Hunger not being sated: Some were saying their “Hunger bar” wouldn’t replenish no matter how much they ate or how cleared of diseases they were. This issue has been addressed and will be in a future update so no more hungry dwellers.

Loud Gunshot/Noises: The issue of players hearing sudden random gunshot/loud sounds around Appalachia will be addressed in a future update near launch.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183016461
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:45 schreef 2dope het volgende:
Zaken die aangepakt worden naar aanleiding van de B.E.T.A.:

[..]

quote:
FOV Slider: We haven’t supported FOV sliders in our previous games as it is known to break a lot of animations and causes a lot of clipping to occur onscreen. You do have the option to zoom out in third person on PC by holding View and moving the mousewheel, but we won’t be able to have it for first person view.
:') Gelukkig kan je de FOV nog aanpassen via de .INI fil....

Oh wacht...

https://www.pcgamer.com/t(...)framerate-at-63-fps/

:')!

Text-chat is ook nog steeds niks over gezegd door Bethesda...
pi_183017141
Dat push to talk verhaal is echt uber triest. Hebben die mensen van hun leven nog nooit een online game gespeeld dat ze serieus denken dat zoiets werkt? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183017209
Klinkt niet als een enorme update. Ze gaan dit spel volgens eigen zeggen jaren ondersteunen toch?
SOONY
pi_183019526
Bethesda Game Studios is gewoon niet gewend aan multiplayer games. Dat merk je gewoon zo erg met Fallout 76. Stiekem hoop ik dat deze game flopt en dat ze zich weer volop concentreren op echte singleplayer games.
War, War Never Changes
  vrijdag 9 november 2018 @ 19:30:18 #19
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183047768
Maar ehh ja kutspel dus? :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 9 november 2018 @ 19:39:42 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183047934
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ehh ja kutspel dus? :')
Wat is er kut aan? Het ziet er voor mij uit als Fallout 4 multiplayer. Hang er dus nogal vanaf wat je er van verwacht. Ik ga daar denk ik geen 60 ballen voor betalen, misschien als er een sale is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183055286
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ehh ja kutspel dus? :')
Prima Fallout game :Y Neemt niet weg dat Bethesda op technisch vlak echt compleet de boel verneukt heeft, maar feitelijk merk je daar weinig van als je gewoon aan het spelen bent. Speelt wat mij betreft bijna net als elke andere Fallout game.

Ik liep gisteren ineens in een gebied waar ik totaal niet thuishoorde en kwam één of ander wezen tegen die ik op geen enkele enemy lijst kan vinden. Geen idee hoe het heet, maar het was doodeng :'( Kwam een beetje of 4 poten ala The Exorcist op me af rennen en ik was binnen no-time dood ;(
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183060747
Ik vermaak me er ook prima mee. En mijn ervaringen tot nu toe zijn dat ik bijna geen andere spelers tegenkom. Bijna iedereen doet ook gewoon zijn/haar ding. En kom ik ze wel tegen dan doen ze gewoon normaal. Was daar juist in het begin bang voor dat iedereen maar telkens op elkaar zou schieten.
War, War Never Changes
  zaterdag 10 november 2018 @ 14:26:15 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183061435
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 01:33 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Prima Fallout game :Y Neemt niet weg dat Bethesda op technisch vlak echt compleet de boel verneukt heeft, maar feitelijk merk je daar weinig van als je gewoon aan het spelen bent. Speelt wat mij betreft bijna net als elke andere Fallout game.

Ik liep gisteren ineens in een gebied waar ik totaal niet thuishoorde en kwam één of ander wezen tegen die ik op geen enkele enemy lijst kan vinden. Geen idee hoe het heet, maar het was doodeng :'( Kwam een beetje of 4 poten ala The Exorcist op me af rennen en ik was binnen no-time dood ;(
Maar er is toch geen story en npc's? Hoezo is het dan een prima fallout game?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183061692
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar er is toch geen story en npc's? Hoezo is het dan een prima fallout game?
Er is echt meer dan genoeg story, het wordt alleen verteld via opnames en niet via levende mensen. Nou, als dat het ergste is :') Persoonlijk vind ik dit veel beter. De setting is veel donkerder, de verhalen veel grimmiger, iedereen is dood en je hoort de laatste verhalen van mensen die probeerde te overleven maar het niet lukte.

De quests zijn ook gewoon vele malen leuker dan de "kill everything" quests van Fallout 4.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 10 november 2018 @ 14:41:56 #25
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183061731
Ja maar je hebt dus geen dialogen of gesprekken met npcs, en je kan ook niet echt roleplayen omdat je eigenlijk nu helemaal geen keuzes meer maakt?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183064565
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar je hebt dus geen dialogen of gesprekken met npcs, en je kan ook niet echt roleplayen omdat je eigenlijk nu helemaal geen keuzes meer maakt?
Ja als je het zo bekijkt. Mij stoort het in ieder geval totaal niet. De verhalen die je meekrijgt verklaren veelal de afwezigheid van mensen.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:29:00 #27
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183067171
Er is nu een stream van Bethesda gaande met Rick and Morty :')

Ohnee dat was gisteren zie ik.
  maandag 12 november 2018 @ 19:30:05 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183107198
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 17:33 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja als je het zo bekijkt. Mij stoort het in ieder geval totaal niet. De verhalen die je meekrijgt verklaren veelal de afwezigheid van mensen.
Ja dat is daar natuurlijk zo op ingecalculeerd. Als in oh we hebben geen NPC's en je kan met niemand praten, laten we op zn minst zorgen dat de audiologs verklaren waarom we geen NPC's hebben, dan is het vanwege de LORE en niet omdat we een stel shit developers zijn die geen idee hebben van wat de Fallout fans graag willen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 12 november 2018 @ 19:32:36 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183107265
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja dat is daar natuurlijk zo op ingecalculeerd. Als in oh we hebben geen NPC's en je kan met niemand praten, laten we op zn minst zorgen dat de audiologs verklaren waarom we geen NPC's hebben, dan is het vanwege de LORE en niet omdat we een stel shit developers zijn die geen idee hebben van wat de Fallout fans graag willen.
Maar degene die dit nu gaan spelen en leuk vinden worden nieuwe Fallout fans.

De Switch naar Fallout 3 zorgde ook voor veel ophef. Van isometrische topdown RPG naar first person shooter RPG.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 november 2018 @ 19:40:02 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183107400
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar degene die dit nu gaan spelen en leuk vinden worden nieuwe Fallout fans.

De Switch naar Fallout 3 zorgde ook voor veel ophef. Van isometrische topdown RPG naar first person shooter RPG.
Oh dus nu mag het maar een zielloze base building crafting game worden?

Dan blijft er absoluut niets meer van het RPG gedeelte over.

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 12 november 2018 @ 19:41:14 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183107430
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Oh dus nu mag het maar een zielloze base building crafting game worden?

Dan blijft er absoluut niets meer van het RPG gedeelte over.

Dat mag zeker. De eigenaar van de franchise heeft dat zelf voor het zeggen natuurlijk en jij hebt geen recht om iets te eisen daarin.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183107444
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar degene die dit nu gaan spelen en leuk vinden worden nieuwe Fallout fans.

Maar die nieuwe Fallout fans moeten wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geduld hebben en dat is nou net iets wat de huidige jongeren níet hebben ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 12 november 2018 @ 19:42:04 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183107453
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar degene die dit nu gaan spelen en leuk vinden worden nieuwe Fallout fans.

De Switch naar Fallout 3 zorgde ook voor veel ophef.
Bingo, daar ben ik nog altijd salty over :7
quote:
Van isometrische topdown RPG naar first person shooter RPG.
Dat was niet eens de voornaamste reden.

Maar ik ga er niet vanuit dat het zo blijft eigenlijk, het 'online'gebeuren zal ongetwijfeld gewoon blijven bestaan naast de singleplayer games. Oftewel over een jaartje of 4 komt er vast wel weer een Fallout 5.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 12 november 2018 @ 19:43:25 #34
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183107488
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Oh dus nu mag het maar een zielloze base building crafting game worden?

Dan blijft er absoluut niets meer van het RPG gedeelte over.

Verrassend dat je weer moet schermen met andermans mening
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 12 november 2018 @ 19:45:12 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183107511
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat mag zeker. De eigenaar van de franchise heeft dat zelf voor het zeggen natuurlijk en jij hebt geen recht om iets te eisen daarin.
Ik wilde hier een grapje maken over Mario, maar die heeft eigenlijk alle genre's wel gepasseerd :').

Maar ik denk dat je prima begrijpt wat ik bedoel, dit ziet eruit als een absolute shit game, een asset flip gecombineerd met Bethesda's multiplayer tech, als een test voor toekomstige titels.

Stel dat ze van Mario een matige game maken in een genre wat niks meer met platformen te maken heeft, en dat er dan mensen zijn ( zoals jij ) die gaan roepen oh joh maar dit kan gewoon hoor, hier is niks mis mee :'). Komop Roy.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 12 november 2018 @ 19:46:42 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183107548
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2018 19:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

Verrassend dat je weer moet schermen met andermans mening
Alsof ik dit ga spelen :'). Ik heb serieus nog geen enkel positieve impressies gezien.

Ik kijk het juist omdat ik liever positief verrast word, maar zelfs deze gast die zegt dat de gameplay loop leuk is, geeft aan dat de rest v/d game gewoon extreem matig is ( van wat hij heeft gespeeld ). Of dat in de retail release net zo is zullen we zien.

Maar een "RPG" zonder NPC's, geen dialogen, matige quests en slechte shooting mechanics.. tja ik weet niet ik zie er weinig positiefs in.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 12 november 2018 @ 19:54:58 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183107781
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik wilde hier een grapje maken over Mario, maar die heeft eigenlijk alle genre's wel gepasseerd :').

Maar ik denk dat je prima begrijpt wat ik bedoel, dit ziet eruit als een absolute shit game, een asset flip gecombineerd met Bethesda's multiplayer tech, als een test voor toekomstige titels.

Stel dat ze van Mario een matige game maken in een genre wat niks meer met platformen te maken heeft, en dat er dan mensen zijn ( zoals jij ) die gaan roepen oh joh maar dit kan gewoon hoor, hier is niks mis mee :'). Komop Roy.
Mario Tennis, Mario Golf, etc, allemaal niet boeiend. Maar I don't care.

:Y)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 november 2018 @ 19:56:45 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183107833
Ja maar dat ze van Mario Golf de mainline serie zouden maken, en dat er dan zo'n gast tegen jou als Mario fan zegt van ja joh Mario Golf is waar de nieuwe fans zullen zijn, de platform fans zullen helaas op zoek moeten naar wat anders :')

Je snapt me wel. Die shit is gewoon fucked.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games maandag 12 november 2018 @ 20:06:07 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183108132
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Alsof ik dit ga spelen :'). Ik heb serieus nog geen enkel positieve impressies gezien.
Dan heb je dit topic duidelijk niet doorgelezen.
quote:
Ik kijk het juist omdat ik liever positief verrast word, maar zelfs deze gast die zegt dat de gameplay loop leuk is, geeft aan dat de rest v/d game gewoon extreem matig is ( van wat hij heeft gespeeld ). Of dat in de retail release net zo is zullen we zien.

Maar een "RPG" zonder NPC's, matige quests en slechte shooting mechanics.. tja ik weet niet ik zie er weinig positiefs in.
Dat was inmiddels wel duidelijk na je laatste tig posts in deze reeks waarin je al aangaf hoe kut het is. Het mag wel een tikkeltje minder 'activistisch' allemaal, het lijkt me niet de bedoeling dat mensen zich aangevallen voelen omdat ze F76 toevallig toch leuk vinden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 12 november 2018 @ 20:07:30 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183108163
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar dat ze van Mario Golf de mainline serie zouden maken, en dat er dan zo'n gast tegen jou als Mario fan zegt van ja joh Mario Golf is waar de nieuwe fans zullen zijn, de platform fans zullen helaas op zoek moeten naar wat anders :')

Je snapt me wel. Die shit is gewoon fucked.
Alsof Nintendo dit niet ook al een miljoen keer gedaan heeft? Metroid Federation Force, Paper Mario Sticker Star, Zelda Crossbow Training, etc. Allemaal kutgames in een grote toffe franchise.

Soms evolueren games, soms zijn het uitstapjes naar een ander genre, soms is het een succes en soms niet.

Natuurlijk loop ik je een beetje te rollen en vind ik Fallout 76 ook een slecht idee. Maar ik maak me er niet meer druk over. Genoeg andere games. En dat is het enige dat ik kan doen: Fallout 76 niet kopen en hopen dat er later een fatsoenlijke Fallout 5 komt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 november 2018 @ 20:11:40 #41
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183108271
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alsof Nintendo dit niet ook al een miljoen keer gedaan heeft? Metroid Federation Force, Paper Mario Sticker Star, Zelda Crossbow Training, etc. Allemaal kutgames in een grote toffe franchise.

Soms evolueren games, soms zijn het uitstapjes naar een ander genre, soms is het een succes en soms niet.

Natuurlijk loop ik je een beetje te rollen en vind ik Fallout 76 ook een slecht idee. Maar ik maak me er niet meer druk over. Genoeg andere games. En dat is het enige dat ik kan doen: Fallout 76 niet kopen en hopen dat er later een fatsoenlijke Fallout 5 komt.
Ja dat sowieso. Maar het mooie van die games is dat het niet allemaal in de mainline games gepropt wordt. Nouja, nu is Fallout 76 niet echt een mainline game natuurlijk ( al pretendeerd Bethesda van wel ) dus verwacht ik ook niet gelijk dat dit soort multiplayer facetten gelijk terugkomen in Fallout 5. Ik neem aan dat die er gewoon gaat komen als ze eindelijk eens een nieuwe engine fixen.

quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2018 20:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dan heb je dit topic duidelijk niet doorgelezen.

[..]

Dat was inmiddels wel duidelijk na je laatste tig posts in deze reeks waarin je al aangaf hoe kut het is. Het mag wel een tikkeltje minder 'activistisch' allemaal, het lijkt me niet de bedoeling dat mensen zich aangevallen voelen omdat ze F76 toevallig toch leuk vinden.
Ik heb het topic zeer zeker wel doorgelezen, ook de vorige Fallout topics. Heb ze naargenoeg ook allemaal gespeeld dus tja. Nogmaals ik ben er idd al redelijk van overtuigd dat het een erg matige game gaat worden. Maar toch ga ik op zoek naar youtube filmpjes die over bv de story hebben om enig idee te krijgen van wat ze nou willen neerzetten.

Die gast zegt dat de gameplay loop goed is, en leuk, en dat je wel continue het gevoel krijgt dat je jezelf aan het verbeteren bent met een soort van opwaards traject, dus dat is allemaal positief.

Maar zodra hij dan begint te praten over de lege wereld, geen npc's, het verhaal wat alleen dmv audiologs word verteld dan denk ik toch wel wtf denken ze daar bij Bethesda 8)7. Ik val ook niemand aan ofzo als ze het geweldig vinden, maar ik vraag me dan toch wel af waarom.

Mensen die zeggen ja het voelt als Fallout.. ja hoe dan als je niet eens gesprekken kan voeren met andere npc's, waar je quests van krijgt, waar je beslissingen kan maken in hoe je die quests aanpakt etc. Als dat allemaal mist..hoe kan het dan nog als Fallout aanvoelen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183108728
Ik denk dat voor die mensen de Fallout-feel meer over de muziek en omgeving gaat dan. En een clunky engine met gebrekkige animatie. :P

Fallout 4 weer geinstalleerd, met een shitload aan nieuwe locaties in wat mods erbij, maar vlakbij Sanctuary zit dan een nieuw huis bij een schoonwater-bron, een volledig ingerichte bunker met een shitload aan gamebreaking loot. :')
Gauw doorgelopen. :P Ben benieuwd naar de DLC :)
-nee-
  maandag 12 november 2018 @ 20:35:13 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183108927
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk dat voor die mensen de Fallout-feel meer over de muziek en omgeving gaat dan. En een clunky engine met gebrekkige animatie. :P

Fallout 4 weer geinstalleerd, met een shitload aan nieuwe locaties in wat mods erbij, maar vlakbij Sanctuary zit dan een nieuw huis bij een schoonwater-bron, een volledig ingerichte bunker met een shitload aan gamebreaking loot. :')
Gauw doorgelopen. :P Ben benieuwd naar de DLC :)
Ik ga deze nieuwe New Vegas mod maar eens installeren denk ik


_O_ ziet er wel echt mega sick uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games maandag 12 november 2018 @ 20:44:14 #44
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183109243
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Mensen die zeggen ja het voelt als Fallout.. ja hoe dan als je niet eens gesprekken kan voeren met andere npc's, waar je quests van krijgt, waar je beslissingen kan maken in hoe je die quests aanpakt etc. Als dat allemaal mist..hoe kan het dan nog als Fallout aanvoelen?
Dnno, misschien het sfeertje, het looten, beetje ongedierte slopen en shit craften/koken.. Dat 'aanvoelen' als Fallout doet het voor mij zoals gezegd al sinds deel 2 niet meer :+

quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk dat voor die mensen de Fallout-feel meer over de muziek en omgeving gaat dan. En een clunky engine met gebrekkige animatie. :P

Fallout 4 weer geinstalleerd, met een shitload aan nieuwe locaties in wat mods erbij, maar vlakbij Sanctuary zit dan een nieuw huis bij een schoonwater-bron, een volledig ingerichte bunker met een shitload aan gamebreaking loot. :')
Gauw doorgelopen. :P Ben benieuwd naar de DLC :)
Moet je alle DLC nog? Mijn advies is Nuka-World en Far Harbor. Maar vooral Nuka-World. De rest is horseshit :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183109784
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 20:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik ga deze nieuwe New Vegas mod maar eens installeren denk ik


_O_ ziet er wel echt mega sick uit
Sow. :P
-nee-
pi_183109924
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2018 20:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dnno, misschien het sfeertje, het looten, beetje ongedierte slopen en shit craften/koken.. Dat 'aanvoelen' als Fallout doet het voor mij zoals gezegd al sinds deel 2 niet meer :+

[..]

Moet je alle DLC nog? Mijn advies is Nuka-World en Far Harbor. Maar vooral Nuka-World. De rest is horseshit :P
Ja, ik moet alles nog, heb ook nul idee over wat de DLCs inhouden. Ik koop wel alles in één bundel, maar ik ben niet zo van het settlement-builden dus alle DLC daarvan gaat in elk geval langs me heen. Ook was ik bij bijvoorbeeld New Vegas niet zo wild van die extra’tjes bij de DLCs die je al extra spullen gaven bij het starten van een new game, ik vind dat klooien met de gamebalans, dus ik zal me moeten inlezen welke DLC ik installeer en welke niet. :P
-nee-
  Eindredactie Games maandag 12 november 2018 @ 21:14:06 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183110124
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 21:06 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja, ik moet alles nog, heb ook nul idee over wat de DLCs inhouden. Ik koop wel alles in één bundel, maar ik ben niet zo van het settlement-builden dus alle DLC daarvan gaat in elk geval langs me heen. Ook was ik bij bijvoorbeeld New Vegas niet zo wild van die extra’tjes bij de DLCs die je al extra spullen gaven bij het starten van een new game, ik vind dat klooien met de gamebalans, dus ik zal me moeten inlezen welke DLC ik installeer en welke niet. :P
Eens. Fallout 4: Nuka-World Het leuke daaraan was toch wel dat je een proper bad-guy kunt spelen (al kan Preston dan nog steeds niet dood ;( zijn wel mods voor geloof ik)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183110718
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja dat is daar natuurlijk zo op ingecalculeerd. Als in oh we hebben geen NPC's en je kan met niemand praten, laten we op zn minst zorgen dat de audiologs verklaren waarom we geen NPC's hebben, dan is het vanwege de LORE en niet omdat we een stel shit developers zijn die geen idee hebben van wat de Fallout fans graag willen.
Het ligt er af en toe wel een beetje dik bovenop, dat zal ik wel toegeven ja. Er zijn net iets te veel locaties waarbij het verhaal neerkomt op "net voor de bommen vielen hebben we hier al het menselijke personeel vervangen door robots. Wat handig!"
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:01:16 #49
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183127150
mening van iemand die wel positief is

morgen rond 10:00 heb ik mn power armor edition #hype :D :D :D
  Eindredactie Games dinsdag 13 november 2018 @ 18:03:05 #50
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183127180
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:01 schreef lesleyyb het volgende:
mening van iemand die wel positief is

morgen rond 10:00 heb ik mn power armor edition #hype :D :D :D
Omdat die gast leeft van Fallout. Dat is het enige wat hij doet de hele dag, Fallout YouTubjes maken.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:05:33 #51
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183127225
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:03 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Omdat die gast leeft van Fallout. Dat is het enige wat hij doet de hele dag, Fallout YouTubjes maken.
doet er niet aan af dat ondanks dat ie eerst sceptisch was het nu wel een vermakelijk spel vindt
  Eindredactie Games dinsdag 13 november 2018 @ 18:06:11 #52
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183127235
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:03 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Omdat die gast leeft van Fallout. Dat is het enige wat hij doet de hele dag, Fallout YouTubjes maken.
Maar de "eckte fans" vinden Fallout 76 toch juist stom? :P

Wel tof dat 'ie ook Fallout 1-filmpjes heeft enzo O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183127345
Blijkbaar is Fallout 76 op PC al speelbaar en ondertussen zit ik hier te wachten tot Gamemania eens iets van zich laat horen als één of andere holbewoner. Laatste keer dat ik fysiek een game moest afhalen bij release is toch alweer wat jaartjes geleden inmiddels :{
No amount of money ever bought a second of time.
  Eindredactie Games dinsdag 13 november 2018 @ 18:15:18 #54
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183127385
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:05 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

doet er niet aan af dat ondanks dat ie eerst sceptisch was het nu wel een vermakelijk spel vindt
tuurlijk. Het zou dan ook niet kut zijn als bettie hem niet meer zou uitnodigen als influancer
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 13 november 2018 @ 18:15:55 #55
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183127397
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Maar de "eckte fans" vinden Fallout 76 toch juist stom? :P

Wel tof dat 'ie ook Fallout 1-filmpjes heeft enzo O+
zag je hoe kort die game eigenlijk was. Terwijl ik er 3 jaar over deed :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:21:10 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183127479
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:01 schreef lesleyyb het volgende:
mening van iemand die wel positief is

morgen rond 10:00 heb ik mn power armor edition #hype :D :D :D
shill
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:22:02 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183127488
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

shill
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183127499
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

shill
Troll :')
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:27:09 #59
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183127586
Ik heb het helemaal gekeken en elk negatief punt weet hij naar positief te spinnen ja hoor.

Net zoals dat iedereen dood is en het word verklaard door de lore. Zelfs tiger gaf me gelijk dat het er erg vaak wel dik boven op ligt.

"everyone who liked the gunplay in fallout 4"

huh, bestonden die mensen?

Inmiddels zijn we 3/4 jaar verder en is er niks verbeterd.

Deze gast speelt gewoon met een shill bril.

"If you play fallout76 solo, you are playing how it was designed".

Wat een bullshit. Events moet je met meerdere mensen doen.

Een random youtube comment slaat de spijker op zijn kop

"I notice a lot of differences with reviewers who were invited to Bethesda's event last month compared to those who werent". Anderen zeggen ook dat hij een fallout mega fanboy is.

Ja lekker realistische impressies dan. Deze gast kijkt door alle negatieve dingen heen.

[ Bericht 17% gewijzigd door MMaRsu op 13-11-2018 18:34:03 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183127648
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb het helemaal gekeken en elk negatief punt weet hij naar positief te spinnen ja hoor.

Net zoals dat iedereen dood is en het word verklaard door de lore. Zelfs tiger gaf me gelijk dat het er erg vaak wel dik boven op ligt.

"everyone who liked the gunplay in fallout 4"

huh, bestonden die mensen?

Inmiddels zijn we 3/4 jaar verder en is er niks verbeterd.

Deze gast speelt gewoon met een shill bril.
De gunplay in Fallout 4 was de beste in de hele serie, waar heb je het over gast? :')
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:34:55 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183127720
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:31 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

De gunplay in Fallout 4 was de beste in de hele serie, waar heb je het over gast? :')
Ja dus? Vergeleken met games uit die tijd was het al absolute shit, dat het nu precies hetzelfde is is zwaar triest.

de gunplay in fallout 4 is gewichtloos, arcady en boring af.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 13 november 2018 @ 18:36:34 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183127736
:')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183127748
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja dus? Vergeleken met games uit die tijd was het al absolute shit, dat het nu precies hetzelfde is is zwaar triest.

de gunplay in fallout 4 is gewichtloos, arcady en boring af.
Wat doe je überhaupt in dit topic? Of zit je zuur te doen in topics over alle dingen die je niet leuk vindt?? :') Zal je wel een dagtaak aan hebben dan.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:39:41 #64
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183127788
Nee joh negativiteit mag idd niet! Mocht bij mass effect andromeda ook niet. Mmarsu zeiden ze, je moet het spel zelf spelen voordat je een mening kan vormen. Wat een bullshit. Fallout is een geliefde serie en ik vind het jammer om ze het te zien verkrachten


Volgens impressies op resetera is de beta build de release build voor de ps4.......
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183127843
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
Nee joh negativiteit mag idd niet!
Mag prima. Maar 15 reacties per pagina wordt wat veel.
No amount of money ever bought a second of time.
  Eindredactie Games dinsdag 13 november 2018 @ 18:47:35 #66
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183127923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Blijkbaar is Fallout 76 op PC al speelbaar en ondertussen zit ik hier te wachten tot Gamemania eens iets van zich laat horen als één of andere holbewoner. Laatste keer dat ik fysiek een game moest afhalen bij release is toch alweer wat jaartjes geleden inmiddels :{
Jij speelt op Xbone toch?

Las net dat de PS4-versie ook al live is, in de UK iig.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:00:08 #67
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183128193
kritiek leveren mag, maar continue negativiteit loslaten op een spel wat je toch niet gaat spelen en dat veelvuldig wordt op den duur vervelend. jij vindt het een kutspel? duidelijk, laat het los en degenen die het wel waarderen/accepteren op de manier zoals het is lekker hun gang laten gaan
pi_183128427
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:47 schreef 2dope het volgende:

[..]

Jij speelt op Xbone toch?

Las net dat de PS4-versie ook al live is, in de UK iig.

[ afbeelding ]
Nee, PC ;(
No amount of money ever bought a second of time.
  Eindredactie Games dinsdag 13 november 2018 @ 19:18:20 #69
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183128673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:08 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nee, PC ;(
Ahh zuur. Order cancelen en digitaal kopen geen optie meer zeker? :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:32:13 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183129041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:43 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Mag prima. Maar 15 reacties per pagina wordt wat veel.
Sowieso maar de game is nog niet uit, dit topic is toch dood dus dan ga ik liever de discussie aan :P.

Maar als de game live is hou ik dit topic sws in de gaten ^O^
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183129159
Het ‘verkracht’ de serie als dit de definitieve route is die Fallout aflegt, maar dat zal het geval niet zijn, over een jaar of wat zal er vast wel een aankondiging voor een Fallout 5 of Fallout 4: New Nogiets komen, dus ik heb er vertrouwen in dat 76 gewoon een zijproject is. :)
Jammer dat ze niet een pure coopgame als idee hadden, dat zou baanbrekend geweest zijn, maar goed.
-nee-
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:43:22 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183129314
Een pure co-op game was sowieso een stuk vetter geweest dan dit, als ze daar tenminste wel dialogen en npc's hadden gehad :+
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183129492
ALs ik hem online wil kopen staat er nog steeds pre purchase, maar de game is al live schijnt?

Weet iemand hoe dat zit, tevens, iemand die zin heeft om te spelen mocht het zo live gaan?
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:52:26 #74
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183129558
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:49 schreef skysherrif het volgende:
ALs ik hem online wil kopen staat er nog steeds pre purchase, maar de game is al live schijnt?

Weet iemand hoe dat zit, tevens, iemand die zin heeft om te spelen mocht het zo live gaan?
vraag me uberhaupt hoe het al live kan zijn, twitter van bethesda NL had laatst nog als promo dat voor ons vault 76 om 14-11-2018 12:01 's nachts open gaat. bethesda en bugs :')
pi_183129577
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:52 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

vraag me uberhaupt hoe het al live kan zijn, twitter van bethesda NL had laatst nog als promo dat voor ons vault 76 om 14-11-2018 12:01 's nachts open gaat. bethesda en bugs :')
Wacht, zou het dan geplanned zijn over 4 uur vanaf nu of 28 uur vanaf nu bedoel je?
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:54:32 #76
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183129606
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wacht, zou het dan geplanned zijn over 4 uur vanaf nu of 28 uur vanaf nu bedoel je?
over 4 uur
pi_183130733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:54 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

over 4 uur
mjah i kben aan het installeren nu, dus als iemand wil spelen zo :P
  dinsdag 13 november 2018 @ 21:22:03 #78
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183131823
heb de beta wel gespeeld maar mag dus nog niet de volledige game in, wordt dus tot morgen op de pakketbezorger wachten ;(
  Eindredactie Games dinsdag 13 november 2018 @ 21:27:13 #79
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183131917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:22 schreef lesleyyb het volgende:
heb de beta wel gespeeld maar mag dus nog niet de volledige game in, wordt dus tot morgen op de pakketbezorger wachten ;(
Beetje progressie gemaakt dan aangezien die overgedragen wordt? Of ga je from scratch
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:03:37 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183133945
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:49 schreef skysherrif het volgende:
ALs ik hem online wil kopen staat er nog steeds pre purchase, maar de game is al live schijnt?

Weet iemand hoe dat zit, tevens, iemand die zin heeft om te spelen mocht het zo live gaan?
Game is sinds vanmiddag 14:30+- al live, ze hebben een andere tijdzone aangehouden.
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:20:38 #81
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183134306
Ik ga denk ik deze niet kopen, multiplayer Fallout 4 is me geen 60 piek waard. Misschien als de prijs halveert.

Maar ik ben hierdoor wel weer Fallout 4 aan het spelen, nieuwe bak mods erbij en gaan :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183135880
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:37 schreef Marsenal het volgende:
Het ‘verkracht’ de serie als dit de definitieve route is die Fallout aflegt, maar dat zal het geval niet zijn, over een jaar of wat zal er vast wel een aankondiging voor een Fallout 5 of Fallout 4: New Nogiets komen, dus ik heb er vertrouwen in dat 76 gewoon een zijproject is. :)
Jammer dat ze niet een pure coopgame als idee hadden, dat zou baanbrekend geweest zijn, maar goed.
We krijgen eerst nog een Elderscrolls.
Not.

Zolang de Elder Scrolls Online servers nog draaien komt er geen release meer van een nieuwe single player ES. Ja ja, er is een hint geweest dat er een ES aan zou komen maar daar blijft het bij. Ze laten de single players gewoon 10 jaar wachten.

En zo gaat het ook met Fallout gebeuren.
Zolang die FA76 servers draaien komt er geen nieuwe single player FA.

Ik gooi er New Vegas nog een keer op !
pi_183136065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 01:51 schreef Noin het volgende:

[..]

We krijgen eerst nog een Elderscrolls.
Not.

Zolang de Elder Scrolls Online servers nog draaien komt er geen release meer van een nieuwe single player ES. Ja ja, er is een hint geweest dat er een ES aan zou komen maar daar blijft het bij. Ze laten de single players gewoon 10 jaar wachten.

En zo gaat het ook met Fallout gebeuren.
Zolang die FA76 servers draaien komt er geen nieuwe single player FA.

Ik gooi er New Vegas nog een keer op !
TES VI is gewoon aangekondigd hoor :)


Wordt ook gewoon SP:

quote:
Actually, I should not be quite so dismissive of the question, which is to say – the timeframe for Bethesda Game Studios titles has not changed at all. What changed was our desire to lay out a roadmap of those titles, not like, hey they’re going to be putting out a game every nine months, no, it still takes them years in between projects, but because we were doing something so different on Fallout 76, taking that franchise in such a different direction, doing an online game that doesn’t look like something you’d expect from BGS, we thought it was important to say: hey, new IP, single player, sci-fi thing coming, hey we are doing The Elder Scrolls VI after that. So that people didn’t start spinning off on, like, that’s the end of single player games from Bethesda Games Studios. Timeframe-wise, it would still be about as long as you’d expect when you look at Fallout 3 to Skyrim to Fallout 4 to Fallout 76. It’s still going to be those periods of time, that hasn’t changed. Or at least, I don’t think it will change from that based on what I know.
https://wccftech.com/the-elder-scrolls-vi-single-player/
pi_183137214
quote:
Starfield komt dus volgen hun timetable over 3 tot 5 jaar na FO76 (2021-2023) en 3 tot 5 jaar dáárna pas The Elder Scrolls 6 :'( -O-

Damn, better be good.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games woensdag 14 november 2018 @ 08:46:41 #85
181272 crew  Noppie2000
pi_183137342
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Damn, better be good.


Ik hoop het wel, eerst maar eens wachten hoe Starfield uitpakt. Dat gaat veelzeggend worden gok ik zo.
pi_183137413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:46 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik hoop het wel, eerst maar eens wachten hoe Starfield uitpakt. Dat gaat veelzeggend worden gok ik zo.
Behalve dat Starfield een space rpg wordt, is er nog verder helemaal niks van bekend.
Ik heb het wel vaker gezegd, maar ergens heb ik al een hele tijd het gevoel dat Todd Howard op een gegeven moment totaal out of the blue komt met de onthulling dat Starfield de nieuwe engine is.

Al klinkt een space rpg ook wel tof natuurlijk, al had men liever eerst een nieuwe Elder Scrolls gezien.

Maar goed, we gaan het zien. Ooit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games woensdag 14 november 2018 @ 08:55:00 #87
181272 crew  Noppie2000
pi_183137425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Behalve dat Starfield een space rpg wordt, is er nog verder helemaal niks van bekend.
Ik heb het wel vaker gezegd, maar ergens heb ik al een hele tijd het gevoel dat Todd Howard op een gegeven moment totaal out of the blue komt met de onthulling dat Starfield de nieuwe engine is.

Al klinkt een space rpg ook wel tof natuurlijk, al had men liever eerst een nieuwe Elder Scrolls gezien.

Maar goed, we gaan het zien. Ooit.
Gezien Todd regelmatig blijft roepen dat Starfield en Elder Scrolls geen nieuwe engine krijgen, lijkt me dat héél sterk. Ik zou aangenaam verrast zijn, maar die kans is echt 0.
  woensdag 14 november 2018 @ 11:10:26 #88
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183139283
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:27 schreef 2dope het volgende:

[..]

Beetje progressie gemaakt dan aangezien die overgedragen wordt? Of ga je from scratch
level 11 ofzo, met een power armor frame en een basic basis. nog wel bagger weapons maar genoeg te ontdekken. heb er nog maar 6 a 8 uur in zitten
pi_183141003
quote:
Ja maar de daadwerkelijke release is dan dus pas 15 jaar na Skyrim.
ALS ze die game ooit gaam releasen want ik blijf er bij: zolang de MMO er nog is komt er geen SP.
pi_183141112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:31 schreef Noin het volgende:

[..]

Ja maar de daadwerkelijke release is dan dus pas 15 jaar na Skyrim.
ALS ze die game ooit gaam releasen want ik blijf er bij: zolang de MMO er nog is komt er geen SP.
TESO is gemaakt door Zenimax, niet door Bethesda Game Studios, dus ook al zou TESO nog 20 jaar ondersteund worden, dan staat dat los van The Elder Scrolls zelf.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183141242
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

TESO is gemaakt door Zenimax, niet door Bethesda Game Studios, dus ook al zou TESO nog 20 jaar ondersteund worden, dan staat dat los van The Elder Scrolls zelf.
We wachten af.
Ik wacht ook nog steeds op Warcraft 4 sinds die MMO.
Ik wacht ook nog steeds op KotOR 3 sinds die MMO.
etc...

Als we een nieuwe ES voor 2025 hebben ben ik blij want dan heeft het maar 15 jaar geduurt.
pi_183141247
Bethesda heeft de huidige generatie (PS4/X1) wel een beetje verneukt. Alleen een remaster van Skyrim en Fallout 4 + 2 MMO's.. Waar zijn de mooie tijden van Bethesda :9
  woensdag 14 november 2018 @ 12:45:47 #93
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183141316

wazzup
  Eindredactie Games woensdag 14 november 2018 @ 12:53:02 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183141424
_O-

Preorderbonus ofzo?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183141473
Vet :D
-nee-
  woensdag 14 november 2018 @ 12:56:52 #96
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183141492
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:53 schreef 2dope het volgende:
_O-

Preorderbonus ofzo?
power armor edition xD
pi_183142023
Wanneer vervalt het review embargo eigenlijk?
pi_183144409
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:26 schreef Dutchguy het volgende:
Wanneer vervalt het review embargo eigenlijk?
Lijkt me toch al vervallen te zijn aangezien de game vandaag uit is gekomen. Of heeft Bethesda geen reviews copies uitgedeeld omdat het een MMO is? :9
  woensdag 14 november 2018 @ 15:46:47 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183144666
no reviews just influencers 8)7
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183144749
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:32 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Lijkt me toch al vervallen te zijn aangezien de game vandaag uit is gekomen. Of heeft Bethesda geen reviews copies uitgedeeld omdat het een MMO is? :9
Ik heb geen idee. Verwacht wel dat de review scores alle kanten uit zullen vliegen.
pi_183144787
Vannacht gespeeld, vond het wel fun, maar wel raar dat je niet kan typen naar elkaar ingame
pi_183146842
Ik zie nergens reviews. Heb ik iets gemist?
SOONY
  woensdag 14 november 2018 @ 17:35:52 #104
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183147001
Reviews komen later.. denk dat bethesda weer 1 dag voor de release de retail code heeft verstuurd
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183147029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Reviews komen later.. denk dat bethesda weer 1 dag voor de release de retail code heeft verstuurd
Vandaag de launch, slim van ze om zo toch nog mensen het spel te laten kopen.
Dit is toch een GAAS?
SOONY
  woensdag 14 november 2018 @ 17:43:50 #106
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183147139
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:37 schreef DKUp het volgende:

[..]

Vandaag de launch, slim van ze om zo toch nog mensen het spel te laten kopen.
;) en je kan het "solo" spelen


welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183147900
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:53 schreef skysherrif het volgende:
Vannacht gespeeld, vond het wel fun, maar wel raar dat je niet kan typen naar elkaar ingame
Console first. En toen dacht Bethesda een paar dagen voor de BETA "oh kut, PC werkt helemaal anders..."
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 14 november 2018 @ 18:37:51 #108
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183148067

zo, die is tenminste binnen
  woensdag 14 november 2018 @ 18:48:39 #109
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_183148219
Iemand hier die mij even kan DM'en? Ik kan een vriend niet meer joinen doordat deze zomaar geblokkeerd is, (grote bug atm)

Ik heb een fix maar daarvoor heb ik iemand nodig van buitenaf die mij en mijn vriend in zijn/haar team kan inviten.

Of stuur mij, Railion, en Bullseyes even een ingame invite voor vriendschap, en zodra wij deze geaccepteerd hebben een invite om je team te joinen!

Heel erg bedankt.. O+ :) Op PC!

gelukt! Thnx

[ Bericht 18% gewijzigd door Basxt op 14-11-2018 18:57:49 ]
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  woensdag 14 november 2018 @ 18:52:04 #110
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183148291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:48 schreef Basxt het volgende:
Iemand hier die mij even kan DM'en? Ik kan een vriend niet meer joinen doordat deze zomaar geblokkeerd is, (grote bug atm)

Ik heb een fix maar daarvoor heb ik iemand nodig van buitenaf die mij en mijn vriend in zijn/haar team kan inviten.

Of stuur mij, Railion, en Bullseyes even een ingame invite voor vriendschap, en zodra wij deze geaccepteerd hebben een invite om je team te joinen!

Heel erg bedankt.. O+ :)
pc of console?
  woensdag 14 november 2018 @ 18:52:22 #111
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_183148298
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:52 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

pc of console?
PC sorry.

Thanks voor diegene die ons toegevoegd heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door Basxt op 14-11-2018 18:57:41 ]
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_183148601
quote:
Solo _O_
Ach dit spel gaat toch beter worden en Bethesda games zijn zo ¤20,- :+
SOONY
pi_183148942
Aan het downloaden!
pi_183151763
Waarom lukt het me al een uur niet om een bethesda account aan te maken. Something went wrong :')
  Eindredactie Games woensdag 14 november 2018 @ 21:29:20 #115
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183152975
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 19:11 schreef DKUp het volgende:

[..]

Solo _O_
Ach dit spel gaat toch beter worden en Bethesda games zijn zo ¤20,- :+
Private servers en mods zijn wat mij betreft wel dingen die het in de toekomst nog een stukje interessanter kunnen maken. Full-on co-op PvP op een privéserver met een berg mods kan best leuk worden, en die mod-support zal er ook zijn voor consoles, wellicht met een iets kariger aanbod. Props voor Beffesda wat dat betreft, ik bedoel noem één andere gameboer die dermate uitgebreide modding support biedt op consoles (Xbox One iig). I'll wait :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183153667
Zit nu in een team met 3 vrienden, leuk tot nu toe al is het wel lastig holo tapes te luisteren als er vrienden doorheen praten.

Ik zie constant van die kleine toverstafjes in beeld, enig idee wat dat zijn?
  woensdag 14 november 2018 @ 22:06:17 #117
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183153987
iemand zin om te teamen? heb geen vrienden xD
  Eindredactie Games woensdag 14 november 2018 @ 22:30:22 #118
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183154620
Goed om te weten:

- Rested (1 minuut pitten) geeft +5% XP bonus voor een uur
- Well Tuned (halve minuut muziekinstrument bespelen) geeft +25% AP re-gen voor een uur
- Melee in VATS -mits binnen bereik- profiteert van een soortgelijke 'forward lunge' als je in Fallout 3/4/NV had, dat je dus van relatief grote afstand toch iemand kunt targeten. Best goed bruikbaar in zowel PvE als PvP. Was althans zo in de bèta
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183156272
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:06 schreef lesleyyb het volgende:
iemand zin om te teamen? heb geen vrienden xD
is goed
  donderdag 15 november 2018 @ 11:07:13 #120
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183160850
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

is goed
was je ign?
pi_183161026
De leuke momenten van Fallout 76.

Gisteren een beetje aan de wandel, onderweg naar het noorden om daar die T-type fuse op te halen. Onderweg zie ik een level 5 speler keihard geowned worden door Scorched. Net te laat om haar te reviven ;( In het zakje op de grond zat al haar junk, maar dit leek ze niet te snappen. Dus met veel handgebaren haar naar het zakje toe gebracht en na de nodige hartjes onze eigen weg vervolgd O+

Dat vind ik de leuke momenten in 76, hoe zeldzaam en simpel ze soms ook zijn.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 15 november 2018 @ 14:29:22 #122
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183163987
om eerlijk te zijn: ik mis de npc's niet eens zo heel erg, verhaaltjes met clues naar andere quests etc van terminals af lezen is nog best wel leuk, alleen het hebben van een companion is echt hetgene wat voor mij ontbreekt. nog geen luitjes gehad die alleen bezig waren met anderen neerhalen, en na die tutorialquests waar het in treintjes achter elkaar aan lopen was merk ik nu wel dat iedereen gewoon zijn eigen weg gaat.

ook al mijn eerste letter van een nucleare code gevonden, nu nog uitzoeken waar de lanceerbasis zit xD
pi_183164683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 11:07 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

was je ign?
skysherriff :)

Ik ben trouwens nog niet zon hoog level oid ofzo!
pi_183165396
Je mag mij trouwens ook wel toevoegen hoor als je het leuk vindt om samen met iemand rond te lopen. Speel niet met mic omdat ik gewoon lekker op het gemakkie speel.

TheGreatWar2077 op Xbox One
War, War Never Changes
pi_183165441
Oh wacht ik speel wel o pde pc
  donderdag 15 november 2018 @ 16:20:34 #126
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183165793
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:01 schreef skysherrif het volgende:
Oh wacht ik speel wel o pde pc
ik ook dus dat is prima
pi_183165888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:20 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ik ook dus dat is prima
Hoe heet jij,ben nu ff online
  donderdag 15 november 2018 @ 16:28:58 #128
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183165950
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hoe heet jij,ben nu ff online
Ltornado, heb je al een request gestuurd
pi_183170849
Ik ben gewoon TigerXtrm in Fallout 76. Voeg me toe als je daar zin in hebt :)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183170909
Kut ik had me zo voorgenomen deze niet te spelen en nu heeft mn vrouw hem voor me gekocht ‘ja dat vind je toch een leuk spelletje?’ _O-

Nou we gaan het zien, ik zal me er in verdiepen nu. :P
-nee-
pi_183171228
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben gewoon TigerXtrm in Fallout 76. Voeg me toe als je daar zin in hebt :)
Op de PC? Zal je vanavond toevoegen
  donderdag 15 november 2018 @ 20:47:25 #132
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183171267
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:35 schreef Marsenal het volgende:
Kut ik had me zo voorgenomen deze niet te spelen en nu heeft mn vrouw hem voor me gekocht ‘ja dat vind je toch een leuk spelletje?’ _O-

Nou we gaan het zien, ik zal me er in verdiepen nu. :P
one of us! one of us!
pi_183171409
Spelen jullie allemaal pc?
-nee-
  donderdag 15 november 2018 @ 21:33:34 #134
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183172480
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:51 schreef Marsenal het volgende:
Spelen jullie allemaal pc?
denk dat meeste hier pc zijn, but don´t quote me on it :{w
pi_183181691
Better Inventory

Een mod wat je meer filter opties geeft in je pipboy. Meer inzicht in gewicht, eten/drinken gesorteerd, etc. Vanavond eens even uittesten.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 16 november 2018 @ 15:58:59 #136
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183185728
iemand die me kan helpen met een quest? heb nogal wat problemen met een paar milelurks en een wendigo :')

laat maar, heb hem al te pakken xD

[ Bericht 14% gewijzigd door lesleyyb op 16-11-2018 16:12:21 ]
pi_183189314
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:51 schreef Marsenal het volgende:
Spelen jullie allemaal pc?
PS4.
pi_183204921
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 november 2018 19:02 schreef Drankster het volgende:

[..]

PS4.
Ook maar gekocht *O*
Ben benieuwd hoe ik het ga vinden, vanmiddag maar eens een paar uur voor gaan zitten.
pi_183209017
Eerst even 41 GB downloaden :(
pi_183209449
Jullie ook flinke lagspikes in het eerste stadje? Weet niet of het aan mijn internet ligt of aan mijn PC of aan de kant van Bethesda zit :')
  zaterdag 17 november 2018 @ 20:48:12 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183211972
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 18:22 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie ook flinke lagspikes in het eerste stadje? Weet niet of het aan mijn internet ligt of aan mijn PC of aan de kant van Bethesda zit :')
Wat denk je zelf.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183212672
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat denk je zelf.
Als ik dat wist zou ik het hier dan nog vragen :? :')
  zaterdag 17 november 2018 @ 21:22:52 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183212681
Aan het spel en bethesda.

Het spel gaat naar 15-20fps op ps4 pro
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183213322
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
Aan het spel en bethesda.

Het spel gaat naar 15-20fps op ps4 pro
Ik zag een filmpje van Digital Foundry en op de One X is het bij vlagen nóg lager.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183213841
Ja pfff had de grafische instellingen al op medium omlaag gezet, maar het ligt dus aan Bethesda zelf.
Ook al een paar keer op een willekeurig moment het spel uitgekicked. Straks ineens middenin een event :')
  zaterdag 17 november 2018 @ 23:30:50 #146
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183215450
ben ik serieus de enige die geen last heeft van allemaal gekke bugs/glitches en shit? werkt prima voor mij, heb 2x gehad dat het vastliep en opnieuw op moest starten maar verder niks extreems
pi_183215518
Net weer terug naar beginscherm; dan maar de stad in om bier te drinken.

De eerste indrukken zijn nog niet zo heel positief. In Fallout 3/NV/4 maakte ik vrij veel gebruik van V.A.T.S en had een hekel aan crafting/base building. Waarde van V.A.T.S is tot dusver niet bijster groot en crafting/base building lijkt heel belangrijk.

De meerwaarde van die survival elementen zoals het eten en drinken zie ik ook nog niet helemaal. Heb New Vegas wel eens op Survival gespeeld maar dat was het voor mij ook niet.
pi_183216193
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 23:30 schreef lesleyyb het volgende:
ben ik serieus de enige die geen last heeft van allemaal gekke bugs/glitches en shit? werkt prima voor mij, heb 2x gehad dat het vastliep en opnieuw op moest starten maar verder niks extreems
Nee hoor, ik ervaar zelf ook minimale gekke bugs/glitches. Heb er nu zo’n 5 á 7 uur in zitten.

Speel op PS4 Pro.

Het raarste wat ik heb gezien was een supply drop die half in een gebouw was gespawned.
  zondag 18 november 2018 @ 11:03:49 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183219508
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183219653
Ik had mijn hoop dit jaar op Fallout 76 gezet maar na de vele reviews en vele artikelen te hebben gelezen heb ik besloten om met moeite de game niet te kopen. Ik zal het nieuws rondom deze game blijven volgen maar ik heb weinig hoop. Zeker na het zien van dit:


Jammer, omdat de Fallout serie zeker onder mijn favorieten valt.
  zondag 18 november 2018 @ 11:26:05 #151
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183219803
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 11:16 schreef Cherni het volgende:
Ik had mijn hoop dit jaar op Fallout 76 gezet maar na de vele reviews en vele artikelen te hebben gelezen heb ik besloten om met moeite de game niet te kopen. Ik zal het nieuws rondom deze game blijven volgen maar ik heb weinig hoop. Zeker na het zien van dit:


Jammer, omdat de Fallout serie zeker onder mijn favorieten valt.
Gewoon eeuwig zonde. Na het lezen van alles over de game in aanloop naar de release was ik al sceptisch en een paar uur in de beta heeft mijn verwachtingen van de game zeker niet goed gedaan, maar zo'n flop produceren is écht heel zonde voor alle tijd- en energie van de studio die in deze game is gegaan.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183219913
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 11:26 schreef Keyos het volgende:

[..]

Gewoon eeuwig zonde. Na het lezen van alles over de game in aanloop naar de release was ik al sceptisch en een paar uur in de beta heeft mijn verwachtingen van de game zeker niet goed gedaan, maar zo'n flop produceren is écht heel zonde voor alle tijd- en energie van de studio die in deze game is gegaan.
Het is te hopen dat ze er nog iets van gaan maken. Ik heb ontzettend veel plezier gehad met die hele franchise. Van FO1 t/m FO4. Waarbij ik FO4 de minst vond maar toch heel wat uurtjes plezier aan beleefd. Het heeft mij heel veel moeite gekost om deze game niet te kopen. Ik hoop dat ik dat straks alsnog wel kan doen.
  zondag 18 november 2018 @ 11:45:48 #153
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183220037
je beloond alleen maar halfbakken werk als je de game nu koopt. Waarom zouden ze ooit er nog moeite voor gaan doen als dit ook al goed verkoopt snapte.

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 18 november 2018 @ 11:47:58 #154
141482 Q.
JurassiQ
pi_183220057
Ik ga wel weer eens FO4 spelen. Ik probeer 76 wel zodra hij voor een tientje in de budgetbak ligt. En als Bethesda inderdaad die waardeloze Creation Engine blijft gebruiken voor Starfield en TES6 dan koop ik die gewoon ook niet.
For great justice!
  zondag 18 november 2018 @ 11:49:00 #155
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183220071
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2018 11:47 schreef Q. het volgende:
Ik ga wel weer eens FO4 spelen. Ik probeer 76 wel zodra hij voor een tientje in de budgetbak ligt. En als Bethesda inderdaad die waardeloze Creation Engine blijft gebruiken voor Starfield en TES6 dan koop ik die gewoon ook niet.
Psst New Vegas heeft een zieke mod genaamd New California gekregen _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 18 november 2018 @ 11:49:24 #156
141482 Q.
JurassiQ
pi_183220076
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 11:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Psst New Vegas heeft een zieke mod genaamd New California gekregen _O_
Of gewoon New Vegas nog eens spelen. :7
For great justice!
  zondag 18 november 2018 @ 11:57:43 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183220148
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2018 11:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Of gewoon New Vegas nog eens spelen. :7
I dunno dit ziet er echt sick uit

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator zondag 18 november 2018 @ 13:43:33 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183221949
Jullie gaan allemaal zo snel ik moet nogsteeds fallout 1 voor een tweede keer uitspelen...

Snap sowieso niet waarom ze ooit naar 1st person gegaan zijn....

Later als ik groot ben ga ik de andere delen nog wel een keer proberen :) vooralsnog vind ik 1 al lastig genoeg.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Redactie Games zondag 18 november 2018 @ 20:13:09 #159
181272 crew  Noppie2000
pi_183228917
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2018 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze ooit naar 1st person gegaan zijn....
Omdat daarmee heeeeel veeeeeel meer miljoenen zijn te verdienen :+
  maandag 19 november 2018 @ 16:12:14 #160
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183244737
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183251618
Patch van 50Gb op de PS4 :o
  maandag 19 november 2018 @ 21:11:54 #162
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183251683
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:09 schreef Drankster het volgende:
Patch van 50Gb op de PS4 :o
yup en er is weinig gepatched.

quote:
General

Performance: Several issues have been addressed to resolve hitches during gameplay and other performance issues.
Stability: The Fallout 76 game client and servers have received additional stability improvements.
Xbox: Fixed an issue that could lead to instability on certain menus.
Beyond those general updates, Bethesda went into greater detail to explain everything that’s changed in the game’s user interface, quests, and other categories. The full list of bugfixes included in the first update can be found below:

ART AND GRAPHICS

Ambient Occlusion: Placed items no longer leave behind shadow outlines after being picked up.
Camera: The game camera now pans more smoothly when the player enters furniture.
Graphics: The cover of Tesla Science magazine Issue 9 no longer appears solid red on pickup, or when inspected.
ENEMIES

General: Fixed an issue in which some enemies could chase the player farther than intended.
Loot: Ghoul and Scorched Officers now correctly drop nuke code pieces upon being killed by a player.
0
COMMENTS
C.A.M.P., WORKSHOPS, AND CRAFTING

Blueprints: Fixed an issue that could cause Blueprints to break into smaller parts after logging out and back in to Fallout 76.
Plans: Paints applied to Power Armor during the Fallout 76 B.E.T.A. will now appear correctly on the items that were painted, and those paints can now correctly be applied to additional sets of Power Armor.
Repair: Fixed an issue that could cause an item to return to a broken state after being repaired.
QUESTS

Bureau of Tourism: The Prickett’s Fort Token Dispenser can now be repaired, and players can no longer walk through it.
PVP

Pacifist Mode: Players with Pacifist Mode enabled who engage in PVP by contesting a Workshop owned by another player will now correctly deal full damage to that player as long as they remain hostile.
Respawn: Choosing the "Respawn" option after dying during PVP combat will now correctly clear any active hostile status toward other players.
Seek Revenge: Cap rewards will now display correctly when choosing the “Seek Revenge” respawn option after being killed by another player.
Seek Revenge: When targeted by another player who is seeking revenge, the reward amount will now display the correct number of Caps that can be earned by killing that player.
USER INTERFACE

Languages: Korean fonts will now be displayed correctly in game menus.
Hotkeys: The “Take Photo” hotkey can no longer be rebound and is now tied to the space bar on PC and the A button on controllers.
Hotkeys: Fixed an issue that could cause the “Take Snapshot” button in Photomode to display an incorrect hotkey.
Social: Fixed an issue that could cause players to disappear from each other’s social menus if two players each sent a friend invite to one another.
Social: Fixed an issue that prevented newly equipped Player Icons from displaying to other players in the Social Menu.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183252080

Ik wacht nog wel een paar maandjes om te zien of het er beter op wordt, zo niet wordt dit net als TES:Online een van de weinige games in de TES / Fallout series die ik ga skippen.
Flesje bier
  maandag 19 november 2018 @ 21:30:47 #164
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183252255
Het is sowieso nog slechter dan TES Online
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183252335
Je kan de game al voor 45euro voor de Xbox one kopen.
Niet goed als alles op eens zo snel in prijs zakt.
  maandag 19 november 2018 @ 21:41:47 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183252513
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
Je kan de game al voor 45euro voor de Xbox one kopen.
Niet goed als alles op eens zo snel in prijs zakt.
De game verkoopt erg slecht als je de retail in de UK moet geloven. Hitman 2 net zo goed. Spyro verkoopt goed en RDR2 natuurlijk.

30 euro met kerst, gegarandeerd.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183252575
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De game verkoopt erg slecht als je de retail in de UK moet geloven. Hitman 2 net zo goed. Spyro verkoopt goed en RDR2 natuurlijk.

30 euro met kerst, gegarandeerd.
Ja dan kopen en op eens de server offline.
pi_183252580
Ze hadden het spel echt veel beter kunnen uitstellen en veel vaker beta’s moeten draaien of een early acces release.
Spel is echt binnen no time rond de ¤20-30,- :+
SOONY
pi_183252753
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:09 schreef Drankster het volgende:
Patch van 50Gb op de PS4 :o
Ik heb alleen de beta gespeeld en dat was al een download van 98 GB of iets in die richting, en dan komt er nog eens 50GB bij?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 19 november 2018 @ 21:54:12 #170
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183252776
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2018 21:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb alleen de beta gespeeld en dat was al een download van 98 GB of iets in die richting, en dan komt er nog eens 50GB bij?
Je download 50gb opnieuw
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 20 november 2018 @ 00:24:50 #171
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_183256596
oké, voor de pc spelers: Hoe is fallout 76?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games dinsdag 20 november 2018 @ 14:06:28 #172
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183263687
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183264101
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 21:44 schreef DKUp het volgende:
Ze hadden het spel echt veel beter kunnen uitstellen en veel vaker beta’s moeten draaien of een early acces release.
Spel is echt binnen no time rond de ¤20-30,- :+
Dan was het niet buggy, laggy en inhoudsloos geweest, maar alleen inhoudsloos :@
  dinsdag 20 november 2018 @ 14:54:23 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183264409
Echt een goed spel joh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183264552
Wat een kutspel. Ik heb echt mn best gedaan, maar het is een echte bethesda game geworden, buggy en fps problemen (xbox) :'(

Geef het dan een maand of wat later uit, ik kan best veel accepteren, maar bij een multiplayer game is dit gewoon niet chill allemaal. Ook al een vastloper gehad :{

Ik probeer het over een half jaar nog eens. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsenal op 20-11-2018 15:16:12 ]
-nee-
pi_183264559
Ik vermaak me er prima mee. Sommige dingen vind ik niet altijd tof, zoals het constant moeten eten / drinken, maar het is bij lange na niet zo'n buggy kut game als New Vegas.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 20 november 2018 @ 15:12:29 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183264611
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:07 schreef OMG het volgende:
Ik vermaak me er prima mee. Sommige dingen vind ik niet altijd tof, zoals het constant moeten eten / drinken, maar het is bij lange na niet zo'n buggy kut game als New Vegas.
*voelt schuim langs bek beginnen te lopen*
pi_183264716
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:12 schreef RickoKun het volgende:

[..]

*voelt schuim langs bek beginnen te lopen*
NV is m'n minst favoriete Fallout game, en het feit dat hoe verder ik door de game ging hoe vaker alles vastliep helpt daar niet echt.

Tot nu toe 1x gehad dat m'n Xbox vanzelf uit ging tijdens 76, de bugged Bureau of Tourism quest, en support drops die half in muren, gebouwen, en bomen verschijnen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_183264744
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:22 schreef OMG het volgende:

[..]

NV is m'n minst favoriete Fallout game, en het feit dat hoe verder ik door de game ging hoe vaker alles vastliep helpt daar niet echt.

Tot nu toe 1x gehad dat m'n Xbox vanzelf uit ging tijdens 76, de bugged Bureau of Tourism quest, en support drops die half in muren, gebouwen, en bomen verschijnen.
Momenteel loopt f4 op mijn kut-pc beter dan f76 op mn xbox, opmerkelijk hoe dat per persoon ook kan verschillen :P
-nee-
  dinsdag 20 november 2018 @ 15:30:06 #180
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183264829
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:07 schreef OMG het volgende:
Ik vermaak me er prima mee. Sommige dingen vind ik niet altijd tof, zoals het constant moeten eten / drinken, maar het is bij lange na niet zo'n buggy kut game als New Vegas.
rofl. Waar Bethesda obsidian anderhalf jaar voor gaf :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183265014
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

rofl. Waar Bethesda obsidian anderhalf jaar voor gaf :').
Daarnaast vond ik de game ook totaal niet interessant. 3 > 4 > NV voor mij wat betreft de single player games.

Heb de Obsidian hype train nooit gesnapt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Frontpage dinsdag 20 november 2018 @ 15:41:27 #182
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183265017
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:22 schreef OMG het volgende:
NV is m'n minst favoriete Fallout game, en het feit dat hoe verder ik door de game ging hoe vaker alles vastliep helpt daar niet echt.
Qua omgeving en verhaal was NV veruit mijn favoriet, ik heb hem alleen nooit volledig uit kunnen spelen op de PS3 omdat die inderdaad zo gammel als de pest was. Dingen waar ik last van had bij verschillende savegames; continue framedrop, missies niet af kunnen ronden, beeld dat versprong van kleur en nog wel meer. F4 viel nog relatief gezien mee (op die enorme framedrop ellende na het unlocken van de rondvliegende caps bij vijanden na dan). Als ik zo alle verhalen over 76 lees lijkt het wel alsof ze dezelfde optimalisatie als in NV hebben gebruikt :{

Eurogamer laat er niet veel van heel in hun review trouwens :X
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 20 november 2018 @ 16:00:50 #183
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183265462
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:24 schreef jogy het volgende:
oké, voor de pc spelers: Hoe is fallout 76?
Je gaat echt verschillende meningen krijgen, ben nu zelf level 30 en naast dat het begin veel treintje lopen was, quests nogal kastje naar de muur kunnen zijn en 2-3 keer een crash heb gehad vermaakt het me tot nu toe prima
  dinsdag 20 november 2018 @ 16:35:51 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183266260
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:41 schreef OMG het volgende:

[..]

Daarnaast vond ik de game ook totaal niet interessant. 3 > 4 > NV voor mij wat betreft de single player games.

Heb de Obsidian hype train nooit gesnapt.
Wat dacht je van het feit dat je een enorme diversiteit aan mogelijkheden hebt in quests. Waar je een flowchart kan maken van 1 quest die groter en uitgebreider is dan de langste quest in 3/4.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183266434
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat dacht je van het feit dat je een enorme diversiteit aan mogelijkheden hebt in quests. Waar je een flowchart kan maken van 1 quest die groter en uitgebreider is dan de langste quest in 3/4.
De DLCs in NV waren ook best aardig. Heb het ook nooit uitgespeeld omdat ik op PS3 speelde en ik op een gegeven moment er helemaal klaar mee was.
  dinsdag 20 november 2018 @ 16:51:48 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183266593
New Vegas is wel verreweg de beste 3D Fallout ja. Geen twijfel over mogelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 november 2018 @ 17:03:43 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183266813
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183266844
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat dacht je van het feit dat je een enorme diversiteit aan mogelijkheden hebt in quests. Waar je een flowchart kan maken van 1 quest die groter en uitgebreider is dan de langste quest in 3/4.
Vond er niks aan.

Heb hem met pijn en moeite uitgespeeld, tegen het einde soms om de 30 minuten een crash was niet te doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_183268280
Ik vond NV ook een geweldig deel, maar, als je verder in de verhaallijn kwam werden de laadtijden af en toe echt belachelijk op de console, dat schrikt terecht genoeg mensen af. Tevens, ik ben ook wel eens een gamebreaking bug tegengekomen die ervoor zorgde dat ik het een half jaar niet aanraakte. Maar ja, survivalmodr O+
-nee-
  dinsdag 20 november 2018 @ 18:18:47 #190
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183268381
Dat was bij Oblivion en Skyrim en fallout 3 precies hetzelfde. De engine was niet goed geport naar de ps3. Blame bethesda.

Obsidian moest roeien met de riemen die ze hadden. Even voor de beeldvorming

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 20 november 2018 @ 18:19:18 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183268392
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:05 schreef OMG het volgende:

[..]

Vond er niks aan.

Heb hem met pijn en moeite uitgespeeld, tegen het einde soms om de 30 minuten een crash was niet te doen.
Ja die crashes liggen bij Bethesda's poop engine niet bij obsidian.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 20 november 2018 @ 18:51:00 #192
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183269046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 18:18 schreef MMaRsu het volgende:
Dat was bij Oblivion en Skyrim en fallout 3 precies hetzelfde. De engine was niet goed geport naar de ps3. Blame bethesda.

Obsidian moest roeien met de riemen die ze hadden. Even voor de beeldvorming

Man man man man :').

*stop volgen*
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 20 november 2018 @ 18:56:44 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183269171
:? Hij heeft in elk opzicht gelijk maar ok

Sommigen doen liever hun bethesda liefdesbril op en vergeven alles wat ze fout doen

was jij ook niet zo enthousiast over Mass Effect Andromeda Fir3fly? :') nog zo'n sterke game
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 20 november 2018 @ 19:33:43 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183269997
Zodra je Jim erbij haalt wordt de discussie vernaggelt. Hij is de Zwarte Pieten-discussie van de videogames.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183270278
Zwarte Piet *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 20 november 2018 @ 19:51:52 #196
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183270509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zodra je Jim erbij haalt wordt de discussie vernaggelt. Hij is de Zwarte Pieten-discussie van de videogames.
Not really tho.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 november 2018 @ 08:30:19 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183278722
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Not really tho.
Hier, goed onderbouwde kritiek op Fallout van professionals:
https://www.eurogamer.net(...)ring-and-broken-mess
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 21 november 2018 @ 08:52:10 #198
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183278914
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hier, goed onderbouwde kritiek op Fallout van professionals:
https://www.eurogamer.net(...)ring-and-broken-mess
Ja en dat filmpje van jim is ook prima.

'professionals' :') hou op roy
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 21 november 2018 @ 08:59:11 #199
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183279007
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 18:56 schreef MMaRsu het volgende:
:? Hij heeft in elk opzicht gelijk maar ok

Sommigen doen liever hun bethesda liefdesbril op en vergeven alles wat ze fout doen

was jij ook niet zo enthousiast over Mass Effect Andromeda Fir3fly? :') nog zo'n sterke game
Weet je nog wat er gebeurde in dat topic? Exact.

Geef je mening en laat anderen lekker in hun waarde. En nee, dat doe je nu niet.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 21 november 2018 @ 09:25:37 #200
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183279359
Heb er hier inmiddels al flink wat uren in zitten en tot nu toe vermaak ik mij ondanks alle fouten prima. Belangrijker is hoe en wat eraan gedaan wordt en welke kant het spel in de toekomst op gaat.

Niemand verplicht je om het te spelen als je dat niet wil toch?
  woensdag 21 november 2018 @ 09:35:07 #201
71610 Black-Hole
Deep in my soul
  Redactie Games woensdag 21 november 2018 @ 09:45:17 #202
181272 crew  Noppie2000
pi_183279641
quote:
Wat een clickbait weer zeg :')

Pc: 61 op basis van 8 reviews
PS4: 49 op basis van 13 reviews
Xbone: 62 op basis van 6 reviews

Allemaal niet erg positief, maar die 2.7 slaat natuurlijk nergens op.

Of ze kijken naar userscore? Nu 2.9, maar dan zijn het al helemaal complete idioten :')
pi_183279737
quote:
Zou Bethesda nu eindelijk een keer van die achterlijke engine af gaan stappen? Vast niet.
For great justice!
  woensdag 21 november 2018 @ 10:08:25 #204
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_183280007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:45 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wat een clickbait weer zeg :')
Laymen Gaming niet kennen, het gaat om de memes ;)
  Redactie Games woensdag 21 november 2018 @ 10:10:51 #205
181272 crew  Noppie2000
pi_183280054
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:08 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Laymen Gaming niet kennen, het gaat om de memes ;)
Clickbait zijn memes? Daarom volg ik dus geen YouTubers :D En nee, geen idee wie het zijn. Maakt ook niet uit verder.
  woensdag 21 november 2018 @ 10:51:07 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183280680
quote:
15s.gif Op woensdag 21 november 2018 08:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

Weet je nog wat er gebeurde in dat topic? Exact.

Geef je mening en laat anderen lekker in hun waarde. En nee, dat doe je nu niet.
Juist wel. Maar fir3fly heeft het spel ook niet hoor.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183285955
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

rofl. Waar Bethesda obsidian anderhalf jaar voor gaf :').
Obsidian is prima in het creëren van rpg's. Pillers of Eternity is ook zo geweldig en met NV hebben ze een van de beste FO gemaakt. Smaken verschillen maar NV is samen met FO2 het beste uit de serie met FO3 net iets minder maar toch ontzettend goed. FO4 tja ook uitstekend maar was het net niet tov NV. Althans wat mij betreft.De Quest opzet bij NV is gewoon goed van opzet.

Overigens beviel mij zelfs Fallout tactics ook zeer goed. Compleet iets anders maar op de pc destijds ook erg goed. Beter zelfs nog dan Wasteland 2 die je daarmee kunt vergelijken. Jammer dat die versie van FO toen hij uitkwam niet goed is ontvangen bij de fans.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cherni op 21-11-2018 16:03:18 ]
  woensdag 21 november 2018 @ 16:16:16 #208
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183286362
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:45 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wat een clickbait weer zeg :')

Pc: 61 op basis van 8 reviews
PS4: 49 op basis van 13 reviews
Xbone: 62 op basis van 6 reviews

Allemaal niet erg positief, maar die 2.7 slaat natuurlijk nergens op.

Of ze kijken naar userscore? Nu 2.9, maar dan zijn het al helemaal complete idioten :')
Altijd een beetje het gemiddelde tussen de users en die van de “experts” nemen. Die users geven alleen maar 0 of 10 depending of ze het leuk vinden of niet.
  donderdag 22 november 2018 @ 10:45:08 #209
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_183300309
De echte Fallout fans ,zoals ik, spelen hem toch wel. En zo slecht is Fallout 76 echt niet, ik vermaak me er prima mee.
PSN: SneakyDutchDude
pi_183301843
Ja ik moet zeggen dat het spel me ook minder boeit dan F4. Waarom zijn er geen fatsoenlijke NPC's? Missies zijn best onduidelijk en er lijkt ook niet echt een doel in het spel te zijn. Een van de eerste dingen die ik heb gedaan is Lone wanderer levelen, ik ben precies NUL keer uitgenodigd door een groep in dit 'multiplayer' spel, waarin ik soms urenlang niemand tegenkom :')
  donderdag 22 november 2018 @ 13:27:26 #211
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_183303044
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Er is echt meer dan genoeg story, het wordt alleen verteld via opnames en niet via levende mensen. Nou, als dat het ergste is :') Persoonlijk vind ik dit veel beter. De setting is veel donkerder, de verhalen veel grimmiger, iedereen is dood en je hoort de laatste verhalen van mensen die probeerde te overleven maar het niet lukte.

De quests zijn ook gewoon vele malen leuker dan de "kill everything" quests van Fallout 4.
Precies wat je zegt, de game is veel grimmiger doordat je bijna geen levende ziel tegenkomt. Ik ben soms uren aan spelen zonder een andere speler tegen te komen.
PSN: SneakyDutchDude
pi_183307039
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:10 schreef GlenSpey het volgende:
Ja ik moet zeggen dat het spel me ook minder boeit dan F4. Waarom zijn er geen fatsoenlijke NPC's? Missies zijn best onduidelijk en er lijkt ook niet echt een doel in het spel te zijn. Een van de eerste dingen die ik heb gedaan is Lone wanderer levelen, ik ben precies NUL keer uitgenodigd door een groep in dit 'multiplayer' spel, waarin ik soms urenlang niemand tegenkom :')
Hehe collega mcn. Als ik deze game zou hebben dan zou het wel leuk zijn om elkaar te helpen. Maar ik wacht nog even hoe deze game zich gaat ontwikkelen.

Ik heb maar de keuze gemaakt om Warhammer 40.000 mechanicus aan te schaffen via steam.
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:17:04 #213
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_183397504
Het spel ga ik niet spelen. Maar ik wil nog een keer die power armor helm van de special editie op de kop tikken (pun intended). :)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_183397782
GOTY Edition maar gehaald van Fallout 4. De eerste keer heb ik het niet echt een kans gegeven.
SOONY
  Eindredactie Games dinsdag 27 november 2018 @ 11:46:31 #215
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183398090
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:31 schreef DKUp het volgende:
GOTY Edition maar gehaald van Fallout 4. De eerste keer heb ik het niet echt een kans gegeven.
Die zal inmiddels wel redelijk cheapie zijn neem ik aan? PS4?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 28 november 2018 @ 00:13:18 #216
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_183412830
Ik heb het geluk dat ik dit spel voor kerst krijgt. Kan ik een mening uit ervaring geven hier. Ik ga er lekker open in als fallout fan en hoop dat het meevalt.
Hierboven noemde iemand dat het tof zou zijn als er een vault met npc's open zou gaan. Ik kan dit alleen maar een super tof idee vinden als je ziet hoe de community reageert op de afwezigheid van npc's.
Anyway ik ga het zien en zal een mening achterlaten na het spelen van fallout 76.
pi_183412837
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

Die zal inmiddels wel redelijk cheapie zijn neem ik aan? PS4?
¤14,99
Twee jaar geleden voor dezelfde prijs de normale editie gekocht maar al verkocht. En na al het 76 gezeik had ik eigenlijk wel zin in 4.
SOONY
  woensdag 28 november 2018 @ 06:22:29 #218
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183413898
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:45 schreef Radjan het volgende:
De echte Fallout fans ,zoals ik, spelen hem toch wel. En zo slecht is Fallout 76 echt niet, ik vermaak me er prima mee.
Deel 1 en 2 ook gespeeld?
pi_183415967
quote:
Hi r/fo76,

We know you’re frustrated and angry at the state of things right now, whether it’s the issues you’re running into in the game, or the lack of communication about fixes, updates, or news. To be clear, this account is run by us, Bethesda Game Studios community team. Yesterday we posted to let you know that we’re still here gathering your feedback and, more importantly, working to get info from the team we can share. We didn’t want you to think the silence meant nothing was happening. We're sorry and understand this was not the right approach, and we’ll work to make a better bridge between you and the dev team at BGS.

We’re posting an article today that has further information about the upcoming updates that were mentioned a few weeks ago. In addition, we’re aiming to get you the patch notes for these updates quicker and will have them available for December 4th’s update later this week. Probably Thursday or Friday. We’d like to make these articles weekly to make sure you know what the studio is working on as it relates to issues you may be experiencing, quality of life requests you have, or new features they’re excited to share.

Please take a look at the below to see what we’re posting today on Fallout.com, and as always, let us know if you have any thoughts or feedback. This article covers high-level issues being worked on as the patch notes will go at length into what’s being fixed with each update.

December 4, 2018 – Next week’s update will bring an increase to the Stash limit, as well as a variety of performance and stability improvements, balance changes, and multiple bug fixes to the game. We’ll have full patch notes available later this week ahead of Tuesday’s update. Some notable issues being addressed in this update include:

Stash Limit Increased: We know many of you have been asking for an adjustment to the Stash storage limit, and we’re happy to share that we’re increasing it from 400 to 600. While this is somewhat conservative, we plan to increase the storage cap further once we verify that this change will not negatively impact the stability of the game.

Boss Loot: Players should correctly receive two to three items after taking down a boss, depending on the creature’s difficulty and level.

Cryolator Effects: Players hit with the Cryolator are now Chilled, Frosted, or Frozen depending on how many times they are hit. The duration of movement speed reductions applied by these effects have also been decreased from 2 hours to 30 seconds.

Respawning When Overencumbered: We’ve resolved an issue affecting players who die while overencumbered that only allowed them to Respawn at Vault 76. Now, overencumbered players will be able to respawn at the nearest discovered Map Marker.

Stuck in Power Armor: We’ve addressed an issue in this patch that could cause players to become stuck inside Power Armor. We’re also aware that there are some additional cases where this can occur, and we are actively investigating them.


December 11, 2018 – The next update after December 4 is currently planned for the following week. Like previous patches, it will include a variety of bug fixes, but we’re also planning to bring some more notable changes and features to the game. You can catch a preview of these improvements below, and a full list of changes will be included in the December 11 patch notes.

PC Additions: A Push-to-Talk setting for Voice Chat, 21:9 resolution support, and a Field of View setting are all being implemented on PC with this update.

SPECIAL Respec: After level 50, you’ll be able to choose between a new Perk Card, or moving a SPECIAL point you had previously allocated.

C.A.M.P. Placement on Login: Your C.A.M.P. will no longer be automatically blueprinted and stored if someone is occupying your location when you log into a server. Instead, you’ll receive a notification that your space is occupied. If you decide to find a new home for your C.A.M.P. on that server, it will be free to do so. However, if you don’t attempt to place down your C.A.M.P., you will be able to switch to a new server where that spot is vacant and your C.A.M.P. will be fully assembled and waiting for you.

Bulldozer: This is a new C.A.M.P. feature that will allow you to remove small trees, rocks, and other obstructions so it’s easier to create and place your C.A.M.P. when and where you want it. You can also use the Bulldozer to clear these items from the surrounding area to make your C.A.M.P. feel more like home!

Thank you, and please don’t stop letting us know how we can improve our communication and what else needs to be addressed in the game. Once we finalize the patch notes for the December 4 update, we’ll be sure to post them here and all patch notes and weekly updates going forward.

Communication Moving Forward


[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 28-11-2018 10:46:11 ]
pi_183421162
Dat PVP systeem is opzich wel chill.
Werd net aangevallen door een random gast van 20 levels hoger, maar zijn wapenvuur deed bijna niets dus ik bleef vrolijk rondjes rennen. Op een gegeven moment stopt ie om uitgebreid in zijn pip boy te gaan staren, dat was natuurlijk voor mij de cue om even gauw 2 headshots erin te pompen :D
pi_183429946
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:45 schreef Radjan het volgende:
De echte Fallout fans ,zoals ik, spelen hem toch wel. En zo slecht is Fallout 76 echt niet, ik vermaak me er prima mee.
Ik heb Fallout 1 en 2 heel vaak gespeeld, zelfs recent nog, dus vind mezelf best wel een Fallout fan. Maar Fallout 76 raak ik met geen stok aan. Fallout 3 was te pruimen, Fallout: NV zat prima in elkaar, maar Fallout 4 was een flinke teleurstelling. En nu dit... gedrocht.

Bethesda heeft dus naar mijn mening 1 Fallout spell gemaakt dat enigszins in orde was, Fallout 3. Fallout: NV is immers door Obsidian in elkaar geschroefd. Ik zou liever zien dat Obsidian de Fallout franchise weer in handen kreeg.
(Gaat niet gebeuren, maar ja, dromen mag, toch?)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_183431982
Ik ben een echte fallout fan en vermijd 76 keihard :P
Conscience do cost.
  woensdag 28 november 2018 @ 23:36:14 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183432033
Ik ben ook een echte fallout fan maar dit sla ik sws over
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183432144
Ik ben ook een Fallout fan en vermaak me kostelijk met F76. Heb er nu zo’n 30 uur inzitten en ben level 28.

Speel wel coop met 2 andere, dat maakt het wel leuker. Solo zou ik het niet spelen.
pi_183432438
Ik speel solo en vermaak me best. Kom ook amper andere spelers tegen, en dat vind ik wel prima.

Het laatste stuk van de Into the Fire quests is denk ik wel m'n favoriete stuk tot nu toe.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_183432522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:00 schreef OMG het volgende:
Ik speel solo en vermaak me best. Kom ook amper andere spelers tegen, en dat vind ik wel prima.

Het laatste stuk van de Into the Fire quests is denk ik wel m'n favoriete stuk tot nu toe.
Ja die was awesome, zeker door de tapes van de crew die voor jou de mine in ging.

Heb met de Mistress of Mystery voltooid, die was ook awesome _O_
  donderdag 29 november 2018 @ 13:33:52 #227
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_183438026


Bij EA krijg je nog betere compensatie :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_183438689
Bethesda is echt steeds lager aan het zakken man man man. Zo jammer was jaren geleden echt nog een top studio.
War, War Never Changes
pi_183438822
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:33 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]

Bij EA krijg je nog betere compensatie :D.
500 Atoms, das 5 euro. :') Bethesda is even goed een EAtje aan het doen hier.
For great justice!
  donderdag 29 november 2018 @ 14:31:40 #230
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183438989
Wat ben ik blij dat ik niet aan deze klikobrand ben begonnen.
pi_183439019
Ze doen hier echt alles fout wat ze fout kunnen doen hè?
For great justice!
  donderdag 29 november 2018 @ 15:21:46 #232
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_183439897
Niet Obsidian maar Interplay moet weer de Fallout games gaan maken!
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_183439993
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 15:21 schreef Zihuatanejo het volgende:
Niet Obsidian maar Interplay moet weer de Fallout games gaan maken!
Obsidian = Interplay. Ten minste, ten tijde van New Vegas waren veel mensen die aan Fallout 1 en 2 werkte overgestapt van Interplay naar Obsidian. Daarom had New Vegas zoveel referenties aan die eerste twee games en totaal niet naar de oostkust games.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 29 november 2018 @ 17:00:29 #234
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_183441962
Obsidian = Black Isle. Velen van Interplay gingen uiteindelijk naar inXile.

En in NV waren geen referenties - het was een complete voortzetting van de lore van F1 en 2.

En er waren verscheidene referenties naar F3 in NV.

ED-E kwam van Adams Airforce base (Broken Steel), waarvan 'ie eerst naar Chicago werd gestuurd, en vervolgens naar Navarro (F2).

En Veronica refereert naar een chapter van de BoS die een civil war hadden betreft verschillende interpretaties van de codex. Duidelijk een verwijzing naar Lyons vs Outcasts.

Mis er wellicht een paar.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_183536069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik heb Fallout 1 en 2 heel vaak gespeeld, zelfs recent nog, dus vind mezelf best wel een Fallout fan. Maar Fallout 76 raak ik met geen stok aan. Fallout 3 was te pruimen, Fallout: NV zat prima in elkaar, maar Fallout 4 was een flinke teleurstelling. En nu dit... gedrocht.

Bethesda heeft dus naar mijn mening 1 Fallout spell gemaakt dat enigszins in orde was, Fallout 3. Fallout: NV is immers door Obsidian in elkaar geschroefd. Ik zou liever zien dat Obsidian de Fallout franchise weer in handen kreeg.
(Gaat niet gebeuren, maar ja, dromen mag, toch?)
Heb je Fallout New California al geprobeerd? Is een fan-made mod voor New Vegas. Ik weet niet zeker wie het gemaakt heeft, maar het is van studio kwaliteit. Helaas loopt ie bij mij vast na de proloog, maar dat ligt vast aan mij, want je hebt een paar mods nodig om het allemaal draaiend te krijgen, maar ik ga in de kerstvakantie zeker nog een nieuwe poging wagen op een schone installatie.

een paar mensen zijn hier al 5 jaar mee bezig, het is echt een volwaardig verhaal geworden dat zich afspeelt na Fallout 2
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:24:48 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183536281
Heb je die nieuwe patches al geinstalleerd? Bin mij liep die vast bij dat gesprek met die coach,moet nog even de 203 en 204 patches installen. Hopelijk draait die dan lekker
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183546045
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:16 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Heb je Fallout New California al geprobeerd? Is een fan-made mod voor New Vegas. Ik weet niet zeker wie het gemaakt heeft, maar het is van studio kwaliteit. Helaas loopt ie bij mij vast na de proloog, maar dat ligt vast aan mij, want je hebt een paar mods nodig om het allemaal draaiend te krijgen, maar ik ga in de kerstvakantie zeker nog een nieuwe poging wagen op een schone installatie.

een paar mensen zijn hier al 5 jaar mee bezig, het is echt een volwaardig verhaal geworden dat zich afspeelt na Fallout 2
Ik had er niet van gehoord, dus dank voor de tip! :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 5 december 2018 @ 12:23:13 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_183547957
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:31 schreef Nibb-it het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet aan deze klikobrand ben begonnen.
Same.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_183548366
Mijn ervaring met 76 begint helaas toch wat minder te worden.

Om te beginnen spawnen vijanden met levels die gebaseerd zijn op de levels van players in de omgeving. Dus dan loop ik daar een beetje te lopen als level 20, en komt er ineens een swarm van level 50+ Ghouls een huis uit rennen omdat er een speler van level 60 in de buurt is :') Dood.

Probleem is dat alle plekken waar de main quest je heen stuurt natuurlijk altijd redelijk druk bezet zijn. Dus waar ik ook ga, overal zijn veel te sterke vijanden voor mijn level...

Dan kom ik vervolgens met veel pijn en moeite aan bij Top of the World, om daar vervolgens tegen een fetch quest from hell aan te lopen. Of je even een paar objectives wil doen die over de hele map verspreid zijn en ook niet een beetje in de buurt of zo. Dat allemaal gedaan, komt ie aan met deel 2 van de fetch quest from hell waarbij je weer de halve map over mag steken. Zucht.

In een vuurgevecht met mutants een eindje verderop en ik val spontaan dood neer.

Ik loop over een berg zonder dat er ook maar iemand in de buurt is en ik val spontaan dood neer.

Meerdere server disconnects gehad waar ik ook gewoon shit door ben kwijtgeraakt.

Ik wil dit spel echt leuk vinden maar fucking hell wat maken ze het me moeilijk...
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183548404
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn ervaring met 76 begint helaas toch wat minder te worden.

Om te beginnen spawnen vijanden met levels die gebaseerd zijn op de levels van players in de omgeving. Dus dan loop ik daar een beetje te lopen als level 20, en komt er ineens een swarm van level 50+ Ghouls een huis uit rennen omdat er een speler van level 60 in de buurt is :') Dood.

Probleem is dat alle plekken waar de main quest je heen stuurt natuurlijk altijd redelijk druk bezet zijn. Dus waar ik ook ga, overal zijn veel te sterke vijanden voor mijn level...

Dan kom ik vervolgens met veel pijn en moeite aan bij Top of the World, om daar vervolgens tegen een fetch quest from hell aan te lopen. Of je even een paar objectives wil doen die over de hele map verspreid zijn en ook niet een beetje in de buurt of zo. Dat allemaal gedaan, komt ie aan met deel 2 van de fetch quest from hell waarbij je weer de halve map over mag steken. Zucht.

In een vuurgevecht met mutants een eindje verderop en ik val spontaan dood neer.

Ik loop over een berg zonder dat er ook maar iemand in de buurt is en ik val spontaan dood neer.

Meerdere server disconnects gehad waar ik ook gewoon shit door ben kwijtgeraakt.

Ik wil dit spel echt leuk vinden maar fucking hell wat maken ze het me moeilijk...
Had van de week een server disconnect middenin een lopende reeks van een quest. Moest weer bij quest 1 beginnen maar wel alle ammo, caps en dat soort zaken was minder of meer geworden.

Dus: ze slaan niet je quest progress op maar wat je opmaakt qua items weten ze goed te loggen. :P
pi_183549042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn ervaring met 76 begint helaas toch wat minder te worden.

Om te beginnen spawnen vijanden met levels die gebaseerd zijn op de levels van players in de omgeving. Dus dan loop ik daar een beetje te lopen als level 20, en komt er ineens een swarm van level 50+ Ghouls een huis uit rennen omdat er een speler van level 60 in de buurt is :') Dood.

Probleem is dat alle plekken waar de main quest je heen stuurt natuurlijk altijd redelijk druk bezet zijn. Dus waar ik ook ga, overal zijn veel te sterke vijanden voor mijn level...

Dan kom ik vervolgens met veel pijn en moeite aan bij Top of the World, om daar vervolgens tegen een fetch quest from hell aan te lopen. Of je even een paar objectives wil doen die over de hele map verspreid zijn en ook niet een beetje in de buurt of zo. Dat allemaal gedaan, komt ie aan met deel 2 van de fetch quest from hell waarbij je weer de halve map over mag steken. Zucht.

In een vuurgevecht met mutants een eindje verderop en ik val spontaan dood neer.

Ik loop over een berg zonder dat er ook maar iemand in de buurt is en ik val spontaan dood neer.

Meerdere server disconnects gehad waar ik ook gewoon shit door ben kwijtgeraakt.

Ik wil dit spel echt leuk vinden maar fucking hell wat maken ze het me moeilijk...
Ik heb een beetje hetzelfde. Op zich vind ik de game best leuk, maar heb nu ook al best een aantal keer server disconnects gehad. En een aantal gruwelijke vastlopers, soms na net de game te hebben gestart en niet eens "Play" te hebben gekozen.

Ook al een paar keer gehad dat alles van sommige quests compleet kwijt was (holotapes, markers op de kaart, etc.), kun je weer opnieuw de game starten.

Andere spelers lijken ook vijanden spawns opnieuw te starten. Ik was in een gebouw, alle ghouls neergeschoten, en daarna kamer voor kamer alles door zoeken. Loop ik een gang in, vliegen de ghouls me opeens weer om m'n oren. Bleek na opnieuw van alles te hebben afgemaakt er net een andere speler dat gebouw te zijn binnen gekomen.

En wat je al zei, hogere level spelers maken best veel onmogelijk. Nu al een paar quests voorlopig niet verder gespeeld omdat er telkens level 50+ gasten rondlopen terwijl ik maar level 22-23 ben.

Het eten en drinken begint me steeds meer tegen te staan, iets waar ik van het begin al geen fan van was. Het stomste vind ik nog wel dat die meters door lopen wanneer je dood bent gegaan. Lig je daar op straat met "Respawn" op het scherm, maar de geluidjes dat je honger of dorst hebt gaan nog wel gewoon af. Ga ik even naar het toilet, pak wat te drinken, of laat de game gewoon even op dat scherm zitten, na respawnen ga ik weer door m'n water, want in het rood.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 5 december 2018 @ 13:45:57 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183549118
Zelfs de mensen die enthousiast waren zien nu dat de game niet is wat het had moeten/kunnen zijn. Echt jammer.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 5 december 2018 @ 13:46:35 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183549132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:45 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs de mensen die enthousiast waren zien nu dat de game niet is wat het had moeten/kunnen zijn. Echt jammer.
Wat is er mis met de game dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 5 december 2018 @ 20:16:00 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183556134
quote:
5s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat is er mis met de game dan?
Volgens mij kan je beter vragen wat er niet mis is..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183556203
Zoveel tijd verspild aan dit gedrocht terwijl er ook een buggy singleplayer ervaring had kunnen zijn die we wél zouden waarderen ondanks 150 gb aan patches in de eerste week.
-nee-
pi_183556367
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:18 schreef Marsenal het volgende:
Zoveel tijd verspild aan dit gedrocht terwijl er ook een buggy singleplayer ervaring had kunnen zijn die we wél zouden waarderen ondanks 150 gb aan patches in de eerste week.
Gelukkig hebben de die hard fans en collectors iig een mooie topkwaliteit duffelbag gekregen.

Oh wacht...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183556503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
Heb je die nieuwe patches al geinstalleerd? Bin mij liep die vast bij dat gesprek met die coach,moet nog even de 203 en 204 patches installen. Hopelijk draait die dan lekker
Ik kon wel spelen na de intro, dus alle questen doen tot je voor de eerste keer gaat slapen. Bij het ontwaken crashed het programma, wat ik ook doe.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_183562679
https://www.reddit.com/r/(...)ource=reddit-android

Mensen die een ticket hebben aangemaakt voor de tas moeten opletten dat hun persoonlijke informatie niet gestolen wordt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_183563080
Jezus.......
SOONY
pi_183563336
Wat een puinhoop _O-
-nee-
pi_183564123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:19 schreef GlenSpey het volgende:
Dat PVP systeem is opzich wel chill.
Werd net aangevallen door een random gast van 20 levels hoger, maar zijn wapenvuur deed bijna niets dus ik bleef vrolijk rondjes rennen. Op een gegeven moment stopt ie om uitgebreid in zijn pip boy te gaan staren, dat was natuurlijk voor mij de cue om even gauw 2 headshots erin te pompen :D
:')
pi_183564199
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:00 schreef The_Substitute het volgende:
Obsidian = Black Isle. Velen van Interplay gingen uiteindelijk naar inXile.

En in NV waren geen referenties - het was een complete voortzetting van de lore van F1 en 2.

En er waren verscheidene referenties naar F3 in NV.

ED-E kwam van Adams Airforce base (Broken Steel), waarvan 'ie eerst naar Chicago werd gestuurd, en vervolgens naar Navarro (F2).

En Veronica refereert naar een chapter van de BoS die een civil war hadden betreft verschillende interpretaties van de codex. Duidelijk een verwijzing naar Lyons vs Outcasts.

Mis er wellicht een paar.
Fallout 3 had ook enkele verwijzingen. het hele enclave bijvoorbeeld, maar ook Harold die nu een boom was in Oasis.
pi_183565108
Echt wtf is er toch bij Bethesda aan de hand. De problemen blijven komen en komen en komen jesus zeg.
War, War Never Changes
  Redactie Frontpage donderdag 6 december 2018 @ 12:38:42 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183565216
quote:
4s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:02 schreef 2Happy4U het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ource=reddit-android

Mensen die een ticket hebben aangemaakt voor de tas moeten opletten dat hun persoonlijke informatie niet gestolen wordt.
Het wordt ook alsmaar een grotere clusterfuck dit he :') _O-.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183565953
Schijnen trouwens ook geruchten te zijn dat Starfield ook op dit moment een rommel is. Veel dingen wat ze willen doen werken niet met die engine en telkens veranderen er dingen qua development.

Echt na al deze dingen hou ik mn hart vast voor Starfield en TES VI. Als die games niet goed gaan worden dan kan het zomaar heel slecht gaan met Bethesda.
War, War Never Changes
pi_183566183
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:34 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Schijnen trouwens ook geruchten te zijn dat Starfield ook op dit moment een rommel is. Veel dingen wat ze willen doen werken niet met die engine en telkens veranderen er dingen qua development.

Echt na al deze dingen hou ik mn hart vast voor Starfield en TES VI. Als die games niet goed gaan worden dan kan het zomaar heel slecht gaan met Bethesda.
Die engine is gewoon compleet over zijn grenzen heen gebruikt, dat is in F76 al overduidelijk en voor Starfield willen er ze nog meer stukken aan vast tapen. Dat ding is op. Over. Uit.
For great justice!
pi_183566280
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:34 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Schijnen trouwens ook geruchten te zijn dat Starfield ook op dit moment een rommel is. Veel dingen wat ze willen doen werken niet met die engine en telkens veranderen er dingen qua development.

Echt na al deze dingen hou ik mn hart vast voor Starfield en TES VI. Als die games niet goed gaan worden dan kan het zomaar heel slecht gaan met Bethesda.
https://www.resetera.com/(...)nd-the-scenes.84998/
For great justice!
  donderdag 6 december 2018 @ 15:59:31 #258
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183568366
quote:
4s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:02 schreef 2Happy4U het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ource=reddit-android

Mensen die een ticket hebben aangemaakt voor de tas moeten opletten dat hun persoonlijke informatie niet gestolen wordt.
well fuck me then :'(
dan maar hopen dat de response laatst wel van bethesda afkomt en niet van een hacker/troll die beweert dat ze alsnog de canvasbags gaan maken
pi_183568493
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Die engine is gewoon compleet over zijn grenzen heen gebruikt, dat is in F76 al overduidelijk en voor Starfield willen er ze nog meer stukken aan vast tapen. Dat ding is op. Over. Uit.
Dat die engine asn zijn einde liep was met Fallout 4 eigenlijk al te zien.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2018 @ 18:03:09 #260
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183570373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:16 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Heb je Fallout New California al geprobeerd? Is een fan-made mod voor New Vegas. Ik weet niet zeker wie het gemaakt heeft, maar het is van studio kwaliteit. Helaas loopt ie bij mij vast na de proloog, maar dat ligt vast aan mij, want je hebt een paar mods nodig om het allemaal draaiend te krijgen, maar ik ga in de kerstvakantie zeker nog een nieuwe poging wagen op een schone installatie.

een paar mensen zijn hier al 5 jaar mee bezig, het is echt een volwaardig verhaal geworden dat zich afspeelt na Fallout 2
Ik vind het echt zwaar meh. Wel een tien voor de moeite en er zit een hoop potentie bij de modders/devs, maar kan simpelweg niet zeggen dat ik het leuk vind. Heel veel dingen in de game komen gewoon extreem kneuzerig over, nog erger dan in de Bethesda-versies :P Dat is ook best wel begrijpelijk in een total conversion mod voor een oude paupergame(engine), New Vegas an sich heeft m.i. de tand des tijds sowieso heel slecht doorstaan.

Dat crashen heb ik ook regelmatig maar dan willekeurig of als er te veel gebeurt op het scherm. Kan ook door andere mods komen. Voice acting is erg goed trouwens, on par met NV wat mij betreft. Ik vind het gewoon... Weinig vermakelijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183570731
Heb 76 weggelegd en weer Fallout 4 opgestart. Nu ook met Fallout 4 steeds langere laadtijden, failed lookups en crashes, ik ga wasteland 2 spelen en kom wel weer terug als Fallout 5 uit is ;(
-nee-
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2018 @ 18:42:56 #262
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183570904
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:30 schreef Marsenal het volgende:
wasteland 2
_O_

Deel 3 volgend jaar _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183572143
Tof spel was dat wasteland 2. Ben heel benieuwd naar 3. Ook wat betreft co-op!
Conscience do cost.
  donderdag 6 december 2018 @ 20:01:15 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183572200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:58 schreef ems. het volgende:
Tof spel was dat wasteland 2. Ben heel benieuwd naar 3. Ook wat betreft co-op!
xbox only?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183572208
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

xbox only?
Que?
Conscience do cost.
  donderdag 6 december 2018 @ 20:03:46 #266
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183572263
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Que?
studio gekocht door ms toch?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183572283
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

studio gekocht door ms toch?
Geen idee, maar dan komt het waarschijnlijk wel op windows. Sowieso zou het heel vreemd zijn om de voornaamste markt bij voorbaat al af ketsen :+

Wat er wel of niet op playstation of xbox komt laat mij verder Siberisch :P
Conscience do cost.
  donderdag 6 december 2018 @ 20:47:12 #268
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183573158
quote:
So Nuka Dark Rum is a cute piece of Fallout merchandise — some dark rum in a Nuka-Cola bottle produced by Silver Screen Bottling Company, LLC . Pre-orders opened on September 5 at $80 and it was supposed to ship on the same day with Fallout 76 — November 16.

But guess what — it's still not shipping! Apparently, there were some production issues and they had to redo the whole batch. We know this because everyone who pre-ordered received two emails from the COO of Silver Screen Bottling Company, LLC: one on November 21 and another yesterday on December 5. The new shipping date seems to be December 12, but that was communicated in a really obscure fashion (see below).
:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183573664
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

_O_

Deel 3 volgend jaar _O_
Oh shit komt er een deel 3? _O_
-nee-
  donderdag 6 december 2018 @ 21:25:51 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183573836
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')
Waar is de 'see below'?!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 6 december 2018 @ 21:35:20 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183574011
quote:
8s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waar is de 'see below'?!
resetera thread geen zin om de rest te pasten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 7 december 2018 @ 05:50:17 #272
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183578361
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 7 december 2018 @ 06:38:26 #273
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
  vrijdag 7 december 2018 @ 06:44:27 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183578469
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183579365
quote:
Ziet er super vet uit. Serieuze concurrentie voor Bethesda als de originele makers van de franchise die je langzaam de grond in boort met iets nieuws komen na je eigen fuckup, en mensen daar nog veel enthousiaster over zijn :D

Maar onthoudt; no preorders.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183579688
Enige preorder die ik ooit gedaan heb was RDR2. Voor de rest altijd even de Kat-in-de-boom strategie volgen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 7 december 2018 @ 14:24:18 #277
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183584566
Ik doe sowieso niet aan preorders zelfs rdr2 niet
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 7 december 2018 @ 14:36:40 #278
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183586715
ik wilde dat echt net gaan typen idd. Dit is toch tof dat je gewoon keuzes hebt in dialogen. Dat deed New Vegas ook heel goed. Ben daarom heel benieuwd naar deze game, maar deze game moet wel goedkomen met Obsidian.

Blijft zo jammer dat Bethesda daar vanaf stapt. Moet allemaal maar gestroomlijnd zijn bij hun. Ik vind juist keuzes maken tof in rpg´s. Zo heb je altijd replaywaarde in die games.

Man 2019 gaat echt weer top worden qua games _O_ _O_ _O_
War, War Never Changes
pi_183615720
Vandaag al weer een aantal disconnects gehad tijdens quests. Eentje bij het afronden van een quest waardoor ik daarna weer alle context mis aangezien ik heel ergens anders respawn.
pi_183619454
Ik heb maar besloten om 76 de komende tijd links te laten liggen. Had de game gepreordered, 60 euro aan uitgegeven, dus dan wil je hem eigenlijk ook spelen. Maar ik merk dat ik alleen maar geïrriteerd raak als ik het speel, dus fuck it. Hopelijk is het over een tijdje in een betere staat. Tot die tijd beschouw ik het wel als de miskoop van het jaar. Toch jammer.

Gelukkig zijn er nog 2 DLC's in New Vegas die ik nooit helemaal heb uitgespeeld, dus net de hele avond bezig geweest met mods installeren voor een nieuwe run door de Mojave _O_ En holy shit wat kan New Vegas er nog prachtig uit zien met mods tegenwoordig :o Bijna op niveau van Fallout 4, afgezien van sommige models en textures. Weet ook niet of dat een compliment is voor New Vegas of een belediging voor Fallout 4 :D Hoe dan ook, hier heb ik nu al veel meer plezier mee dan ik ooit had met 76.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183623964
Bij mij begint het ook wel een beetje minder te worden. Komt ook deels wat Bethesda aan het doen is. Nu ook weer die stiekeme veranderingen in hun patch zonder dat aan te geven. Al die dingen bij elkaar helpen dat ook niet om echt met liefde die game te spelen. Het is dat ik Fallout fan ben maar anders was ik toch echt even klaar met Bethesda.
War, War Never Changes
pi_183634254
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:15 schreef bjorntju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Game is nog niet eens uit, zullen we nog even sceptisch blijven? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183673090
Net Scorchbeast in m’n eentje gekilled _O_
pi_183681919
Fallout 76 nu ¤29,- bij bol.com _O-
De pricedrops gaan altijd al snel bij Bethesda games, maar deze ligt heel snel ergens dus voor ¤15-¤20,- :D
SOONY
pi_183681948
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 nu ¤29,- bij bol.com _O-
De pricedrops gaan altijd al snel bij Bethesda games, maar deze ligt heel snel ergens dus voor ¤15-¤20,- :D
Over een paar maanden zit ie bij de PS Plus games.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183682114
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 nu ¤29,- bij bol.com _O-
De pricedrops gaan altijd al snel bij Bethesda games, maar deze ligt heel snel ergens dus voor ¤15-¤20,- :D
Nog te duur :P
Een tientje is mijn max
  woensdag 12 december 2018 @ 14:51:59 #289
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183682213
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183682470
_O- Hoelang is die game nu eigenlijk al uit?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183682738
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 nu ¤29,- bij bol.com _O-
De pricedrops gaan altijd al snel bij Bethesda games, maar deze ligt heel snel ergens dus voor ¤15-¤20,- :D
:')
For great justice!
pi_183682779
Nou die 18 euro is het dubbel en dwars waard. De game is inderdaad een bende maar de coop ervaring vind ik erg leuk. Heb er nu zo'n 50 uur in zitten. :)

Zit nu standaard bijna elke avond met 2 anderen te spelen.
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2018 @ 15:28:41 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183682798
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
_O- Hoelang is die game nu eigenlijk al uit?
Week of 4? Tientje per week goedkoper, tegen de kerst kun je hem gratis afhalen _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183682832
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Week of 4? Tientje per week goedkoper, tegen de kerst kun je hem gratis afhalen _O-
Dan wacht ik wel tot week 1, dan krijg ik er geld bij *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183682908
SOONY
  woensdag 12 december 2018 @ 15:37:37 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183682928
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:27 schreef Drankster het volgende:
Nou die 18 euro is het dubbel en dwars waard. De game is inderdaad een bende maar de coop ervaring vind ik erg leuk. Heb er nu zo'n 50 uur in zitten. :)

Zit nu standaard bijna elke avond met 2 anderen te spelen.
Coop is leuk in elke game

Belletje lellen is ook leuk met vrienden maar in je eentje geen zak aan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183684436
Maar de grote vraag is natuurlijk ook:
Hoe lang blijven ze dit spel ondersteunen inclusief servers?

Eerst moeten ze de boel nodig fixen.
Zonder de servers kun je niet meer spelen.
SOONY
pi_183695357
Here we go again

https://www.reddit.com/r/(...)ly_just_an_ini_edit/

Ik speel dan niet op de pc, maar kom op Bethesda houd het dan nooit op 8)7 :N 8)7
War, War Never Changes
pi_183695598
;(
-nee-
  donderdag 13 december 2018 @ 01:27:13 #300
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183695880
Godsamme :')
pi_183696123
Pffff
War, War Never Changes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')