resetera thread geen zin om de rest te pastenquote:
Offtopicquote:
Ziet er super vet uit. Serieuze concurrentie voor Bethesda als de originele makers van de franchise die je langzaam de grond in boort met iets nieuws komen na je eigen fuckup, en mensen daar nog veel enthousiaster over zijnquote:
Game is nog niet eens uit, zullen we nog even sceptisch blijven?quote:
Over een paar maanden zit ie bij de PS Plus games.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 nu ¤29,- bij bol.com![]()
De pricedrops gaan altijd al snel bij Bethesda games, maar deze ligt heel snel ergens dus voor ¤15-¤20,-
Nog te duurquote:Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef DKUp het volgende:
De pricedrops gaan altijd al snel bij Bethesda games, maar deze ligt heel snel ergens dus voor ¤15-¤20,-
quote:Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef DKUp het volgende:
Week of 4? Tientje per week goedkoper, tegen de kerst kun je hem gratis afhalenquote:Op woensdag 12 december 2018 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
Hoelang is die game nu eigenlijk al uit?
Dan wacht ik wel tot week 1, dan krijg ik er geld bijquote:Op woensdag 12 december 2018 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Week of 4? Tientje per week goedkoper, tegen de kerst kun je hem gratis afhalen
Lolquote:Op woensdag 12 december 2018 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
18 hier
https://www.cdkeys.com/pc/games/fallout-76-pc-cd-key
ik w8 nog
Coop is leuk in elke gamequote:Op woensdag 12 december 2018 15:27 schreef Drankster het volgende:
Nou die 18 euro is het dubbel en dwars waard. De game is inderdaad een bende maar de coop ervaring vind ik erg leuk. Heb er nu zo'n 50 uur in zitten.
Zit nu standaard bijna elke avond met 2 anderen te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |