Wat een clickbait weer zegquote:
Zou Bethesda nu eindelijk een keer van die achterlijke engine af gaan stappen? Vast niet.quote:
Clickbait zijn memes? Daarom volg ik dus geen YouTubersquote:Op woensdag 21 november 2018 10:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Laymen Gaming niet kennen, het gaat om de memes
Juist wel. Maar fir3fly heeft het spel ook niet hoor.quote:Op woensdag 21 november 2018 08:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Weet je nog wat er gebeurde in dat topic? Exact.
Geef je mening en laat anderen lekker in hun waarde. En nee, dat doe je nu niet.
Obsidian is prima in het creëren van rpg's. Pillers of Eternity is ook zo geweldig en met NV hebben ze een van de beste FO gemaakt. Smaken verschillen maar NV is samen met FO2 het beste uit de serie met FO3 net iets minder maar toch ontzettend goed. FO4 tja ook uitstekend maar was het net niet tov NV. Althans wat mij betreft.De Quest opzet bij NV is gewoon goed van opzet.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
rofl. Waar Bethesda obsidian anderhalf jaar voor gaf.
Altijd een beetje het gemiddelde tussen de users en die van de “experts” nemen. Die users geven alleen maar 0 of 10 depending of ze het leuk vinden of niet.quote:Op woensdag 21 november 2018 09:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat een clickbait weer zeg
Pc: 61 op basis van 8 reviews
PS4: 49 op basis van 13 reviews
Xbone: 62 op basis van 6 reviews
Allemaal niet erg positief, maar die 2.7 slaat natuurlijk nergens op.
Of ze kijken naar userscore? Nu 2.9, maar dan zijn het al helemaal complete idioten
Precies wat je zegt, de game is veel grimmiger doordat je bijna geen levende ziel tegenkomt. Ik ben soms uren aan spelen zonder een andere speler tegen te komen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er is echt meer dan genoeg story, het wordt alleen verteld via opnames en niet via levende mensen. Nou, als dat het ergste isPersoonlijk vind ik dit veel beter. De setting is veel donkerder, de verhalen veel grimmiger, iedereen is dood en je hoort de laatste verhalen van mensen die probeerde te overleven maar het niet lukte.
De quests zijn ook gewoon vele malen leuker dan de "kill everything" quests van Fallout 4.
Hehe collega mcn. Als ik deze game zou hebben dan zou het wel leuk zijn om elkaar te helpen. Maar ik wacht nog even hoe deze game zich gaat ontwikkelen.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:10 schreef GlenSpey het volgende:
Ja ik moet zeggen dat het spel me ook minder boeit dan F4. Waarom zijn er geen fatsoenlijke NPC's? Missies zijn best onduidelijk en er lijkt ook niet echt een doel in het spel te zijn. Een van de eerste dingen die ik heb gedaan is Lone wanderer levelen, ik ben precies NUL keer uitgenodigd door een groep in dit 'multiplayer' spel, waarin ik soms urenlang niemand tegenkom
Die zal inmiddels wel redelijk cheapie zijn neem ik aan? PS4?quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:31 schreef DKUp het volgende:
GOTY Edition maar gehaald van Fallout 4. De eerste keer heb ik het niet echt een kans gegeven.
¤14,99quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die zal inmiddels wel redelijk cheapie zijn neem ik aan? PS4?
Deel 1 en 2 ook gespeeld?quote:Op donderdag 22 november 2018 10:45 schreef Radjan het volgende:
De echte Fallout fans ,zoals ik, spelen hem toch wel. En zo slecht is Fallout 76 echt niet, ik vermaak me er prima mee.
quote:Hi r/fo76,
We know you’re frustrated and angry at the state of things right now, whether it’s the issues you’re running into in the game, or the lack of communication about fixes, updates, or news. To be clear, this account is run by us, Bethesda Game Studios community team. Yesterday we posted to let you know that we’re still here gathering your feedback and, more importantly, working to get info from the team we can share. We didn’t want you to think the silence meant nothing was happening. We're sorry and understand this was not the right approach, and we’ll work to make a better bridge between you and the dev team at BGS.
We’re posting an article today that has further information about the upcoming updates that were mentioned a few weeks ago. In addition, we’re aiming to get you the patch notes for these updates quicker and will have them available for December 4th’s update later this week. Probably Thursday or Friday. We’d like to make these articles weekly to make sure you know what the studio is working on as it relates to issues you may be experiencing, quality of life requests you have, or new features they’re excited to share.
Please take a look at the below to see what we’re posting today on Fallout.com, and as always, let us know if you have any thoughts or feedback. This article covers high-level issues being worked on as the patch notes will go at length into what’s being fixed with each update.
December 4, 2018 – Next week’s update will bring an increase to the Stash limit, as well as a variety of performance and stability improvements, balance changes, and multiple bug fixes to the game. We’ll have full patch notes available later this week ahead of Tuesday’s update. Some notable issues being addressed in this update include:
Stash Limit Increased: We know many of you have been asking for an adjustment to the Stash storage limit, and we’re happy to share that we’re increasing it from 400 to 600. While this is somewhat conservative, we plan to increase the storage cap further once we verify that this change will not negatively impact the stability of the game.
Boss Loot: Players should correctly receive two to three items after taking down a boss, depending on the creature’s difficulty and level.
Cryolator Effects: Players hit with the Cryolator are now Chilled, Frosted, or Frozen depending on how many times they are hit. The duration of movement speed reductions applied by these effects have also been decreased from 2 hours to 30 seconds.
Respawning When Overencumbered: We’ve resolved an issue affecting players who die while overencumbered that only allowed them to Respawn at Vault 76. Now, overencumbered players will be able to respawn at the nearest discovered Map Marker.
Stuck in Power Armor: We’ve addressed an issue in this patch that could cause players to become stuck inside Power Armor. We’re also aware that there are some additional cases where this can occur, and we are actively investigating them.
December 11, 2018 – The next update after December 4 is currently planned for the following week. Like previous patches, it will include a variety of bug fixes, but we’re also planning to bring some more notable changes and features to the game. You can catch a preview of these improvements below, and a full list of changes will be included in the December 11 patch notes.
PC Additions: A Push-to-Talk setting for Voice Chat, 21:9 resolution support, and a Field of View setting are all being implemented on PC with this update.
SPECIAL Respec: After level 50, you’ll be able to choose between a new Perk Card, or moving a SPECIAL point you had previously allocated.
C.A.M.P. Placement on Login: Your C.A.M.P. will no longer be automatically blueprinted and stored if someone is occupying your location when you log into a server. Instead, you’ll receive a notification that your space is occupied. If you decide to find a new home for your C.A.M.P. on that server, it will be free to do so. However, if you don’t attempt to place down your C.A.M.P., you will be able to switch to a new server where that spot is vacant and your C.A.M.P. will be fully assembled and waiting for you.
Bulldozer: This is a new C.A.M.P. feature that will allow you to remove small trees, rocks, and other obstructions so it’s easier to create and place your C.A.M.P. when and where you want it. You can also use the Bulldozer to clear these items from the surrounding area to make your C.A.M.P. feel more like home!
Thank you, and please don’t stop letting us know how we can improve our communication and what else needs to be addressed in the game. Once we finalize the patch notes for the December 4 update, we’ll be sure to post them here and all patch notes and weekly updates going forward.
Communication Moving Forward
Ik heb Fallout 1 en 2 heel vaak gespeeld, zelfs recent nog, dus vind mezelf best wel een Fallout fan. Maar Fallout 76 raak ik met geen stok aan. Fallout 3 was te pruimen, Fallout: NV zat prima in elkaar, maar Fallout 4 was een flinke teleurstelling. En nu dit... gedrocht.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:45 schreef Radjan het volgende:
De echte Fallout fans ,zoals ik, spelen hem toch wel. En zo slecht is Fallout 76 echt niet, ik vermaak me er prima mee.
Ja die was awesome, zeker door de tapes van de crew die voor jou de mine in ging.quote:Op donderdag 29 november 2018 00:00 schreef OMG het volgende:
Ik speel solo en vermaak me best. Kom ook amper andere spelers tegen, en dat vind ik wel prima.
Het laatste stuk van de Into the Fire quests is denk ik wel m'n favoriete stuk tot nu toe.
500 Atoms, das 5 euro.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:33 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Bij EA krijg je nog betere compensatie.
Obsidian = Interplay. Ten minste, ten tijde van New Vegas waren veel mensen die aan Fallout 1 en 2 werkte overgestapt van Interplay naar Obsidian. Daarom had New Vegas zoveel referenties aan die eerste twee games en totaal niet naar de oostkust games.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:21 schreef Zihuatanejo het volgende:
Niet Obsidian maar Interplay moet weer de Fallout games gaan maken!
Heb je Fallout New California al geprobeerd? Is een fan-made mod voor New Vegas. Ik weet niet zeker wie het gemaakt heeft, maar het is van studio kwaliteit. Helaas loopt ie bij mij vast na de proloog, maar dat ligt vast aan mij, want je hebt een paar mods nodig om het allemaal draaiend te krijgen, maar ik ga in de kerstvakantie zeker nog een nieuwe poging wagen op een schone installatie.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik heb Fallout 1 en 2 heel vaak gespeeld, zelfs recent nog, dus vind mezelf best wel een Fallout fan. Maar Fallout 76 raak ik met geen stok aan. Fallout 3 was te pruimen, Fallout: NV zat prima in elkaar, maar Fallout 4 was een flinke teleurstelling. En nu dit... gedrocht.
Bethesda heeft dus naar mijn mening 1 Fallout spell gemaakt dat enigszins in orde was, Fallout 3. Fallout: NV is immers door Obsidian in elkaar geschroefd. Ik zou liever zien dat Obsidian de Fallout franchise weer in handen kreeg.
(Gaat niet gebeuren, maar ja, dromen mag, toch?)
Ik had er niet van gehoord, dus dank voor de tip!quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je Fallout New California al geprobeerd? Is een fan-made mod voor New Vegas. Ik weet niet zeker wie het gemaakt heeft, maar het is van studio kwaliteit. Helaas loopt ie bij mij vast na de proloog, maar dat ligt vast aan mij, want je hebt een paar mods nodig om het allemaal draaiend te krijgen, maar ik ga in de kerstvakantie zeker nog een nieuwe poging wagen op een schone installatie.
een paar mensen zijn hier al 5 jaar mee bezig, het is echt een volwaardig verhaal geworden dat zich afspeelt na Fallout 2
Same.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:31 schreef Nibb-it het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet aan deze klikobrand ben begonnen.
Had van de week een server disconnect middenin een lopende reeks van een quest. Moest weer bij quest 1 beginnen maar wel alle ammo, caps en dat soort zaken was minder of meer geworden.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn ervaring met 76 begint helaas toch wat minder te worden.
Om te beginnen spawnen vijanden met levels die gebaseerd zijn op de levels van players in de omgeving. Dus dan loop ik daar een beetje te lopen als level 20, en komt er ineens een swarm van level 50+ Ghouls een huis uit rennen omdat er een speler van level 60 in de buurt isDood.
Probleem is dat alle plekken waar de main quest je heen stuurt natuurlijk altijd redelijk druk bezet zijn. Dus waar ik ook ga, overal zijn veel te sterke vijanden voor mijn level...
Dan kom ik vervolgens met veel pijn en moeite aan bij Top of the World, om daar vervolgens tegen een fetch quest from hell aan te lopen. Of je even een paar objectives wil doen die over de hele map verspreid zijn en ook niet een beetje in de buurt of zo. Dat allemaal gedaan, komt ie aan met deel 2 van de fetch quest from hell waarbij je weer de halve map over mag steken. Zucht.
In een vuurgevecht met mutants een eindje verderop en ik val spontaan dood neer.
Ik loop over een berg zonder dat er ook maar iemand in de buurt is en ik val spontaan dood neer.
Meerdere server disconnects gehad waar ik ook gewoon shit door ben kwijtgeraakt.
Ik wil dit spel echt leuk vinden maar fucking hell wat maken ze het me moeilijk...
Ik heb een beetje hetzelfde. Op zich vind ik de game best leuk, maar heb nu ook al best een aantal keer server disconnects gehad. En een aantal gruwelijke vastlopers, soms na net de game te hebben gestart en niet eens "Play" te hebben gekozen.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn ervaring met 76 begint helaas toch wat minder te worden.
Om te beginnen spawnen vijanden met levels die gebaseerd zijn op de levels van players in de omgeving. Dus dan loop ik daar een beetje te lopen als level 20, en komt er ineens een swarm van level 50+ Ghouls een huis uit rennen omdat er een speler van level 60 in de buurt isDood.
Probleem is dat alle plekken waar de main quest je heen stuurt natuurlijk altijd redelijk druk bezet zijn. Dus waar ik ook ga, overal zijn veel te sterke vijanden voor mijn level...
Dan kom ik vervolgens met veel pijn en moeite aan bij Top of the World, om daar vervolgens tegen een fetch quest from hell aan te lopen. Of je even een paar objectives wil doen die over de hele map verspreid zijn en ook niet een beetje in de buurt of zo. Dat allemaal gedaan, komt ie aan met deel 2 van de fetch quest from hell waarbij je weer de halve map over mag steken. Zucht.
In een vuurgevecht met mutants een eindje verderop en ik val spontaan dood neer.
Ik loop over een berg zonder dat er ook maar iemand in de buurt is en ik val spontaan dood neer.
Meerdere server disconnects gehad waar ik ook gewoon shit door ben kwijtgeraakt.
Ik wil dit spel echt leuk vinden maar fucking hell wat maken ze het me moeilijk...
Wat is er mis met de game dan?quote:Op woensdag 5 december 2018 13:45 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs de mensen die enthousiast waren zien nu dat de game niet is wat het had moeten/kunnen zijn. Echt jammer.
Volgens mij kan je beter vragen wat er niet mis is..quote:Op woensdag 5 december 2018 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis met de game dan?
Gelukkig hebben de die hard fans en collectors iig een mooie topkwaliteit duffelbag gekregen.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:18 schreef Marsenal het volgende:
Zoveel tijd verspild aan dit gedrocht terwijl er ook een buggy singleplayer ervaring had kunnen zijn die we wél zouden waarderen ondanks 150 gb aan patches in de eerste week.
Ik kon wel spelen na de intro, dus alle questen doen tot je voor de eerste keer gaat slapen. Bij het ontwaken crashed het programma, wat ik ook doe.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
Heb je die nieuwe patches al geinstalleerd? Bin mij liep die vast bij dat gesprek met die coach,moet nog even de 203 en 204 patches installen. Hopelijk draait die dan lekker
quote:Op woensdag 28 november 2018 16:19 schreef GlenSpey het volgende:
Dat PVP systeem is opzich wel chill.
Werd net aangevallen door een random gast van 20 levels hoger, maar zijn wapenvuur deed bijna niets dus ik bleef vrolijk rondjes rennen. Op een gegeven moment stopt ie om uitgebreid in zijn pip boy te gaan staren, dat was natuurlijk voor mij de cue om even gauw 2 headshots erin te pompen
Fallout 3 had ook enkele verwijzingen. het hele enclave bijvoorbeeld, maar ook Harold die nu een boom was in Oasis.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:00 schreef The_Substitute het volgende:
Obsidian = Black Isle. Velen van Interplay gingen uiteindelijk naar inXile.
En in NV waren geen referenties - het was een complete voortzetting van de lore van F1 en 2.
En er waren verscheidene referenties naar F3 in NV.
ED-E kwam van Adams Airforce base (Broken Steel), waarvan 'ie eerst naar Chicago werd gestuurd, en vervolgens naar Navarro (F2).
En Veronica refereert naar een chapter van de BoS die een civil war hadden betreft verschillende interpretaties van de codex. Duidelijk een verwijzing naar Lyons vs Outcasts.
Mis er wellicht een paar.
Het wordt ook alsmaar een grotere clusterfuck dit hequote:Op donderdag 6 december 2018 10:02 schreef 2Happy4U het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ource=reddit-android
Mensen die een ticket hebben aangemaakt voor de tas moeten opletten dat hun persoonlijke informatie niet gestolen wordt.
Die engine is gewoon compleet over zijn grenzen heen gebruikt, dat is in F76 al overduidelijk en voor Starfield willen er ze nog meer stukken aan vast tapen. Dat ding is op. Over. Uit.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:34 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Schijnen trouwens ook geruchten te zijn dat Starfield ook op dit moment een rommel is. Veel dingen wat ze willen doen werken niet met die engine en telkens veranderen er dingen qua development.
Echt na al deze dingen hou ik mn hart vast voor Starfield en TES VI. Als die games niet goed gaan worden dan kan het zomaar heel slecht gaan met Bethesda.
https://www.resetera.com/(...)nd-the-scenes.84998/quote:Op donderdag 6 december 2018 13:34 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Schijnen trouwens ook geruchten te zijn dat Starfield ook op dit moment een rommel is. Veel dingen wat ze willen doen werken niet met die engine en telkens veranderen er dingen qua development.
Echt na al deze dingen hou ik mn hart vast voor Starfield en TES VI. Als die games niet goed gaan worden dan kan het zomaar heel slecht gaan met Bethesda.
well fuck me thenquote:Op donderdag 6 december 2018 10:02 schreef 2Happy4U het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ource=reddit-android
Mensen die een ticket hebben aangemaakt voor de tas moeten opletten dat hun persoonlijke informatie niet gestolen wordt.
Dat die engine asn zijn einde liep was met Fallout 4 eigenlijk al te zien.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Die engine is gewoon compleet over zijn grenzen heen gebruikt, dat is in F76 al overduidelijk en voor Starfield willen er ze nog meer stukken aan vast tapen. Dat ding is op. Over. Uit.
Ik vind het echt zwaar meh. Wel een tien voor de moeite en er zit een hoop potentie bij de modders/devs, maar kan simpelweg niet zeggen dat ik het leuk vind. Heel veel dingen in de game komen gewoon extreem kneuzerig over, nog erger dan in de Bethesda-versiesquote:Op dinsdag 4 december 2018 19:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je Fallout New California al geprobeerd? Is een fan-made mod voor New Vegas. Ik weet niet zeker wie het gemaakt heeft, maar het is van studio kwaliteit. Helaas loopt ie bij mij vast na de proloog, maar dat ligt vast aan mij, want je hebt een paar mods nodig om het allemaal draaiend te krijgen, maar ik ga in de kerstvakantie zeker nog een nieuwe poging wagen op een schone installatie.
een paar mensen zijn hier al 5 jaar mee bezig, het is echt een volwaardig verhaal geworden dat zich afspeelt na Fallout 2
quote:
xbox only?quote:Op donderdag 6 december 2018 19:58 schreef ems. het volgende:
Tof spel was dat wasteland 2. Ben heel benieuwd naar 3. Ook wat betreft co-op!
studio gekocht door ms toch?quote:
Geen idee, maar dan komt het waarschijnlijk wel op windows. Sowieso zou het heel vreemd zijn om de voornaamste markt bij voorbaat al af ketsenquote:
quote:So Nuka Dark Rum is a cute piece of Fallout merchandise — some dark rum in a Nuka-Cola bottle produced by Silver Screen Bottling Company, LLC . Pre-orders opened on September 5 at $80 and it was supposed to ship on the same day with Fallout 76 — November 16.
But guess what — it's still not shipping! Apparently, there were some production issues and they had to redo the whole batch. We know this because everyone who pre-ordered received two emails from the COO of Silver Screen Bottling Company, LLC: one on November 21 and another yesterday on December 5. The new shipping date seems to be December 12, but that was communicated in a really obscure fashion (see below).
Waar is de 'see below'?!quote:
resetera thread geen zin om de rest te pastenquote:
Offtopicquote:
Ziet er super vet uit. Serieuze concurrentie voor Bethesda als de originele makers van de franchise die je langzaam de grond in boort met iets nieuws komen na je eigen fuckup, en mensen daar nog veel enthousiaster over zijnquote:
Game is nog niet eens uit, zullen we nog even sceptisch blijven?quote:
Over een paar maanden zit ie bij de PS Plus games.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 nu ¤29,- bij bol.com![]()
De pricedrops gaan altijd al snel bij Bethesda games, maar deze ligt heel snel ergens dus voor ¤15-¤20,-
Nog te duurquote:Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 nu ¤29,- bij bol.com![]()
De pricedrops gaan altijd al snel bij Bethesda games, maar deze ligt heel snel ergens dus voor ¤15-¤20,-
quote:Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 nu ¤29,- bij bol.com![]()
De pricedrops gaan altijd al snel bij Bethesda games, maar deze ligt heel snel ergens dus voor ¤15-¤20,-
Week of 4? Tientje per week goedkoper, tegen de kerst kun je hem gratis afhalenquote:Op woensdag 12 december 2018 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
Hoelang is die game nu eigenlijk al uit?
Dan wacht ik wel tot week 1, dan krijg ik er geld bijquote:Op woensdag 12 december 2018 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Week of 4? Tientje per week goedkoper, tegen de kerst kun je hem gratis afhalen
Lolquote:Op woensdag 12 december 2018 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
18 hier
https://www.cdkeys.com/pc/games/fallout-76-pc-cd-key
ik w8 nog
Coop is leuk in elke gamequote:Op woensdag 12 december 2018 15:27 schreef Drankster het volgende:
Nou die 18 euro is het dubbel en dwars waard. De game is inderdaad een bende maar de coop ervaring vind ik erg leuk. Heb er nu zo'n 50 uur in zitten.
Zit nu standaard bijna elke avond met 2 anderen te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |