Ik heb geen idee. Verwacht wel dat de review scores alle kanten uit zullen vliegen.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lijkt me toch al vervallen te zijn aangezien de game vandaag uit is gekomen. Of heeft Bethesda geen reviews copies uitgedeeld omdat het een MMO is?
Vandaag de launch, slim van ze om zo toch nog mensen het spel te laten kopen.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Reviews komen later.. denk dat bethesda weer 1 dag voor de release de retail code heeft verstuurd
quote:Op woensdag 14 november 2018 17:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vandaag de launch, slim van ze om zo toch nog mensen het spel te laten kopen.
Console first. En toen dacht Bethesda een paar dagen voor de BETA "oh kut, PC werkt helemaal anders..."quote:Op woensdag 14 november 2018 15:53 schreef skysherrif het volgende:
Vannacht gespeeld, vond het wel fun, maar wel raar dat je niet kan typen naar elkaar ingame
pc of console?quote:Op woensdag 14 november 2018 18:48 schreef Basxt het volgende:
Iemand hier die mij even kan DM'en? Ik kan een vriend niet meer joinen doordat deze zomaar geblokkeerd is, (grote bug atm)
Ik heb een fix maar daarvoor heb ik iemand nodig van buitenaf die mij en mijn vriend in zijn/haar team kan inviten.
Of stuur mij, Railion, en Bullseyes even een ingame invite voor vriendschap, en zodra wij deze geaccepteerd hebben een invite om je team te joinen!
Heel erg bedankt..![]()
![]()
PC sorry.quote:
Soloquote:
Private servers en mods zijn wat mij betreft wel dingen die het in de toekomst nog een stukje interessanter kunnen maken. Full-on co-op PvP op een privéserver met een berg mods kan best leuk worden, en die mod-support zal er ook zijn voor consoles, wellicht met een iets kariger aanbod. Props voor Beffesda wat dat betreft, ik bedoel noem één andere gameboer die dermate uitgebreide modding support biedt op consoles (Xbox One iig). I'll waitquote:Op woensdag 14 november 2018 19:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Solo![]()
Ach dit spel gaat toch beter worden en Bethesda games zijn zo ¤20,-
is goedquote:Op woensdag 14 november 2018 22:06 schreef lesleyyb het volgende:
iemand zin om te teamen? heb geen vrienden xD
Ltornado, heb je al een request gestuurdquote:Op donderdag 15 november 2018 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe heet jij,ben nu ff online
Op de PC? Zal je vanavond toevoegenquote:Op donderdag 15 november 2018 20:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben gewoon TigerXtrm in Fallout 76. Voeg me toe als je daar zin in hebt
one of us! one of us!quote:Op donderdag 15 november 2018 20:35 schreef Marsenal het volgende:
Kut ik had me zo voorgenomen deze niet te spelen en nu heeft mn vrouw hem voor me gekocht ‘ja dat vind je toch een leuk spelletje?’
Nou we gaan het zien, ik zal me er in verdiepen nu.
Ook maar gekochtquote:
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 17 november 2018 18:22 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie ook flinke lagspikes in het eerste stadje? Weet niet of het aan mijn internet ligt of aan mijn PC of aan de kant van Bethesda zit
Ik zag een filmpje van Digital Foundry en op de One X is het bij vlagen nóg lager.quote:Op zaterdag 17 november 2018 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
Aan het spel en bethesda.
Het spel gaat naar 15-20fps op ps4 pro
Nee hoor, ik ervaar zelf ook minimale gekke bugs/glitches. Heb er nu zo’n 5 á 7 uur in zitten.quote:Op zaterdag 17 november 2018 23:30 schreef lesleyyb het volgende:
ben ik serieus de enige die geen last heeft van allemaal gekke bugs/glitches en shit? werkt prima voor mij, heb 2x gehad dat het vastliep en opnieuw op moest starten maar verder niks extreems
Gewoon eeuwig zonde. Na het lezen van alles over de game in aanloop naar de release was ik al sceptisch en een paar uur in de beta heeft mijn verwachtingen van de game zeker niet goed gedaan, maar zo'n flop produceren is écht heel zonde voor alle tijd- en energie van de studio die in deze game is gegaan.quote:Op zondag 18 november 2018 11:16 schreef Cherni het volgende:
Ik had mijn hoop dit jaar op Fallout 76 gezet maar na de vele reviews en vele artikelen te hebben gelezen heb ik besloten om met moeite de game niet te kopen. Ik zal het nieuws rondom deze game blijven volgen maar ik heb weinig hoop. Zeker na het zien van dit:
Jammer, omdat de Fallout serie zeker onder mijn favorieten valt.
Het is te hopen dat ze er nog iets van gaan maken. Ik heb ontzettend veel plezier gehad met die hele franchise. Van FO1 t/m FO4. Waarbij ik FO4 de minst vond maar toch heel wat uurtjes plezier aan beleefd. Het heeft mij heel veel moeite gekost om deze game niet te kopen. Ik hoop dat ik dat straks alsnog wel kan doen.quote:Op zondag 18 november 2018 11:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gewoon eeuwig zonde. Na het lezen van alles over de game in aanloop naar de release was ik al sceptisch en een paar uur in de beta heeft mijn verwachtingen van de game zeker niet goed gedaan, maar zo'n flop produceren is écht heel zonde voor alle tijd- en energie van de studio die in deze game is gegaan.
Psst New Vegas heeft een zieke mod genaamd New California gekregenquote:Op zondag 18 november 2018 11:47 schreef Q. het volgende:
Ik ga wel weer eens FO4 spelen. Ik probeer 76 wel zodra hij voor een tientje in de budgetbak ligt. En als Bethesda inderdaad die waardeloze Creation Engine blijft gebruiken voor Starfield en TES6 dan koop ik die gewoon ook niet.
Of gewoon New Vegas nog eens spelen.quote:Op zondag 18 november 2018 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Psst New Vegas heeft een zieke mod genaamd New California gekregen
I dunno dit ziet er echt sick uitquote:
Omdat daarmee heeeeel veeeeeel meer miljoenen zijn te verdienenquote:Op zondag 18 november 2018 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze ooit naar 1st person gegaan zijn....
yup en er is weinig gepatched.quote:
quote:General
Performance: Several issues have been addressed to resolve hitches during gameplay and other performance issues.
Stability: The Fallout 76 game client and servers have received additional stability improvements.
Xbox: Fixed an issue that could lead to instability on certain menus.
Beyond those general updates, Bethesda went into greater detail to explain everything that’s changed in the game’s user interface, quests, and other categories. The full list of bugfixes included in the first update can be found below:
ART AND GRAPHICS
Ambient Occlusion: Placed items no longer leave behind shadow outlines after being picked up.
Camera: The game camera now pans more smoothly when the player enters furniture.
Graphics: The cover of Tesla Science magazine Issue 9 no longer appears solid red on pickup, or when inspected.
ENEMIES
General: Fixed an issue in which some enemies could chase the player farther than intended.
Loot: Ghoul and Scorched Officers now correctly drop nuke code pieces upon being killed by a player.
0
COMMENTS
C.A.M.P., WORKSHOPS, AND CRAFTING
Blueprints: Fixed an issue that could cause Blueprints to break into smaller parts after logging out and back in to Fallout 76.
Plans: Paints applied to Power Armor during the Fallout 76 B.E.T.A. will now appear correctly on the items that were painted, and those paints can now correctly be applied to additional sets of Power Armor.
Repair: Fixed an issue that could cause an item to return to a broken state after being repaired.
QUESTS
Bureau of Tourism: The Prickett’s Fort Token Dispenser can now be repaired, and players can no longer walk through it.
PVP
Pacifist Mode: Players with Pacifist Mode enabled who engage in PVP by contesting a Workshop owned by another player will now correctly deal full damage to that player as long as they remain hostile.
Respawn: Choosing the "Respawn" option after dying during PVP combat will now correctly clear any active hostile status toward other players.
Seek Revenge: Cap rewards will now display correctly when choosing the “Seek Revenge” respawn option after being killed by another player.
Seek Revenge: When targeted by another player who is seeking revenge, the reward amount will now display the correct number of Caps that can be earned by killing that player.
USER INTERFACE
Languages: Korean fonts will now be displayed correctly in game menus.
Hotkeys: The “Take Photo” hotkey can no longer be rebound and is now tied to the space bar on PC and the A button on controllers.
Hotkeys: Fixed an issue that could cause the “Take Snapshot” button in Photomode to display an incorrect hotkey.
Social: Fixed an issue that could cause players to disappear from each other’s social menus if two players each sent a friend invite to one another.
Social: Fixed an issue that prevented newly equipped Player Icons from displaying to other players in the Social Menu.
De game verkoopt erg slecht als je de retail in de UK moet geloven. Hitman 2 net zo goed. Spyro verkoopt goed en RDR2 natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2018 21:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
Je kan de game al voor 45euro voor de Xbox one kopen.
Niet goed als alles op eens zo snel in prijs zakt.
Ja dan kopen en op eens de server offline.quote:Op maandag 19 november 2018 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De game verkoopt erg slecht als je de retail in de UK moet geloven. Hitman 2 net zo goed. Spyro verkoopt goed en RDR2 natuurlijk.
30 euro met kerst, gegarandeerd.
Ik heb alleen de beta gespeeld en dat was al een download van 98 GB of iets in die richting, en dan komt er nog eens 50GB bij?quote:
Je download 50gb opnieuwquote:Op maandag 19 november 2018 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb alleen de beta gespeeld en dat was al een download van 98 GB of iets in die richting, en dan komt er nog eens 50GB bij?
Dan was het niet buggy, laggy en inhoudsloos geweest, maar alleen inhoudsloosquote:Op maandag 19 november 2018 21:44 schreef DKUp het volgende:
Ze hadden het spel echt veel beter kunnen uitstellen en veel vaker beta’s moeten draaien of een early acces release.
Spel is echt binnen no time rond de ¤20-30,-
*voelt schuim langs bek beginnen te lopen*quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:07 schreef OMG het volgende:
Ik vermaak me er prima mee. Sommige dingen vind ik niet altijd tof, zoals het constant moeten eten / drinken, maar het is bij lange na niet zo'n buggy kut game als New Vegas.
NV is m'n minst favoriete Fallout game, en het feit dat hoe verder ik door de game ging hoe vaker alles vastliep helpt daar niet echt.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
*voelt schuim langs bek beginnen te lopen*
Momenteel loopt f4 op mijn kut-pc beter dan f76 op mn xbox, opmerkelijk hoe dat per persoon ook kan verschillenquote:Op dinsdag 20 november 2018 15:22 schreef OMG het volgende:
[..]
NV is m'n minst favoriete Fallout game, en het feit dat hoe verder ik door de game ging hoe vaker alles vastliep helpt daar niet echt.
Tot nu toe 1x gehad dat m'n Xbox vanzelf uit ging tijdens 76, de bugged Bureau of Tourism quest, en support drops die half in muren, gebouwen, en bomen verschijnen.
rofl. Waar Bethesda obsidian anderhalf jaar voor gafquote:Op dinsdag 20 november 2018 15:07 schreef OMG het volgende:
Ik vermaak me er prima mee. Sommige dingen vind ik niet altijd tof, zoals het constant moeten eten / drinken, maar het is bij lange na niet zo'n buggy kut game als New Vegas.
Daarnaast vond ik de game ook totaal niet interessant. 3 > 4 > NV voor mij wat betreft de single player games.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
rofl. Waar Bethesda obsidian anderhalf jaar voor gaf.
Qua omgeving en verhaal was NV veruit mijn favoriet, ik heb hem alleen nooit volledig uit kunnen spelen op de PS3 omdat die inderdaad zo gammel als de pest was. Dingen waar ik last van had bij verschillende savegames; continue framedrop, missies niet af kunnen ronden, beeld dat versprong van kleur en nog wel meer. F4 viel nog relatief gezien mee (op die enorme framedrop ellende na het unlocken van de rondvliegende caps bij vijanden na dan). Als ik zo alle verhalen over 76 lees lijkt het wel alsof ze dezelfde optimalisatie als in NV hebben gebruiktquote:Op dinsdag 20 november 2018 15:22 schreef OMG het volgende:
NV is m'n minst favoriete Fallout game, en het feit dat hoe verder ik door de game ging hoe vaker alles vastliep helpt daar niet echt.
Je gaat echt verschillende meningen krijgen, ben nu zelf level 30 en naast dat het begin veel treintje lopen was, quests nogal kastje naar de muur kunnen zijn en 2-3 keer een crash heb gehad vermaakt het me tot nu toe primaquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:24 schreef jogy het volgende:
oké, voor de pc spelers: Hoe is fallout 76?
Wat dacht je van het feit dat je een enorme diversiteit aan mogelijkheden hebt in quests. Waar je een flowchart kan maken van 1 quest die groter en uitgebreider is dan de langste quest in 3/4.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:41 schreef OMG het volgende:
[..]
Daarnaast vond ik de game ook totaal niet interessant. 3 > 4 > NV voor mij wat betreft de single player games.
Heb de Obsidian hype train nooit gesnapt.
De DLCs in NV waren ook best aardig. Heb het ook nooit uitgespeeld omdat ik op PS3 speelde en ik op een gegeven moment er helemaal klaar mee was.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat je een enorme diversiteit aan mogelijkheden hebt in quests. Waar je een flowchart kan maken van 1 quest die groter en uitgebreider is dan de langste quest in 3/4.
Vond er niks aan.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat je een enorme diversiteit aan mogelijkheden hebt in quests. Waar je een flowchart kan maken van 1 quest die groter en uitgebreider is dan de langste quest in 3/4.
Ja die crashes liggen bij Bethesda's poop engine niet bij obsidian.quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:05 schreef OMG het volgende:
[..]
Vond er niks aan.
Heb hem met pijn en moeite uitgespeeld, tegen het einde soms om de 30 minuten een crash was niet te doen.
Man man man manquote:Op dinsdag 20 november 2018 18:18 schreef MMaRsu het volgende:
Dat was bij Oblivion en Skyrim en fallout 3 precies hetzelfde. De engine was niet goed geport naar de ps3. Blame bethesda.
Obsidian moest roeien met de riemen die ze hadden. Even voor de beeldvorming
Not really tho.quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zodra je Jim erbij haalt wordt de discussie vernaggelt. Hij is de Zwarte Pieten-discussie van de videogames.
Hier, goed onderbouwde kritiek op Fallout van professionals:quote:
Ja en dat filmpje van jim is ook prima.quote:Op woensdag 21 november 2018 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier, goed onderbouwde kritiek op Fallout van professionals:
https://www.eurogamer.net(...)ring-and-broken-mess
Weet je nog wat er gebeurde in dat topic? Exact.quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:56 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heeft in elk opzicht gelijk maar ok
Sommigen doen liever hun bethesda liefdesbril op en vergeven alles wat ze fout doen
was jij ook niet zo enthousiast over Mass Effect Andromeda Fir3fly?nog zo'n sterke game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |