abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183432522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:00 schreef OMG het volgende:
Ik speel solo en vermaak me best. Kom ook amper andere spelers tegen, en dat vind ik wel prima.

Het laatste stuk van de Into the Fire quests is denk ik wel m'n favoriete stuk tot nu toe.
Ja die was awesome, zeker door de tapes van de crew die voor jou de mine in ging.

Heb met de Mistress of Mystery voltooid, die was ook awesome _O_
  donderdag 29 november 2018 @ 13:33:52 #227
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_183438026

Bij EA krijg je nog betere compensatie :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_183438689
Bethesda is echt steeds lager aan het zakken man man man. Zo jammer was jaren geleden echt nog een top studio.
War, War Never Changes
pi_183438822
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:33 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]

Bij EA krijg je nog betere compensatie :D.
500 Atoms, das 5 euro. :') Bethesda is even goed een EAtje aan het doen hier.
For great justice!
  donderdag 29 november 2018 @ 14:31:40 #230
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183438989
Wat ben ik blij dat ik niet aan deze klikobrand ben begonnen.
pi_183439019
Ze doen hier echt alles fout wat ze fout kunnen doen hè?
For great justice!
  donderdag 29 november 2018 @ 15:21:46 #232
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_183439897
Niet Obsidian maar Interplay moet weer de Fallout games gaan maken!
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_183439993
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 15:21 schreef Zihuatanejo het volgende:
Niet Obsidian maar Interplay moet weer de Fallout games gaan maken!
Obsidian = Interplay. Ten minste, ten tijde van New Vegas waren veel mensen die aan Fallout 1 en 2 werkte overgestapt van Interplay naar Obsidian. Daarom had New Vegas zoveel referenties aan die eerste twee games en totaal niet naar de oostkust games.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 29 november 2018 @ 17:00:29 #234
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_183441962
Obsidian = Black Isle. Velen van Interplay gingen uiteindelijk naar inXile.

En in NV waren geen referenties - het was een complete voortzetting van de lore van F1 en 2.

En er waren verscheidene referenties naar F3 in NV.

ED-E kwam van Adams Airforce base (Broken Steel), waarvan 'ie eerst naar Chicago werd gestuurd, en vervolgens naar Navarro (F2).

En Veronica refereert naar een chapter van de BoS die een civil war hadden betreft verschillende interpretaties van de codex. Duidelijk een verwijzing naar Lyons vs Outcasts.

Mis er wellicht een paar.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_183536069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik heb Fallout 1 en 2 heel vaak gespeeld, zelfs recent nog, dus vind mezelf best wel een Fallout fan. Maar Fallout 76 raak ik met geen stok aan. Fallout 3 was te pruimen, Fallout: NV zat prima in elkaar, maar Fallout 4 was een flinke teleurstelling. En nu dit... gedrocht.

Bethesda heeft dus naar mijn mening 1 Fallout spell gemaakt dat enigszins in orde was, Fallout 3. Fallout: NV is immers door Obsidian in elkaar geschroefd. Ik zou liever zien dat Obsidian de Fallout franchise weer in handen kreeg.
(Gaat niet gebeuren, maar ja, dromen mag, toch?)
Heb je Fallout New California al geprobeerd? Is een fan-made mod voor New Vegas. Ik weet niet zeker wie het gemaakt heeft, maar het is van studio kwaliteit. Helaas loopt ie bij mij vast na de proloog, maar dat ligt vast aan mij, want je hebt een paar mods nodig om het allemaal draaiend te krijgen, maar ik ga in de kerstvakantie zeker nog een nieuwe poging wagen op een schone installatie.

een paar mensen zijn hier al 5 jaar mee bezig, het is echt een volwaardig verhaal geworden dat zich afspeelt na Fallout 2
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:24:48 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183536281
Heb je die nieuwe patches al geinstalleerd? Bin mij liep die vast bij dat gesprek met die coach,moet nog even de 203 en 204 patches installen. Hopelijk draait die dan lekker
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183546045
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:16 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Heb je Fallout New California al geprobeerd? Is een fan-made mod voor New Vegas. Ik weet niet zeker wie het gemaakt heeft, maar het is van studio kwaliteit. Helaas loopt ie bij mij vast na de proloog, maar dat ligt vast aan mij, want je hebt een paar mods nodig om het allemaal draaiend te krijgen, maar ik ga in de kerstvakantie zeker nog een nieuwe poging wagen op een schone installatie.

een paar mensen zijn hier al 5 jaar mee bezig, het is echt een volwaardig verhaal geworden dat zich afspeelt na Fallout 2
Ik had er niet van gehoord, dus dank voor de tip! :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 5 december 2018 @ 12:23:13 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_183547957
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:31 schreef Nibb-it het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet aan deze klikobrand ben begonnen.
Same.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_183548366
Mijn ervaring met 76 begint helaas toch wat minder te worden.

Om te beginnen spawnen vijanden met levels die gebaseerd zijn op de levels van players in de omgeving. Dus dan loop ik daar een beetje te lopen als level 20, en komt er ineens een swarm van level 50+ Ghouls een huis uit rennen omdat er een speler van level 60 in de buurt is :') Dood.

Probleem is dat alle plekken waar de main quest je heen stuurt natuurlijk altijd redelijk druk bezet zijn. Dus waar ik ook ga, overal zijn veel te sterke vijanden voor mijn level...

Dan kom ik vervolgens met veel pijn en moeite aan bij Top of the World, om daar vervolgens tegen een fetch quest from hell aan te lopen. Of je even een paar objectives wil doen die over de hele map verspreid zijn en ook niet een beetje in de buurt of zo. Dat allemaal gedaan, komt ie aan met deel 2 van de fetch quest from hell waarbij je weer de halve map over mag steken. Zucht.

In een vuurgevecht met mutants een eindje verderop en ik val spontaan dood neer.

Ik loop over een berg zonder dat er ook maar iemand in de buurt is en ik val spontaan dood neer.

Meerdere server disconnects gehad waar ik ook gewoon shit door ben kwijtgeraakt.

Ik wil dit spel echt leuk vinden maar fucking hell wat maken ze het me moeilijk...
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183548404
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:49 schreef TigerXtrm het volgende:

Om te beginnen spawnen vijanden met levels die gebaseerd zijn op de levels van players in de omgeving. Dus dan loop ik daar een beetje te lopen als level 20, en komt er ineens een swarm van level 50+ Ghouls een huis uit rennen omdat er een speler van level 60 in de buurt is :') Dood.

Probleem is dat alle plekken waar de main quest je heen stuurt natuurlijk altijd redelijk druk bezet zijn. Dus waar ik ook ga, overal zijn veel te sterke vijanden voor mijn level...

Dan kom ik vervolgens met veel pijn en moeite aan bij Top of the World, om daar vervolgens tegen een fetch quest from hell aan te lopen. Of je even een paar objectives wil doen die over de hele map verspreid zijn en ook niet een beetje in de buurt of zo. Dat allemaal gedaan, komt ie aan met deel 2 van de fetch quest from hell waarbij je weer de halve map over mag steken. Zucht.

In een vuurgevecht met mutants een eindje verderop en ik val spontaan dood neer.

Ik loop over een berg zonder dat er ook maar iemand in de buurt is en ik val spontaan dood neer.

Meerdere server disconnects gehad waar ik ook gewoon shit door ben kwijtgeraakt.

Ik wil dit spel echt leuk vinden maar fucking hell wat maken ze het me moeilijk...
Had van de week een server disconnect middenin een lopende reeks van een quest. Moest weer bij quest 1 beginnen maar wel alle ammo, caps en dat soort zaken was minder of meer geworden.

Dus: ze slaan niet je quest progress op maar wat je opmaakt qua items weten ze goed te loggen. :P
pi_183549042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:49 schreef TigerXtrm het volgende:

Ik heb een beetje hetzelfde. Op zich vind ik de game best leuk, maar heb nu ook al best een aantal keer server disconnects gehad. En een aantal gruwelijke vastlopers, soms na net de game te hebben gestart en niet eens "Play" te hebben gekozen.

Ook al een paar keer gehad dat alles van sommige quests compleet kwijt was (holotapes, markers op de kaart, etc.), kun je weer opnieuw de game starten.

Andere spelers lijken ook vijanden spawns opnieuw te starten. Ik was in een gebouw, alle ghouls neergeschoten, en daarna kamer voor kamer alles door zoeken. Loop ik een gang in, vliegen de ghouls me opeens weer om m'n oren. Bleek na opnieuw van alles te hebben afgemaakt er net een andere speler dat gebouw te zijn binnen gekomen.

En wat je al zei, hogere level spelers maken best veel onmogelijk. Nu al een paar quests voorlopig niet verder gespeeld omdat er telkens level 50+ gasten rondlopen terwijl ik maar level 22-23 ben.

Het eten en drinken begint me steeds meer tegen te staan, iets waar ik van het begin al geen fan van was. Het stomste vind ik nog wel dat die meters door lopen wanneer je dood bent gegaan. Lig je daar op straat met "Respawn" op het scherm, maar de geluidjes dat je honger of dorst hebt gaan nog wel gewoon af. Ga ik even naar het toilet, pak wat te drinken, of laat de game gewoon even op dat scherm zitten, na respawnen ga ik weer door m'n water, want in het rood.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 5 december 2018 @ 13:45:57 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183549118
Zelfs de mensen die enthousiast waren zien nu dat de game niet is wat het had moeten/kunnen zijn. Echt jammer.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:46:35 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183549132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:45 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs de mensen die enthousiast waren zien nu dat de game niet is wat het had moeten/kunnen zijn. Echt jammer.
Wat is er mis met de game dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 5 december 2018 @ 20:16:00 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183556134
quote:
5s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat is er mis met de game dan?
Volgens mij kan je beter vragen wat er niet mis is..
pi_183556203
Zoveel tijd verspild aan dit gedrocht terwijl er ook een buggy singleplayer ervaring had kunnen zijn die we wél zouden waarderen ondanks 150 gb aan patches in de eerste week.
-nee-
  woensdag 5 december 2018 @ 20:25:13 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_183556367
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:18 schreef Marsenal het volgende:
Zoveel tijd verspild aan dit gedrocht terwijl er ook een buggy singleplayer ervaring had kunnen zijn die we wél zouden waarderen ondanks 150 gb aan patches in de eerste week.
Gelukkig hebben de die hard fans en collectors iig een mooie topkwaliteit duffelbag gekregen.

Oh wacht...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183556503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
Heb je die nieuwe patches al geinstalleerd? Bin mij liep die vast bij dat gesprek met die coach,moet nog even de 203 en 204 patches installen. Hopelijk draait die dan lekker
Ik kon wel spelen na de intro, dus alle questen doen tot je voor de eerste keer gaat slapen. Bij het ontwaken crashed het programma, wat ik ook doe.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_183562679
https://www.reddit.com/r/(...)ource=reddit-android

Mensen die een ticket hebben aangemaakt voor de tas moeten opletten dat hun persoonlijke informatie niet gestolen wordt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_183563080
Jezus.......
SOONY
pi_183563336
Wat een puinhoop _O-
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')