abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:34:55 #201
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182986033
Toch maar weer een stratencircuit dan?
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:45:33 #202
38114 beantherio
pi_182986276
Ik zit de plattegrond van Assen nog te bekijken om te zien hoe je hem op een simpele manier interessanter zou kunnen maken voor formule 1 maar dat valt me niet mee. Zoals ie is, is ie van de categorie stratencircuits zoals Melbourne, Montreal of Singapore. En er lijkt geen makkelijke optie te zijn om hem met bijv. een ingevoegde bochtencombinatie "op te leuken". De boel zou echt flink op de schop moeten om er een memorabel circuit van te maken. Dat gaat vast niet gebeuren.

Wat me van Zandvoort tegenvalt is dat niet met concrete plannen komen voor de grondige renovatie van het circuit. Ze lijken te wachten op geld, maar het geld wacht op een verhaal van wat het zou moeten worden. Zo blijf je dus wachten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 november 2018 @ 22:30:18 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183032594
quote:
Assen geeft toe: Zandvoort op poleposition

Een opvallende uitspraak van de voorzitter van het TT Circuit in Assen, Arjan Bos. Volgens hem heeft Zandvoort op dit moment de beste papieren om een Formule 1-race te organiseren. Deze signalen lijkt de Formula One Management (FOM) ook steeds meer af te geven, waardoor een race in 2020 steeds realistischer wordt.

"Als Zandvoort het niet lukt, zitten wij op het vinkentouw", aldus Bos tegenover Dagblad van het Noorden. Hiermee verwijst hij voor het eerst naar het feit dat Zandvoort op poleposition staat om een Formule 1-race te organiseren. Volgens hem heeft de historie van het circuit daarin een zeer grote rol gespeeld. "We hebben onderschat dat nostalgie zo zwaar zou wegen."

Ook Jos Vaessen, boegbeeld van The Netherlands Grand Prix Foundation, zet de woorden van Bos kracht bij. "Ik denk nu dat die brief van de FOM er wel is. Zandvoort heeft een voorsprong", laat hij weten. Toch ziet Assen vooralsnog geen reden om de handdoek definitief in de ring te gooien. Sterker nog, eind 2019 wordt de baan in gereedheid gebracht om ook een F1-race te kunnen organiseren, zo maakte Bos bekend. Daarnaast is hij overtuigd van het feit van een Nederlandse Grand Prix in 2020. "Zoveel heb ik wel begrepen van de FOM. Die Oranjetribunes tijdens de Grand Prix van Oostenrijk en in Francorchamps hebben grote indruk gemaakt."

In Zandvoort moet nog het nodige werk verzet worden om onder meer de faciliteiten en de infrastructuur te verbeteren, iets wat in Assen wel goed voor elkaar is. Bos: "We moeten niet in paniek raken. We blijven overleggen met de FOM en de andere instanties voor de Formule 1."

Bos en Vaessen willen daarom de ingeslagen weg verder bewandelen, zodat het circuit klaar is om Zandvoort op te vangen, mocht dat onverhoopt toch niet doorgaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_183057670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 10:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
Belangrijkste voor mij is dat er weer een baan komt waar elke fout gelijk einde race kan betekenen. Dat ik een paar uur in het gras moet zitten en een half uurtje moet staan in een bomvolle trein neem ik op de koop toe ^O^
Je hebt er wel een heel optimistische kijk op.
Als je op een plek wil staan waar je nog een redelijk stukje baan kunt overzien dan moet je echt wel om 9 uur 's morgens op je plek zijn. Anders staan er 20 rijen voor je.
En even een broodje hamburger scoren gaat ook niet want dan ben je je plek kwijt.
Of je moet bedoelen dat je een paar uur in het gras moet zitten wachten voordat je überhaupt richting station kunt lopen.
Wie dit leest is gek
pi_183058913
ik zie nog steeds geen problemen.
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 november 2018 @ 11:46:03 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183059097
Klinkt als letterlijk elk andere circuit met staanplaatsen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 10 november 2018 @ 13:13:37 #207
38114 beantherio
pi_183060475
Ik volg de praatprogramma's niet, maar heeft de prins daarin al iets van concrete plannen voor een verbouwing van het circuit en verbetering van de infrastructuur getoond? Online lees ik er niets over.
pi_183063221
quote:
Als de Formule 1 daadwerkelijk besluit om een Grand Prix van Nederland aan de kalender toe te voegen, dan hoopt Kevin Magnussen van ganser harte dat de race in Zandvoort wordt gehouden en niet in Assen. De Deen blijkt absoluut geen fan te zijn van het TT Circuit.

"Zandvoort. Zonder twijfel", antwoordt Magnussen in Brazilië, waar dit weekend de voorlaatste race van het seizoen 2018 plaatsvindt, op de vraag van Motorsport.com naar welk circuit zijn voorkeur uitgaat als het gaat om een potentiële Nederlandse Grand Prix."Zandvoort is tenminste een echt racecircuit", vervolgt de coureur van het Haas Formule 1-team, die in de lagere autosportklassen zowel in Zandvoort als in Assen heeft gereden.

"Assen is net een grote parkeerplaats. Nul karakter. De kerbstones zijn er vlak en je hebt overal uitloopmogelijkheden. Zandvoort, daarentegen, heeft historie. Het circuit loopt omhoog en omlaag, de muren staan er dicht langs de baan, overal liggen grindbakken en je hebt dikke kerbstones. Ik zou daar heel graag naartoe gaan. Het is echt een briljant circuit." Magnussen erkent dat het niet gemakkelijk wordt om in te halen op Circuit Zandvoort. "Je zal er een goede kwalificatie nodig hebben", zegt hij daarover. "Maar het zou het absoluut waard zijn."
https://www.gpupdate.net/(...)grote-parkeerplaats/
pi_183063381
quote:
Nouja, als Magnussen dat vind, dan moet het maar.
pi_183096496
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:41 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wat ik zo snel even kan bedenken uit mijn hoofd.

-Het paddock is niet zo groot. Echter als dat groter moet worden zal de baan verlegd moeten worden.
-Het pit complex is verouderd.
-Er staat slechts 1 vaste oude tribune op s/f, aan de binnenkant van audi S tuigens ze wel eens een tribune op maar verder heb je alleen duinen langs de baan waar je niet zomaar even een tijdelijke tribune op kunt plaatsen.
- uitkomen rechte stuk is 0 uitloop. Ik verwacht dat daar wat aangedaan moet worden. Er staat daar echter een duin/dijk die ook als geluids wand dient. Verder hier en daar wss nog wel wat aanpassingen m.b.t. veiligheid.
- Op het terrein zelf is weinig parkeerplek. Buiten het terrein ook beperkt trouwens.
- de pit entry en exit zijn ook niet heel fijn omdat je op het rechte stuk af moet remmen alvorens je de pit in kan en met een slakkengang weer de baan op komt vlak voor de Tarzan bocht. Weet niet of dat echt aangepast zal moeten worden maar optimaal is het niet.
- Sowieso moeten er faciliteiten als wc huisjes ed komen rondom het circuit.
- Hugenholtz bocht wordt verlegd. Dat is al opgenomen in het plan. Gerlach en Hugenholtz komen dan dichter bij elkaar waardoor het lijkt op de Nissanbocht (Audi S).
- Onzin, het pitcomplex voldoet prima, inclusief skyboxen. Is niet heel lang geleden namelijk al naar F1 standaarden gebracht.
- Er worden regelmatig tribunes opgebouwd rondom de Audi S en op het rechte stuk. Niet 1, maar voor ruim 40000 tribuneplaatsen extra. Dat zijn: Buitenkant Audi S langs het rechte stuk. Op Paddock 2 bij het uitkomen van de Audi S. Op de heuvel aan de binnenkant van de Toyota bocht (de bocht de de baan voor de helft afsnijdt). Op het rechte stuk vanaf de tunnel naar de paddock tot aan de hoofdtribune.
- Dat klopt, de uitloop bij de Luijendijkbocht moet vergroot worden. Er liggen al jaren plannen om Paddock 3 te verwijderen (wordt alleen gebruikt voor grote amateur evenementen als 'marktplaats' of voor VIP parking) en de wal daarheen te verplaatsen om daar uitloop te creëren.
- Parkeren hoeft ook niet op het circuit. Dat is voor de F1 niet anders dan voor andere grote evenementen met 100000+ bezoekers.
- Pit entry moet langer afgeschermd worden, maar dat is peanuts. Kwestie van wat vangrails verplaatsen en asfalt neerleggen. Ruimte is daar genoeg voor.
- Pit Exit is prima, racelijn ligt niet in de buurt van waar ze de baan op komen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 10:42:09 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183097919
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:38 schreef TagForce het volgende:

[..]

- Hugenholtz bocht wordt verlegd. Dat is al opgenomen in het plan. Gerlach en Hugenholtz komen dan dichter bij elkaar waardoor het lijkt op de Nissanbocht (Audi S).
- Onzin, het pitcomplex voldoet prima, inclusief skyboxen. Is niet heel lang geleden namelijk al naar F1 standaarden gebracht.
- Er worden regelmatig tribunes opgebouwd rondom de Audi S en op het rechte stuk. Niet 1, maar voor ruim 40000 tribuneplaatsen extra. Dat zijn: Buitenkant Audi S langs het rechte stuk. Op Paddock 2 bij het uitkomen van de Audi S. Op de heuvel aan de binnenkant van de Toyota bocht (de bocht de de baan voor de helft afsnijdt). Op het rechte stuk vanaf de tunnel naar de paddock tot aan de hoofdtribune.
- Dat klopt, de uitloop bij de Luijendijkbocht moet vergroot worden. Er liggen al jaren plannen om Paddock 3 te verwijderen (wordt alleen gebruikt voor grote amateur evenementen als 'marktplaats' of voor VIP parking) en de wal daarheen te verplaatsen om daar uitloop te creëren.
- Parkeren hoeft ook niet op het circuit. Dat is voor de F1 niet anders dan voor andere grote evenementen met 100000+ bezoekers.
- Pit entry moet langer afgeschermd worden, maar dat is peanuts. Kwestie van wat vangrails verplaatsen en asfalt neerleggen. Ruimte is daar genoeg voor.
- Pit Exit is prima, racelijn ligt niet in de buurt van waar ze de baan op komen.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat die kleine opgetuigde tribunes plek geven voor 40.000 man. Zou mooi zijn als in ieder geval de hoofd tribune wordt doorgetrokken tot aan de tarzan bocht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 november 2018 @ 13:53:32 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183100358
quote:

[..]

+ wat plakken asfalt her en daar ter vervanging van stukken grindbak
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_183100439
quote:

[..]

Moet er ook een nieuwe toegang tot de paddock worden aangelegd? Volgens mij is dat tunneltje niet hoog genoeg voor vrachtwagens.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 november 2018 @ 14:07:49 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183100691
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Moet er ook een nieuwe toegang tot de paddock worden aangelegd? Volgens mij is dat tunneltje niet hoog genoeg voor vrachtwagens.
hoe komen vrachtwagens nu dan op het binnenterrein?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 14:25:47 #217
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183101034
Heb op zandvoort wel leuke rally's gezien die raakten het asfalt amper aan, gewoon door de berm en de duinen knallen :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_183101040
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Volgens mij is die onlangs ook al verdiept maar weet dat niet helemaal zeker.
pi_183102639
Dit gaat toch nooit gebeuren joh.
pi_183116078
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Via dit tunneltje en het rechte stuk: https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656

Maar dat kan dus alleen wanneer er geen race bezig is ;)
Naamtopic.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 november 2018 @ 14:16:12 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183122958
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 november 2018 07:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Via dit tunneltje en het rechte stuk: https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656

_O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_183140745
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

EUhm.

Volgens de hoogte bepaling op de tunnel zelf, is die maar 3 meter hoog

https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656

Of is er een andere manier van aan- en afvoer?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 november 2018 @ 12:27:08 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183140889
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

EUhm.

Die andere tunnel :T
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_183141060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

EUhm.

quote:
4s.gif Op dinsdag 13 november 2018 07:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Naamtopic.
  dinsdag 27 november 2018 @ 17:58:37 #225
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_183404827
quote:
Wie de fuck is Magnussen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 27 november 2018 @ 22:34:17 #226
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_183411033
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:58 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

:')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 27 november 2018 @ 22:35:58 #227
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183411070
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183411088
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:58 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dit ja. De mening vragen van een rookie die pas 5 jaar mee doet aan de F1 :')
Straks laten ze nog een tandarts interviews afnemen :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 22:37:37 ]
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:01:08 #229
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_183411635
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 22:34 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

:')
Die vent is geen coureur maar een stuntpiloot.
Op 't randje en erover.
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:31:14 #230
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_183412282
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:01 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Die vent is geen coureur maar een stuntpiloot.
Ik vind het een leuke rijder om te zien racen, al was ie in Abu Dhabi nogal een grijze muis.

Heb liever 20 Kmags dan 20 Vandoornes.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_183417447
Hmmm... Kan maar tot januari 2020 reserveren bij Centerparcs Zandvoort.
Nog een paar maandjes wachten dus :P
  woensdag 28 november 2018 @ 12:32:33 #232
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_183417503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:28 schreef TagForce het volgende:
Hmmm... Kan maar tot januari 2020 reserveren bij Centerparcs Zandvoort.
Nog een paar maandjes wachten dus :P
tentje op het strand? kan ook leuk zijn
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_183417511
quote:
12s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:32 schreef WEST het volgende:

[..]

tentje op het strand? kan ook leuk zijn
In heel die regio geldt een wildkampeer verbod. Op het strand slapen zal er dus niet inzitten.
-O-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 november 2018 @ 20:12:42 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183426291
quote:
Assen staat gewoon compleet back up klaar, vermoed dat het daar het eerste jaar op uit zal draaien. Ik zie Zandvoort niet alles op orde hebben voor een verbouwing over een jaartje
DeLuna vindt me dik ;(
pi_183426858
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:33 schreef TagForce het volgende:

[..]

In heel die regio geldt een wildkampeer verbod. Op het strand slapen zal er dus niet inzitten.
-O-
In heel Nederland geldt een wildkampeerverbod hoor
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2019 @ 19:47:56 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184841326
https://nos.nl/artikel/22(...)-1-in-nederland.html

het kabinet gaat er geen geld in steken, logisch ook
DeLuna vindt me dik ;(
pi_184841674
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:47 schreef rubbereend het volgende:

Jammer, steek liever hier mijn belastinggeld in dan in die Duitsers.
pi_184841728
Assen is afgevallen als optie meldt RTL.

https://www.ad.nl/formule(...)grand-prix~a9ee5761/
pi_184842335
quote:

Logisch , maar ook een doodsteek denk ik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 februari 2019 @ 21:02:53 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184843038
quote:

Het standpunt van het kabinet was allang duidelijk. Als Zandvoort hiervan afhankelijk was hebben ze hun eigen glazen ingegooid.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 februari 2019 @ 21:05:01 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184843103
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:04 schreef jpjedi het volgende:

Het originele bericht is veel uitgebreider: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-formule-1-zandvoort
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_184843729
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het originele bericht is veel uitgebreider: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-formule-1-zandvoort
Ja zag het, ik plakte de verkeerde link.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2019 @ 21:39:24 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184844128
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:04 schreef jpjedi het volgende:

Nou, dat zie ik dus niet gebeuren. Als ze nog bij de overheid moesten aankloppen voor 5 miljoen dan zie ik ze dat niet in 1,5 maand uit de hoge hoed toveren. Bovendien kan het geld bij elkaar komen om het te mogen organiseren, dan zie ik ze het vergunningtechnisch en qua verbouwing niet voor elkaar krijgen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_184845619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nou, dat zie ik dus niet gebeuren. Als ze nog bij de overheid moesten aankloppen voor 5 miljoen dan zie ik ze dat niet in 1,5 maand uit de hoge hoed toveren. Bovendien kan het geld bij elkaar komen om het te mogen organiseren, dan zie ik ze het vergunningtechnisch en qua verbouwing niet voor elkaar krijgen.
Het lijkt me ook niet realistisch inderdaad. Zowat alles rond de baan opbouwen vanaf nul en de infratstructuur in de regio aanleggen incl vergunningstraject. Laat staan het gat in de begroting dichten. Dat gaat jaren duren imo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2019 @ 22:55:37 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184845904
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 22:40 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niet realistisch inderdaad. Zowat alles rond de baan opbouwen vanaf nul en de infratstructuur in de regio aanleggen incl vergunningstraject. Laat staan het gat in de begroting dichten. Dat gaat jaren duren imo.
En Assen kan zo van start gaan, toch wel jammer dat stuk gaat lopen op historie
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 februari 2019 @ 23:17:00 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184846408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 22:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

En Assen kan zo van start gaan, toch wel jammer dat stuk gaat lopen op historie
Nederland moet niet het doel zijn. We hebben twee circuits op steenworp afstand, laat nog een circuit in deze hoek dan ook echt meetellen. Een suf baantje als Assen is dat niet, en dat weet Liberty ook. Die hebben dan liever banen op de meest exotische plekken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2019 @ 23:49:23 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184846996
Assen heeft voor deze of komende maand gewoon nog een afspraak staan over de GP van Nederland _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 februari 2019 @ 23:53:19 #248
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_184847041
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nederland moet niet het doel zijn. We hebben twee circuits op steenworp afstand, laat nog een circuit in deze hoek dan ook echt meetellen. Een suf baantje als Assen is dat niet, en dat weet Liberty ook. Die hebben dan liever banen op de meest exotische plekken.
Assen een suf baantje noemen :') Het circuit heeft niet voor niets de bijnaam 'The Cathedral of Speed'.
Op 't randje en erover.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 februari 2019 @ 23:58:08 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184847090
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Assen een suf baantje noemen :') Het circuit heeft niet voor niets de bijnaam 'The Cathedral of Speed'.
In motorsport, niet in autosport.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 5 februari 2019 @ 23:59:45 #250
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_184847111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In motorsport, niet in autosport.
Dan nog is het dom om van een suf baantje te spreken. Gewoon weer een loze kreet van een Zandvoort-fanboy.
Op 't randje en erover.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 februari 2019 @ 00:13:44 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184847310
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:59 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dan nog is het dom om van een suf baantje te spreken. Gewoon weer een loze kreet van een Zandvoort-fanboy.
Fanboy? Serieus? Zullen we hier gewoon een normale discussie van maken?

Ik kijk als F1-fan naar de huidige stand van zaken, dus ook zonder de oranje bril. Dan zie ik in Nederland twee banen die totaal ongeschikt zijn om leuke races te organiseren, terwijl er in de achtertuin twee prachtige circuits liggen die best pijn kunnen hebben.

Dan zie ik ook dat het gerenoveerde historische circuit van Mexico het echt geweldig voor elkaar heeft, iets wat Zandvoort ook kan bereiken. Dus ik trek daar mijn conclusies wel uit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 6 februari 2019 @ 09:55:06 #252
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184850583
Zandvoort was toch allang en breed rond?
Ik herinner me de berichten nog.
Prinsje aan tafel bij F1-cafe etc.

Sorry maar dit soort blaaskakerij maakt mij erg cynisch richting het afketsen van de deal voor CPZ.

Hup Assen, de lay out an sich is wat minder dan CPZ maar de rest er omheen is lichtjaren voor op CPZ.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_184850866
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:59 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Assen is een suf baantje... Voor autosport. Voor motorsport was het vroeger een stuk beter, maar is het nog steeds een mooie baan met een rijke historie... voor motorsport.

Voor autosport is het geschikt voor wagens met een dak en zonder veel downforce. Voor wagens die wel veel downforce hebben is het ongeschikt. Toerwagens die veel downforce hebben kunnen nog een beetje duwen en trekken, dus de DTM kan nog wel leuk worden, maar voor formule wagens is het echt compleet ongeschikt. En dat hebben we allemaal kunnen zien met de Champcars die op Assen reden. Was een optocht, zelfs vergeleken met de F1. Dus vandaar is het, voor de F1, een suf baantje, en dat gaat geen goede reclame zijn voor Nederland in de F1. Moeten ze dus niet willen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 februari 2019 @ 10:34:52 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184851156
Misschien moeten ze in Almere dat plan weer uit de kast trekken _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_184851367
Als Prins Bril van Oranje een paar van zn pandjes in 020 verkoopt is die financiering toch zo rond?
  woensdag 6 februari 2019 @ 11:19:40 #256
202014 JJH
Knetter. O+
pi_184851915
https://www.rtlnieuws.nl/(...)p-mee-voor-formule-1

quote:
,,Er staat in die brief helemaal niet dat wij niet meer meedoen. Het is bekend dat Zandvoort vanwege zijn geschiedenis de eerste keus is, maar als het daar niet lukt, is Assen het alternatief. Dat is niet veranderd, het management de Formule 1 is daarin open naar ons'', aldus Vaessen.
Bij RTL hebben ze een beetje moeite met begrijpend lezen ofzo...
  woensdag 6 februari 2019 @ 11:31:44 #257
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_184852108
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:47 schreef Nielsch het volgende:
Als Prins Bril van Oranje een paar van zn pandjes in 020 verkoopt is die financiering toch zo rond?
Prins bril wil toch alleen maar meer geld genereren.. hij is geen filantropische instelling!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_184853298
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 09:55 schreef nils7 het volgende:
Zandvoort was toch allang en breed rond?
Ik herinner me de berichten nog.
Prinsje aan tafel bij F1-cafe etc.

Sorry maar dit soort blaaskakerij maakt mij erg cynisch richting het afketsen van de deal voor CPZ.

Hup Assen, de lay out an sich is wat minder dan CPZ maar de rest er omheen is lichtjaren voor op CPZ.
Als je door de berichten heen was gespit toen het "al lang en breed rond was", kon je er makkelijk uit op maken dat er niks rond was en dat het een schreeuw om investeerders was.
  woensdag 6 februari 2019 @ 15:14:54 #259
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184856350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:43 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Als je door de berichten heen was gespit toen het "al lang en breed rond was", kon je er makkelijk uit op maken dat er niks rond was en dat het een schreeuw om investeerders was.
Dat klopt maar ze riepen het wel.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 februari 2019 @ 23:37:30 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184867090
DeLuna vindt me dik ;(
pi_184870265
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:47 schreef Nielsch het volgende:
Misschien heeft hij of een familielid nog een oude tekening of schilderij ergens op zolder liggen, wat 1,5 eeuw geleden gekocht is met belastinggeld en nu voor hunzelf vele miljoenen op kan brengen :Y
pi_184870369
quote:
quote:
"Die vijf miljoen is een vereiste van de Formule 1-organisatie. Zij zeggen dat als ze investeren in een race er ook een bijdrage van de overheid moet zijn."
Lammers zegt dus dat de overheid 5 miljoen moet investeren en dat deze 5 miljoen niet bij een andere partij vandaan mag komen (eis van de FOM)... de overheid zegt dat ze er geen geld in gaan steken... oftewel, het gaat niet door de overheid bij haar principes blijft, aldus Lammers.
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:03:35 #263
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184870688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:43 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

[..]

Lammers zegt dus dat de overheid 5 miljoen moet investeren en dat deze 5 miljoen niet bij een andere partij vandaan mag komen (eis van de FOM)... de overheid zegt dat ze er geen geld in gaan steken... oftewel, het gaat niet door de overheid bij haar principes blijft, aldus Lammers.
Overheid is nog een redelijk breed begrip. Bedoelen ze daarmee de regering of is een bijdrage van provincie of zelfs van gemeente ook goed genoeg?
pi_184870862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Overheid is nog een redelijk breed begrip. Bedoelen ze daarmee de regering of is een bijdrage van provincie of zelfs van gemeente ook goed genoeg?
Ok, mogelijk dat dat nog een optie is inderdaad. Maar iig is het nog steeds erg onzeker.
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:16:11 #265
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_184871868
Moeilijk gedoe allemaal.

Er is altijd naar buiten gebracht dat de overheid achter het project moet staan.
Volgens mij moet dat toch ook zonder geld kunnen.
Je kunt ook gewoon politie inzet en ambulances toezeggen, toch?

En gezien de inkomsten voor de Regio, laat lekker de provincie en de gemeente geld geven.
En Amsterdam, de race is immers op Amsterdam Beach
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:18:26 #266
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184871921
Prins Bernhard kan vast 5 miljoen van zijn eigen investeringsmaatschappij laten doorsluizen naar Zandvoort via overheid.
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:58:12 #267
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_184872653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:16 schreef Lionheaad het volgende:

En Amsterdam, de race is immers op Amsterdam Beach
Jij denkt dat een GroenLinks coalitie geld gaat geven voor F1? :o
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_184873012
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:43 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

[..]

Het Rijk gaat niet bijdragen maar Noord Holland en Zandvoort (of Amsterdam) kunnen dat natuurlijk wel doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2019 12:18:23 ]
pi_184873058
Ik vind die Jan Lammers maar een treurig ventje. Waarom is Zandvoort zo met het wel en wee van Assen bezig? Ga lekker je eigen circuit op orde maken ofzo.
pi_184873490
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:58 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Een co2 neutrale race met alleen biobrandstoffen of elektrisch. Geen parkeerplaatsen voor de petrolheads die moeten allemaal verplicht met het ov daar naar toe. :D :P
  donderdag 7 februari 2019 @ 12:53:35 #271
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_184873645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:58 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. oO<
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2019 @ 13:06:31 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184873890
Als het zoveel geld voor de regio oplevert dan zie ik niet waarom de overheid dat dan moet betalen, dat kan die regio dan prima zelf ophoesten als voorschot op alle inkomsten die gaan ontvangen.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:33:32 #273
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184880100
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:34 schreef rubbereend het volgende:
Misschien moeten ze in Almere dat plan weer uit de kast trekken _O-
Dat was gewoon net iets meer dan een zolder kamer project.

Het circuit is wel beschikbaar voor Assetto Corsa.
Maar totaal niet geschikt als race circuit als ik er op rij.
Te veel vreemde hoogte verschillen en te veel bochten.
N/A
pi_184894091
Zoals Thijs Zonneveld het prima verwoord in zijn column in het AD vandaag, laat Prins Bernhard Jr maar bij zijn tante Christina aankloppen. Die zal nog wel ergens een schilderijtje hebben liggen die ze kan verpatsen.
Lekker naar Assen toe, goedkoper en beter. Alleen de PR in Zandvoort is beter maar dat is dan ook alles.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 13:53:22 #275
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_184895050
De soap goes on....

GPupdate - Assen nog steeds in beeld; kans 90 procent

Assen zegt dat zij het financiële plaatje al rond hebben.
We wachten op reactie vanuit Zandvoort w/
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:49:31 #276
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184898646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 13:53 schreef Lionheaad het volgende:
De soap goes on....

GPupdate - Assen nog steeds in beeld; kans 90 procent

Assen zegt dat zij het financiële plaatje al rond hebben.
We wachten op reactie vanuit Zandvoort w/
quote:
De Formule 1 hoort op Zandvoort, Zandvoort heeft historie en Assen niet.

Aldus Jantje
Zo iets gok ik :')
N/A
pi_185255371
Toevallig laatst een documentaire over de geschiedenis van de Formule 1 gekeken en kreeg toen toch wel wat nostalgische / chauvinistische gevoelens toen ik zag wat voor een historische races er in Zandvoort zijn gereden. Ik had me er nooit erg in verdiept en het boeide me niet echt, maar als deze race terug naar Nederland kan komen is Zandvoort gezien de historie de enige serieuze optie volgens mij. Zou toch wel heel erg mooi zijn.
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:49:29 #278
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185286003
Volgens meerdere sites heeft de strategisch adviseur van Zandvoort gezegd dat toeschouwers alleen mogen komen zonder auto.
Auto kan alleen dag van te voren met hotelovernachting.
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:51:30 #279
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185286047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:49 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens meerdere sites heeft de strategisch adviseur van Zandvoort gezegd dat toeschouwers alleen mogen komen zonder auto.
Lijkt me ook de enige manier om verkeerschaos te voorkomen daar.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 februari 2019 @ 22:58:28 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185288382
Dat wordt een knappe organisatie om alles met OV binnen te krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 23:00:59 #281
42184 crew  DaMart
pi_185288445
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:58 schreef rubbereend het volgende:
Dat wordt een knappe organisatie om alles met OV binnen te krijgen
Als er toch amper verkeer op de toegangsroutes rijdt, kunnen er aardig wat pendelbussen worden ingezet vanaf parkeerterreinen in de omgeving natuurlijk.

En iemand moet Prorail van tevoren goed instrueren om tijdens het F1-weekend geen werkzaamheden te plannen rond Haarlem. Dat is in het verleden al een aantal keer fout gegaan rond de DTM bijvoorbeeld :X :').
pi_185292220
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:49 schreef Lionheaad het volgende:
Was ook in het NOS journaal van de week.

OV of fiets. Gesprekken met NS lopen. Parkeerterreinen op grote afstand met pendelbussen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 28 februari 2019 @ 08:53:49 #283
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185292258
Prima oplossing zo.

De enige werkbare ook denk ik.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 februari 2019 @ 14:34:21 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185297690
Dit klinkt mooi maar respect voor deze logistieke nachtmerrie. Bussen moeten al snel een lus van 30km rijdenmet in en uitladen ben je daar al snel 45 minuten mee bezig, dat wil dus zeggen dat op de heenweg de bussen maximaal 4 keer kunnen rijden en op de terugweg willen 100.000 mensen tegelijk naar huis..... dat is echt een monsterklus. Maar zou mooi zijn als dat lukt
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator donderdag 28 februari 2019 @ 15:02:02 #285
42184 crew  DaMart
pi_185298224
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 14:34 schreef rubbereend het volgende:
Dit klinkt mooi maar respect voor deze logistieke nachtmerrie. Bussen moeten al snel een lus van 30km rijdenmet in en uitladen ben je daar al snel 45 minuten mee bezig, dat wil dus zeggen dat op de heenweg de bussen maximaal 4 keer kunnen rijden en op de terugweg willen 100.000 mensen tegelijk naar huis..... dat is echt een monsterklus. Maar zou mooi zijn als dat lukt
Een van die parkeerterreinen is ongetwijfeld dat bij de Ikea bij Haarlem Spaarnwoude. Vanaf daar kunnen mensen de trein pakken naar Zandvoort, dus ik verwacht niet dat alles met pendelbussen zal gaan.

In het verleden heeft de NS bij grote evenementen overigens ook wel eens treinen vanuit Limburg, die normaal gesproken tot Amsterdam reden, laten doorrijden tot Zandvoort. Door mensen die van verder komen een rechtstreekse treinverbinding te bieden, wordt een deel van de bezoekers misschien al verleid om de auto te laten staan.

Maar het is en blijft een flinke logistieke puzzel inderdaad en respect als ze alle puzzelstukjes op de juiste plaats weten te krijgen :).

[ Bericht 12% gewijzigd door DaMart op 28-02-2019 15:09:03 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 februari 2019 @ 15:27:21 #286
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185298742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

Een van die parkeerterreinen is ongetwijfeld dat bij de Ikea bij Haarlem Spaarnwoude. Vanaf daar kunnen mensen de trein pakken naar Zandvoort, dus ik verwacht niet dat alles met pendelbussen zal gaan.

In het verleden heeft de NS bij grote evenementen overigens ook wel eens treinen vanuit Limburg, die normaal gesproken tot Amsterdam reden, laten doorrijden tot Zandvoort. Door mensen die van verder komen een rechtstreekse treinverbinding te bieden, wordt een deel van de bezoekers misschien al verleid om de auto te laten staan.

Maar het is en blijft een flinke logistieke puzzel inderdaad en respect als ze alle puzzelstukjes op de juiste plaats weten te krijgen :).
ga er maar vanuit dat er vanaf één punt pendeltreinen gaan rijden omdat dat het best te organiseren is. Als die trein vanuit Limburg er tussendoor moet en die is iets vertraagd loopt alles vertraging op. En de NS zal maximale capaciteit nodig hebben om via dat lijntje veel mensen te vervoeren.

En zal de IKEA er blij mee zijn dat ze hun parkeerplaats drie dagen kwijt zijn?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 februari 2019 @ 15:35:55 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185298875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik denk dat je eerder met denken aan Schiphol en Amsterdam. Dat strookje asfalt is veel te klein.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 februari 2019 @ 18:16:53 #288
36461 Joppy
geen colaboy
pi_185301775
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk dat je eerder met denken aan Schiphol en Amsterdam. Dat strookje asfalt is veel te klein.
Enige files bij parkeerplaatsen zal je altijd houden.

Als ze slim zijn, gebruiken ze diverse (tijdelijke) parkeerplaatsen. Naast de Ikea en schiphol kun je denken aan de parkeerplaats bij het floriadeterein in hoofddorp, braakliggende terreinen in het westelijke havengebied, de parkeerterreinen bij de beverwijkse bazaar etc....

Daarnaast zou je de toestroom op de parkeerplaatsen ook kunnen sturen door alleen parkeerkaarten in de voorverkoop te verkopen en dan gekopeld aan een specifiek tijdvak, waarbij je met prijs kan sturen.
Vroeg aanwezig en ver van Zandvoort --> goedkoop
Laat aanwezig en dichtbij --> duur
Let the beat control your body!
pi_185361988
Al die pendelbussen over die lullige rotonde bij Overveen, ik zie het al voor me.
.
  zondag 3 maart 2019 @ 17:46:10 #290
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185366634
ZANDVOORT IS ROND! Eerste race 3 mei 2020. De deal is voor 3 jaar.

_O_
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 maart 2019 @ 17:47:28 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185366661
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Sunri5e het volgende:
ZANDVOORT IS ROND! Eerste race 3 mei 2020. De deal is voor 3 jaar.

_O_
Wiewatwaar? :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 maart 2019 @ 17:48:35 #292
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185366690
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wiewatwaar? :o
Zeer goed ingelichte bronnen. Let maar op 8-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 maart 2019 @ 17:49:16 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185366704
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:48 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Zeer goed ingelichte bronnen. Let maar op 8-)
Erik de Vlieger?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 maart 2019 @ 17:49:45 #294
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185366710
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Erik de Vlieger?
?
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 maart 2019 @ 17:50:15 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185366724
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

?
Zag ik op Twitter.

Ik wil dit bericht op de FP knallen _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 3 maart 2019 @ 17:50:40 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_185366733
EWdeVlieger twitterde op zondag 03-03-2019 om 17:38:47 Zandvoort + F1 - Deal voor 3 jaar- 1e race 3 mei 2020- privaat gefinancierd zonder overheidsteun- duurzaamste GP vd kalender: combiticket (entreeticket geeft recht op gratis OV, diverse P&R punten) reageer retweet
  zondag 3 maart 2019 @ 17:50:51 #297
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185366734
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zag ik op Twitter.

Ik wil dit bericht op de FP knallen _O-
Nee, komt van iemand daar die de horeca op de baan doet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 maart 2019 @ 18:11:05 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185367012
Tweet is verwijderd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 maart 2019 @ 18:12:04 #299
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_185367031
Verkeersinfarct incoming.
Op 't randje en erover.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 maart 2019 @ 18:13:55 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185367064
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:12 schreef PzKpfw het volgende:
Verkeersinfarct incoming.
Lees die Tweet eens.

Verwijdering zonder enige vorm van 'oh foutje' zegt eigenlijk al genoeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')