 
		 
			 
			
			
			- Hugenholtz bocht wordt verlegd. Dat is al opgenomen in het plan. Gerlach en Hugenholtz komen dan dichter bij elkaar waardoor het lijkt op de Nissanbocht (Audi S).quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat ik zo snel even kan bedenken uit mijn hoofd.
-Het paddock is niet zo groot. Echter als dat groter moet worden zal de baan verlegd moeten worden.
-Het pit complex is verouderd.
-Er staat slechts 1 vaste oude tribune op s/f, aan de binnenkant van audi S tuigens ze wel eens een tribune op maar verder heb je alleen duinen langs de baan waar je niet zomaar even een tijdelijke tribune op kunt plaatsen.
- uitkomen rechte stuk is 0 uitloop. Ik verwacht dat daar wat aangedaan moet worden. Er staat daar echter een duin/dijk die ook als geluids wand dient. Verder hier en daar wss nog wel wat aanpassingen m.b.t. veiligheid.
- Op het terrein zelf is weinig parkeerplek. Buiten het terrein ook beperkt trouwens.
- de pit entry en exit zijn ook niet heel fijn omdat je op het rechte stuk af moet remmen alvorens je de pit in kan en met een slakkengang weer de baan op komt vlak voor de Tarzan bocht. Weet niet of dat echt aangepast zal moeten worden maar optimaal is het niet.
- Sowieso moeten er faciliteiten als wc huisjes ed komen rondom het circuit.
 
			 
			
			
			Ik mag hem wel.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)grote-parkeerplaats/
 
			 
			
			
			Ik kan me moeilijk voorstellen dat die kleine opgetuigde tribunes plek geven voor 40.000 man. Zou mooi zijn als in ieder geval de hoofd tribune wordt doorgetrokken tot aan de tarzan bocht.quote:Op maandag 12 november 2018 10:38 schreef TagForce het volgende:
[..]
- Hugenholtz bocht wordt verlegd. Dat is al opgenomen in het plan. Gerlach en Hugenholtz komen dan dichter bij elkaar waardoor het lijkt op de Nissanbocht (Audi S).
- Onzin, het pitcomplex voldoet prima, inclusief skyboxen. Is niet heel lang geleden namelijk al naar F1 standaarden gebracht.
- Er worden regelmatig tribunes opgebouwd rondom de Audi S en op het rechte stuk. Niet 1, maar voor ruim 40000 tribuneplaatsen extra. Dat zijn: Buitenkant Audi S langs het rechte stuk. Op Paddock 2 bij het uitkomen van de Audi S. Op de heuvel aan de binnenkant van de Toyota bocht (de bocht de de baan voor de helft afsnijdt). Op het rechte stuk vanaf de tunnel naar de paddock tot aan de hoofdtribune.
- Dat klopt, de uitloop bij de Luijendijkbocht moet vergroot worden. Er liggen al jaren plannen om Paddock 3 te verwijderen (wordt alleen gebruikt voor grote amateur evenementen als 'marktplaats' of voor VIP parking) en de wal daarheen te verplaatsen om daar uitloop te creëren.
- Parkeren hoeft ook niet op het circuit. Dat is voor de F1 niet anders dan voor andere grote evenementen met 100000+ bezoekers.
- Pit entry moet langer afgeschermd worden, maar dat is peanuts. Kwestie van wat vangrails verplaatsen en asfalt neerleggen. Ruimte is daar genoeg voor.
- Pit Exit is prima, racelijn ligt niet in de buurt van waar ze de baan op komen.
 
			 
			
			
			+ wat plakken asfalt her en daar ter vervanging van stukken grindbakquote:Op maandag 12 november 2018 10:38 schreef TagForce het volgende:
[..]
- Hugenholtz bocht wordt verlegd. Dat is al opgenomen in het plan. Gerlach en Hugenholtz komen dan dichter bij elkaar waardoor het lijkt op de Nissanbocht (Audi S).
- Onzin, het pitcomplex voldoet prima, inclusief skyboxen. Is niet heel lang geleden namelijk al naar F1 standaarden gebracht.
- Er worden regelmatig tribunes opgebouwd rondom de Audi S en op het rechte stuk. Niet 1, maar voor ruim 40000 tribuneplaatsen extra. Dat zijn: Buitenkant Audi S langs het rechte stuk. Op Paddock 2 bij het uitkomen van de Audi S. Op de heuvel aan de binnenkant van de Toyota bocht (de bocht de de baan voor de helft afsnijdt). Op het rechte stuk vanaf de tunnel naar de paddock tot aan de hoofdtribune.
- Dat klopt, de uitloop bij de Luijendijkbocht moet vergroot worden. Er liggen al jaren plannen om Paddock 3 te verwijderen (wordt alleen gebruikt voor grote amateur evenementen als 'marktplaats' of voor VIP parking) en de wal daarheen te verplaatsen om daar uitloop te creëren.
- Parkeren hoeft ook niet op het circuit. Dat is voor de F1 niet anders dan voor andere grote evenementen met 100000+ bezoekers.
- Pit entry moet langer afgeschermd worden, maar dat is peanuts. Kwestie van wat vangrails verplaatsen en asfalt neerleggen. Ruimte is daar genoeg voor.
- Pit Exit is prima, racelijn ligt niet in de buurt van waar ze de baan op komen.
 
			 
			
			
			Moet er ook een nieuwe toegang tot de paddock worden aangelegd? Volgens mij is dat tunneltje niet hoog genoeg voor vrachtwagens.quote:Op maandag 12 november 2018 10:38 schreef TagForce het volgende:
[..]
- Hugenholtz bocht wordt verlegd. Dat is al opgenomen in het plan. Gerlach en Hugenholtz komen dan dichter bij elkaar waardoor het lijkt op de Nissanbocht (Audi S).
- Onzin, het pitcomplex voldoet prima, inclusief skyboxen. Is niet heel lang geleden namelijk al naar F1 standaarden gebracht.
- Er worden regelmatig tribunes opgebouwd rondom de Audi S en op het rechte stuk. Niet 1, maar voor ruim 40000 tribuneplaatsen extra. Dat zijn: Buitenkant Audi S langs het rechte stuk. Op Paddock 2 bij het uitkomen van de Audi S. Op de heuvel aan de binnenkant van de Toyota bocht (de bocht de de baan voor de helft afsnijdt). Op het rechte stuk vanaf de tunnel naar de paddock tot aan de hoofdtribune.
- Dat klopt, de uitloop bij de Luijendijkbocht moet vergroot worden. Er liggen al jaren plannen om Paddock 3 te verwijderen (wordt alleen gebruikt voor grote amateur evenementen als 'marktplaats' of voor VIP parking) en de wal daarheen te verplaatsen om daar uitloop te creëren.
- Parkeren hoeft ook niet op het circuit. Dat is voor de F1 niet anders dan voor andere grote evenementen met 100000+ bezoekers.
- Pit entry moet langer afgeschermd worden, maar dat is peanuts. Kwestie van wat vangrails verplaatsen en asfalt neerleggen. Ruimte is daar genoeg voor.
- Pit Exit is prima, racelijn ligt niet in de buurt van waar ze de baan op komen.
 
			 
			
			
			hoe komen vrachtwagens nu dan op het binnenterrein?quote:Op maandag 12 november 2018 13:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Moet er ook een nieuwe toegang tot de paddock worden aangelegd? Volgens mij is dat tunneltje niet hoog genoeg voor vrachtwagens.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Volgens mij is die onlangs ook al verdiept maar weet dat niet helemaal zeker.quote:Op maandag 12 november 2018 13:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Moet er ook een nieuwe toegang tot de paddock worden aangelegd? Volgens mij is dat tunneltje niet hoog genoeg voor vrachtwagens.
 
			 
			
			
			Via dit tunneltje en het rechte stuk: https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656quote:Op maandag 12 november 2018 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe komen vrachtwagens nu dan op het binnenterrein?
 
											 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Via dit tunneltje en het rechte stuk: https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Maar dat kan dus alleen wanneer er geen race bezig is
 
											 
			 
			
			
			EUhm.quote:Op maandag 12 november 2018 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe komen vrachtwagens nu dan op het binnenterrein?
 
			 
			
			
			Die andere tunnelquote:Op woensdag 14 november 2018 12:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
EUhm.
Volgens de hoogte bepaling op de tunnel zelf, is die maar 3 meter hoog
https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656
Of is er een andere manier van aan- en afvoer?
 
											 
			 
			
			
			quote:Op woensdag 14 november 2018 12:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
EUhm.
Volgens de hoogte bepaling op de tunnel zelf, is die maar 3 meter hoog
https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656
Of is er een andere manier van aan- en afvoer?
quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Via dit tunneltje en het rechte stuk: https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Maar dat kan dus alleen wanneer er geen race bezig is
 
			 
			
			
			Wie de fuck is Magnussen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)grote-parkeerplaats/
 
			 
			
			
			quote:
 
											 
			 
			
			
			Dit ja. De mening vragen van een rookie die pas 5 jaar mee doet aan de F1quote:


 
			 
			
			
			Die vent is geen coureur maar een stuntpiloot.quote:
 
			 
			
			
			Ik vind het een leuke rijder om te zien racen, al was ie in Abu Dhabi nogal een grijze muis.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die vent is geen coureur maar een stuntpiloot.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			tentje op het strand? kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 28 november 2018 12:28 schreef TagForce het volgende:
Hmmm... Kan maar tot januari 2020 reserveren bij Centerparcs Zandvoort.
Nog een paar maandjes wachten dus
 
			 
			
			
			In heel die regio geldt een wildkampeer verbod. Op het strand slapen zal er dus niet inzitten.quote:Op woensdag 28 november 2018 12:32 schreef WEST het volgende:
[..]
tentje op het strand? kan ook leuk zijn
 
											 
			 
			
			
			Assen staat gewoon compleet back up klaar, vermoed dat het daar het eerste jaar op uit zal draaien. Ik zie Zandvoort niet alles op orde hebben voor een verbouwing over een jaartjequote:Op dinsdag 27 november 2018 22:35 schreef Drekkoning het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)wieso-naar-nederland
 
			 
			
			
			In heel Nederland geldt een wildkampeerverbod hoorquote:Op woensdag 28 november 2018 12:33 schreef TagForce het volgende:
[..]
In heel die regio geldt een wildkampeer verbod. Op het strand slapen zal er dus niet inzitten.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Jammer, steek liever hier mijn belastinggeld in dan in die Duitsers.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:47 schreef rubbereend het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-1-in-nederland.html
het kabinet gaat er geen geld in steken, logisch ook
 
			 
			
			
			Logisch , maar ook een doodsteek denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:47 schreef rubbereend het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-1-in-nederland.html
het kabinet gaat er geen geld in steken, logisch ook
 
			 
			
			
			Het standpunt van het kabinet was allang duidelijk. Als Zandvoort hiervan afhankelijk was hebben ze hun eigen glazen ingegooid.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:47 schreef rubbereend het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-1-in-nederland.html
het kabinet gaat er geen geld in steken, logisch ook
 
			 
			
			
			Het originele bericht is veel uitgebreider: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-formule-1-zandvoortquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:04 schreef jpjedi het volgende:
Assen is afgevallen als optie meldt RTL.
https://www.ad.nl/formule(...)grand-prix~a9ee5761/
 
			 
			
			
			Ja zag het, ik plakte de verkeerde link.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het originele bericht is veel uitgebreider: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-formule-1-zandvoort
 
			 
			
			
			Nou, dat zie ik dus niet gebeuren. Als ze nog bij de overheid moesten aankloppen voor 5 miljoen dan zie ik ze dat niet in 1,5 maand uit de hoge hoed toveren. Bovendien kan het geld bij elkaar komen om het te mogen organiseren, dan zie ik ze het vergunningtechnisch en qua verbouwing niet voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:04 schreef jpjedi het volgende:
Assen is afgevallen als optie meldt RTL.
https://www.ad.nl/formule(...)grand-prix~a9ee5761/
 
			 
			
			
			Het lijkt me ook niet realistisch inderdaad. Zowat alles rond de baan opbouwen vanaf nul en de infratstructuur in de regio aanleggen incl vergunningstraject. Laat staan het gat in de begroting dichten. Dat gaat jaren duren imo.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou, dat zie ik dus niet gebeuren. Als ze nog bij de overheid moesten aankloppen voor 5 miljoen dan zie ik ze dat niet in 1,5 maand uit de hoge hoed toveren. Bovendien kan het geld bij elkaar komen om het te mogen organiseren, dan zie ik ze het vergunningtechnisch en qua verbouwing niet voor elkaar krijgen.
 
			 
			
			
			En Assen kan zo van start gaan, toch wel jammer dat stuk gaat lopen op historiequote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet realistisch inderdaad. Zowat alles rond de baan opbouwen vanaf nul en de infratstructuur in de regio aanleggen incl vergunningstraject. Laat staan het gat in de begroting dichten. Dat gaat jaren duren imo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |