quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Over 3 minuten horen we wie.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:13 schreef An_0_Niem het volgende:
Lotus die Mike een autist noemt, hoorde ik dat nou goed?
Hem iets aanleunen, van, er is wel wat al is er niets.quote:Owoensdag 31 oktober 2018 22:08 schreef DKUp het volgende:
Geile Lotusbloem probeert Maaik op te geilen.
Kloptquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike doet dit wel netjes.Hij geeft haar geen hoop.
Ze is gek op m Koos, dat komt wel meer voor, misschien als je diep in je herinnering graaft dat je denkt, o ja .........quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet normaal meer die Lotus. Ze staat buiten met erik te praten, ziet dat Mike naar het huisje gaat en gaat er ook gelijk naar toe. Bijna stalken wat ze doet.
Heeft ze niet nodig. Ze wil hem en ze zal hem krijgen. Zij wordt het wijfje van de zilverrugquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hij kan ook niet anders, vooral niet na Brenda. Hij zit nog met thuis.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Juist wel, half afstand houden worden ze gek vanquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze loopt er al naakt bij................Wel realistisch blijven.......Niet mee lullen met de jaloerse vrouwtjes hier.........quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:08 schreef DKUp het volgende:
Geile Lotusbloem probeert Maaik op te geilen.
dat is vast niet bewustquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lotus zit er wel charmant bij met haar poten wijd en een fles cola aan de bek.
Goedenavond Broeder.quote:
Ze? ???quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Juist wel, half afstand houden worden ze gek van
Ja erg elegantquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja na dat gejank eerst is het vooral triestquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Hoeft verder niets te betekenen Toch? die zoekt echt bevestiging bij Mike. Nog geen week geleden dat hele drama dat ze iemand buiten had waar ze zo van hield. Wat een fake kind is dat zeg. Heel drama maken, Tim van alles verwijten want ze wilde niet zo neergezet worden en ze viel op donker met een grote piemel. Vandaag zette ze haar ex en een vriendin nog vreselijk te kijk op de streams. Ze is een vals manipuleren en stokend mormel. Met een leuk koppie. DIe al na een week door de mand is gevallen.
Daar hoop ze wel nog steeds op ja, niks mis mee, de aanhouder wint somsquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hem iets aanleunen, van, er is wel wat al is er niets.
Ben nog steeds gek op mijn vrouw. Maar ik zeg dan ook niet een paar dagen ervoor dat ik heel veel van iemand buiten hou en zo niet neergezet wil worden. Als je al niet eerlijk tegen jezelf kan zijn zegt mij heel veel.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is gek op m Koos, dat komt wel meer voor, misschien als je diep in je herinnering graaft dat je denkt, o ja .........
slettenkadettenquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah nee dan voel ik me niet aangesproken.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
slettenkadetten
Daar moet je je niet aangesproken door voelen
Yurt is nog vrij jong,neem het hem niet kwalijk.quote:
Nee ik zit gewoon met mijn knietjes netjes tegen elkaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Doe jij nu ook al mee.................
Daarom toen vond ik haar nog zielig. Maar ze is zo geraffineerd als de pest.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:15 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja na dat gejank eerst is het vooral triest
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yurt is nog vrij jong,neem het hem niet kwalijk.
The game of love op niveau, niet iedereen kent de regelsquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Juist wel, half afstand houden worden ze gek van
Wat kunnen jullie overdrijven..............quote:
Nah, 'vrij jonge mensen' weten wel wat Paypal is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yurt is nog vrij jong,neem het hem niet kwalijk.
Je weet wat ik bedoel..............quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon met mijn knietjes netjes tegen elkaar.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat kunnen jullie overdrijven..............![]()
ow ow ow
Afterpay ging dat overquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, 'vrij jonge mensen' weten wel wat Paypal is.
Ik moest googelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tsja,daar heb ik Soul voor.Ik weet zelfs wat afterpay is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze speelt het spel.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar hoop ze wel nog steeds op ja, niks mis mee, de aanhouder wint soms
* utopia2.0 Steekt een middelvinger opquote:
Stalker alert.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is gewoon opdringerig naar mIke toe.
quote:
* Gizmogirl28 Verdubbeld het en stuurt retour afzender.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
* utopia2.0 Steekt een middelvinger op
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
* utopia2.0 Steekt een middelvinger op
Ze is best subtiel. Ben benieuwd waar dit naartoe zal gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Sommige mensen hangen zo vreselijk aan hun normen dat de buigzaamheid er uit gaat, jammer voor ze.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben nog steeds gek op mijn vrouw. Maar ik zeg dan ook niet een paar dagen ervoor dat ik heel veel van iemand buiten hou en zo niet neergezet wil worden. Als je al niet eerlijk tegen jezelf kan zijn zegt mij heel veel.
* utopia2.0 zegt talk too the handquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 Verdubbeld het en stuurt retour afzender. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
* utopia2.0 zegt talk too the hand
Ik zei al, veel vrouwen en sommige mannenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Doe jij nu ook al mee.................
Ben heel blij met mijn normen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen hangen zo vreselijk aan hun normen dat de buigzaamheid er uit gaat, jammer voor ze.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei al, veel vrouwen en sommige mannen
Een maand geleden had bijna iedereen hier nog zwaar de pest aan Mike, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Je vergeet het extra kussensloopquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus voor een kussen dit hele theater.
Het komt door jou,jij hebt volgers.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Een maand geleden had bijna iedereen hier nog zwaar de pest aan Mike, dus wat is het probleem?
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Een maand geleden had bijna iedereen hier nog zwaar de pest aan Mike, dus wat is het probleem?
interessante verhaallijnquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is best subtiel. Ben benieuwd waar dit naartoe zal gaan.
Joh al wippen ze zich helemaal schraal voor mjin part geen probleem maar dat gedoe naar Tim toe vorige week is nu zo vals geweest en helemaal niet nodig geweest. Zij zet zichzelf zo neer en niet anderen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
niet als je over de moeder van je kinderen droomtquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier worden de doden nog wakker van
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik deed even een steen in mijn kussen en dan Jessie tikken.
Ik vraag mij dat oprecht elke dag af............quote:
FFquote:
Lotus is knap en ze weet hoe ze haar uiterlijk moet inzettenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Lotus haar schoonheid is het probleem...............
Is allemaal waar, maar dat is nodig om die drie andere bitches aan te kunnen.....Shelley kan zelfs eentje nog niet aan......en het is nodig dat ze erbij gekomen is.....zolang ze maar niet gaat heulen met ze......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Hoeft verder niets te betekenen Toch? die zoekt echt bevestiging bij Mike. Nog geen week geleden dat hele drama dat ze iemand buiten had waar ze zo van hield. Wat een fake kind is dat zeg. Heel drama maken, Tim van alles verwijten want ze wilde niet zo neergezet worden en ze viel op donker met een grote piemel. Vandaag zette ze haar ex en een vriendin nog vreselijk te kijk op de streams. Ze is een vals manipuleren en stokend mormel. Met een leuk koppie. DIe al na een week door de mand is gevallen.
Ja klopt, maar dan van de soort die je met stokken en hooivorken achterna zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het komt door jou,jij hebt volgers.
Het is veel meer dan schoonheid hoor. Zoveel schoonheid is het nou ook weer niet. Ze weet hoe een man 'werkt'.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Lotus haar schoonheid is het probleem...............
Net goed, met haar grote mond, jullie willen een kussengevecht ....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:27 schreef Yurtovic het volgende:
Merel lag bijna knock out, aldus Merel
Lotus brengt in elk geval leven in de brouwerij. Met haar is het in elk geval geen saaie bedoening.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is allemaal waar, maar dat is nodig om die drie andere bitches aan te kunnen.....Shelley kan zelfs eentje nog niet aan......en het is nodig dat ze erbij gekomen is.....zolang ze maar niet gaat heulen met ze......
Tim haalt zich dingen in zijn hoofd die er helemaal niet zijn, tijd dat iemand hem een keer met zijn neus op de feiten drukt, zou meer moeten gebeuren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh al wippen ze zich helemaal schraal voor mjin part geen probleem maar dat gedoe naar Tim toe vorige week is nu zo vals geweest en helemaal niet nodig geweest. Zij zet zichzelf zo neer en niet anderen.
Als ze die meiden aanpakt, vind ik haar al prima.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lotus brengt in elk geval leven in de brouwerij. Met haar is het in elk geval geen saaie bedoening.
Eentje welkom heten.......met een schone kussen.......die man komt binnen in een strijd van bewoners das niet normaal.....dit weet hij misschien wel te waarderen.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:23 schreef Yaksa het volgende:
Spoedvergadering voor een kussen voor Erik.
Wat een dombo die Joa.
Kan je toch gewoon geven.
Die wilde zeker een TV momentje.
Al een paar jaar niet heb ik begrepen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Brandon zijn batterijen doen het niet?!
Daar zijn we niet bij geweest, dus geen idee........quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lotus is knap en ze weet hoe ze haar uiterlijk moet inzetten
Heeft, denk ik, nog nooit een blauwtje gelopen.
Terwijl ze zei we gaan vroeg naar bed des te eerder is het morgen.....maar moet denk ik nog ff horen wat Brenda allemaal te vertellen heeft over het bezoekje bij Mike.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie kust Jeffry. Ik ga nog ff met die meiden, maar ze moeten eerst roken....
Ja, ze wenste de anderen al welterustenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze zei we gaan vroeg naar bed des te eerder is het morgen.....maar moet denk ik nog ff horen wat Brenda allemaal te vertellen heeft over het bezoekje bij Mike.....
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is veel meer dan schoonheid hoor. Zoveel schoonheid is het nou ook weer niet. Ze weet hoe een man 'werkt'.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht nog: dit is legaal iemands tanden uit de bek proberen te slaan. Iets in een schedel planten, kop van de romp meppen etc.
Ik denk dat Brandon zijn hele leven al op "mute" heeft gestaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet heb ik begrepen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze zei we gaan vroeg naar bed des te eerder is het morgen.....maar moet denk ik nog ff horen wat Brenda allemaal te vertellen heeft over het bezoekje bij Mike.....
Ja hij had het er al over dat het een groot evenement word.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeff gaat om de hand vragen van Jessie denk ik....
FF heeft zijn medicatie ook al ingenomen, Friese traditie.................quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:31 schreef Yurtovic het volgende:
Jeffrey gaat zijn medicijnen innemen, goed opletten allemaal.... Streamwissel....
Lees even terug anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dan was zijn username spuit 11 geweest.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Dat zeker en mooi ook nog............
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Die trut Jessie doet alles om Mike tegen te houden.
Om elkaar heen draaien, er is niets, was leuk, was fijn, maar er is niets... etc etc etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef Toweler het volgende:
Wat zijden Mike en lotus wat ze van dr avond vonden?
Gelijk weer blij dat ze hem even gesproken heeft.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Die trut Jessie doet alles om Mike tegen te houden.
Yep. Ze is blij met een dooie mus.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar ze is gerustgesteld. Mike heeft niets en gaat niets doen.
Na het gesprek met zijn moeder kan hij het loslaten. Zijn ex neem ik aan.
Mooi.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie krijgt een SC omdat ze anderen verraad.![]()
![]()
Ja, ze kan weer gelukkig gaan slapen naast haar geliefde.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelijk weer blij dat ze hem even gesproken heeft.....
Ja, ze staan met 3 te roken: dat mag nie zei Jess 2x en toen Jessie ZCquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Die snap ik ff niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Wie verraadde ze?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Duidelijker kon niet.......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:40 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die snap ik ff niet.
Ze was gewoon slecht te verstaan volgens mij.
Dat.quote:
Wat Amphora post.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wie verraadde ze?
Lotus welterusten.
Merel vrolijk: welterusten en daarna fluisterend: wat zei ze: welterusten lieffie?
Die drie, wie het waren weet ik niet......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wie verraadde ze?
Lotus welterusten.
Merel vrolijk: welterusten en daarna fluisterend: wat zei ze: welterusten lieffie?
Op 2 en 4 staat je vriendquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
En Erik de SiloVerbouwer.. waar zit 'ie toch steeds nog altijd Streamvrij of alweer naar huis?
Ik weet ook niet wie de rokers waren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die drie, wie het waren weet ik niet......
Ik zag het.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is gek op m Koos, dat komt wel meer voor, misschien als je diep in je herinnering graaft dat je denkt, o ja .........
Ik vermoed Mike, Lotus en nog iemand. # aanname.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zag het.![]()
Brandon sneren over het "leukste" huisje van Christel en Hiske. "kuch" Merel": nou ze hebben wel het mooiste uitzicht.
Die van Brandon is het lelijkst en kleinst voorlopigquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zag het.![]()
Brandon sneren over het "leukste" huisje van Christel en Hiske. "kuch" Merel": nou ze hebben wel het mooiste uitzicht.
Lotus kreeg in Thailand ook bezoek.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:43 schreef Yaksa het volgende:
Voor diegene die het nog niet wisten: Bezoek voor Jessie komt morgen om 09.00 uur.
Bezoekers in Thailand zijn niet malsquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lotus kreeg in Thailand ook bezoek.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vermoed Mike, Lotus en nog iemand. # aanname.
De 3 rokers. Ik zag daarna Lotus naar toilet lopen.quote:
quote:
Ik quotte verkeerd. Sorry.quote:
Die staan in een club aan de kant de hele avond met elkaar te murmelen.En gaan naar de shoarmatent voordat ze naar huis gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Brenda: volgens mij kan jij zo'n Carrie actie doen, met varkensbloed enzo.
Merel: met mij moet je echt geen ruzie krijgen. Ik ga helemaal los.
Jessie: ik douw zo een dixie om, zodat ze met je kaak......En maar weer neuriën.
Lieve, leuke, gezellige, sociale meiden.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De 3 rokers. Ik zag daarna Lotus naar toilet lopen.
Wat is er nou weer mis met een shoarmatent??quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die staan in een club aan de kant de hele avond met elkaar te murmelen.En gaan naar de shoarmatent voordat ze naar huis gaan.
Zoiets ja en intussen loeren en overleggen wie ze die avond een knietje zullen geven of iets anders gezelligs.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die staan in een club aan de kant de hele avond met elkaar te murmelen.En gaan naar de shoarmatent voordat ze naar huis gaan.
Hoe kan je dat ruiken dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef Yurtovic het volgende:
Tim ruikt anitbiotica uit de pan komen bij vlees, dat mag al 50 jaar niet in vlees zitten
Hoi,slaap je al Jef?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie wil een bar die op slot kan. Ze is bang dat de bar leeggezopen wordt. Merel: daar hoef je niet bang voor te zijn, dat gebeurt gewoon.
![]()
Jessie: Mike zei zoiets liefs: ik geef nog steeds heel veel om je om wie je bent, ik geef heel veel om je.
Dat heel is verzonnen en de rest wat er achteraan kwam ook.![]()
![]()
Jessie gaat kijken of haar mannetje al slaapt. O nee, dan a ik je nog even een kus geven.
Echt ongeloveloos hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,slaap je al Jef?
Ja,net wel.
Fijn schat,maak ik je straks weer even wakker.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,slaap je al Jef?
Ja,net wel.
Fijn schat,maak ik je straks weer even wakker.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een shoarmatent??
Hiske rookt Cristel dacht ik ook......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef mazaru het volgende:
Er zitten wel veel rokers daar. De enige die niet roken zijn geloof ik Christel, Hiske, Adriaan en Brandon
Echt?? Wat zonde. Ik dacht dat Christel juist zo blij was dat ze gestopt was.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske rookt Cristel dacht ik ook......
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske rookt Cristel dacht ik ook......
Ik ook niet.quote:
Hiske heb ik volgens mij ook nog nooit zien roken. Maar het zou kunnen. Het wordt zo veel mogelijk buiten beeld gehoudenquote:
Hiske heeft vanavond nog gerookt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hiske heb ik volgens mij ook nog nooit zien roken. Maar het zou kunnen. Het wordt zo veel mogelijk buiten beeld gehouden
Dat is meestal het begin van het einde van het stoppen met rokenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:54 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
2 in totaal nu, waaronder vanavond 1tje
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft vanavond nog gerookt.Ze zei 2x eerder gerookt te hebben. Daarvoor rookte ze alleen op feesten en partijen.
Ik geloof niet dat Christel rookt.
Mooie Nikes.quote:
Dat weet ik, maar je geeft van die halve boodschappen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:57 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Meerdere zeiden vandaag dat dat al eerder gevraagd is achter en dat het niet mocht
Dat weet ik ook niet, maar je ruikt wel verschil tussen goed vlees of goedkope massa vlees.....waar dat aan ligt weet ik nietquote:
Yep, ze zien er ook echt blij uit en dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:
Wat zullen die Hiske en Christel lekker slapen. Een normaal bed voor het eerst in maanden.
Zeker weten. Eindelijk een dak boven je hoofd en op een matras liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Yep, ze zien er ook echt blij uit en dat kan ik me voorstellen
[ afbeelding ]
Van Cristel ben ik niet honderd procent zeker......Hiske wel......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt?? Wat zonde. Ik dacht dat Christel juist zo blij was dat ze gestopt was.
Heel vaag en cryptisch, over koffie drinken achter... dat ze haar kans niet pakte, dat ze " moest:" strijden tegen brenda en dat niet wildequote:
Sommige mensen zijn zo raar. Die roken een of twee keer per maand een sigaret. Ik snap niet hoe ze dat kunnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van Cristel ben ik niet honderd procent zeker......Hiske wel......
En nu dan? Hebben ze zelf voor gekozen hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker weten. Eindelijk een dak boven je hoofd en op een matras liggen.
Maar dan kunnen ze nu nog wel blij zijn dat ze eindelijk in een bed gaan slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En nu dan? Hebben ze zelf voor gekozen hoor.
Als dat over de regie gaat dan zou ze wel een SL hebben gekregen toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit: ik heb je echt willen behoeden. Ik hoop niet dat je koppigheid je de kop gaat kosten.
Shelly: ik hoop het niet. Ik heb al een hint gekregen. Weet je nog toen we die koekjes kregen? Toen werd er apart gereageerd. Er werd gevraagd wanneer ik er uitga. Ik zei: dat weet ik niet. Ik hoop echt niet dat ik eruit ga.
Gerrit: ik hoop het ook niet. Je had zo'n mooie kans.
Shelly: wat dan?
Gerrit: de strijd met Brenda.
Shelly: maar het ging niet om even.
Gerrit: ja eh ja maar ja. Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Het gaat niet om de winst, het gaat om de strijd.
Shelly: maar zo ben ik niet. Ik heb erover gedroomd.
Vaag tochquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit: ik heb je echt willen behoeden. Ik hoop niet dat je koppigheid je de kop gaat kosten.
Shelly: ik hoop het niet. Ik heb al een hint gekregen. Weet je nog toen we die koekjes kregen? Toen werd er apart gereageerd. Er werd gevraagd wanneer ik er uitga. Ik zei: dat weet ik niet. Ik hoop echt niet dat ik eruit ga.
Gerrit: ik hoop het ook niet. Je had zo'n mooie kans.
Shelly: wat dan?
Gerrit: de strijd met Brenda.
Shelly: maar het ging niet om even.
Gerrit: ja eh ja maar ja. Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Het gaat niet om de winst, het gaat om de strijd.
Shelly: maar zo ben ik niet. Ik heb erover gedroomd.
Ja dat ook wel weer, of ze liggen te slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat over de regie gaat dan zou ze wel een SL hebben gekregen toch?
Nou ik denk dat je van blijheid niet eens meteen in slaap valt.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:
Wat zullen die Hiske en Christel lekker slapen. Een normaal bed voor het eerst in maanden.
Ik zou er ook gewoon 24 uur in blijven liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je van blijheid niet eens meteen in slaap valt.....
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van Cristel ben ik niet honderd procent zeker......Hiske wel......
Tuurlijk, maar dat zou Gerrit stemmen kunnen schelen. De stemmen die dan naar Shelley gaan gaan in ieder geval niet naar hemquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:05 schreef Yurtovic het volgende:
Als ze gaat strijden komt ze toch nog eerder op de bank..
Die blijven tuttelen tot het ochtendgloren, los van de personen ben ik wel blij dat ze nu ook 'fatsoenlijk' onderdak hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je van blijheid niet eens meteen in slaap valt.....
Duidelijk juist.quote:
Welnee, het zou me verbazen als Shelley stemmen gaat krijgenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjel komt echt niet op de bank omdat ze de strijd met Brenda niet is aangegaan.
Misschien wel omdat ze geen goede TV maakt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Wordt echt 100 keer gezegd, keer op keer...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
REDACTIEquote:
Dat bedoelt hij ook niet, maar ALS ze op de bank komt, is ze degene die moet gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik heb wat zitten turven en kom op deze tussenstand:quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, het zou me verbazen als Shelley stemmen gaat krijgen
Dat boor zeker.Gat geboren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Als de regie redactie wil dat Shelley eruit gat zorgen zij er wel boor dat ze stemmen krijgt.
Ze heeft mazzel dat Lotus is gekomen, maar of dat voldoende helpt.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, het zou me verbazen als Shelley stemmen gaat krijgen
Die gozer is zelf gewoon bang voor stemmen en reflecteert dat nu naar Shelleyquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij ook niet, maar ALS ze op de bank komt, is ze degene die moet gaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ze geen goede TV maakt.
Dat heb jij op die chat allemaal niet meegekregen waarschijnlijk, maar bijvoorbeeld een Jimmy moest er uit van 'achter'. Dat maakte het neuktertje van de redacteur bekend.quote:
Dat stemmen is haast niet te voorspellen. Zeker niet twee weken van te vorenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik heb wat zitten turven en kom op deze tussenstand:
Gerrit 12
Timothy 12
Jessie 12
Jeffry 5
Joaquin 5
Shelley 1
Hiske 1
IK BEN MOEHOE.quote:
Dat denk ik ook. Lotus wordt over twee weken zeker veel meer gehaat dan Shelley. Nu al denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze heeft mazzel dat Lotus is gekomen, maar of dat voldoende helpt.....
Je kan turven wat je wil, maar de redactie bepaalt wie er uit gaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit 12
Timothy 12
Jessie 12
Jeffry 5
Joaquin 5
Shelley 1
Hiske 1
Koekieloekiequote:
Maar wat je net zei: het kan nog draaien en Brenda heeft echt een enorme hekel aan Shelly.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Lotus wordt over twee weken zeker veel meer gehaat dan Shelley. Nu al denk ik.
Klopt kan nog veel gebeuren. Maar ik heb ruim 100 fitties, scheldpartijen, ergenissen genoteerd en alles in excel uitgerekend wat de meest waarschijnlijke uitslag is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stemmen is haast niet te voorspellen. Zeker niet twee weken van te voren
In zwart/ wit is Hiske best wel knap.quote:
Ik denk dat Jess en Tim op de bank komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ah 1 volgende ik niet zo op streams, op de chat uto2 ging het er ook wel eens over, zie nu ook wel veel verdachte dingen en duidelijke moetjes, maar dit gaat wel heel ver dan..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb jij op die chat allemaal niet meegekregen waarschijnlijk, maar bijvoorbeeld een Jimmy moest er uit van 'achter'. Dat maakte het neuktertje van de redacteur bekend.
Graag een spreadsheet hier!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt kan nog veel gebeuren. Maar ik heb ruim 100 fitties, scheldpartijen, ergenissen genoteerd en alles in excel uitgerekend wat de meest waarschijnlijke uitslag is.
Mooi haar en inderdaad, dan ziet ze er goed uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In zwart/ wit is Hiske best wel knap.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar wat je net zei: het kan nog draaien en Brenda heeft echt een enorme hekel aan Shelly.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat Jess en Tim op de bank komen.Als die op de bank komen weet je al dat de ander die erop zit weg moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Mooie gezicht zelfs, 'lieve' ogen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mooi haar en inderdaad, dan ziet ze er goed uit.
Dat laatste kan best, maar Jeffry heeft ook een pesthekel aan Shelly en die is dat niet zomaar vergeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar ik denk dat ze Jessie en Jeff niet mee gaat krijgen om op Shelley te stemmen. Maar uiteindelijk ligt het er maar aan wat er de komende twee weken gaat gebeuren. Joa zei het vorige week al toen ze die horloges bestelden. Ach, als we vlak voor de stemming een paar dingen goed doen dan zijn ze alles weer vergeten. Al bestel ik een penthouse
Hoe komt Gerrit aan twaalf??quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit 12
Timothy 12
Jessie 12
Jeffry 5
Joaquin 5
Shelley 1
Hiske 1
Dat dacht ik ook, het infrarood staat haar goed!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
pakkie shag, vertelde hij al eerder.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
Eric had iets per ongelijk in zijn jas SL
Je bent aardig in de buurt met je prognose denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt kan nog veel gebeuren. Maar ik heb ruim 100 fitties, scheldpartijen, ergenissen genoteerd en alles in excel uitgerekend wat de meest waarschijnlijke uitslag is.
Dat vond ik verschrikkelijk.....het was toch hij of Andrea??quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb jij op die chat allemaal niet meegekregen waarschijnlijk, maar bijvoorbeeld een Jimmy moest er uit van 'achter'. Dat maakte het neuktertje van de redacteur bekend.
quote:
Het is geen zwart/wit.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet meer. Maar FF zoekt het wel even op.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vond ik verschrikkelijk.....het was toch hij of Andrea??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |