Terwijl ze zei we gaan vroeg naar bed des te eerder is het morgen.....maar moet denk ik nog ff horen wat Brenda allemaal te vertellen heeft over het bezoekje bij Mike.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie kust Jeffry. Ik ga nog ff met die meiden, maar ze moeten eerst roken....
Ja, ze wenste de anderen al welterustenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze zei we gaan vroeg naar bed des te eerder is het morgen.....maar moet denk ik nog ff horen wat Brenda allemaal te vertellen heeft over het bezoekje bij Mike.....
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is veel meer dan schoonheid hoor. Zoveel schoonheid is het nou ook weer niet. Ze weet hoe een man 'werkt'.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht nog: dit is legaal iemands tanden uit de bek proberen te slaan. Iets in een schedel planten, kop van de romp meppen etc.
Ik denk dat Brandon zijn hele leven al op "mute" heeft gestaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet heb ik begrepen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze zei we gaan vroeg naar bed des te eerder is het morgen.....maar moet denk ik nog ff horen wat Brenda allemaal te vertellen heeft over het bezoekje bij Mike.....
Ja hij had het er al over dat het een groot evenement word.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeff gaat om de hand vragen van Jessie denk ik....
FF heeft zijn medicatie ook al ingenomen, Friese traditie.................quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:31 schreef Yurtovic het volgende:
Jeffrey gaat zijn medicijnen innemen, goed opletten allemaal.... Streamwissel....
Lees even terug anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dan was zijn username spuit 11 geweest.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Dat zeker en mooi ook nog............
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Die trut Jessie doet alles om Mike tegen te houden.
Om elkaar heen draaien, er is niets, was leuk, was fijn, maar er is niets... etc etc etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef Toweler het volgende:
Wat zijden Mike en lotus wat ze van dr avond vonden?
Gelijk weer blij dat ze hem even gesproken heeft.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Die trut Jessie doet alles om Mike tegen te houden.
Yep. Ze is blij met een dooie mus.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar ze is gerustgesteld. Mike heeft niets en gaat niets doen.
Na het gesprek met zijn moeder kan hij het loslaten. Zijn ex neem ik aan.
Mooi.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie krijgt een SC omdat ze anderen verraad.![]()
![]()
Ja, ze kan weer gelukkig gaan slapen naast haar geliefde.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelijk weer blij dat ze hem even gesproken heeft.....
Ja, ze staan met 3 te roken: dat mag nie zei Jess 2x en toen Jessie ZCquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Die snap ik ff niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Wie verraadde ze?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |