quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik deed even een steen in mijn kussen en dan Jessie tikken.
Lotus is knap en ze weet hoe ze haar uiterlijk moet inzettenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Lotus haar schoonheid is het probleem...............
Is allemaal waar, maar dat is nodig om die drie andere bitches aan te kunnen.....Shelley kan zelfs eentje nog niet aan......en het is nodig dat ze erbij gekomen is.....zolang ze maar niet gaat heulen met ze......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Hoeft verder niets te betekenen Toch? die zoekt echt bevestiging bij Mike. Nog geen week geleden dat hele drama dat ze iemand buiten had waar ze zo van hield. Wat een fake kind is dat zeg. Heel drama maken, Tim van alles verwijten want ze wilde niet zo neergezet worden en ze viel op donker met een grote piemel. Vandaag zette ze haar ex en een vriendin nog vreselijk te kijk op de streams. Ze is een vals manipuleren en stokend mormel. Met een leuk koppie. DIe al na een week door de mand is gevallen.
Ja klopt, maar dan van de soort die je met stokken en hooivorken achterna zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het komt door jou,jij hebt volgers.
Het is veel meer dan schoonheid hoor. Zoveel schoonheid is het nou ook weer niet. Ze weet hoe een man 'werkt'.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Lotus haar schoonheid is het probleem...............
Net goed, met haar grote mond, jullie willen een kussengevecht ....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:27 schreef Yurtovic het volgende:
Merel lag bijna knock out, aldus Merel
Lotus brengt in elk geval leven in de brouwerij. Met haar is het in elk geval geen saaie bedoening.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is allemaal waar, maar dat is nodig om die drie andere bitches aan te kunnen.....Shelley kan zelfs eentje nog niet aan......en het is nodig dat ze erbij gekomen is.....zolang ze maar niet gaat heulen met ze......
Tim haalt zich dingen in zijn hoofd die er helemaal niet zijn, tijd dat iemand hem een keer met zijn neus op de feiten drukt, zou meer moeten gebeuren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh al wippen ze zich helemaal schraal voor mjin part geen probleem maar dat gedoe naar Tim toe vorige week is nu zo vals geweest en helemaal niet nodig geweest. Zij zet zichzelf zo neer en niet anderen.
Als ze die meiden aanpakt, vind ik haar al prima.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lotus brengt in elk geval leven in de brouwerij. Met haar is het in elk geval geen saaie bedoening.
Eentje welkom heten.......met een schone kussen.......die man komt binnen in een strijd van bewoners das niet normaal.....dit weet hij misschien wel te waarderen.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:23 schreef Yaksa het volgende:
Spoedvergadering voor een kussen voor Erik.
Wat een dombo die Joa.
Kan je toch gewoon geven.
Die wilde zeker een TV momentje.
Al een paar jaar niet heb ik begrepen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Brandon zijn batterijen doen het niet?!
Daar zijn we niet bij geweest, dus geen idee........quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lotus is knap en ze weet hoe ze haar uiterlijk moet inzetten
Heeft, denk ik, nog nooit een blauwtje gelopen.
Terwijl ze zei we gaan vroeg naar bed des te eerder is het morgen.....maar moet denk ik nog ff horen wat Brenda allemaal te vertellen heeft over het bezoekje bij Mike.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie kust Jeffry. Ik ga nog ff met die meiden, maar ze moeten eerst roken....
Ja, ze wenste de anderen al welterustenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze zei we gaan vroeg naar bed des te eerder is het morgen.....maar moet denk ik nog ff horen wat Brenda allemaal te vertellen heeft over het bezoekje bij Mike.....
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is veel meer dan schoonheid hoor. Zoveel schoonheid is het nou ook weer niet. Ze weet hoe een man 'werkt'.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht nog: dit is legaal iemands tanden uit de bek proberen te slaan. Iets in een schedel planten, kop van de romp meppen etc.
Ik denk dat Brandon zijn hele leven al op "mute" heeft gestaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet heb ik begrepen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze zei we gaan vroeg naar bed des te eerder is het morgen.....maar moet denk ik nog ff horen wat Brenda allemaal te vertellen heeft over het bezoekje bij Mike.....
Ja hij had het er al over dat het een groot evenement word.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeff gaat om de hand vragen van Jessie denk ik....
FF heeft zijn medicatie ook al ingenomen, Friese traditie.................quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:31 schreef Yurtovic het volgende:
Jeffrey gaat zijn medicijnen innemen, goed opletten allemaal.... Streamwissel....
Lees even terug anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dan was zijn username spuit 11 geweest.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Dat zeker en mooi ook nog............
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Die trut Jessie doet alles om Mike tegen te houden.
Om elkaar heen draaien, er is niets, was leuk, was fijn, maar er is niets... etc etc etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef Toweler het volgende:
Wat zijden Mike en lotus wat ze van dr avond vonden?
Gelijk weer blij dat ze hem even gesproken heeft.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Die trut Jessie doet alles om Mike tegen te houden.
Yep. Ze is blij met een dooie mus.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar ze is gerustgesteld. Mike heeft niets en gaat niets doen.
Na het gesprek met zijn moeder kan hij het loslaten. Zijn ex neem ik aan.
Mooi.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie krijgt een SC omdat ze anderen verraad.![]()
![]()
Ja, ze kan weer gelukkig gaan slapen naast haar geliefde.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelijk weer blij dat ze hem even gesproken heeft.....
Ja, ze staan met 3 te roken: dat mag nie zei Jess 2x en toen Jessie ZCquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Die snap ik ff niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Wie verraadde ze?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Duidelijker kon niet.......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:40 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die snap ik ff niet.
Ze was gewoon slecht te verstaan volgens mij.
Dat.quote:
Wat Amphora post.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wie verraadde ze?
Lotus welterusten.
Merel vrolijk: welterusten en daarna fluisterend: wat zei ze: welterusten lieffie?
Die drie, wie het waren weet ik niet......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wie verraadde ze?
Lotus welterusten.
Merel vrolijk: welterusten en daarna fluisterend: wat zei ze: welterusten lieffie?
Op 2 en 4 staat je vriendquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
En Erik de SiloVerbouwer.. waar zit 'ie toch steeds nog altijd Streamvrij of alweer naar huis?
Ik weet ook niet wie de rokers waren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die drie, wie het waren weet ik niet......
Ik zag het.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is gek op m Koos, dat komt wel meer voor, misschien als je diep in je herinnering graaft dat je denkt, o ja .........
Ik vermoed Mike, Lotus en nog iemand. # aanname.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zag het.![]()
Brandon sneren over het "leukste" huisje van Christel en Hiske. "kuch" Merel": nou ze hebben wel het mooiste uitzicht.
Die van Brandon is het lelijkst en kleinst voorlopigquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zag het.![]()
Brandon sneren over het "leukste" huisje van Christel en Hiske. "kuch" Merel": nou ze hebben wel het mooiste uitzicht.
Lotus kreeg in Thailand ook bezoek.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:43 schreef Yaksa het volgende:
Voor diegene die het nog niet wisten: Bezoek voor Jessie komt morgen om 09.00 uur.
Bezoekers in Thailand zijn niet malsquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lotus kreeg in Thailand ook bezoek.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vermoed Mike, Lotus en nog iemand. # aanname.
De 3 rokers. Ik zag daarna Lotus naar toilet lopen.quote:
quote:
Ik quotte verkeerd. Sorry.quote:
Die staan in een club aan de kant de hele avond met elkaar te murmelen.En gaan naar de shoarmatent voordat ze naar huis gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Brenda: volgens mij kan jij zo'n Carrie actie doen, met varkensbloed enzo.
Merel: met mij moet je echt geen ruzie krijgen. Ik ga helemaal los.
Jessie: ik douw zo een dixie om, zodat ze met je kaak......En maar weer neuriën.
Lieve, leuke, gezellige, sociale meiden.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De 3 rokers. Ik zag daarna Lotus naar toilet lopen.
Wat is er nou weer mis met een shoarmatent??quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die staan in een club aan de kant de hele avond met elkaar te murmelen.En gaan naar de shoarmatent voordat ze naar huis gaan.
Zoiets ja en intussen loeren en overleggen wie ze die avond een knietje zullen geven of iets anders gezelligs.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die staan in een club aan de kant de hele avond met elkaar te murmelen.En gaan naar de shoarmatent voordat ze naar huis gaan.
Hoe kan je dat ruiken dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef Yurtovic het volgende:
Tim ruikt anitbiotica uit de pan komen bij vlees, dat mag al 50 jaar niet in vlees zitten
Hoi,slaap je al Jef?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie wil een bar die op slot kan. Ze is bang dat de bar leeggezopen wordt. Merel: daar hoef je niet bang voor te zijn, dat gebeurt gewoon.
![]()
Jessie: Mike zei zoiets liefs: ik geef nog steeds heel veel om je om wie je bent, ik geef heel veel om je.
Dat heel is verzonnen en de rest wat er achteraan kwam ook.![]()
![]()
Jessie gaat kijken of haar mannetje al slaapt. O nee, dan a ik je nog even een kus geven.
Echt ongeloveloos hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,slaap je al Jef?
Ja,net wel.
Fijn schat,maak ik je straks weer even wakker.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,slaap je al Jef?
Ja,net wel.
Fijn schat,maak ik je straks weer even wakker.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een shoarmatent??
Hiske rookt Cristel dacht ik ook......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef mazaru het volgende:
Er zitten wel veel rokers daar. De enige die niet roken zijn geloof ik Christel, Hiske, Adriaan en Brandon
Echt?? Wat zonde. Ik dacht dat Christel juist zo blij was dat ze gestopt was.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske rookt Cristel dacht ik ook......
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske rookt Cristel dacht ik ook......
Ik ook niet.quote:
Hiske heb ik volgens mij ook nog nooit zien roken. Maar het zou kunnen. Het wordt zo veel mogelijk buiten beeld gehoudenquote:
Hiske heeft vanavond nog gerookt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hiske heb ik volgens mij ook nog nooit zien roken. Maar het zou kunnen. Het wordt zo veel mogelijk buiten beeld gehouden
Dat is meestal het begin van het einde van het stoppen met rokenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:54 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
2 in totaal nu, waaronder vanavond 1tje
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft vanavond nog gerookt.Ze zei 2x eerder gerookt te hebben. Daarvoor rookte ze alleen op feesten en partijen.
Ik geloof niet dat Christel rookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |